Ferits dos jóvens, de 17 i 15 anys, per xocar la moto contra un cotxe en l’Alfàs

Imatge accident moto

Imatge d’arxiu d’un accident de moto | Agències

 

Este dilluns, cap a les 11.40 hores, s’ha produït un accident entre un cotxe i una moto en l’avinguda d’Europa de l’Alfàs del Pi, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant). El Centre d’Emergències de la Generalitat ha mobilitzat una ambulància del SAMU i una unitat de Suport Vital Bàsic.

 

Com a conseqüència de l’accident han resultat ferits els dos ocupants de la moto, un xic de 17 anys, amb fractura de fèmur i abrasions, i una xiqueta de 15 anys, amb traumatisme cranioencefàlic i contusions. Els dos han sigut traslladats a l’Hospital IMED de Levante, de Benidorm.

 

Un altre accident en Elx

D’altra banda, també este dilluns, a les 9.15 hores, s’ha produït un accident en l’autovia A-7, en el terme municipal d’Elx (en el Baix Vinalopó) en el que s’han vist implicats un camió i un cotxe.

 

Després de rebre l’avís, el Centre d’Informació i de Coordinació d’Emergències ha mobilitzat una ambulància del SAMU. L’equip mèdic ha assistit, sense traslladar-los, als dos ocupants del camió per erosions i dolor d’una mà. Quan a la conductora del cotxe, una dona de 56 anys, se l’ha atés per dolor cervical i en l’esquena i ha sigut evacuada a l’Hospital Universitari del Vinalopó, en Elx.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.