20.8 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Un mort i dos ferits en un accident en l’A-70 en Sant Vicent del Raspeig

A-70

Lloc dels fets en l’A-70 | Maps

 

Un home ha mort i dos més han resultat ferits en un accident entre dos vehicles en l’A-70, dins del terme municipal de Sant Vicent del Raspeig, en la comarca de l’Alacantí (Alacant). En concret el lloc de l’incident ha sigut en la rotonda on coincidixen l’A-70 i l’A-77.

 

L’incident ha tingut lloc este dilluns, al voltant de les 15.15 hores, quan els dos vehicles han xocat. Fins al lloc dels fets s’han desplaçat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), a més d’una altra de Suport Vital Bàsic (SVB). 

 

Els efectius mèdics han realitzat la reanimació cardiopulmonar avançada i altres maniobres d’estabilització a un home de 41 anys que es trobava en parada cardiorespiratòria, però ha mort. 

 

A més, els altres dos homes, de 38 i 47 anys, han resultat ferits per policontusions, el primer d’ells ha signat l’alta voluntària i el segon ha sigut traslladat a l’Hospital General Universitari d’Alacant. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.