Moren dos xiquets, de 5 i 8 anys, atropellats per un autobús en Navarra

Accident múltiple amb un autobús implicat

Moren dos xiquets atropellats per un autobús en Navarra | EFE

Dos xiquets, de 5 i 8 anys, han mort en un accident múltiple produït este divendres en Estella-Lizarra (Navarra). El menut, de 5 anys, ha mort esta passada nit de divendres en l’hospital, segons ha informat el Govern de Navarra, mentres que la seua germana, de 8, va morir en el mateix accident.

 

La xicoteta I.P.P va morir en l’acte en ser atropellat el cotxe en el que anava amb la seua família per un autobús sense control. El seu germà D.P.P. ha mort durant la nit en el Complex Hospitalari de Navarra, a on va ser traslladat, juntament amb sa mare I.P.P., de 41 anys, qui presenta ferides de gravetat.

 

El cotxe a on viatjava esta família d’Ayegui es dirigia cap a la seua localitat, pròxima a Estella-Lizarra, quan es va produir l’accident. En el succés, a demés, va resultar ferida greu una dona, de 34 anys, que va ser atropellada per l’autobús i traslladada a l’Hospital García Orcoyen. El conductor de l’autobús, de 36 anys, va resultar il·lés i un menor, de 17 anys, va resultar ferit lleu, sent traslladat a l’hospital.

 

Destrosses després d'un accident

L’accident ha provocat gran destrosses | EFE

 

Un accident múltiple

Segons detalla la Brigada d’Atestats i Investigació de la Policia Foral, l’accident es va produir a les 20.02 hores en un carrer de la localitat, quan un autobús de l’Estellesa se’n va eixir de la via pel marge dret i va xocar contra diferents elements fixos de la mateixa carrer. Després, l’autobús va envestir al cotxe, a on viatjava la família dels menuts. Després d’això, l’autobús va atropellar a una dona i va xocar contra set vehicles aparcats en el carrer, als que va ocasionar molts danys materials.

 

Sis patrulles de la Policia Foral i dos de la Policia Municipal d’Estella van regular la circulació i la Brigada d’Atestats es va fer càrrec de la instrucció de diligències al jutjat. També van acudir al lloc dels fets dotacions de Bombers de labors de rescat dels accidentats i de neteja de la calçada. El centre de coordinació d’emergències de SOS Navarra va enviar a l’equip mèdic de guàrdia, dos ambulàncies medicalitzades i dos convencionals, a demés d’un equip de psicòlegs que van atendre a les persones que van patir crisis nervioses.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.

Sis anys de presó per a un pare i dos fills per apunyalar un familiar a El Puig

La Secció Quinta de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a sis anys de presó un pare i els seus dos fills per intentar matar a ganivetades un familiar el 3 d’agost de 2024 a El Puig de Santa Maria. A més de la pena de presó, els tres hòmens hauran d’indemnitzar la víctima i tenen prohibit acostar-se-li durant 20 anys.

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.

Un bebé de 24 setmanes supera amb èxit una greu retinopatia en Elx

L’Hospital General Universitari d’Elx ha tractat amb èxit la retinopatia de la prematuritat en un nounat de 24 setmanes, una de les complicacions més greus associades a la prematuritat extrema. L’equip d’Oftalmologia i la UCI Neonatal ha aplicat un fàrmac biològic mínimament invasiu per a preservar la visió i reduir el risc de ceguesa.

El calor deixa 64 morts en quinze dies d’agost a la Comunitat Valenciana

La calor extrema ha causat 64 morts a la Comunitat Valenciana en la primera mitat d’agost, amb especial incidència en la segona setmana del mes.

Manipulen durant mesos una dona de 91 anys a Alacant per quedar-se amb el seu patrimoni

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones acusades de sotmetre durant mesos una dona de 91 anys a un control total per apoderar-se del seu patrimoni, amb un presumpte expoli de 20.000 euros i canvis en el seu testament.