Moren dos xiquets, de 5 i 8 anys, atropellats per un autobús en Navarra

Accident múltiple amb un autobús implicat

Moren dos xiquets atropellats per un autobús en Navarra | EFE

Dos xiquets, de 5 i 8 anys, han mort en un accident múltiple produït este divendres en Estella-Lizarra (Navarra). El menut, de 5 anys, ha mort esta passada nit de divendres en l’hospital, segons ha informat el Govern de Navarra, mentres que la seua germana, de 8, va morir en el mateix accident.

 

La xicoteta I.P.P va morir en l’acte en ser atropellat el cotxe en el que anava amb la seua família per un autobús sense control. El seu germà D.P.P. ha mort durant la nit en el Complex Hospitalari de Navarra, a on va ser traslladat, juntament amb sa mare I.P.P., de 41 anys, qui presenta ferides de gravetat.

 

El cotxe a on viatjava esta família d’Ayegui es dirigia cap a la seua localitat, pròxima a Estella-Lizarra, quan es va produir l’accident. En el succés, a demés, va resultar ferida greu una dona, de 34 anys, que va ser atropellada per l’autobús i traslladada a l’Hospital García Orcoyen. El conductor de l’autobús, de 36 anys, va resultar il·lés i un menor, de 17 anys, va resultar ferit lleu, sent traslladat a l’hospital.

 

Destrosses després d'un accident

L’accident ha provocat gran destrosses | EFE

 

Un accident múltiple

Segons detalla la Brigada d’Atestats i Investigació de la Policia Foral, l’accident es va produir a les 20.02 hores en un carrer de la localitat, quan un autobús de l’Estellesa se’n va eixir de la via pel marge dret i va xocar contra diferents elements fixos de la mateixa carrer. Després, l’autobús va envestir al cotxe, a on viatjava la família dels menuts. Després d’això, l’autobús va atropellar a una dona i va xocar contra set vehicles aparcats en el carrer, als que va ocasionar molts danys materials.

 

Sis patrulles de la Policia Foral i dos de la Policia Municipal d’Estella van regular la circulació i la Brigada d’Atestats es va fer càrrec de la instrucció de diligències al jutjat. També van acudir al lloc dels fets dotacions de Bombers de labors de rescat dels accidentats i de neteja de la calçada. El centre de coordinació d’emergències de SOS Navarra va enviar a l’equip mèdic de guàrdia, dos ambulàncies medicalitzades i dos convencionals, a demés d’un equip de psicòlegs que van atendre a les persones que van patir crisis nervioses.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El nou Llevant de Luís Castro debuta en LALIGA al camp de l’Espanyol sense Carlos Espí

L’Espanyol rep este diumenge el Llevant en l’estrena de LALIGA al RCDE Stadium, amb els valencians iniciant un nou projecte amb Luís Castro i el repte de la permanència sense el davanter Carlos Espí, traspasat al Real Madrid.

Ferran Torres firma pel PSG fins a 2031 i deixarà quasi un milió al València CF

Ferran Torres ha fitxat pel París Saint-Germain per cinc temporades i lluirà el dorsal 9. El traspàs ronda els 50 milions i deixarà prop d’un milió d’euros al València CF pels drets de formació.

El centre de salut Sant Vicent 1 sumarà Fisioteràpia i més espai per a embarassades

La Conselleria de Sanitat està ampliant el Centre de Salut Sant Vicent del Raspeig 1 amb més de 280 metres quadrats nous, per incorporar Fisioteràpia i millorar l’atenció a les dones embarassades.

Castielfabib aconseguix la distinció de Municipi Turístic de Singularitat

Castielfabib ha sigut reconegut com a Municipi Turístic de Singularitat de la Comunitat Valenciana, la qual cosa li obri l’accés a finançament extraordinari de Turisme. Amb esta incorporació, la Comunitat suma 40 municipis en esta categoria i un total de 85 destinacions amb distintiu turístic oficial.

Les Arts anuncia quatre grans estrenes d’òpera per a la temporada 2026-2027

El Palau de les Arts Reina Sofía incorporarà a la temporada 2026-2027 quatre noves produccions d’òpera a la Sala Principal: ‘Carmen’, ‘Lohengrin’, ‘La clemenza di Tito’ i ‘Simon Boccanegra’. Els muntatges comptaran amb direcció escènica de Ted Huffman, Damiano Michieletto, Rafael R. Villalobos i Àlex Ollé.

Quasi 3.000 consultes en els Punts Violeta dels festivals este estiu

Els Punts Violeta impulsats per la Generalitat en festivals de música de les tres províncies han atés 2.746 consultes, sobretot d’informació i assessorament per a prevenir agressions sexuals. La secretaria autonòmica d’Igualtat destaca el paper dissuasiu i de coordinació d’estos espais segurs en grans esdeveniments.

Setze atesos per inhalació de fum en un incendi en una vivenda de Silla

Setze persones, entre elles dos menors i una major de 70 anys, han sigut ateses per inhalació de fum i ansietat després d’un incendi esta matinada en una vivenda de Silla. Dos hòmens han sigut traslladats a l’Hospital La Fe de València.

València renova 24.000 m² de voreres i elimina barreres per als vianants

València ha destinat més de 5 milions d’euros entre 2023 i 2026 a millorar l’accessibilitat per als vianants, renovant 24.000 m² de voreres i executant 247 guals adaptats.