10.4 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Demanen 27 anys de presó per agredir sexualment a una xiqueta de 13 anys en Alberic

VIOLÈNCIA MASCLISTA

El xic està acusat d’agredir sexualment, maltractar i pegar a una menor de 13 anys | PIXABAY

 

Un xic de 23 anys està acusat d’agredir sexualment, maltractar, pegar i suplantar la identitat en xarxes socials de la seua parella, menor d’edat, en Alberic, en la comarca de la Ribera Alta (València).

 

L’acusat ha declarat este matí de dilluns 20 de gener davant d’un tribunal que la relació era consentida i que li havia demanat permís a la mare de la víctima. «Li vaig dir que era d’Alberic, que no fumava ni bevia ni em drogava i que volia estar amb la seua filla», ha explicat.

 

La relació entre el xic i la menor de 13 anys va començar en novembre del 2016 i no va durar més de dos mesos. Segons el fiscal, durant eixe temps l’acusat controlava totes les comunicacions i relacions de la menor, i la pressionava per a mantindre relacions sexuals. 

 

A demés, l’acusat va arribar a fer-se passar per la xiqueta en una xarxa social a través de les claus de la menor que havia obtingut a la força.I inclús no la deixava eixir amb les seues amigues ni que saludara a cap xic pel carrer. 

 

Demanen 27 anys de presó

El fiscal demana una pena de 27 anys de presó per un delicte d’agressió sexual, dos delictes de maltracte en l’àmbit de la violència de gènere, un delicte continuat de descobriment i revelació de secrets, dos delictes d’amenaces lleus, un delicte contra la integritat moral i altre de maltractament habitual.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detinguts dos hòmens atrinxerats a Elx després de matar a dos i ferir a un tercer

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de la Marina, a Elx, després de matar a dos i ferir greument a un tercer. El cas està sota secret i es descarta, ara com ara, un ajust de comptes.

Detinguts dos atrinxerats a Elx després de la mort de dos hòmens i un ferit greu

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de La Marina. Abans havien matat a dos hòmens i deixat ferit greu a un tercer.

El València preveu multiplicar per dotze els ingressos amb butaques especials del Nou Mestalla

El club espera multiplicar per dotze els ingressos de les zones amb servicis extra del nou estadi. Presenta un centre d'experiència per a comercialitzar 6.500 seients, una mica més del 9% de l'aforament.

L’assistència al Ciutat de València cau en el primer tram del curs

El Llevant tanca 2025 amb la pitjor entrada del curs en el Ciutat de València. De l'impuls inicial davant Barça i Madrid s'ha passat a 17.346 espectadors.

Marcelino convertix La Ceràmica en un fortí

El Vila-real ha patit només huit derrotes en 41 partits com a local des del retorn de Marcelino. En 2024 i 2025 l'equip només va cedir quatre vegades per any a casa.

La mort del valencianisme en que m’he format

Intentaré seguir treballant com a gramàtic, i mirar, buscar i ajudar a conformar un valencianisme social i polític que no tinga les idees errònies del valencianisme que, este dilluns, vaig vore morir.

El Marató bp Castelló entrega cinc xecs solidaris de 1.200 euros a cinc ONG

L'organització del Marató bp Castelló i 10K FACSA Castelló va entregar cinc xecs de 1.200 euros a Youcanyolé, Telèfon de l'Esperança, AFA Castelló, Asolecas i Antian. La recaptació procedix de l'edició de febrer de 2025 i subratlla l'impacte social de la carrera.

El València entrenarà a Mestalla amb portes obertes el 29 de desembre

El club programarà una sessió oberta a Mestalla el 29 de desembre. Les portes s'obriran a les 10.30 i l'accés requerirà una entrada generada en la web.