Moren tres persones més que l’any passat en les carreteres en Setmana Santa, arribant a un total de 30

El període vacacional de Setmana Santa s'ha tancat amb un balanç pel que fa a morts en carretera pitjor que el de l'any anterior, ja que en 2017 van perdre la vida 27 persones i este 2018 ho han fet 30 des del divendres 23 de març fins a la mitjanit d'ahir. Segons ha informat la Direcció General de Tràfic (DGT), a pesar d'haver-se produït 700.000 desplaçaments menys per carretera que l'any anterior, han augmentat les víctimes.

 

 

La Comunitat Valenciana es troba entre les que més han augmentat el seu nombre de víctimes, 5 més que en 2017 en total, la mateixa xifra que Aragó i una distància considerable de Catalunya, que encapçala este trist rànquing amb 21 morts més que l'any passat.

 

 

 

262 morts en el que va d'any

 

Fins a hui, dia 3 d'abril de 2018, el nombre de persones que han perdut la vida a les carreteres espanyoles a causa d'un accident han sigut 262, una més que les mateixes altures de l'any passat, i respecte al període de Setmana Santa, la majoria s'han produït en vies convencionals, front a les 8 que han ocorregut en autovies i autopistes.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre María Jesús Montero

Diana Morant afirma que el comentari de Jorge Azcón sobre el físic de Pilar Alegría i María Jesús Montero reflectix el masclisme encara present en el PP i el vincula amb el qüestionament de la violència de gènere.

Salven la vida a un operari després de patir una parada cardíaca en podar una palmera a València

Un operari de 41 anys va ser rescatat pels bombers a València després de quedar atrapat mentres podava una palmera, patir un esvaïment i entrar en parada cardíaca, que l'equip mèdic va aconseguir revertir abans del seu trasllat a l'hospital.

Morant titlla d’intolerable el veto a les dones en la confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig a les dones en la confraria de Sagunt i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la participació femenina.

Xoc entre tramvia i cotxe interromp les línies 4 i 6 a València i deixa cinc ferits

Un cotxe que se salta un semàfor en roig provoca un xoc amb un tramvia a València, interromp el servici en les línies 4 i 6 i deixa cinc ferits amb policontusiones.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón com a testimoni en la causa penal per la gestió de la dana i exigix responsabilitats polítiques en la Generalitat.

Pérez Llorca enaltix el talent de Generació Espontània en la UPV com a motor del futur tecnològic

Cotxes de Fórmula 1, coets i càpsules d'alta velocitat són alguns dels projectes de Generació Espontània de la UPV, que Pérez Llorca ha posat com a model de talent, formació pràctica i connexió amb el teixit empresarial.

Alacant aprova una ajuda de 300 euros per naixement o adopció des de 2026

L'Ajuntament d'Alacant aprova una ajuda de 300 euros per cada fill nascut o adoptat en 2026, duplicant el pressupost total i donant prioritat a les sol·licituds pendents de 2025.