Investiguen la mort d’un home amb signes de violència en Tavernes de la Valldigna

 

Este dijous han trobat el cadàver d’un home amb signes de violència en sa casa situada en la localitat de Tavernes de la Valldigna, en la comarca de la Safor (Gandi). A pesar d’això, els primers indicis apunten a que no es tractaria d’un homicidi.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, la víctima de 52 anys havia participat el dia d’abans en una baralla en un bar, però les investigacions, ara com ara, consideren que no va morir a conseqüència dels colps. Pel que es contemplen dos hipòtesis diferents: mort accidental o pel consum d’alguna substància.

 

Alguns veïns de la víctima asseguren que van sentir un fort colp de matinada en les escales i es van trobar amb l’ara mort en terra sagnant. A pesar de què els veïns li van oferir ajuda, ell es va negar a ser atés per un metge. Per això, el van acompanyar fins al llit. L’endemà, en vore que no contestava ningú, avisaren a la Policia Local.

 

D’altra banda, els antecedents de la víctima, que solia mesclar alcohol amb medicaments, apunten a que podria haver mort a causa del consum d’alguna substància.

 

El cos ja ha sigut traslladat a l’Institut de Medicina Legal, a on se li practicarà l’autòpsia que determinarà les causes de la mort. La Policia Judicial de Gandia s’ha fet càrrec de la investigació.

Últimes notícies

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.

La calor dispara els termòmetres fins als 39,6 °C i activa avisos per risc d’incendis

Les màximes han superat ja els 39 graus en municipis de Castelló i Alacant. Aemet, Sanitat i Emergències han activat avisos per calor extrema i risc alt d’incendis en gran part del territori.

Pacients i personal d’Urgències del General de València pateixen més de 30 graus per les obres

El sindicat CSIF denuncia que el triage d’Urgències del General de València, reubicat per les obres en un espai xicotet i obert, arriba a superar els 30 graus i reclama mesures addicionals de refrigeració. L’hospital recorda que és una ubicació provisional i que ja ha instal·lat dos equips portàtils de climatització.

66,8 milions per a reforçar els recursos extraordinaris dels col·legis valencians el curs 2026-2027

Educació ha aprovat 66,8 milions d’euros per al programa REMA el curs 2026-2027, amb 1.000 docents més en centres públics i 124 en concertats per a reforçar l’aprenentatge i reduir l’abandó escolar.