Moren cinc persones per ingerir gel hidroalcohòlic

Cinc persones han sigut trobades mortes en Taourirt (nord-est del Marroc) després d’haver ingerit gel hidroalcohòlic, que van comprar amb la presumpta intenció d’embriagar-se, segons informa este dijous el diari Asabah.

Els gendarmes de Taourirt van trobar primer un cadàver prop d’una carretera, i les investigacions obertes van portar a trobar a altres quatre persones mortes, relacionades amb el primer mort i que patien totes elles alcoholisme.

Els agents van practicar diverses detencions entre els responsables de la venda del gel, que tenien disposades diverses botelles que pensaven vendre com a beguda alcohòlica.

La venda de gel hidroalcohòlic està únicament limitada per a usos sanitaris, al Marroc com en la resta del món, però el seu preu assequible en relació a les begudes alcohòliques, fortament taxades al país, pot explicar el seu ús amb propòsits “recreatius”.

Des de l’inici de la pandèmia del coronavirus i la generalització de l’ús de desinfectants sanitaris, s’han registrat casos similars de mort per intoxicació amb gel hidroalcohòlic, des de Rússia als Estats Units.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.

Troben a un matrimoni mort en el bany de la seua casa a València per una fuita de gas

Un matrimoni d'origen xinés ha sigut trobat sense vida a la dutxa de la seua vivenda a València. La principal hipòtesi apunta a un accident domèstic per mala combustió de la caldera de gas del bany.

Un ferit per arma blanca i un detingut en una baralla nocturna a Orihuela

Una baralla entre dos grups en l'avinguda Doctor García Rogel d'Orihuela se salda amb un jove de 25 anys ferit per arma blanca en la cara i un detingut.

Cau un clan familiar que distribuïa cocaïna i marihuana des d’una vivenda a Dolores

La Guàrdia Civil desarticula a Dolores un punt de venda de cocaïna i una plantació de marihuana en una vivenda familiar, amb quatre detinguts acusats de tràfic de drogues i frau elèctric.

Detinguda a València una cuidadora per robar 40.000 euros a l’anciana a la qual atenia

La Guàrdia Civil deté a València a una dona de 43 anys acusada d'aprofitar el seu treball com a cuidadora per a traure de forma continuada uns 40.000 euros del compte bancari d'una anciana dependent.

Isaac, de l’aula i Google al somni de crear una startup d’impacte social

Isaac Tormo, jove valencià amb expedient excel·lent, experiència internacional i treball en Google, vol llançar una startup d'impacte social dins de l'ecosistema de Llançadora.

Dos de cada tres valencians fa exercici de forma regular en el seu temps lliure

Quasi el 67% dels habitants de València practica activitat física saludable en el seu temps lliure, mentres que un terç seguix sense fer exercici, segons el Baròmetre Municipal.

La UPV restaura el mural de Dons de Ciència vandalitzat amb una pintada contra Oltra

La UPV ha restaurat el mural dedicat a la biofísica Eva Nogales en l'IES El Cabanyal després de ser vandalitzat amb una pintada contra Oltra, utilitzant tècniques específiques per a eliminar la inscripció sense danyar l'obra.