Investiguen la mort d’un home amb signes de violència en Tavernes de la Valldigna

 

Este dijous han trobat el cadàver d’un home amb signes de violència en sa casa situada en la localitat de Tavernes de la Valldigna, en la comarca de la Safor (Gandi). A pesar d’això, els primers indicis apunten a que no es tractaria d’un homicidi.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, la víctima de 52 anys havia participat el dia d’abans en una baralla en un bar, però les investigacions, ara com ara, consideren que no va morir a conseqüència dels colps. Pel que es contemplen dos hipòtesis diferents: mort accidental o pel consum d’alguna substància.

 

Alguns veïns de la víctima asseguren que van sentir un fort colp de matinada en les escales i es van trobar amb l’ara mort en terra sagnant. A pesar de què els veïns li van oferir ajuda, ell es va negar a ser atés per un metge. Per això, el van acompanyar fins al llit. L’endemà, en vore que no contestava ningú, avisaren a la Policia Local.

 

D’altra banda, els antecedents de la víctima, que solia mesclar alcohol amb medicaments, apunten a que podria haver mort a causa del consum d’alguna substància.

 

El cos ja ha sigut traslladat a l’Institut de Medicina Legal, a on se li practicarà l’autòpsia que determinarà les causes de la mort. La Policia Judicial de Gandia s’ha fet càrrec de la investigació.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut un regidor d’Altea de Compromís per bufetejar i causar lesions a la seua parella

L'edil de Servicis Jurídics, Contractació i Patrimoni d'Altea, Rafael Ramón Mompó (Compromís), ha sigut detingut a Xàbia per presumpta agressió a la seua parella. La Guàrdia Civil ho va detindre després d'un episodi que va deixar lesions no greus, mentres l'alcalde analitza possibles mesures.

Pujada de temperatures i ratxes molt fortes a l’interior de Castelló este dilluns

Cels poc nuvolosos i màximes a l'alça marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. L'interior nord de Castelló registrarà ratxes de vent molt forts al matí.

El viatge de Pepet d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, millor falla infantil de 2026

'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil i ha firmat doblet amb el ninot indultat. Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo completen el podi.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.