Investiguen la mort d’un home amb signes de violència en Tavernes de la Valldigna

 

Este dijous han trobat el cadàver d’un home amb signes de violència en sa casa situada en la localitat de Tavernes de la Valldigna, en la comarca de la Safor (Gandi). A pesar d’això, els primers indicis apunten a que no es tractaria d’un homicidi.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, la víctima de 52 anys havia participat el dia d’abans en una baralla en un bar, però les investigacions, ara com ara, consideren que no va morir a conseqüència dels colps. Pel que es contemplen dos hipòtesis diferents: mort accidental o pel consum d’alguna substància.

 

Alguns veïns de la víctima asseguren que van sentir un fort colp de matinada en les escales i es van trobar amb l’ara mort en terra sagnant. A pesar de què els veïns li van oferir ajuda, ell es va negar a ser atés per un metge. Per això, el van acompanyar fins al llit. L’endemà, en vore que no contestava ningú, avisaren a la Policia Local.

 

D’altra banda, els antecedents de la víctima, que solia mesclar alcohol amb medicaments, apunten a que podria haver mort a causa del consum d’alguna substància.

 

El cos ja ha sigut traslladat a l’Institut de Medicina Legal, a on se li practicarà l’autòpsia que determinarà les causes de la mort. La Policia Judicial de Gandia s’ha fet càrrec de la investigació.

Últimes notícies

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament convoca una vaga de famílies el 5 de juny

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament Públic convoca una vaga de famílies el 5 de juny per a buidar les aules i recolzar al professorat en la quarta setmana de vaga indefinida.

Assassinada una dona per presumpta violència masclista a Callosa de Segura

Una dona va ser assassinada per escanyament a Callosa de Segura, Alacant, i el principal sospitós és la seua parella sentimental, investigat per un possible cas de violència masclista.

L’Estat eleva a 170.300 milions les transferències a comunitats i reforça el finançament autonòmic

L'Estat transferirà este any 170.300 milions a les comunitats autònomes, un 7,7% més, i 29.247 milions a les entitats locals, en màxims històrics, mentres diverses autonomies del PP rebutgen les reunions bilaterals propostes per Hisenda.

Díez reclama traure a l’AVL de la disputa política mentres el seu pressupost puja un 5,1% en 2026

El vicepresident segon José Díez defén en Les Corts que el pressupost de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua augmente un 5,1% en 2026 i reclama mantindre-la al marge de la confrontació partidista.

Compromís reclama en el Congrés que Marlaska explique l’actuació policial en la vaga docent valenciana

Compromís i altres grups demanen que Marlaska rendisca comptes en el Congrés per l'actuació policial durant la vaga docent en la Comunitat Valenciana i per l'agressió a una professora.

Els Premis Rei Jaume I reconeixen avanços en economia de gènere, fotònica i biomedicina

La 38 edició dels Premis Rei Jaume I reconeix investigacions capdavanteres en economia de gènere, fotònica, canvi climàtic, biomedicina, noves tecnologies, empresa i salut pública, amb set guardons dotats amb 100.000 euros cada un.

Docents bloquegen accessos al Palau en protesta durant els premis Rei Jaume I

Diversos grups de docents en vaga indefinida han bloquejat els principals accessos a la plaça de Manises, enfront del Palau de la Generalitat, coincidint amb l'acte de proclamació dels premis Rei Jaume I 2026.

El Marató bp Castelló fixa data per a 2027 i llança les inscripcions

El Marató bp Castelló se celebrarà el 14 de febrer de 2027 i ja ha obert inscripcions per a la seua 17a edició, avalada per la Road Race Label de World Athletics.