El nou mètode dels lladres per a conéixer si una casa es troba buida

 

Els robatoris i altres delictes han patit un notable descens a Espanya durant la pandèmia del coronavirus. En concret, el Ministeri de l'Interior va xifrar en un 19,4% la baixada de la criminalitat durant 2020 a conseqüència de les circumstàncies derivades de la crisi sanitària. No obstant això, els robatoris en domicilis continuen succeint i la Policia Nacional ha alertat d'un nou mètode que empren els lladres per a dur a terme la seua tasca.

Es tracta d'un sistema que ocupen estes persones per a conéixer si un habitatge es troba buida i que resulta molt difícil de comprovar a simple vista. Este mètode es basa en la col·locació de fils de cola entre el marc de la porta. Estos fils poden passar desapercebuts, per la qual cosa la seua detecció és més complicada que altres tècniques que són utilitzades habitualment.

Estos fils, que poden ser creats amb silicona o amb cola, permet als lladres vigilar la casa sense cap risc. I és que d'esta manera poden conéixer si l'habitatge es troba buida. Si el fil es trenca, significa que la porta ha sigut oberta i que hi ha gent a l'interior de l'habitatge. Si per contra roman intacte, poden saber que la casa està buidada.

Últimes notícies

Mor un home en un accident de trànsit a l’A-35 a l’altura de Moixent

Un home de 69 anys ha mort en un accident de trànsit este dilluns a l’A-35, al terme de Moixent, després d’intents de reanimació sense èxit i del tall temporal de la via.

Calor de ple estiu a la Comunitat amb 35,3 graus a Orihuela i més de 34 a l’interior de València

Orihuela ha registrat este dilluns 35,3 graus, la màxima de la Comunitat Valenciana, en una jornada de calor de ple estiu que ha deixat més de 34 graus en municipis com Xàtiva, Bicorp o Llíria i tempestes seques amb risc d’incendis a l’interior.

Mor un motorista i queda ferida greu la seua acompanyant en la N-332 a La Vila Joiosa

Un motorista de 35 anys ha mort i la dona que l’acompanyava, de 24, ha resultat ferida greu en un accident este diumenge a la vesprada a la N-332 al seu pas per La Vila Joiosa. La Guàrdia Civil investiga les causes i no descarta una velocitat inadequada.

Tres persones ferides en un xoc frontal a la N-340 a Castelló

Dos hòmens i una dona han resultat ferits amb politraumatismes en un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a la N-340, dins del terme municipal de Castelló, i han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló.

Marta Suárez reforça el Valencia Basket Femení fins a la temporada 2028-29

L’alero asturiana Marta Suárez s’incorpora al Valencia Basket Femení per a les pròximes tres temporades, després de destacar en el bàsquet universitari dels Estats Units i en les categories inferiors de la selecció espanyola.

Queden en llibertat cinc motoristes detinguts per conducció temerària en grup a l’A-7 a Torrent

El jutjat d’instrucció 5 de Llíria ha deixat en llibertat cinc motoristes detinguts per conduir de manera temerària en grup per l’A-7 a l’altura de Torrent, encara investigats per delictes de conducció temerària i falsedat.

Sorprès robant material en una obra de Paiporta i detingut per la Policia Local

La Policia Local de Paiporta ha detingut un home en ser sorprés carregant material robat d'una obra en un vehicle dins del terme municipal.

Descomptes i més talent valencià en la sisena edició del festival FRESCA! a Alacant

La sisena edició del festival FRESCA!, del 17 al 25 de juliol a Alacant, reforça el talent valencià i amplia els descomptes per a públic jove i familiar.