Moren tres persones més que l’any passat en les carreteres en Setmana Santa, arribant a un total de 30

El període vacacional de Setmana Santa s'ha tancat amb un balanç pel que fa a morts en carretera pitjor que el de l'any anterior, ja que en 2017 van perdre la vida 27 persones i este 2018 ho han fet 30 des del divendres 23 de març fins a la mitjanit d'ahir. Segons ha informat la Direcció General de Tràfic (DGT), a pesar d'haver-se produït 700.000 desplaçaments menys per carretera que l'any anterior, han augmentat les víctimes.

 

 

La Comunitat Valenciana es troba entre les que més han augmentat el seu nombre de víctimes, 5 més que en 2017 en total, la mateixa xifra que Aragó i una distància considerable de Catalunya, que encapçala este trist rànquing amb 21 morts més que l'any passat.

 

 

 

262 morts en el que va d'any

 

Fins a hui, dia 3 d'abril de 2018, el nombre de persones que han perdut la vida a les carreteres espanyoles a causa d'un accident han sigut 262, una més que les mateixes altures de l'any passat, i respecte al període de Setmana Santa, la majoria s'han produït en vies convencionals, front a les 8 que han ocorregut en autovies i autopistes.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.

Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026 amb una xiqueta que somia amb la pau

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una escena que contraposa guerra i infància. L'obra de Pedro Santaeulalia se salvarà de la Cremà.

Un Raig llançat rep a un Llevant urgit per puntuar

El Llamp encadena sis partits sense perdre i es mesura el dilluns (21.00) a un Llevant penúltim, que necessita sumar per a acostar-se a la salvació després de l'ensopegada de l'Elx.

La falla Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una figura de 'Onírica'. L'elecció tanca els indults i precedix al veredicte infantil.

Diego Ventura reafirma a València el seu lideratge en el rejoneo

El rellonejador sevillà va tallar dos orelles en la matinal de Falles i va eixir a coll després de dos faenes de precisió i ajust. Cartagena i Vicens van quedar molt per davall.

35 intervencions pel vent a València fins a les 16.00, amb caigudes de branques, antenes i tanques

Els bombers han atés 27 avisos a la ciutat i 8 a la província pel vent, amb ratxes de fins a 103 km/h i avisos taronja i groc.

València es rendix a la mascletà que obri la Setmana Gran de les Falles 2026

La Pirotècnia Valenciana de Llanera de Ranes ha inaugurat la Setmana Gran amb un tret trepidant que ha dibuixat la bandera d'Espanya i la Senyera. La jornada, seguida des del balcó per Sara García, ha tancat amb un terratrémol final i 66 assistències de Creu Roja.