Demanen 27 anys de presó per agredir sexualment a una xiqueta de 13 anys en Alberic

VIOLÈNCIA MASCLISTA

El xic està acusat d’agredir sexualment, maltractar i pegar a una menor de 13 anys | PIXABAY

 

Un xic de 23 anys està acusat d’agredir sexualment, maltractar, pegar i suplantar la identitat en xarxes socials de la seua parella, menor d’edat, en Alberic, en la comarca de la Ribera Alta (València).

 

L’acusat ha declarat este matí de dilluns 20 de gener davant d’un tribunal que la relació era consentida i que li havia demanat permís a la mare de la víctima. «Li vaig dir que era d’Alberic, que no fumava ni bevia ni em drogava i que volia estar amb la seua filla», ha explicat.

 

La relació entre el xic i la menor de 13 anys va començar en novembre del 2016 i no va durar més de dos mesos. Segons el fiscal, durant eixe temps l’acusat controlava totes les comunicacions i relacions de la menor, i la pressionava per a mantindre relacions sexuals. 

 

A demés, l’acusat va arribar a fer-se passar per la xiqueta en una xarxa social a través de les claus de la menor que havia obtingut a la força.I inclús no la deixava eixir amb les seues amigues ni que saludara a cap xic pel carrer. 

 

Demanen 27 anys de presó

El fiscal demana una pena de 27 anys de presó per un delicte d’agressió sexual, dos delictes de maltracte en l’àmbit de la violència de gènere, un delicte continuat de descobriment i revelació de secrets, dos delictes d’amenaces lleus, un delicte contra la integritat moral i altre de maltractament habitual.

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

El Sevilla domina les seues visites de lliga al Llevant en el Ciutat de València

El Sevilla acumula el doble de triomfs que el Llevant en els seus enfrontaments de Lliga en el Ciutat de València i no cau allí des de 2018. En les seues quatre últimes visites va sumar tres victòries i un empat.

L’Elx arriba al dol davant l’Atlètic amb l’últim precedent a favor en el Martínez Valero

L'Elx afronta la visita de l'Atlètic de Madrid amb el precedent favorable de la seua victòria en la temporada 2022-23, que va trencar la ratxa blanc-i-vermella en el Martínez Valero i va equilibrar el balanç històric en Primera Divisió.

El València Basket vol prolongar a Girona la seua ratxa per a blindar la segona plaça

El València Basket visita la pista del Bàsquet Girona a la recerca de la seua quinta victòria consecutiva en la Lliga Endesa, clau per a mantindre la segona plaça davant la pressió de UCAM Murcia i Baskonia.

El València s’embossa a Son Moix: només dos triomfs en les seues últimes deu visites de lliga

El València afrontarà la seua pròxima visita a Son Moix amb un pobre balanç recent: només dos victòries en els seus últims deu partits de Lliga en el camp del Mallorca, amb sis derrotes i dos empats.