Morella comptarà amb actes taurins durant el mes d’agost

 

Morella ha començat a organitzar les activitats culturals i festives de l’estiu amb la reunió amb les associacions de la ciutat i els diferents encontres amb cadascuna d’elles.

Així, l’Ajuntament de Morella amb la col·laboració de la penya El Bou han plantejat diferents actes taurins durant el mes d’agost. El primer serà el 7 amb un concurs de retalladors i emboladors, el segon està previst el 18 quan la penya celebra el seu dia i el tercer està previst per al 21 d’agost.

Tots ells seran a la plaça de bous de Morella amb l’aforament i les mesures sanitàries per a previndre la COVID-19.

L’alcalde de Morella, Rhamsés Ripollés, ha destacat que “treballem junt amb les associacions per a configurar el calendari d’activitats de l’estiu” i ha afegit que “com ja va passar l’any passat, els actes han de complir les mesures sanitàries per a evitar contagis de la COVID-19 i realitzar-se de manera segura, així, caldrà adquirir entrades anticipades per als actes taurins”.

L’edil ha explicat que “els actes s’emmarquen en els dies on s’ubicarien les festes d’agost de la ciutat amb el dia de la penya El Bou dins d’estes”.

També ha comentat que “més avant es podrà detallar esta programació i la resta d’activitats d’estos mesos i la manera d’obtindre les entrades”. Finalment, ha remarcat que “la societat morellana sempre ha sigut participativa i activa en la programació d’activitats durant els mesos d’estiu i volem que esta continue dins de les normes que marquen des de sanitat”.

Cal recordar que el passat 15 de maig l’Ajuntament de Morella va organitzar una reunió informativa amb totes les associacions de la ciutat. En esta es van iniciar les propostes per a organitzar activitats durant els mesos d’estiu.

Així, durant les últimes setmanes, les associacions han traslladat les seues idees al consistori de manera que hi haja activitats culturals, festives i esportives per a tots els públics. 

Rhamsés ha apuntat que “hem rebut propostes de les associacions, les quals s’estan valorant i prompte farem una altra reunió”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.

Dani Fernández és operat amb èxit del muscle després de la seua caiguda en el Roig Arena

Dani Fernández ha sigut intervingut amb èxit d'una luxació acromioclavicular severa en el muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València.