Troben mort al fill de Jack Wagner, protagonista de ‘Melrose Place’

Harrison Wagner, fill de l’exparella d’actors Jack i Kristina Wagner, ha sigut trobat mort amb 27 anys. Així ho confirmava, E! News, encara que les causes de la mort no han sigut esclarides, a l’espera de l’informe forense.

La família d»Hospital General’, la longeva sèrie d’ABC, torna a estar de dol. Després de la mort l’any passat de Jay Pickett, que interpretava a l’inspector David Harper en la sèrie, l’elenc habitual ha patit un nou revés.

I és que Harrison era el menor dels fills del matrimoni d’actors, que es va conéixer en la sèrie i es va divorciar en 2006. Tots dos interpretaven els papers de Frisco Jones i Felicia, i el romanç que protagonitzaven en la ficció va tindre la seua rèplica en la vida real donant lloc a la seua relació de quasi 10 anys i tres fills, entre ells Harrison. Més tard Jack Wagner passaria a tindre una relació amb l’actriu Heather Locklear que duraria diversos anys.

Sobre la tràgica defunció del jove, de moment només ha transcendit que ha ocorregut en Los Angeles, on residia habitualment, igual que la resta de la seua família, els seus germans Peter i Kerry, així com els seus pares Jack i Kristina.

S’ha informat que el jove músic havia lluitat contra les addiccions en el passat i en 2016 havia desaparegut durant uns dies després d’haver patit una recaiguda. No se sap si aquesta situació ha tingut alguna cosa a veure en la seua mort. En una de les seues últimes publicacions, Harrison escrivia: “Centra’t. Tu estàs amb tu i amb els teus pensaments”.

Malgrat la seua separació, la parella d’actors ha continuat mantenint una bona relació, tant entre ells com amb els seus fills. Així s’han continuat mostrant sovint en xarxes socials, on tots compartien poses i posts somrients.


En una altra apareix al costat dels seus fills Peter i Harrison, en una residència familiar que compartien. «Comiat agredolç del qual hem anomenat Ranxo Wagner des de fa 25 anys. La bellesa del desert, i un paratge envoltat de parcs nacionals sempre ens va recordar al lloc on volíem estar. Ranxo, és moment de partir. Et tirarem molt de menys en les nostres càlides memòries. Sabem que hi haurà moltes oportunitats de continuar gaudint«.


La parella encara no s’ha pronunciat sobre la defunció del seu fill, del qual compartien moltes imatges junts en les seues xarxes. En aquesta altra imatge, en la qual apareix al costat de Jack i Kristina, el seu pare celebrava el 25 aniversari d’Harrison amb el missatge «Felicitats Harrison! Molt orgullós del treball que estàs fent en tu mateix i en la teua vida«, un missatge que ha portat a sospitar que la seua mort podria estar relacionada amb la salut mental. Caldrà esperar per a conéixer més detalls del trist succés.

L’última publicació del jove també incloïa una frase motivadora: «Centra’t. Al final el que queda eres tu amb tu mateix i els teus pensaments«.


Els missatges de dolor i condolences s’han multiplicat, enviant a la família molt d’afecte, com un afectuós missatge d’Heather Locklear, que va ser parella de Jack Wagner, fins i tot van estar compromesos, des de 2007 a 2020. “Ho sent molt Kristina per la teua gran pèrdua. Resem per tu i per la teua família” escriu al costat de l’emoticona d’un cor trencat.

Últimes notícies

Mor un home en un accident de trànsit a l’A-35 a l’altura de Moixent

Un home de 69 anys ha mort en un accident de trànsit este dilluns a l’A-35, al terme de Moixent, després d’intents de reanimació sense èxit i del tall temporal de la via.

Calor de ple estiu a la Comunitat amb 35,3 graus a Orihuela i més de 34 a l’interior de València

Orihuela ha registrat este dilluns 35,3 graus, la màxima de la Comunitat Valenciana, en una jornada de calor de ple estiu que ha deixat més de 34 graus en municipis com Xàtiva, Bicorp o Llíria i tempestes seques amb risc d’incendis a l’interior.

Mor un motorista i queda ferida greu la seua acompanyant en la N-332 a La Vila Joiosa

Un motorista de 35 anys ha mort i la dona que l’acompanyava, de 24, ha resultat ferida greu en un accident este diumenge a la vesprada a la N-332 al seu pas per La Vila Joiosa. La Guàrdia Civil investiga les causes i no descarta una velocitat inadequada.

Tres persones ferides en un xoc frontal a la N-340 a Castelló

Dos hòmens i una dona han resultat ferits amb politraumatismes en un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a la N-340, dins del terme municipal de Castelló, i han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló.

Marta Suárez reforça el Valencia Basket Femení fins a la temporada 2028-29

L’alero asturiana Marta Suárez s’incorpora al Valencia Basket Femení per a les pròximes tres temporades, després de destacar en el bàsquet universitari dels Estats Units i en les categories inferiors de la selecció espanyola.

Queden en llibertat cinc motoristes detinguts per conducció temerària en grup a l’A-7 a Torrent

El jutjat d’instrucció 5 de Llíria ha deixat en llibertat cinc motoristes detinguts per conduir de manera temerària en grup per l’A-7 a l’altura de Torrent, encara investigats per delictes de conducció temerària i falsedat.

Sorprès robant material en una obra de Paiporta i detingut per la Policia Local

La Policia Local de Paiporta ha detingut un home en ser sorprés carregant material robat d'una obra en un vehicle dins del terme municipal.

Descomptes i més talent valencià en la sisena edició del festival FRESCA! a Alacant

La sisena edició del festival FRESCA!, del 17 al 25 de juliol a Alacant, reforça el talent valencià i amplia els descomptes per a públic jove i familiar.