El nou mètode dels lladres per a conéixer si una casa es troba buida

 

Els robatoris i altres delictes han patit un notable descens a Espanya durant la pandèmia del coronavirus. En concret, el Ministeri de l'Interior va xifrar en un 19,4% la baixada de la criminalitat durant 2020 a conseqüència de les circumstàncies derivades de la crisi sanitària. No obstant això, els robatoris en domicilis continuen succeint i la Policia Nacional ha alertat d'un nou mètode que empren els lladres per a dur a terme la seua tasca.

Es tracta d'un sistema que ocupen estes persones per a conéixer si un habitatge es troba buida i que resulta molt difícil de comprovar a simple vista. Este mètode es basa en la col·locació de fils de cola entre el marc de la porta. Estos fils poden passar desapercebuts, per la qual cosa la seua detecció és més complicada que altres tècniques que són utilitzades habitualment.

Estos fils, que poden ser creats amb silicona o amb cola, permet als lladres vigilar la casa sense cap risc. I és que d'esta manera poden conéixer si l'habitatge es troba buida. Si el fil es trenca, significa que la porta ha sigut oberta i que hi ha gent a l'interior de l'habitatge. Si per contra roman intacte, poden saber que la casa està buidada.

Últimes notícies

La cremà de 180 fogueres tanca unes festes d’Alacant amb quasi dos milions de visitants

La cremà dels més de 180 monuments foguerers ha posat punt final unes Fogueres d’Alacant 2026 marcades per quasi dos milions de visitants i per una nit de Sant Joan multitudinària i sense incidències greus.

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.

Pascual assumix la superioritat del València Basket en la final de la Lliga Endesa

Xavi Pascual admet que el València Basket ha sigut superior en la final de la Lliga Endesa després del clar triomf taronja al Palau Blaugrana (84-108) i reivindica la competitivitat del seu equip malgrat les limitacions.

Explosió d’alegria taronja al Palau Blaugrana per la segona Lliga del València Basket

El València Basket ha conquistat la seua segona Lliga Endesa després de guanyar el Barça (84-108) al quart partit de la final, en una nit històrica al Palau Blaugrana marcada per la festa de l’afició taronja.

Porta gran per a El Cid i Manuel Escribano en una completa correguda de Victorino Martín a Alacant

El Cid i Manuel Escribano han eixit per la porta gran de la Plaça d'Alacant amb una exigent i completa correguda de Victorino Martín, en una vesprada en què José María Manzanares ha signat una actuació sòlida davant els seus paisans.