Dos morts i 12 ferits, la majoria molt greus, en un tiroteig en un supermercat

 

 

El tiroteig va ser en un supermercat de Collierville, a l’est de Memphis. Dotze ferits van ser traslladats a centres hospitalaris pròxims per les autoritats, els qui van confirmar que alguns d’ells es troben en estat crític.

 

L’home, que va entrar armat al supermercat Kroger de Collierville, una ciutat d’uns 50.000 habitants al sud-est de Tennessee va perseguir els compradors i empleats mentre fugien en pànic pels corredors del lloc; uns altres quants es van refugiar en els congeladors de la botiga.

Així ho va explicar en una roda de premsa el cap de policia de Collierville, Dona-li Lane, qui també va parlar de dos morts i dotze ferits, a més d’un tretzé que va ser afectat psicològicament per un atac d’ansietat.

Lane exposa que les investigacions que s’han avançat fins al moment confirmarien la presència d’un sol tirador, qui es va llevar la vida abans que les autoritats el detingueren. L’atacant, aparentment, estava treballant en el terrat de l’edifici.

La cadena WREG-TV va informar que el tirador era un empleat que havia sigut acomiadat el dijous, citant una font policial no identificada.

Brignetta Dickerson, una empleada de Kroger, va dir al mitjà WREG que, encara que el tiroteig va esclatar, ella va intentar instruir als seus companys al fet que la seguiren a la part posterior de la botiga i l’atacant els va seguir. 

“Va continuar disparant i disparant i disparant. Va disparar a un dels meus companys de treball al cap i després va disparar a un dels clients en l’estómac», va dir Dickerson.

La portaveu de Kroger, Teresa Dickerson, va dir que la botiga de Collierville estaria tancada fins a un altre avís.

En la roda de premsa, les autoritats van qualificar l’escena de “terrorífica”, segons ells, sent este el succés més greu ocorregut en la història d’esta localitat.

Els tirotejos massius assoten als EUA

 

En el que va d’any són diversos els tirotejos massius que han afectat diferents parts de la nació.

Segons els registres de Gun Violance Arxive, una organització que registra incidents armats als Estats Units, fins a juny de 2021 han ocorregut 147 tirotejos massius en tot el país.

Registres d’esta mateixa organització assenyalen que l’any passat, el país nord-americà va ser escenari de 610 tirotejos, la major xifra des del 2014.

No obstant això, els analistes projecten que per a 2021 es podrien registrar 511 tirotejos massius, si es continua amb el ritme que s’emporta fins al moment.

Últimes notícies

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.

Les primeres tronades fortes de la vesprada deixen pedra gran a la Costera

Les primeres tronades de la vesprada han sigut breus però intenses i han deixat granís gran en municipis de la Costera, amb especial incidència a la zona del Caroig. Aemet manté l’alerta taronja per tempestes en el nord de Castelló i el sud de la província de València.

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.
FILMOTECA D'ESTIU