Nega els abusos a una xiqueta de 14 anys per ser impotent sexual en la Vall d’Albaida

Ombra xiqueta

El fiscal creu que els pares volen protegir el iaio de la xiqueta | Agències

 

Este dijous, en la Secció Segona de l’Audiència Provincial de València, s’ha celebrat el juí a un home de 50 anys i propietari d’un gimnàs de la Vall d’Albaida (València) acusat d’abusar sexualment d’una xiqueta de 14 anys.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, els fets van passar entre els mesos de març i maig del 2017. La víctima ha explicat que la relació que tenien es va fer estreta per part del monitor i li feia regals que ella hauria rebutjat. Ademés, ha assegurat que van tindre relacions sexuals en el mateix gimnàs i en un lloc públic pròxim a la casa del presumpte autor dels fets.

 

Per la seua part, l’acusat reconeix que va tindre una relació sentimental amb la seua alumna, però que mai van tindre sexe. «Eren besos en la galta i en les mans, volia estar amb ella i pensava que ella estava enamorada de mi», assegura.

 

«No em funcionava ni amb viagra»

L’acusat defén que, en les dates que presumptament van haver relacions sexuals, ell tenia «disfunció erèctil», segons el seu uròleg i que, per tant, és «improbable que tinguera una erecció». També ha afegit que tenia un problema en un testicle i que les relacions haurien sigut doloroses: «No em funcionava ni amb viagra». En la declaració ha justificat que la medicació que li va fer el metge era «per a tindre sexe amb la meua dona».

 

L’home ha reconegut que sabia l’edat de la xiqueta i que, en les converses que havia tingut amb ella per diferents aplicacions de missatgeria, l’anomenava ‘Caputxeta roja’ perque la menor tenia apuntat el contacte de l’acusat amb el nom de ‘Wolf’, que significa llop en anglés, i que li agradava que li diguera eixe nom.

 

A demés, l’acusat ha admés tindre converses pujades de to en estes aplicacions amb la víctima. A pesar de tots estos fets, les psicòlogues forenses assegurat que el discurs de la menor és «coherent i creïble».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.