Dos morts i 12 ferits, la majoria molt greus, en un tiroteig en un supermercat

 

 

El tiroteig va ser en un supermercat de Collierville, a l’est de Memphis. Dotze ferits van ser traslladats a centres hospitalaris pròxims per les autoritats, els qui van confirmar que alguns d’ells es troben en estat crític.

 

L’home, que va entrar armat al supermercat Kroger de Collierville, una ciutat d’uns 50.000 habitants al sud-est de Tennessee va perseguir els compradors i empleats mentre fugien en pànic pels corredors del lloc; uns altres quants es van refugiar en els congeladors de la botiga.

Així ho va explicar en una roda de premsa el cap de policia de Collierville, Dona-li Lane, qui també va parlar de dos morts i dotze ferits, a més d’un tretzé que va ser afectat psicològicament per un atac d’ansietat.

Lane exposa que les investigacions que s’han avançat fins al moment confirmarien la presència d’un sol tirador, qui es va llevar la vida abans que les autoritats el detingueren. L’atacant, aparentment, estava treballant en el terrat de l’edifici.

La cadena WREG-TV va informar que el tirador era un empleat que havia sigut acomiadat el dijous, citant una font policial no identificada.

Brignetta Dickerson, una empleada de Kroger, va dir al mitjà WREG que, encara que el tiroteig va esclatar, ella va intentar instruir als seus companys al fet que la seguiren a la part posterior de la botiga i l’atacant els va seguir. 

“Va continuar disparant i disparant i disparant. Va disparar a un dels meus companys de treball al cap i després va disparar a un dels clients en l’estómac”, va dir Dickerson.

La portaveu de Kroger, Teresa Dickerson, va dir que la botiga de Collierville estaria tancada fins a un altre avís.

En la roda de premsa, les autoritats van qualificar l’escena de “terrorífica”, segons ells, sent este el succés més greu ocorregut en la història d’esta localitat.

Els tirotejos massius assoten als EUA

 

En el que va d’any són diversos els tirotejos massius que han afectat diferents parts de la nació.

Segons els registres de Gun Violance Arxive, una organització que registra incidents armats als Estats Units, fins a juny de 2021 han ocorregut 147 tirotejos massius en tot el país.

Registres d’esta mateixa organització assenyalen que l’any passat, el país nord-americà va ser escenari de 610 tirotejos, la major xifra des del 2014.

No obstant això, els analistes projecten que per a 2021 es podrien registrar 511 tirotejos massius, si es continua amb el ritme que s’emporta fins al moment.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.

Juan Roig assegura que gestionar el València Basket li costa més que Mercadona i es descarta per al València CF

El president de Mercadona ha afirmat que el València Basket li exigix més que la seua pròpia empresa i ha rebutjat involucrar-se al València CF, fins i tot si hi haguera un canvi accionarial.