Moren tres persones més que l’any passat en les carreteres en Setmana Santa, arribant a un total de 30

El període vacacional de Setmana Santa s'ha tancat amb un balanç pel que fa a morts en carretera pitjor que el de l'any anterior, ja que en 2017 van perdre la vida 27 persones i este 2018 ho han fet 30 des del divendres 23 de març fins a la mitjanit d'ahir. Segons ha informat la Direcció General de Tràfic (DGT), a pesar d'haver-se produït 700.000 desplaçaments menys per carretera que l'any anterior, han augmentat les víctimes.

 

 

La Comunitat Valenciana es troba entre les que més han augmentat el seu nombre de víctimes, 5 més que en 2017 en total, la mateixa xifra que Aragó i una distància considerable de Catalunya, que encapçala este trist rànquing amb 21 morts més que l'any passat.

 

 

 

262 morts en el que va d'any

 

Fins a hui, dia 3 d'abril de 2018, el nombre de persones que han perdut la vida a les carreteres espanyoles a causa d'un accident han sigut 262, una més que les mateixes altures de l'any passat, i respecte al període de Setmana Santa, la majoria s'han produït en vies convencionals, front a les 8 que han ocorregut en autovies i autopistes.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Troben a un matrimoni mort en el bany de la seua casa a València per una fuita de gas

Un matrimoni d'origen xinés ha sigut trobat sense vida a la dutxa de la seua vivenda a València. La principal hipòtesi apunta a un accident domèstic per mala combustió de la caldera de gas del bany.

Un ferit per arma blanca i un detingut en una baralla nocturna a Orihuela

Una baralla entre dos grups en l'avinguda Doctor García Rogel d'Orihuela se salda amb un jove de 25 anys ferit per arma blanca en la cara i un detingut.

Cau un clan familiar que distribuïa cocaïna i marihuana des d’una vivenda a Dolores

La Guàrdia Civil desarticula a Dolores un punt de venda de cocaïna i una plantació de marihuana en una vivenda familiar, amb quatre detinguts acusats de tràfic de drogues i frau elèctric.

Detinguda a València una cuidadora per robar 40.000 euros a l’anciana a la qual atenia

La Guàrdia Civil deté a València a una dona de 43 anys acusada d'aprofitar el seu treball com a cuidadora per a traure de forma continuada uns 40.000 euros del compte bancari d'una anciana dependent.

Isaac, de l’aula i Google al somni de crear una startup d’impacte social

Isaac Tormo, jove valencià amb expedient excel·lent, experiència internacional i treball en Google, vol llançar una startup d'impacte social dins de l'ecosistema de Llançadora.

Dos de cada tres valencians fa exercici de forma regular en el seu temps lliure

Quasi el 67% dels habitants de València practica activitat física saludable en el seu temps lliure, mentres que un terç seguix sense fer exercici, segons el Baròmetre Municipal.

La UPV restaura el mural de Dons de Ciència vandalitzat amb una pintada contra Oltra

La UPV ha restaurat el mural dedicat a la biofísica Eva Nogales en l'IES El Cabanyal després de ser vandalitzat amb una pintada contra Oltra, utilitzant tècniques específiques per a eliminar la inscripció sense danyar l'obra.

Cap de setmana de cels buidats i pujada de temperatures en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana es presenta estable en la Comunitat Valenciana, amb cels buidats, pujada de temperatures i vent fluix després de les ratxes fortes en el nord de Castelló.