15.1 C
València
Dimarts, 30 desembre, 2025

Moren dos xiquets, de 5 i 8 anys, atropellats per un autobús en Navarra

Accident múltiple amb un autobús implicat

Moren dos xiquets atropellats per un autobús en Navarra | EFE

Dos xiquets, de 5 i 8 anys, han mort en un accident múltiple produït este divendres en Estella-Lizarra (Navarra). El menut, de 5 anys, ha mort esta passada nit de divendres en l’hospital, segons ha informat el Govern de Navarra, mentres que la seua germana, de 8, va morir en el mateix accident.

 

La xicoteta I.P.P va morir en l’acte en ser atropellat el cotxe en el que anava amb la seua família per un autobús sense control. El seu germà D.P.P. ha mort durant la nit en el Complex Hospitalari de Navarra, a on va ser traslladat, juntament amb sa mare I.P.P., de 41 anys, qui presenta ferides de gravetat.

 

El cotxe a on viatjava esta família d’Ayegui es dirigia cap a la seua localitat, pròxima a Estella-Lizarra, quan es va produir l’accident. En el succés, a demés, va resultar ferida greu una dona, de 34 anys, que va ser atropellada per l’autobús i traslladada a l’Hospital García Orcoyen. El conductor de l’autobús, de 36 anys, va resultar il·lés i un menor, de 17 anys, va resultar ferit lleu, sent traslladat a l’hospital.

 

Destrosses després d'un accident

L’accident ha provocat gran destrosses | EFE

 

Un accident múltiple

Segons detalla la Brigada d’Atestats i Investigació de la Policia Foral, l’accident es va produir a les 20.02 hores en un carrer de la localitat, quan un autobús de l’Estellesa se’n va eixir de la via pel marge dret i va xocar contra diferents elements fixos de la mateixa carrer. Després, l’autobús va envestir al cotxe, a on viatjava la família dels menuts. Després d’això, l’autobús va atropellar a una dona i va xocar contra set vehicles aparcats en el carrer, als que va ocasionar molts danys materials.

 

Sis patrulles de la Policia Foral i dos de la Policia Municipal d’Estella van regular la circulació i la Brigada d’Atestats es va fer càrrec de la instrucció de diligències al jutjat. També van acudir al lloc dels fets dotacions de Bombers de labors de rescat dels accidentats i de neteja de la calçada. El centre de coordinació d’emergències de SOS Navarra va enviar a l’equip mèdic de guàrdia, dos ambulàncies medicalitzades i dos convencionals, a demés d’un equip de psicòlegs que van atendre a les persones que van patir crisis nervioses.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Nit de cap d’any: els suplements del taxi poden arribar a 6,7 euros en diverses ciutats

L'OCU assenyala que en Nit de cap d'any els taxis apliquen recàrrecs fixos que encarixen el trajecte. Madrid, Lleida i Palma figuren entre les ciutats amb suplements més alts.

Anticicló en Nit de cap d’any: més fred i boires denses a l’interior

El dimecres de Nit de cap d'any estarà marcat per un anticicló que deixarà temps estable, descens tèrmic i boires persistents a l'interior. Aemet preveu gelades generalitzades i tramuntana a l'Empordà.

Detingut un veí per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un veí de l'immoble ha sigut detingut per la seua presumpta relació amb l'incendi registrat el dilluns a Crevillent. Una jove de 25 anys va morir a l'hospital i va haver-hi una evacuació massiva.

El València-Casademont es jugarà el dilluns 12 de gener i el València-Unicaja s’avança al dissabte 10

L'ajornat València-Casademont es jugarà el dilluns 12 de gener a les 20.30 en el Roig Arena. El dol amb Unicaja s'avança al dissabte 10 a les 18.30.

5 anys i 11 mesos de presó per intentar assassinar a la seua dona després de comunicar-li la ruptura

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a cinc anys i onze mesos de presó a un home per la temptativa d'homicidi de la seua dona amb un cúter després d'anunciar-li la ruptura. La sentència aplica agreujants de gènere i parentiu i imposa allunyament, retirada de pàtria potestat i possible expulsió.

El Vila-real té al seu abast la millor primera tornada de la seua història

L'equip de Marcelino suma 35 punts en 16 jornades i, amb tres partits per jugar, li basten 5 de 9 per a batre el seu millor registre de primera volta. També perseguix el rècord golejador i ja no pot millorar el defensiu.

Morant acusa el Consell d’executar només el 27% de la inversió educativa

Diana Morant ha denunciat que el Consell només ha executat el 27% de les inversions en Educació i un 20% en Servicis Socials. Ha qualificat el balanç de l'any com a suspens total i ha criticat la pròrroga pressupostària.

Quinta jornada sense resultats en la busca dels tres espanyols desapareguts a Indonèsia

Els equips han tancat sense troballes la quinta jornada per a localitzar a tres espanyols després del naufragi prop de Padar. L'operatiu seguirà el dimecres.