Moren cinc persones per ingerir gel hidroalcohòlic

Cinc persones han sigut trobades mortes en Taourirt (nord-est del Marroc) després d’haver ingerit gel hidroalcohòlic, que van comprar amb la presumpta intenció d’embriagar-se, segons informa este dijous el diari Asabah.

Els gendarmes de Taourirt van trobar primer un cadàver prop d’una carretera, i les investigacions obertes van portar a trobar a altres quatre persones mortes, relacionades amb el primer mort i que patien totes elles alcoholisme.

Els agents van practicar diverses detencions entre els responsables de la venda del gel, que tenien disposades diverses botelles que pensaven vendre com a beguda alcohòlica.

La venda de gel hidroalcohòlic està únicament limitada per a usos sanitaris, al Marroc com en la resta del món, però el seu preu assequible en relació a les begudes alcohòliques, fortament taxades al país, pot explicar el seu ús amb propòsits «recreatius».

Des de l’inici de la pandèmia del coronavirus i la generalització de l’ús de desinfectants sanitaris, s’han registrat casos similars de mort per intoxicació amb gel hidroalcohòlic, des de Rússia als Estats Units.

Últimes notícies

Vila-real i Atlètic es juguen la tercera plaça en La Ceràmica amb comiats històrics

Vila-real i Atlètic tanquen LaLiga en La Ceràmica amb la tercera plaça en joc i els comiats de Marcelino, Parell i Griezmann com a gran al·licient.

Investiguen a un sospitós per estafar a un veí d’Alacant amb la venda d’un mòbil d’alta gamma

La Guàrdia Civil ha identificat a un veí d'Albacete com a presumpte autor d'una estafa a un veí d'Alacant mitjançant la venda fraudulenta d'un mòbil d'alta gamma en una plataforma de segona mà.

Detingudes tres persones a Elda amb un quilo de cocaïna i 35 grams d’heroïna

La Policia Nacional arresta a Elda a tres persones en dos intervencions distintes, en les quals incauta prop d'un quilo de cocaïna i més de 35 grams d'heroïna.

La Nova Muixeranga d’Algemesí dona més de 3.000 euros a les víctimes de la dana

La Nova Muixeranga d’Algemesí ha entregat 3.331,54 euros a la Associació Víctimes Mortals DANA 29 d’Octubre en un acte d'homenatge i memòria a les víctimes de la dana.

Les obres de l’edifici incendiat de Campanar encaren la seua recta final després de completar l’estructura

Les reparacions estructurals de l'edifici de Campanar ja han conclòs i les vivendes comencen a prendre forma, amb la previsió que les obres acaben a la fi de 2026 i els veïns puguen tornar de manera progressiva.

El PP acusa el PSOE de viure de la corrupció i els pactes amb independentistes

El secretari general del PPCV, Carlos Gil, assegura que el PSOE només oferix un projecte basat en la corrupció i en pactes amb forces que volen trencar Espanya, i vincula a Diana Morant amb diversos casos sota sospita.

Morant crida a recompondre la majoria social que sustenta el projecte de Sánchez

Diana Morant defén que el Govern de Pedro Sánchez seguix recolzat per una majoria social i parlamentària i sosté que la dreta no oferix una alternativa política clara.

Un cigarret provoca l’incendi a l’hospital de Torrevieja i deixa dos ferits

L'incendi a l'hospital de Torrevieja es va originar quan un pacient va encendre un cigarret al costat d'una bombona d'oxigen, la qual cosa va causar una explosió, dos ferits i el desallotjament parcial del centre.