Nega els abusos a una xiqueta de 14 anys per ser impotent sexual en la Vall d’Albaida

Ombra xiqueta

El fiscal creu que els pares volen protegir el iaio de la xiqueta | Agències

 

Este dijous, en la Secció Segona de l’Audiència Provincial de València, s’ha celebrat el juí a un home de 50 anys i propietari d’un gimnàs de la Vall d’Albaida (València) acusat d’abusar sexualment d’una xiqueta de 14 anys.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, els fets van passar entre els mesos de març i maig del 2017. La víctima ha explicat que la relació que tenien es va fer estreta per part del monitor i li feia regals que ella hauria rebutjat. Ademés, ha assegurat que van tindre relacions sexuals en el mateix gimnàs i en un lloc públic pròxim a la casa del presumpte autor dels fets.

 

Per la seua part, l’acusat reconeix que va tindre una relació sentimental amb la seua alumna, però que mai van tindre sexe. «Eren besos en la galta i en les mans, volia estar amb ella i pensava que ella estava enamorada de mi», assegura.

 

«No em funcionava ni amb viagra»

L’acusat defén que, en les dates que presumptament van haver relacions sexuals, ell tenia «disfunció erèctil», segons el seu uròleg i que, per tant, és «improbable que tinguera una erecció». També ha afegit que tenia un problema en un testicle i que les relacions haurien sigut doloroses: «No em funcionava ni amb viagra». En la declaració ha justificat que la medicació que li va fer el metge era «per a tindre sexe amb la meua dona».

 

L’home ha reconegut que sabia l’edat de la xiqueta i que, en les converses que havia tingut amb ella per diferents aplicacions de missatgeria, l’anomenava ‘Caputxeta roja’ perque la menor tenia apuntat el contacte de l’acusat amb el nom de ‘Wolf’, que significa llop en anglés, i que li agradava que li diguera eixe nom.

 

A demés, l’acusat ha admés tindre converses pujades de to en estes aplicacions amb la víctima. A pesar de tots estos fets, les psicòlogues forenses assegurat que el discurs de la menor és «coherent i creïble».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Festival dels Arts baixarà el volum nocturn a 80 decibels per a reduir el soroll

El Festival dels Arts limitarà el so nocturn a 80 decibels, deu menys que el màxim municipal, i instal·larà pantalles i limitadors acústics per a minimitzar l'impacte en els veïns.

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.