Tres detinguts per la mort d’un treballador sense contracte en un accident en un viver de Torrent

 

La Guàrdia Civil ha detingut a tres persones per la seua presumpta implicació en un homicidi imprudent i tres delictes contra els drets dels treballadors.

 

L’Equip de Policia Judicial d’Alfafar, en la comarca de l’Horta Sud (València), va iniciar este operatiu per a esclarir la defunció d’un treballador accidentat mentres feia labors d’instal·lació d’una estructura d’acer en un viver del terme municipal de Torrent, en la comarca de l’Horta (València).

 

Després dels primers esbrinaments, es va descobrir que este ciutadà algerià de 25 anys no tenia contracte de treball i manejava maquinària sense la corresponent formació i protecció laboral. A demés, tant el mort com la resta de companys es trobaven en una situació irregular en Espanya.

 

El responsable del viver va tractar d’ocultar els fets en ordenar la retirada de la màquina llogada i no avisar als servicis d’emergència.

 

Per estos fets s’ha procedit a la detenció de tres persones amb edats compreses entre els 28 i 59 anys, tots de nacionalitat espanyola, sent els administradors de l’empresa que feia les obres i el propietari del viver, com a presumptes responsables d’un homicidi imprudent i tres delictes contra els drets dels treballadors.

Últimes notícies

Vox garantix que la prioritat nacional queda blindada en els pressupostos de la Generalitat per a 2026

Vox assegura que la prioritat nacional queda arreplegada en els Pressupostos de la Generalitat per a 2026, amb condicions més estrictes d'arrelament per a accedir a vivenda i ajudes socials.

La reunió telemàtica d’Educació sobre ràtios arranca sense UGT ni CCOO

La primera reunió telemàtica entre Educació i els sindicats docents per a negociar les ràtios se celebra sense la participació d'UGT ni CCOO, que reclamen una negociació directa.

Els jurats dels Premis Jaume I alerten de l’impacte de la desinformació i reclamen una IA ètica

Els jurats dels Premis Rei Jaume I, entre ells 25 Nobel, advertixen del mal de la desinformació per a la ciència i demanen normes ètiques per a la intel·ligència artificial.

El professorat valencià encadena 17 dies de vaga amb manifestacions i acampada a València

El professorat de l'ensenyança pública no universitària de la Comunitat Valenciana acumula 17 dies lectius de vaga indefinida, amb manifestacions en les tres províncies, una acampada en el centre històric de València i noves reunions telemàtiques amb Educació.

Desarticulada a Castelló una trama que va contractar 52 mòbils d’alta gamma de manera fraudulenta

La Guàrdia Civil ha destapat a Castelló una trama que usava dades fiscals i mercantils d'empreses per a contractar 52 mòbils d'alta gamma, valorats en uns 80.000 euros, i revendre'ls en el mercat de segona mà.

Jornada de calor intensa al sud i vent molt fort a l’interior nord de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un dimarts de màximes en clar ascens en el sud i ratxes de vent molt forts a l'interior nord de Castelló abans d'un notable descens tèrmic demà, sobretot en la mitat sud.

L’atur baixa en la Comunitat Valenciana al maig i se situa en 284.096 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va descendir al maig en 1.654 persones respecte a abril, un 0,58% menys, fins a situar el total d'aturades en 284.096.

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.