Troben mort al fill de Jack Wagner, protagonista de ‘Melrose Place’

Harrison Wagner, fill de l’exparella d’actors Jack i Kristina Wagner, ha sigut trobat mort amb 27 anys. Així ho confirmava, E! News, encara que les causes de la mort no han sigut esclarides, a l’espera de l’informe forense.

La família d»Hospital General’, la longeva sèrie d’ABC, torna a estar de dol. Després de la mort l’any passat de Jay Pickett, que interpretava a l’inspector David Harper en la sèrie, l’elenc habitual ha patit un nou revés.

I és que Harrison era el menor dels fills del matrimoni d’actors, que es va conéixer en la sèrie i es va divorciar en 2006. Tots dos interpretaven els papers de Frisco Jones i Felicia, i el romanç que protagonitzaven en la ficció va tindre la seua rèplica en la vida real donant lloc a la seua relació de quasi 10 anys i tres fills, entre ells Harrison. Més tard Jack Wagner passaria a tindre una relació amb l’actriu Heather Locklear que duraria diversos anys.

Sobre la tràgica defunció del jove, de moment només ha transcendit que ha ocorregut en Los Angeles, on residia habitualment, igual que la resta de la seua família, els seus germans Peter i Kerry, així com els seus pares Jack i Kristina.

S’ha informat que el jove músic havia lluitat contra les addiccions en el passat i en 2016 havia desaparegut durant uns dies després d’haver patit una recaiguda. No se sap si aquesta situació ha tingut alguna cosa a veure en la seua mort. En una de les seues últimes publicacions, Harrison escrivia: “Centra’t. Tu estàs amb tu i amb els teus pensaments”.

Malgrat la seua separació, la parella d’actors ha continuat mantenint una bona relació, tant entre ells com amb els seus fills. Així s’han continuat mostrant sovint en xarxes socials, on tots compartien poses i posts somrients.


En una altra apareix al costat dels seus fills Peter i Harrison, en una residència familiar que compartien. «Comiat agredolç del qual hem anomenat Ranxo Wagner des de fa 25 anys. La bellesa del desert, i un paratge envoltat de parcs nacionals sempre ens va recordar al lloc on volíem estar. Ranxo, és moment de partir. Et tirarem molt de menys en les nostres càlides memòries. Sabem que hi haurà moltes oportunitats de continuar gaudint«.


La parella encara no s’ha pronunciat sobre la defunció del seu fill, del qual compartien moltes imatges junts en les seues xarxes. En aquesta altra imatge, en la qual apareix al costat de Jack i Kristina, el seu pare celebrava el 25 aniversari d’Harrison amb el missatge «Felicitats Harrison! Molt orgullós del treball que estàs fent en tu mateix i en la teua vida«, un missatge que ha portat a sospitar que la seua mort podria estar relacionada amb la salut mental. Caldrà esperar per a conéixer més detalls del trist succés.

L’última publicació del jove també incloïa una frase motivadora: «Centra’t. Al final el que queda eres tu amb tu mateix i els teus pensaments«.


Els missatges de dolor i condolences s’han multiplicat, enviant a la família molt d’afecte, com un afectuós missatge d’Heather Locklear, que va ser parella de Jack Wagner, fins i tot van estar compromesos, des de 2007 a 2020. “Ho sent molt Kristina per la teua gran pèrdua. Resem per tu i per la teua família” escriu al costat de l’emoticona d’un cor trencat.

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.