Anuncios

Demanen 27 anys de presó per agredir sexualment a una xiqueta de 13 anys en Alberic

VIOLÈNCIA MASCLISTA

El xic està acusat d’agredir sexualment, maltractar i pegar a una menor de 13 anys | PIXABAY

 

Un xic de 23 anys està acusat d’agredir sexualment, maltractar, pegar i suplantar la identitat en xarxes socials de la seua parella, menor d’edat, en Alberic, en la comarca de la Ribera Alta (València).

 

Anuncios

L’acusat ha declarat este matí de dilluns 20 de gener davant d’un tribunal que la relació era consentida i que li havia demanat permís a la mare de la víctima. «Li vaig dir que era d’Alberic, que no fumava ni bevia ni em drogava i que volia estar amb la seua filla», ha explicat.

 

La relació entre el xic i la menor de 13 anys va començar en novembre del 2016 i no va durar més de dos mesos. Segons el fiscal, durant eixe temps l’acusat controlava totes les comunicacions i relacions de la menor, i la pressionava per a mantindre relacions sexuals. 

 

A demés, l’acusat va arribar a fer-se passar per la xiqueta en una xarxa social a través de les claus de la menor que havia obtingut a la força.I inclús no la deixava eixir amb les seues amigues ni que saludara a cap xic pel carrer. 

 

Demanen 27 anys de presó

El fiscal demana una pena de 27 anys de presó per un delicte d’agressió sexual, dos delictes de maltracte en l’àmbit de la violència de gènere, un delicte continuat de descobriment i revelació de secrets, dos delictes d’amenaces lleus, un delicte contra la integritat moral i altre de maltractament habitual.

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes

Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.

La Diputació de València reforça el seu paper com a pont entre els municipis i la Unió Europea

La Diputació de València reivindica el paper dels governs intermedis en la construcció europea i detalla el reforç de la seua assistència tècnica i financera perquè els municipis accedisquen a fons comunitaris.

La Generalitat activa la preemergència hidrològica en el Magre després de fortes pluges a Guadassuar

La Generalitat activa el nivell groc del Pla Especial d'Inundacions en la conca del Magre després de superar els 50 l/m² a Guadassuar i deixar registres destacats en diverses localitats veïnes.

Una tempesta descarrega 72,4 l/m² en una hora a Alzira i activa avisos per pluja intensa

Una tempesta molt localitzada deixa 72,4 l/m² en poc més d'una hora a Alzira i obliga a mantindre avisos taronja i groc per pluja intensa en diverses comarques de la Comunitat Valenciana.

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.

La Sindicatura de Comptes denuncia la deixadesa en ciberseguretat del sector públic valencià

La Sindicatura de Comptes qualifica d'inacceptable la governança de la ciberseguretat en la majoria d'entitats públiques i societats mercantils de la Generalitat, amb nivells de maduresa molt baixos i riscos significatius per a servicis i dades.

Bernabé acusa el PP d’abandonar la Malva-rosa i d’embossar els projectes del barri

Pilar Bernabé acusa el govern de María José Catalá de mantindre paralitzats projectes clau a la Malva-rosa, com la VPP i la biblioteca, i de tindre la ciutat embossada pels seus embolics interns.

La jutgessa conclou que l’És_Alert per la DANA va ser tardà i es va bloquejar per dubtes jurídics i lingüístiques

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA a València conclou que l'avís És_Alert es va enviar tard i amb un missatge erroni després d'hores d'indecisió, dubtes jurídics i canvis lingüístics.
Anuncios