11.5 C
València
Diumenge, 21 desembre, 2025

Dos morts i dos ferits en un accident múltiple a Sagunt

Dos persones van morir i dos van resultar ferides després de produir-se un accident múltiple amb diversos vehicles implicats en la V-23 de Sagunt.

El Consorci provincial de Bombers de València ha actuat en la nit del diumenge en un accident múltiple en la V-23 a Sagunt, del qual es va rebre avís a les 23.39 hores.

Es van mobilitzar dotacions de bombers del parc de Sagunt i de Pobla de Farnals i tres unitats de comandament del Consorci, concretament oficial, cap de zona i sergent.

Hi havia diversos vehicles implicats, i en dos d’ells els bombers van haver d’efectuar excarceracions. En un turisme, els bombers van excarcerar una dona i un adolescent que estaven atrapats, i una vegada alliberats van ser atesos pels mitjans sanitaris.

En un altre dels vehicles, els bombers van haver de sufocar un incendi i van haver d’excarcerar una víctima mortal. En aqueix mateix vehicle es va produir una altra víctima mortal, que es trobava en la calçada en haver eixit comiat per l’impacte de l’accident.

Posteriorment, els bombers del Consorci van realitzar neteja de calçada i van col·laborar en les tasques de retirada dels diversos vehicles accidentats. Van finalitzar els treballs prop de les 02.00 hores de la matinada.

Últimes notícies

València es mobilitza pel dret a la vivenda i exigix un pla de xoc

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar la situació de la vivenda i exigir un pla de xoc. La Generalitat replica que el problema és la falta d'oferta i detalla mesures en marxa.

Guanyar la Grossa de Nadal és 1 entre 100.000: més probable que un llamp i menys que un accident

La probabilitat de guanyar la Grossa de Nadal és d'1 entre 100.000. És més probable que et toque que que et caiga un llamp, però menys que morir en un accident de trànsit.

La DANA de València va deixar quasi 7 milions en pèrdues no reconegudes en el sector artístic

Un peritatge de AVVAC xifra en més de 6,9 milions els danys de la DANA del 29 d'octubre de 2024 en les arts visuals de la Comunitat Valenciana. Gran part seguix sense compensar.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat (1-1)

El Llevant va igualar sobre la botzina amb un penal transformat per Adrián de la Font després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real va deixar escapar un triomf que ja assaboria.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el temps afegit gràcies a un penal transformat per Dela després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real, que es veia guanyadora, va deixar escapar dos punts.

1-1: Un penal de Dela rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el 92 gràcies a un penal transformat per Dela després d'una falta sobre Carlos Álvarez. La Real, superior per trams, va deixar escapar un triomf que va acariciar.

Entreguen els premis ‘No oblidar la dana’ en homenatge a víctimes i reconstrucció

El Centre de Voluntariat 'La Cantina' ha entregat la primera edició dels premis 'No oblidar la dana', que rendixen tribut a víctimes, afectats i voluntariat després de les inundacions de 2024. La gala ha reunit a prop de 70 entitats i ha reconegut 11 iniciatives clau per a l'ajuda i la reconstrucció.

Una cabotada de Kubo avança a la Reial Societat en el Ciutat (0-1)

Una cabotada de Takefusa Kubo just abans del descans dona avantatge mínim a la Reial Societat davant el Llevant en el Ciutat de València. L'acció va nàixer d'una pèrdua local i un centre de Gonçalo Guedes; va ser el primer tir a porta visitant.