Nega els abusos a una xiqueta de 14 anys per ser impotent sexual en la Vall d’Albaida

Ombra xiqueta

El fiscal creu que els pares volen protegir el iaio de la xiqueta | Agències

 

Este dijous, en la Secció Segona de l’Audiència Provincial de València, s’ha celebrat el juí a un home de 50 anys i propietari d’un gimnàs de la Vall d’Albaida (València) acusat d’abusar sexualment d’una xiqueta de 14 anys.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, els fets van passar entre els mesos de març i maig del 2017. La víctima ha explicat que la relació que tenien es va fer estreta per part del monitor i li feia regals que ella hauria rebutjat. Ademés, ha assegurat que van tindre relacions sexuals en el mateix gimnàs i en un lloc públic pròxim a la casa del presumpte autor dels fets.

 

Per la seua part, l’acusat reconeix que va tindre una relació sentimental amb la seua alumna, però que mai van tindre sexe. «Eren besos en la galta i en les mans, volia estar amb ella i pensava que ella estava enamorada de mi», assegura.

 

«No em funcionava ni amb viagra»

L’acusat defén que, en les dates que presumptament van haver relacions sexuals, ell tenia «disfunció erèctil», segons el seu uròleg i que, per tant, és «improbable que tinguera una erecció». També ha afegit que tenia un problema en un testicle i que les relacions haurien sigut doloroses: «No em funcionava ni amb viagra». En la declaració ha justificat que la medicació que li va fer el metge era «per a tindre sexe amb la meua dona».

 

L’home ha reconegut que sabia l’edat de la xiqueta i que, en les converses que havia tingut amb ella per diferents aplicacions de missatgeria, l’anomenava ‘Caputxeta roja’ perque la menor tenia apuntat el contacte de l’acusat amb el nom de ‘Wolf’, que significa llop en anglés, i que li agradava que li diguera eixe nom.

 

A demés, l’acusat ha admés tindre converses pujades de to en estes aplicacions amb la víctima. A pesar de tots estos fets, les psicòlogues forenses assegurat que el discurs de la menor és «coherent i creïble».

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.