Nega els abusos a una xiqueta de 14 anys per ser impotent sexual en la Vall d’Albaida

Ombra xiqueta

El fiscal creu que els pares volen protegir el iaio de la xiqueta | Agències

 

Este dijous, en la Secció Segona de l’Audiència Provincial de València, s’ha celebrat el juí a un home de 50 anys i propietari d’un gimnàs de la Vall d’Albaida (València) acusat d’abusar sexualment d’una xiqueta de 14 anys.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, els fets van passar entre els mesos de març i maig del 2017. La víctima ha explicat que la relació que tenien es va fer estreta per part del monitor i li feia regals que ella hauria rebutjat. Ademés, ha assegurat que van tindre relacions sexuals en el mateix gimnàs i en un lloc públic pròxim a la casa del presumpte autor dels fets.

 

Per la seua part, l’acusat reconeix que va tindre una relació sentimental amb la seua alumna, però que mai van tindre sexe. «Eren besos en la galta i en les mans, volia estar amb ella i pensava que ella estava enamorada de mi», assegura.

 

«No em funcionava ni amb viagra»

L’acusat defén que, en les dates que presumptament van haver relacions sexuals, ell tenia «disfunció erèctil», segons el seu uròleg i que, per tant, és «improbable que tinguera una erecció». També ha afegit que tenia un problema en un testicle i que les relacions haurien sigut doloroses: «No em funcionava ni amb viagra». En la declaració ha justificat que la medicació que li va fer el metge era «per a tindre sexe amb la meua dona».

 

L’home ha reconegut que sabia l’edat de la xiqueta i que, en les converses que havia tingut amb ella per diferents aplicacions de missatgeria, l’anomenava ‘Caputxeta roja’ perque la menor tenia apuntat el contacte de l’acusat amb el nom de ‘Wolf’, que significa llop en anglés, i que li agradava que li diguera eixe nom.

 

A demés, l’acusat ha admés tindre converses pujades de to en estes aplicacions amb la víctima. A pesar de tots estos fets, les psicòlogues forenses assegurat que el discurs de la menor és «coherent i creïble».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.