Moren dos xiquets, de 5 i 8 anys, atropellats per un autobús en Navarra

Accident múltiple amb un autobús implicat

Moren dos xiquets atropellats per un autobús en Navarra | EFE

Dos xiquets, de 5 i 8 anys, han mort en un accident múltiple produït este divendres en Estella-Lizarra (Navarra). El menut, de 5 anys, ha mort esta passada nit de divendres en l’hospital, segons ha informat el Govern de Navarra, mentres que la seua germana, de 8, va morir en el mateix accident.

 

La xicoteta I.P.P va morir en l’acte en ser atropellat el cotxe en el que anava amb la seua família per un autobús sense control. El seu germà D.P.P. ha mort durant la nit en el Complex Hospitalari de Navarra, a on va ser traslladat, juntament amb sa mare I.P.P., de 41 anys, qui presenta ferides de gravetat.

 

El cotxe a on viatjava esta família d’Ayegui es dirigia cap a la seua localitat, pròxima a Estella-Lizarra, quan es va produir l’accident. En el succés, a demés, va resultar ferida greu una dona, de 34 anys, que va ser atropellada per l’autobús i traslladada a l’Hospital García Orcoyen. El conductor de l’autobús, de 36 anys, va resultar il·lés i un menor, de 17 anys, va resultar ferit lleu, sent traslladat a l’hospital.

 

Destrosses després d'un accident

L’accident ha provocat gran destrosses | EFE

 

Un accident múltiple

Segons detalla la Brigada d’Atestats i Investigació de la Policia Foral, l’accident es va produir a les 20.02 hores en un carrer de la localitat, quan un autobús de l’Estellesa se’n va eixir de la via pel marge dret i va xocar contra diferents elements fixos de la mateixa carrer. Després, l’autobús va envestir al cotxe, a on viatjava la família dels menuts. Després d’això, l’autobús va atropellar a una dona i va xocar contra set vehicles aparcats en el carrer, als que va ocasionar molts danys materials.

 

Sis patrulles de la Policia Foral i dos de la Policia Municipal d’Estella van regular la circulació i la Brigada d’Atestats es va fer càrrec de la instrucció de diligències al jutjat. També van acudir al lloc dels fets dotacions de Bombers de labors de rescat dels accidentats i de neteja de la calçada. El centre de coordinació d’emergències de SOS Navarra va enviar a l’equip mèdic de guàrdia, dos ambulàncies medicalitzades i dos convencionals, a demés d’un equip de psicòlegs que van atendre a les persones que van patir crisis nervioses.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.

Valencia i Hércules s’enfronten dijous a Paterna en un nou amistós de pretemporada

El Valencia CF jugarà este dijous 13 d’agost un amistós contra l’Hércules al camp Antonio Puchades de Paterna, en una setmana amb dos partits preparatoris abans de l’estrena en LaLiga 2026-27.

Les màximes arriben als 37 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes d’este dimarts han arribat als 37 graus en diversos municipis de la Comunitat Valenciana, amb pics de quasi 38 graus a Elx.

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.