Morella comptarà amb actes taurins durant el mes d’agost

 

Morella ha començat a organitzar les activitats culturals i festives de l’estiu amb la reunió amb les associacions de la ciutat i els diferents encontres amb cadascuna d’elles.

Així, l’Ajuntament de Morella amb la col·laboració de la penya El Bou han plantejat diferents actes taurins durant el mes d’agost. El primer serà el 7 amb un concurs de retalladors i emboladors, el segon està previst el 18 quan la penya celebra el seu dia i el tercer està previst per al 21 d’agost.

Tots ells seran a la plaça de bous de Morella amb l’aforament i les mesures sanitàries per a previndre la COVID-19.

L’alcalde de Morella, Rhamsés Ripollés, ha destacat que “treballem junt amb les associacions per a configurar el calendari d’activitats de l’estiu” i ha afegit que “com ja va passar l’any passat, els actes han de complir les mesures sanitàries per a evitar contagis de la COVID-19 i realitzar-se de manera segura, així, caldrà adquirir entrades anticipades per als actes taurins”.

L’edil ha explicat que “els actes s’emmarquen en els dies on s’ubicarien les festes d’agost de la ciutat amb el dia de la penya El Bou dins d’estes”.

També ha comentat que “més avant es podrà detallar esta programació i la resta d’activitats d’estos mesos i la manera d’obtindre les entrades”. Finalment, ha remarcat que “la societat morellana sempre ha sigut participativa i activa en la programació d’activitats durant els mesos d’estiu i volem que esta continue dins de les normes que marquen des de sanitat”.

Cal recordar que el passat 15 de maig l’Ajuntament de Morella va organitzar una reunió informativa amb totes les associacions de la ciutat. En esta es van iniciar les propostes per a organitzar activitats durant els mesos d’estiu.

Així, durant les últimes setmanes, les associacions han traslladat les seues idees al consistori de manera que hi haja activitats culturals, festives i esportives per a tots els públics. 

Rhamsés ha apuntat que “hem rebut propostes de les associacions, les quals s’estan valorant i prompte farem una altra reunió”.

Últimes notícies

Immobilitzen un ramat ocult i sense control veterinar a San Miguel de Salinas

La Guàrdia Civil ha descobert en una finca de San Miguel de Salinas un corral amb 29 ovelles i cabres sense documentació ni controls veterinaris, i ha immobilitzat els animals a disposició de les autoritats sanitàries.

Demostren que les pedres de la Lluna poden servir per a construir carreteres i edificis lunars

Personal investigador de la UPV i la Universitat de Surrey ha confirmat que el regolita lunar es fon de manera més ràpida i eficient amb microones, fet que obri la porta a fabricar carreteres, pistes d’aterratge i edificis directament a la superfície de la Lluna.

Alerta groga diumenge per temperatures de fins a 38 °C i tronades a València i al sud de Castelló

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc en tota la província de València i al sud de Castelló per màximes de fins a 38 graus i risc de tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes.

Oratge calorós i risc de tempestes amb granís i ratxes fortes a l’interior de València

La Comunitat Valenciana viu este diumenge una jornada de molta calor, amb risc de tempestes fortes amb granís i ratxes de vent molt intenses a l’interior de València, i pols en suspensió a tot el territori.

135.000 persones omplin Benicàssim en el 30é aniversari del FIB amb The Prodigy com a colofó

El FIB ha tancat la seua 30a edició a Benicàssim amb 135.000 assistents i un potent concert final de The Prodigy, en un festival cada volta més orientat al públic estatal.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana, amb mínimes de fins a 28 graus i humitats extremes

La Comunitat Valenciana ha viscut una altra nit tòrrida, amb mínimes de fins a 28 graus i humitat que ha arribat al 100 % en diversos municipis.

Una persona mor i tres resulten ferides en eixir de la via un cotxe a Montesa

Una persona ha mort i tres han resultat ferides de diversa consideració en eixir de la carretera un cotxe a l’A-35, en el terme de Montesa, este dissabte de vesprada.

Les màximes baixen lleugerament a la Comunitat Valenciana però encara freguen els 40 graus a l’interior

Les temperatures màximes han descendit lleugerament a la Comunitat Valenciana este dissabte, però han continuat molt altes a l’interior, amb 39,2 graus a Ayora i ratxes de vent de fins a 100 km/h a Benissa.