Investiguen la mort d’un home amb signes de violència en Tavernes de la Valldigna

 

Este dijous han trobat el cadàver d’un home amb signes de violència en sa casa situada en la localitat de Tavernes de la Valldigna, en la comarca de la Safor (Gandi). A pesar d’això, els primers indicis apunten a que no es tractaria d’un homicidi.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, la víctima de 52 anys havia participat el dia d’abans en una baralla en un bar, però les investigacions, ara com ara, consideren que no va morir a conseqüència dels colps. Pel que es contemplen dos hipòtesis diferents: mort accidental o pel consum d’alguna substància.

 

Alguns veïns de la víctima asseguren que van sentir un fort colp de matinada en les escales i es van trobar amb l’ara mort en terra sagnant. A pesar de què els veïns li van oferir ajuda, ell es va negar a ser atés per un metge. Per això, el van acompanyar fins al llit. L’endemà, en vore que no contestava ningú, avisaren a la Policia Local.

 

D’altra banda, els antecedents de la víctima, que solia mesclar alcohol amb medicaments, apunten a que podria haver mort a causa del consum d’alguna substància.

 

El cos ja ha sigut traslladat a l’Institut de Medicina Legal, a on se li practicarà l’autòpsia que determinarà les causes de la mort. La Policia Judicial de Gandia s’ha fet càrrec de la investigació.

Últimes notícies

Sis cetacis rescatats de Canadà arriben a l’Oceanogràfic de València per a evitar la seua eutanasia

Dos belugues i quatre dofins rescatats del parc Marineland de Canadà han arribat esta matinada a l’Oceanogràfic de València després d’un trasllat internacional complex pensat per a garantir el seu benestar i evitar la seua eutanasia.

Aemet activa avís groc al litoral de València per màximes de fins a 36 graus

Aemet ha activat l’avís groc per calor en tot el litoral de la província de València este dijous, amb màximes que poden arribar als 36 graus per l’entrada de vent de ponent.

Nit fresca i calor intensa al prelitoral de València este dijous

Este dijous el cel estarà poc nuvolós a la Comunitat Valenciana, amb nits una mica més fresques i màximes molt altes al prelitoral de València. Divendres arribaran ruixats dèbils al litoral d’Alacant i un descens generalitzat de les màximes, sobretot a l’interior.

Roben de matinada el valuós Tresor de Villena del museu Muvi

El Tresor de Villena, un dels conjunts d’orfebreria de l’edat de Bronze més importants d’Europa, ha sigut robat esta matinada del museu Muvi de Villena. La Guàrdia Civil i la Policia Judicial han obert una investigació després que l’alarma sonara a les 5.16 hores.

Avís groc per calor al litoral de València amb màximes de fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per altes temperatures a tot el litoral de la província de València, on es poden aplegar als 36 graus per l’efecte del vent de ponent.

Crida per a trobar familiars de represaliats soterrats a Bétera i Sant Pere de Ribes

La Diputació de València demana col·laboració ciutadana per localitzar familiars d’onze víctimes de la Guerra Civil soterrades a Bétera i Sant Pere de Ribes i poder així identificar-ne els restes.

Els rodatges deixen més de 4.000 pernoctacions en hotels d’Alacant en mig any

Els rodatges de pel·lícules, sèries, documentals i anuncis han generat 4.107 pernoctacions en hotels de quatre i cinc estrelles d’Alacant entre gener i juny de 2026, impulsats per grans produccions internacionals com ‘Enredados’ i ‘People of the book’. Alicante Film Office veu perspectives “prometedores” per al que resta d’any i destaca també l’impacte en promoció turística i formació de talent local.

L’aigua de Gàtova torna a ser apta per a beure després de l’incendi de Sogorb

El Centre de Salut Pública de València ha confirmat que l’aigua de l’aixeta de Gàtova torna a ser apta per al consum, després de diversos dies de restriccions arran de l’incendi forestal de Sogorb.