13.5 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Morella comptarà amb actes taurins durant el mes d’agost

 

Morella ha començat a organitzar les activitats culturals i festives de l’estiu amb la reunió amb les associacions de la ciutat i els diferents encontres amb cadascuna d’elles.

Així, l’Ajuntament de Morella amb la col·laboració de la penya El Bou han plantejat diferents actes taurins durant el mes d’agost. El primer serà el 7 amb un concurs de retalladors i emboladors, el segon està previst el 18 quan la penya celebra el seu dia i el tercer està previst per al 21 d’agost.

Tots ells seran a la plaça de bous de Morella amb l’aforament i les mesures sanitàries per a previndre la COVID-19.

L’alcalde de Morella, Rhamsés Ripollés, ha destacat que “treballem junt amb les associacions per a configurar el calendari d’activitats de l’estiu” i ha afegit que “com ja va passar l’any passat, els actes han de complir les mesures sanitàries per a evitar contagis de la COVID-19 i realitzar-se de manera segura, així, caldrà adquirir entrades anticipades per als actes taurins”.

L’edil ha explicat que “els actes s’emmarquen en els dies on s’ubicarien les festes d’agost de la ciutat amb el dia de la penya El Bou dins d’estes”.

També ha comentat que “més avant es podrà detallar esta programació i la resta d’activitats d’estos mesos i la manera d’obtindre les entrades”. Finalment, ha remarcat que “la societat morellana sempre ha sigut participativa i activa en la programació d’activitats durant els mesos d’estiu i volem que esta continue dins de les normes que marquen des de sanitat”.

Cal recordar que el passat 15 de maig l’Ajuntament de Morella va organitzar una reunió informativa amb totes les associacions de la ciutat. En esta es van iniciar les propostes per a organitzar activitats durant els mesos d’estiu.

Així, durant les últimes setmanes, les associacions han traslladat les seues idees al consistori de manera que hi haja activitats culturals, festives i esportives per a tots els públics. 

Rhamsés ha apuntat que “hem rebut propostes de les associacions, les quals s’estan valorant i prompte farem una altra reunió”.

Últimes notícies

El Suprem manté a la presó a Ábalos i Koldo García per alt risc de fugida

El Suprem ha confirmat la presó provisional de José Luis Ábalos i Koldo García en apreciar un alt risc de fugida i la proximitat del juí. Les peticions de pena i el creixement dels indicis pesen en la decisió.

Basset afirma que l’És-Alert per la DANA del 29-O es va retardar després de moltes voltes

L'excap dels bombers de València ha declarat que el text de l'avís es va debatre en excés i va arribar tard. Critica la falta de dades i un comandament poc clar.

La borrasca Harry deixarà en el Mediterrani ones de més de 6 metres, pluges i neu

Harry assotarà el Mediterrani amb ones de més de 6 metres, pluges intenses i neu des de 1.000 metres. El dimecres remetrà, però s'esperen nous fronts atlàntics.

El València rebrà a l’Athletic a Mestalla en els quarts de la Copa

El sorteig de la Copa del Rei va aparellar al València amb l'Athletic a Mestalla en quarts, ronda a partit únic prevista entre el 3 i el 5 de febrer. Bossio va anticipar un encreuament exigent i va destacar l'empenyiment de l'afició.

Les Corts guarden un minut de silenci per les víctimes de l’accident ferroviari de Adamuz

Les Corts han rendit un minut de silenci en memòria de les víctimes del sinistre de Adamuz, amb participació de tots els grups i missatges de suport i prudència informativa.

Pérez Llorca presidix un minut de silenci per les víctimes de l’accident ferroviari de Còrdova

Pérez Llorca ha presidit un minut de silenci en memòria de les víctimes de l'accident ferroviari de Adamuz. La Generalitat ajusta la seua agenda a l'espera del dol nacional.

València es bolca amb les víctimes de l’accident ferroviari de Adamuz i oferix ajuda

València ha expressat el seu carinyo a les víctimes del sinistre de Adamuz, amb almenys 39 morts, i ha oferit tota l'ajuda possible, sumant-se al dol nacional.

Pérez Llorca encapçala un minut de silenci per les víctimes de l’accident de Còrdova

Juanfran Pérez Llorca ha presidit al migdia d'este dilluns un minut de silenci a Alacant per les víctimes de l'accident ferroviari de Adamuz. La Generalitat ha evitat declaracions i ha deixat la seua agenda a costa de possibles mesures de dol oficial.