Demanen 27 anys de presó per agredir sexualment a una xiqueta de 13 anys en Alberic

VIOLÈNCIA MASCLISTA

El xic està acusat d’agredir sexualment, maltractar i pegar a una menor de 13 anys | PIXABAY

 

Un xic de 23 anys està acusat d’agredir sexualment, maltractar, pegar i suplantar la identitat en xarxes socials de la seua parella, menor d’edat, en Alberic, en la comarca de la Ribera Alta (València).

 

L’acusat ha declarat este matí de dilluns 20 de gener davant d’un tribunal que la relació era consentida i que li havia demanat permís a la mare de la víctima. «Li vaig dir que era d’Alberic, que no fumava ni bevia ni em drogava i que volia estar amb la seua filla», ha explicat.

 

La relació entre el xic i la menor de 13 anys va començar en novembre del 2016 i no va durar més de dos mesos. Segons el fiscal, durant eixe temps l’acusat controlava totes les comunicacions i relacions de la menor, i la pressionava per a mantindre relacions sexuals. 

 

A demés, l’acusat va arribar a fer-se passar per la xiqueta en una xarxa social a través de les claus de la menor que havia obtingut a la força.I inclús no la deixava eixir amb les seues amigues ni que saludara a cap xic pel carrer. 

 

Demanen 27 anys de presó

El fiscal demana una pena de 27 anys de presó per un delicte d’agressió sexual, dos delictes de maltracte en l’àmbit de la violència de gènere, un delicte continuat de descobriment i revelació de secrets, dos delictes d’amenaces lleus, un delicte contra la integritat moral i altre de maltractament habitual.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Compromís dona llum verda a Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València

L’executiva de Compromís per València ha aprovat per consens iniciar el procés per a convocar una assemblea extraordinària que ratifique Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València, a proposta de l’exalcalde Joan Ribó.

El Valencia Basket remunta a temps i castiga el Bilbao en un final d’infart (83-80)

El Valencia Basket remunta tretze punts en tres minuts i mig davant el Surne Bilbao Basket al Roig Arena (83-80) i s’avança en l’eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa després d’un partit que els visitants havien controlat durant 34 minuts.

Justícia elevarà el pressupost de 2026 fins als 613 milions amb un increment del 5,6 %

La Conselleria de Justícia, Transparència i Participació disposarà en 2026 de 612,9 milions d’euros, 32,7 milions més que en 2025, per avançar cap a un model judicial més modern, àgil i eficient, en un context d’infrafinançament estructural.

Mora una dona de 61 anys en un greu accident de trànsit al centre d’Alcoi

Una dona de 61 anys ha mort este dimecres a migdia en un atropellament al centre d’Alcoi després que un cotxe col·lisionara, arrancara dos arbres i impactara contra ella. Una altra dona de 79 anys ha resultat ferida amb politraumatismes i ha sigut traslladada a l’Hospital d’Alcoi.

El pressupost dana de 2026 destina 445 milions per a impulsar la recuperació i tancar la reconstrucció

El vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, anuncia que el pressupost dana de 2026 inclou més de 445 milions, dins d’unes comptes de 1.100 milions, per a culminar la reconstrucció després de les riuades de 2024 i reforçar la prevenció davant fenòmens extrems.

El CSN eleva a nivell 2 un incident a la central nuclear de Cofrents del 2 de maig

El Consell de Seguretat Nuclear ha classificat com a incident de nivell 2 a l'escala internacional el sucsés ocorregut el 2 de maig a la central nuclear de Cofrents, relacionat amb el funcionament anòmal de huit vàlvules d'aïllament de vapor, sense conseqüències per a persones ni medi ambient.

Un club de futbol base investiga un possible espectacle eròtic en una festa amb menors

El CB Bonrepòs i Mirambell ha obert una investigació interna per aclarir si en una celebració del seu equip juvenil en una instal·lació municipal es va fer un espectacle eròtic amb menors presents i ja ha pres mesures cautelars.

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.