Morella comptarà amb actes taurins durant el mes d’agost

 

Morella ha començat a organitzar les activitats culturals i festives de l’estiu amb la reunió amb les associacions de la ciutat i els diferents encontres amb cadascuna d’elles.

Així, l’Ajuntament de Morella amb la col·laboració de la penya El Bou han plantejat diferents actes taurins durant el mes d’agost. El primer serà el 7 amb un concurs de retalladors i emboladors, el segon està previst el 18 quan la penya celebra el seu dia i el tercer està previst per al 21 d’agost.

Tots ells seran a la plaça de bous de Morella amb l’aforament i les mesures sanitàries per a previndre la COVID-19.

L’alcalde de Morella, Rhamsés Ripollés, ha destacat que “treballem junt amb les associacions per a configurar el calendari d’activitats de l’estiu” i ha afegit que “com ja va passar l’any passat, els actes han de complir les mesures sanitàries per a evitar contagis de la COVID-19 i realitzar-se de manera segura, així, caldrà adquirir entrades anticipades per als actes taurins”.

L’edil ha explicat que “els actes s’emmarquen en els dies on s’ubicarien les festes d’agost de la ciutat amb el dia de la penya El Bou dins d’estes”.

També ha comentat que “més avant es podrà detallar esta programació i la resta d’activitats d’estos mesos i la manera d’obtindre les entrades”. Finalment, ha remarcat que “la societat morellana sempre ha sigut participativa i activa en la programació d’activitats durant els mesos d’estiu i volem que esta continue dins de les normes que marquen des de sanitat”.

Cal recordar que el passat 15 de maig l’Ajuntament de Morella va organitzar una reunió informativa amb totes les associacions de la ciutat. En esta es van iniciar les propostes per a organitzar activitats durant els mesos d’estiu.

Així, durant les últimes setmanes, les associacions han traslladat les seues idees al consistori de manera que hi haja activitats culturals, festives i esportives per a tots els públics. 

Rhamsés ha apuntat que “hem rebut propostes de les associacions, les quals s’estan valorant i prompte farem una altra reunió”.

Últimes notícies

Troen a internet un manuscrit del segle XVIII perdut fa més de 50 anys a Oriola

El Cabildo Catedralicio d'Orihuela ha recuperat a través d'una web de venda un manuscrit del segle XVIII de Marcelo Miravete de Maseres, perdut des de fa més de mig segle i pertanyent a la Biblioteca del Seminari d'Oriola.

Barcones assegura que Mazón va tindre tots els recursos de l’Estat disponibles durant la dana de València

Virginia Barcones defensa en la comissió del Congrés que la Generalitat tenia tots els mitjans estatals disponibles durant la dana de València i responsabilitza al govern autonòmic de no alçar prompte el nivell d’emergència.

Una festa amb música alta acaba en tiroteig i nou detinguts a Alacant

Una discussió per la música alta en una vivenda del barri Juan XXIII d'Alacant ha acabat en tiroteig i amb nou detinguts, tres d'ells ferits, encara que sense impactes d'arma de foc.

Mor un home en un accident de trànsit a l’A-35 a l’altura de Moixent

Un home de 69 anys ha mort en un accident de trànsit este dilluns a l’A-35, al terme de Moixent, després d’intents de reanimació sense èxit i del tall temporal de la via.

Calor de ple estiu a la Comunitat amb 35,3 graus a Orihuela i més de 34 a l’interior de València

Orihuela ha registrat este dilluns 35,3 graus, la màxima de la Comunitat Valenciana, en una jornada de calor de ple estiu que ha deixat més de 34 graus en municipis com Xàtiva, Bicorp o Llíria i tempestes seques amb risc d’incendis a l’interior.

Mor un motorista i queda ferida greu la seua acompanyant en la N-332 a La Vila Joiosa

Un motorista de 35 anys ha mort i la dona que l’acompanyava, de 24, ha resultat ferida greu en un accident este diumenge a la vesprada a la N-332 al seu pas per La Vila Joiosa. La Guàrdia Civil investiga les causes i no descarta una velocitat inadequada.

Tres persones ferides en un xoc frontal a la N-340 a Castelló

Dos hòmens i una dona han resultat ferits amb politraumatismes en un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a la N-340, dins del terme municipal de Castelló, i han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló.

Marta Suárez reforça el Valencia Basket Femení fins a la temporada 2028-29

L’alero asturiana Marta Suárez s’incorpora al Valencia Basket Femení per a les pròximes tres temporades, després de destacar en el bàsquet universitari dels Estats Units i en les categories inferiors de la selecció espanyola.