Uns policies li salven la vida a una dona amb parada cardiorespiratòria en Pedreguer

Hospital de Dénia, a Alacant | EFE

Este diumenge de matinada, diferents agents de la Policia Local de Pedreguer, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), han salvat la vida d’una dona que patia una parada cardiorespiratòria.

 

Els policies van ser alertats per la telefonada d’un veí, que assegurava que la dona havia perdut el coneixement. Per este motiu, els agents es van desplaçar ràpidament fins a la vivenda, on van descobrir que la dona no tenia pols. 

 

Els agents van realitzar a la dona les maniobres de reanimació, i van haver d’emprar un desfibril·lador, retornant-li el pols a la dona, de 47 anys d’edat. 

 

Fins al lloc dels fets es va desplaçar també una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), que va traslladar a la dona fins a l’Hospital de Dénia. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Vila-real s’acosta a la seua tercera temporada amb més de vint triomfs en Lliga

El Vila-real afronta el tram final de la temporada amb 18 triomfs després de 29 jornades i té a tir superar les vint victòries en Lliga per tercera vegada en la seua història.

El València Basket busca afermar la segona plaça en la seua visita a Burgos

El València Basket visita la pista del Recol·lectes Burgos per a defendre la seua segona plaça en la Lliga Endesa després d'una exigent doble jornada d'Eurolliga i amb diverses baixes sensibles en el perímetre.

Mónica Oltra anuncia la seua volta per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia que tornarà a la primera línia política i es postularà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, en el seu primer gran acte públic després de l'obertura de juí oral.

Pérez Llorca reunix els sectors econòmics valencians per l’impacte de la guerra de l’Iran

El president de la Generalitat valenciana convoca una trobada extraordinària amb empresaris, sindicats i cambres per a acordar mesures enfront dels efectes de la guerra de l'Iran sobre el teixit productiu.

Sancionat un taller clandestí descobert en una nau industrial de Carlet

La Guàrdia Civil ha destapat un taller mecànic clandestí en una nau industrial de Carlet sense llicències, sense assegurança i amb greus deficiències ambientals i de seguretat.

Els càmpings valencians freguen el ple per Setmana Santa amb fins a un 90% d’ocupació

Els càmpings de la Comunitat Valenciana preveuen entre un 85 i un 90% d'ocupació per Setmana Santa, amb especial demanda de bungalows i opcions de glamping.

Detingudes a Elda dos persones per usar documents falsos en tràmits d’estrangeria

La Policia Nacional deté a Elda a una dona i a un home acusats d'utilitzar i facilitar documentació falsa per a obtindre permisos d'estrangeria a canvi de diners.

Alerta taronja per vent de fins a 100 km/h i fort onatge a Castelló este cap de setmana

Aemet i la Generalitat mantenen l'alerta taronja per ratxes de vent de fins a 100 km/h i fenòmens costaners a Castelló este dissabte i diumenge, amb onatge de fins a 3 metres.