Moren dos xiquets, de 5 i 8 anys, atropellats per un autobús en Navarra

Accident múltiple amb un autobús implicat

Moren dos xiquets atropellats per un autobús en Navarra | EFE

Dos xiquets, de 5 i 8 anys, han mort en un accident múltiple produït este divendres en Estella-Lizarra (Navarra). El menut, de 5 anys, ha mort esta passada nit de divendres en l’hospital, segons ha informat el Govern de Navarra, mentres que la seua germana, de 8, va morir en el mateix accident.

 

La xicoteta I.P.P va morir en l’acte en ser atropellat el cotxe en el que anava amb la seua família per un autobús sense control. El seu germà D.P.P. ha mort durant la nit en el Complex Hospitalari de Navarra, a on va ser traslladat, juntament amb sa mare I.P.P., de 41 anys, qui presenta ferides de gravetat.

 

El cotxe a on viatjava esta família d’Ayegui es dirigia cap a la seua localitat, pròxima a Estella-Lizarra, quan es va produir l’accident. En el succés, a demés, va resultar ferida greu una dona, de 34 anys, que va ser atropellada per l’autobús i traslladada a l’Hospital García Orcoyen. El conductor de l’autobús, de 36 anys, va resultar il·lés i un menor, de 17 anys, va resultar ferit lleu, sent traslladat a l’hospital.

 

Destrosses després d'un accident

L’accident ha provocat gran destrosses | EFE

 

Un accident múltiple

Segons detalla la Brigada d’Atestats i Investigació de la Policia Foral, l’accident es va produir a les 20.02 hores en un carrer de la localitat, quan un autobús de l’Estellesa se’n va eixir de la via pel marge dret i va xocar contra diferents elements fixos de la mateixa carrer. Després, l’autobús va envestir al cotxe, a on viatjava la família dels menuts. Després d’això, l’autobús va atropellar a una dona i va xocar contra set vehicles aparcats en el carrer, als que va ocasionar molts danys materials.

 

Sis patrulles de la Policia Foral i dos de la Policia Municipal d’Estella van regular la circulació i la Brigada d’Atestats es va fer càrrec de la instrucció de diligències al jutjat. També van acudir al lloc dels fets dotacions de Bombers de labors de rescat dels accidentats i de neteja de la calçada. El centre de coordinació d’emergències de SOS Navarra va enviar a l’equip mèdic de guàrdia, dos ambulàncies medicalitzades i dos convencionals, a demés d’un equip de psicòlegs que van atendre a les persones que van patir crisis nervioses.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.