Dos morts i 12 ferits, la majoria molt greus, en un tiroteig en un supermercat

 

 

El tiroteig va ser en un supermercat de Collierville, a l’est de Memphis. Dotze ferits van ser traslladats a centres hospitalaris pròxims per les autoritats, els qui van confirmar que alguns d’ells es troben en estat crític.

 

L’home, que va entrar armat al supermercat Kroger de Collierville, una ciutat d’uns 50.000 habitants al sud-est de Tennessee va perseguir els compradors i empleats mentre fugien en pànic pels corredors del lloc; uns altres quants es van refugiar en els congeladors de la botiga.

Així ho va explicar en una roda de premsa el cap de policia de Collierville, Dona-li Lane, qui també va parlar de dos morts i dotze ferits, a més d’un tretzé que va ser afectat psicològicament per un atac d’ansietat.

Lane exposa que les investigacions que s’han avançat fins al moment confirmarien la presència d’un sol tirador, qui es va llevar la vida abans que les autoritats el detingueren. L’atacant, aparentment, estava treballant en el terrat de l’edifici.

La cadena WREG-TV va informar que el tirador era un empleat que havia sigut acomiadat el dijous, citant una font policial no identificada.

Brignetta Dickerson, una empleada de Kroger, va dir al mitjà WREG que, encara que el tiroteig va esclatar, ella va intentar instruir als seus companys al fet que la seguiren a la part posterior de la botiga i l’atacant els va seguir. 

“Va continuar disparant i disparant i disparant. Va disparar a un dels meus companys de treball al cap i després va disparar a un dels clients en l’estómac», va dir Dickerson.

La portaveu de Kroger, Teresa Dickerson, va dir que la botiga de Collierville estaria tancada fins a un altre avís.

En la roda de premsa, les autoritats van qualificar l’escena de “terrorífica”, segons ells, sent este el succés més greu ocorregut en la història d’esta localitat.

Els tirotejos massius assoten als EUA

 

En el que va d’any són diversos els tirotejos massius que han afectat diferents parts de la nació.

Segons els registres de Gun Violance Arxive, una organització que registra incidents armats als Estats Units, fins a juny de 2021 han ocorregut 147 tirotejos massius en tot el país.

Registres d’esta mateixa organització assenyalen que l’any passat, el país nord-americà va ser escenari de 610 tirotejos, la major xifra des del 2014.

No obstant això, els analistes projecten que per a 2021 es podrien registrar 511 tirotejos massius, si es continua amb el ritme que s’emporta fins al moment.

Últimes notícies

Detinguts tres jóvens de 20 anys per una agressió sexual a una xica en una vivenda de Gandia

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens de 20 anys després d’una agressió sexual a una xica, presumptament menor, en una vivenda de Gandia. Un d’ells està investigat com a autor material i els altres dos per omissió del deure de socors.

El ponent tornarà este dijous al litoral de València amb fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor a tot el litoral de la província de València, on es poden assolir fins a 36 graus per l’entrada de vent de ponent. L’avís estarà vigent entre les 12 i les 20 hores amb una probabilitat estimada entre el 40 % i el 70 %.

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.

Quatre persones ateses a la Tomatina de Bunyol per gas pebre enmig de la festa

Quatre persones han hagut de rebre atenció sanitària lleu després d’un llançament de gas pebre durant la Tomatina de Bunyol. L’incident, que també es va produir l’any passat, no ha provocat ferits greus.

Pérez Llorca resta importància a quan triarà el PP el candidat a la Generalitat

Juanfran Pérez Llorca afirma que no està gens preocupat per quan designarà el PP el candidat a la presidència de la Generalitat i defensa que el que importa és continuar aplicant els pressupostos i les inversions en sanitat i polítiques socials a la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca assegura que cap professor serà perseguit a la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca garanteix que cap docent serà perseguit a la Comunitat Valenciana i defensa un model de llibertat educativa i de pensament. El president rebutja les crítiques a la Inspecció educativa i apel·la a millorar el sistema sense generar polèmiques.

Pérez Llorca alerta que els centres de menors estan al 200 % i veu difícil assumir més xiquets migrants

Juanfran Pérez Llorca adverteix que els centres de menors de la Comunitat Valenciana estan saturats, amb ocupacions del 200 %, i veu molt difícil acollir més xiquets migrants mentre no hi haja més espai i personal.

Els fills del matrimoni irlandés mort a Cullera ja estan amb familiars

Els dos fills del matrimoni irlandés trobat mort en un xalet de Cullera, de 14 i 15 anys i amb necessitats especials, ja estan sota la cura de tres familiars desplaçats des d’Irlanda aquesta matinada. L’Ajuntament ha mobilitzat suport psicològic i social des del moment en què els adolescents van trobar els cossos dels seus pares.