Demanen 27 anys de presó per agredir sexualment a una xiqueta de 13 anys en Alberic

VIOLÈNCIA MASCLISTA

El xic està acusat d’agredir sexualment, maltractar i pegar a una menor de 13 anys | PIXABAY

 

Un xic de 23 anys està acusat d’agredir sexualment, maltractar, pegar i suplantar la identitat en xarxes socials de la seua parella, menor d’edat, en Alberic, en la comarca de la Ribera Alta (València).

 

L’acusat ha declarat este matí de dilluns 20 de gener davant d’un tribunal que la relació era consentida i que li havia demanat permís a la mare de la víctima. «Li vaig dir que era d’Alberic, que no fumava ni bevia ni em drogava i que volia estar amb la seua filla», ha explicat.

 

La relació entre el xic i la menor de 13 anys va començar en novembre del 2016 i no va durar més de dos mesos. Segons el fiscal, durant eixe temps l’acusat controlava totes les comunicacions i relacions de la menor, i la pressionava per a mantindre relacions sexuals. 

 

A demés, l’acusat va arribar a fer-se passar per la xiqueta en una xarxa social a través de les claus de la menor que havia obtingut a la força.I inclús no la deixava eixir amb les seues amigues ni que saludara a cap xic pel carrer. 

 

Demanen 27 anys de presó

El fiscal demana una pena de 27 anys de presó per un delicte d’agressió sexual, dos delictes de maltracte en l’àmbit de la violència de gènere, un delicte continuat de descobriment i revelació de secrets, dos delictes d’amenaces lleus, un delicte contra la integritat moral i altre de maltractament habitual.

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El travesser i el VAR frenen al Llevant davant un Getafe que seguix amb vida

El Llevant va acariciar el gol amb un tret al travesser de Kareem Tunde i va veure com el VAR anul·lava una expulsió i una miqueta en un 0-0 que manté viu al Getafe.

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació de societats i encadena set mesos consecutius de creixement empresarial.