Dos morts i dos ferits en un accident múltiple a Sagunt

Dos persones van morir i dos van resultar ferides després de produir-se un accident múltiple amb diversos vehicles implicats en la V-23 de Sagunt.

El Consorci provincial de Bombers de València ha actuat en la nit del diumenge en un accident múltiple en la V-23 a Sagunt, del qual es va rebre avís a les 23.39 hores.

Es van mobilitzar dotacions de bombers del parc de Sagunt i de Pobla de Farnals i tres unitats de comandament del Consorci, concretament oficial, cap de zona i sergent.

Hi havia diversos vehicles implicats, i en dos d’ells els bombers van haver d’efectuar excarceracions. En un turisme, els bombers van excarcerar una dona i un adolescent que estaven atrapats, i una vegada alliberats van ser atesos pels mitjans sanitaris.

En un altre dels vehicles, els bombers van haver de sufocar un incendi i van haver d’excarcerar una víctima mortal. En aqueix mateix vehicle es va produir una altra víctima mortal, que es trobava en la calçada en haver eixit comiat per l’impacte de l’accident.

Posteriorment, els bombers del Consorci van realitzar neteja de calçada i van col·laborar en les tasques de retirada dels diversos vehicles accidentats. Van finalitzar els treballs prop de les 02.00 hores de la matinada.

Últimes notícies

Un voleó de Pablo García en el 83 enfonsa el València CF a Mestalla

Un gol de volea de Pablo García en el minut 83 ha donat la victòria al Betis a Mestalla i ha encés de nou la protesta de l’afició del València CF, que encadena dos jornades sense marcar.

Nathan Saliba reforça el mig del camp del Villarreal fins a 2031

El Villarreal ha tancat el fichatge del migcampista canadenc Nathan Saliba, de 22 anys, procedent de l'Anderlecht, amb un contracte fins al 30 de juny de 2031.

La Cova de les Dones opta als Premis +Historia de National Geographic

El santuari romà de la Cova de les Dones, a Millares, ha sigut nominat als Premis +Historia de National Geographic com a Millor Hallatge Històric Nacional i es pot votar fins al 12 d’octubre.

València encadena una de les jornades més caloroses d’Espanya amb més de 37 graus

Les màximes han arribat hui als 37,2 graus a l’aeroport de València, entre les més altes d’Espanya, i als 36,7 graus a la capital.

El receptor argentí Mauro Zelayeta reforça el Léleman Conqueridor per a la Superlliga

El Léleman Conqueridor ha incorporat el receptor argentí Mauro Zelayeta per a la temporada 2026-2027, després de proclamar-se campió de la Divisió d'Honor d'Argentina amb Ciudad Vóley. El jugador, amb experiència prèvia en la Superlliga, fixa com a objectiu arribar almenys a les semifinals de la lliga i de la Copa del Rei.

Oriol Rey compleix 100 partits amb el Llevant en El Sadar

El migcampista Oriol Rey ha complit els 100 partits oficials amb el Llevant en l’empat sense gols davant Osasuna en El Sadar, consolidant-se com una peça habitual del centre del camp granota.

El central del València Justin de Haas patix un esquinç al turmell dret

Justin de Haas, central neerlandés del València CF, ha patit un esquinç al turmell dret en el partit de Lliga a Mestalla contra el Celta i estarà de baixa mentre seguix tractament mèdic i rehabilitació.

El BBVA Open Internacional de València reunirà un top-5 mundial i nou espanyoles al quadre principal

La cinquena edició del BBVA Open Internacional de València, torneig WTA 125 en terra batuda del 13 al 20 de setembre, comptarà amb un top-5 de nivell internacional i nou jugadores espanyoles al quadre principal.