Moren cinc persones per ingerir gel hidroalcohòlic

Cinc persones han sigut trobades mortes en Taourirt (nord-est del Marroc) després d’haver ingerit gel hidroalcohòlic, que van comprar amb la presumpta intenció d’embriagar-se, segons informa este dijous el diari Asabah.

Els gendarmes de Taourirt van trobar primer un cadàver prop d’una carretera, i les investigacions obertes van portar a trobar a altres quatre persones mortes, relacionades amb el primer mort i que patien totes elles alcoholisme.

Els agents van practicar diverses detencions entre els responsables de la venda del gel, que tenien disposades diverses botelles que pensaven vendre com a beguda alcohòlica.

La venda de gel hidroalcohòlic està únicament limitada per a usos sanitaris, al Marroc com en la resta del món, però el seu preu assequible en relació a les begudes alcohòliques, fortament taxades al país, pot explicar el seu ús amb propòsits «recreatius».

Des de l’inici de la pandèmia del coronavirus i la generalització de l’ús de desinfectants sanitaris, s’han registrat casos similars de mort per intoxicació amb gel hidroalcohòlic, des de Rússia als Estats Units.

Últimes notícies

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.