Troben mort al fill de Jack Wagner, protagonista de ‘Melrose Place’

Harrison Wagner, fill de l’exparella d’actors Jack i Kristina Wagner, ha sigut trobat mort amb 27 anys. Així ho confirmava, E! News, encara que les causes de la mort no han sigut esclarides, a l’espera de l’informe forense.

La família d»Hospital General’, la longeva sèrie d’ABC, torna a estar de dol. Després de la mort l’any passat de Jay Pickett, que interpretava a l’inspector David Harper en la sèrie, l’elenc habitual ha patit un nou revés.

I és que Harrison era el menor dels fills del matrimoni d’actors, que es va conéixer en la sèrie i es va divorciar en 2006. Tots dos interpretaven els papers de Frisco Jones i Felicia, i el romanç que protagonitzaven en la ficció va tindre la seua rèplica en la vida real donant lloc a la seua relació de quasi 10 anys i tres fills, entre ells Harrison. Més tard Jack Wagner passaria a tindre una relació amb l’actriu Heather Locklear que duraria diversos anys.

Sobre la tràgica defunció del jove, de moment només ha transcendit que ha ocorregut en Los Angeles, on residia habitualment, igual que la resta de la seua família, els seus germans Peter i Kerry, així com els seus pares Jack i Kristina.

S’ha informat que el jove músic havia lluitat contra les addiccions en el passat i en 2016 havia desaparegut durant uns dies després d’haver patit una recaiguda. No se sap si aquesta situació ha tingut alguna cosa a veure en la seua mort. En una de les seues últimes publicacions, Harrison escrivia: “Centra’t. Tu estàs amb tu i amb els teus pensaments”.

Malgrat la seua separació, la parella d’actors ha continuat mantenint una bona relació, tant entre ells com amb els seus fills. Així s’han continuat mostrant sovint en xarxes socials, on tots compartien poses i posts somrients.


En una altra apareix al costat dels seus fills Peter i Harrison, en una residència familiar que compartien. «Comiat agredolç del qual hem anomenat Ranxo Wagner des de fa 25 anys. La bellesa del desert, i un paratge envoltat de parcs nacionals sempre ens va recordar al lloc on volíem estar. Ranxo, és moment de partir. Et tirarem molt de menys en les nostres càlides memòries. Sabem que hi haurà moltes oportunitats de continuar gaudint«.


La parella encara no s’ha pronunciat sobre la defunció del seu fill, del qual compartien moltes imatges junts en les seues xarxes. En aquesta altra imatge, en la qual apareix al costat de Jack i Kristina, el seu pare celebrava el 25 aniversari d’Harrison amb el missatge «Felicitats Harrison! Molt orgullós del treball que estàs fent en tu mateix i en la teua vida«, un missatge que ha portat a sospitar que la seua mort podria estar relacionada amb la salut mental. Caldrà esperar per a conéixer més detalls del trist succés.

L’última publicació del jove també incloïa una frase motivadora: «Centra’t. Al final el que queda eres tu amb tu mateix i els teus pensaments«.


Els missatges de dolor i condolences s’han multiplicat, enviant a la família molt d’afecte, com un afectuós missatge d’Heather Locklear, que va ser parella de Jack Wagner, fins i tot van estar compromesos, des de 2007 a 2020. “Ho sent molt Kristina per la teua gran pèrdua. Resem per tu i per la teua família” escriu al costat de l’emoticona d’un cor trencat.

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.