Troben mort al fill de Jack Wagner, protagonista de ‘Melrose Place’

Harrison Wagner, fill de l’exparella d’actors Jack i Kristina Wagner, ha sigut trobat mort amb 27 anys. Així ho confirmava, E! News, encara que les causes de la mort no han sigut esclarides, a l’espera de l’informe forense.

La família d»Hospital General’, la longeva sèrie d’ABC, torna a estar de dol. Després de la mort l’any passat de Jay Pickett, que interpretava a l’inspector David Harper en la sèrie, l’elenc habitual ha patit un nou revés.

I és que Harrison era el menor dels fills del matrimoni d’actors, que es va conéixer en la sèrie i es va divorciar en 2006. Tots dos interpretaven els papers de Frisco Jones i Felicia, i el romanç que protagonitzaven en la ficció va tindre la seua rèplica en la vida real donant lloc a la seua relació de quasi 10 anys i tres fills, entre ells Harrison. Més tard Jack Wagner passaria a tindre una relació amb l’actriu Heather Locklear que duraria diversos anys.

Sobre la tràgica defunció del jove, de moment només ha transcendit que ha ocorregut en Los Angeles, on residia habitualment, igual que la resta de la seua família, els seus germans Peter i Kerry, així com els seus pares Jack i Kristina.

S’ha informat que el jove músic havia lluitat contra les addiccions en el passat i en 2016 havia desaparegut durant uns dies després d’haver patit una recaiguda. No se sap si aquesta situació ha tingut alguna cosa a veure en la seua mort. En una de les seues últimes publicacions, Harrison escrivia: “Centra’t. Tu estàs amb tu i amb els teus pensaments”.

Malgrat la seua separació, la parella d’actors ha continuat mantenint una bona relació, tant entre ells com amb els seus fills. Així s’han continuat mostrant sovint en xarxes socials, on tots compartien poses i posts somrients.


En una altra apareix al costat dels seus fills Peter i Harrison, en una residència familiar que compartien. «Comiat agredolç del qual hem anomenat Ranxo Wagner des de fa 25 anys. La bellesa del desert, i un paratge envoltat de parcs nacionals sempre ens va recordar al lloc on volíem estar. Ranxo, és moment de partir. Et tirarem molt de menys en les nostres càlides memòries. Sabem que hi haurà moltes oportunitats de continuar gaudint«.


La parella encara no s’ha pronunciat sobre la defunció del seu fill, del qual compartien moltes imatges junts en les seues xarxes. En aquesta altra imatge, en la qual apareix al costat de Jack i Kristina, el seu pare celebrava el 25 aniversari d’Harrison amb el missatge «Felicitats Harrison! Molt orgullós del treball que estàs fent en tu mateix i en la teua vida«, un missatge que ha portat a sospitar que la seua mort podria estar relacionada amb la salut mental. Caldrà esperar per a conéixer més detalls del trist succés.

L’última publicació del jove també incloïa una frase motivadora: «Centra’t. Al final el que queda eres tu amb tu mateix i els teus pensaments«.


Els missatges de dolor i condolences s’han multiplicat, enviant a la família molt d’afecte, com un afectuós missatge d’Heather Locklear, que va ser parella de Jack Wagner, fins i tot van estar compromesos, des de 2007 a 2020. “Ho sent molt Kristina per la teua gran pèrdua. Resem per tu i per la teua família” escriu al costat de l’emoticona d’un cor trencat.

Últimes notícies

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.