Nega els abusos a una xiqueta de 14 anys per ser impotent sexual en la Vall d’Albaida

Ejemplo de shortcode con estilo
El fiscal creu que els pares volen protegir el iaio de la xiqueta | Agències   Este dijous, en la Secció Segona de l’Audiència Provincial de València, s’ha celebrat el juí a un home de 50 anys i propietari d’un gimnàs de la Vall d’Albaida (València) acusat d’abusar sexualment d’una xiqueta de 14 anys.   […]
Ombra xiqueta

El fiscal creu que els pares volen protegir el iaio de la xiqueta | Agències

 

Este dijous, en la Secció Segona de l’Audiència Provincial de València, s’ha celebrat el juí a un home de 50 anys i propietari d’un gimnàs de la Vall d’Albaida (València) acusat d’abusar sexualment d’una xiqueta de 14 anys.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, els fets van passar entre els mesos de març i maig del 2017. La víctima ha explicat que la relació que tenien es va fer estreta per part del monitor i li feia regals que ella hauria rebutjat. Ademés, ha assegurat que van tindre relacions sexuals en el mateix gimnàs i en un lloc públic pròxim a la casa del presumpte autor dels fets.

 

Per la seua part, l’acusat reconeix que va tindre una relació sentimental amb la seua alumna, però que mai van tindre sexe. «Eren besos en la galta i en les mans, volia estar amb ella i pensava que ella estava enamorada de mi», assegura.

 

«No em funcionava ni amb viagra»

L’acusat defén que, en les dates que presumptament van haver relacions sexuals, ell tenia «disfunció erèctil», segons el seu uròleg i que, per tant, és «improbable que tinguera una erecció». També ha afegit que tenia un problema en un testicle i que les relacions haurien sigut doloroses: «No em funcionava ni amb viagra». En la declaració ha justificat que la medicació que li va fer el metge era «per a tindre sexe amb la meua dona».

 

L’home ha reconegut que sabia l’edat de la xiqueta i que, en les converses que havia tingut amb ella per diferents aplicacions de missatgeria, l’anomenava ‘Caputxeta roja’ perque la menor tenia apuntat el contacte de l’acusat amb el nom de ‘Wolf’, que significa llop en anglés, i que li agradava que li diguera eixe nom.

 

A demés, l’acusat ha admés tindre converses pujades de to en estes aplicacions amb la víctima. A pesar de tots estos fets, les psicòlogues forenses assegurat que el discurs de la menor és «coherent i creïble».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València homenatja les víctimes de l’accident ferroviari d’Urda

València ha guardat un minut de silenci per les víctimes del xoc entre dos trens d’alta velocitat a Urda. L’acte ha comptat amb representants municipals i autonòmics.

Paiporta ajorna l’acte per les víctimes de la dana després de l’accident ferroviari

L’Associació de Víctimes DANA 29 de Octubre trasllada al 5 de novembre l’homenatge previst a Paiporta. Les altres marxes es mantenen.

Boluda Shipping adquirirà Samskip i potenciarà el transport marítim al nord d’Europa

Boluda Shipping ha firmat un acord amb Samskip per a adquirir la totalitat de la companyia, inclosos tots els seus actius i operacions, amb l’objectiu d’oferir als clients més connexions, més capacitat i servicis més eficients i fiables. Està previst que l’operació es tanque l’1 de gener de 2027, subjecta a l’aprovació de les autoritats competents i al compliment de les condicions acordades.

Ferit greu un home apunyalat per l’esquena al nord d’Alacant

Un home de 47 anys ha sigut ingressat greu a l’Hospital de San Juan després de rebre una punyalada per l’esquena al nord d’Alacant.

Detenen a València un menor per incitar a disturbis i saquejos dissabte que ve

La Policia Nacional ha detingut a València un menor de 17 anys per incitar en les xarxes socials a causar disturbis i saquejos durant la celebració de Halloween dissabte que ve.

L’exdirectora de l’Institut de les Dones nega irregularitats en contractes dels Punts Violeta

Isabel García i Elisabeth García han negat davant un jutjat de Mislata haver comés irregularitats en contractes municipals per a gestionar Punts Violeta.

Baixa la incidència de les infeccions respiratòries per grip i covid a la Comunitat

La incidència de les infeccions respiratòries agudes per grip ha baixat a 6,7 casos per cada 100.000 habitants, davant dels 22 de la setmana anterior. També ha descendit la incidència de la covid-19, mentre que la incidència conjunta de les infeccions respiratòries i els ingressos hospitalaris greus han augmentat.

L’aniversari de la dana pot reactivar el dolor emocional de les persones afectades

El COPCV alerta que el segon aniversari de la dana pot reactivar emocions i records traumàtics. Demana escoltar i acompanyar les persones afectades.