Investiguen la mort d’un home amb signes de violència en Tavernes de la Valldigna

 

Este dijous han trobat el cadàver d’un home amb signes de violència en sa casa situada en la localitat de Tavernes de la Valldigna, en la comarca de la Safor (Gandi). A pesar d’això, els primers indicis apunten a que no es tractaria d’un homicidi.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, la víctima de 52 anys havia participat el dia d’abans en una baralla en un bar, però les investigacions, ara com ara, consideren que no va morir a conseqüència dels colps. Pel que es contemplen dos hipòtesis diferents: mort accidental o pel consum d’alguna substància.

 

Alguns veïns de la víctima asseguren que van sentir un fort colp de matinada en les escales i es van trobar amb l’ara mort en terra sagnant. A pesar de què els veïns li van oferir ajuda, ell es va negar a ser atés per un metge. Per això, el van acompanyar fins al llit. L’endemà, en vore que no contestava ningú, avisaren a la Policia Local.

 

D’altra banda, els antecedents de la víctima, que solia mesclar alcohol amb medicaments, apunten a que podria haver mort a causa del consum d’alguna substància.

 

El cos ja ha sigut traslladat a l’Institut de Medicina Legal, a on se li practicarà l’autòpsia que determinarà les causes de la mort. La Policia Judicial de Gandia s’ha fet càrrec de la investigació.

Últimes notícies

Lleuger descens de les temperatures i possibles ruixats esta vesprada a l’interior de Castellon

La Comunitat Valenciana vivira una jornada de cels poc nuvolosos, lleuger descens de les maximas en Castellon i possibilitat de ruixats amb tempesta esta vesprada a l'interior nord.

Sis sindicalistes es tanquen en Educació després d’una nova ruptura de la negociació de la vaga docent

Sis sindicalistes de STEPV, UGT i CCOO es tanquen en la Conselleria d'Educació després de trencar-se de nou la negociació per a posar fi a la vaga indefinida del professorat públic no universitari valencià.

Amaia enlluerna amb veu i complicitat en un Roig Arena entregat

Amaia oferix en el Roig Arena de València un concert íntim i festiu alhora, en el penúltim directe del seu gira Arenas amb el disc Si òbric els ulls no és real.

Els sis sindicalistes tancats en Educació abandonen la Conselleria després de trencar amb la negociació

Els sis representants de STEPV, UGT i CCOO que van romandre tancats en la Conselleria d'Educació han eixit de les instal·lacions de matinada i anuncien que no acudiran a la taula sectorial convocada per a este dilluns.

Ortí es nega a reobrir la negociació salarial i obliga els sindicats a desallotjar la Conselleria

La consellera d'Educació Carmen Ortí tanca la porta a reobrir la negociació salarial reclamada per STEPV, CCOO i UGT i ordena als sindicats abandonar l'edifici després d'hores de tancament.

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.