El nou mètode dels lladres per a conéixer si una casa es troba buida

 

Els robatoris i altres delictes han patit un notable descens a Espanya durant la pandèmia del coronavirus. En concret, el Ministeri de l'Interior va xifrar en un 19,4% la baixada de la criminalitat durant 2020 a conseqüència de les circumstàncies derivades de la crisi sanitària. No obstant això, els robatoris en domicilis continuen succeint i la Policia Nacional ha alertat d'un nou mètode que empren els lladres per a dur a terme la seua tasca.

Es tracta d'un sistema que ocupen estes persones per a conéixer si un habitatge es troba buida i que resulta molt difícil de comprovar a simple vista. Este mètode es basa en la col·locació de fils de cola entre el marc de la porta. Estos fils poden passar desapercebuts, per la qual cosa la seua detecció és més complicada que altres tècniques que són utilitzades habitualment.

Estos fils, que poden ser creats amb silicona o amb cola, permet als lladres vigilar la casa sense cap risc. I és que d'esta manera poden conéixer si l'habitatge es troba buida. Si el fil es trenca, significa que la porta ha sigut oberta i que hi ha gent a l'interior de l'habitatge. Si per contra roman intacte, poden saber que la casa està buidada.

Últimes notícies

Una directora de centre de dia conta com va decidir evacuar 35 majors abans de la dana

La responsable del centre de dia Lloc del Major de Picanya ha explicat a la jutgessa de Catarroja que va tancar per decisió pròpia i va avisar les famílies per a arreplegar 35 residents hores abans que la riada arrasara l’edifici.

Quatre detinguts per una sèrie d’atracaments violents en gasolineres d’Alacant i Múrcia

Quatre hòmens d’entre 28 i 38 anys han sigut detinguts per dos robatoris amb violència consumats i un tercer en grau de temptativa en gasolineres de Biar, Villena i Yecla.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 graus este dissabte a l’interior sud de València

Aemet ha activat per a este dissabte a la vesprada l’avís groc per calor a l’interior sud de València, on s’esperen fins a 38 graus, i en altres zones de la província per màximes de 36 graus.

Detenen a Alacant un jove per apunyalar un home en un autobús de Palma

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un dels dos joves que presumptament van apunyalar un home després d’una discussió per la música en un autobús de Palma. La víctima va patir ferides greus i continua oberta la cerca del segon implicat.

Un detingut a Almassora per estafar més de 20.000 euros en la venda de vehicles industrials

La Guàrdia Civil ha detingut a Almassora un treballador d’una empresa de compravenda de vehicles industrials acusat d’estafar huit clients i defraudar més de 20.000 euros. L’home presumptament alterava la documentació i desviava els pagaments a comptes bancaris sota el seu control.

Guido Rodríguez continuarà al València fins 2028 amb una temporada opcional

El migcampista argentí Guido Rodríguez ha signat un nou contracte amb el València fins juny de 2028, amb una temporada addicional opcional, després de mitja campanya al club.

Juny tanca amb un 87% d’ocupació hotelera a la Comunitat Valenciana i Benidorm supera el 90%

Els hotels de la Comunitat Valenciana han tancat juny amb un 87,1% d’ocupació, mig punt més que fa un any, amb Benidorm per damunt del 90% i un fort creixement a Castelló.

Nala, la gossa bombera d’Alacant que busca supervivents al terratrémol de Veneçuela

Nala, una gossa de la Unitat Canina dels bombers d’Alacant, ha viatjat quasi 40 hores fins a Veneçuela amb l’ONG GEA per buscar supervivents i repartir ajuda humanitària després del doble terratrémol.