El nou rostre de Tamara Falcó

Segons ha avançat La Coctelera, en la seua darrera aparició, el passat dilluns al Palau de Carlos Maria de Castro, la ‘celebrity’ Tamara Falcó, coneguda pel seu ‘glamour’, va sorprendre pel seu rostre rejovenit i molt lluminós. Un canvi d’imatge que fa pensar que la jove de 37 anys s’ha sotmès a algun tractament.

Tot indica que Tamara Falcó, filla d’Isabel Preysler i Carlos Falcó, marquès de Griñón, seguix la manera de fer de la seua mare, assídua a la cura de la seua imatge i als tractaments d’estètica.

 

Quins tractaments s’ha fet?

‘Jaleos’ ha consultat la doctora Barba Martínez, experta en cirurgia estètica, que ha precisat quins retocs s’ha fet Tamara Falcó des de la seua darrera aparició pública.

«Efectivament —ha afirmat la cirurgiana— Tamara Falcó ha sucumbit als retocs estètics i al seu rostre duu diversos tractaments a tenir en compte».

Entre aquests retocs la doctora Martínez  destaca, «l’augment de pòmuls», que, continua «Freqüentment es tracta amb àcid hialurònic, per la immediatesa dels seus resultats i l’aspecte natural que acostuma a resultar-ne. El preu, uns 500 euros».

En alguns casos, es pot recórrer a la cirurgia: «Per l’augment de pòmuls també hi ha la possibilitat d’instal·lar una pròtesi malar, que requerix ingrés hospitalari, ja que és una intervenció quirúrgica». En aquest cas, el cost de la intervenció seria molt més elevat: «El seu preu, més de 4.000 euros».

Però els retocs de Tamara Falcó no es limiten als pòmuls: «No, Tamara porta toxina botulínica, és a dir, botox al front, entrecella i a les potes de gall», així com «vitamines facials per aportar lluminositat a la pell del rostre», ha explicat la doctora Martínez.   

La preocupació de Tamara Falcó per la seua imatge

Si ara s’ha rejovenit el rostre, uns anys abans, Tamara Falcó ja va sorprendre amb una espectacular transformació de la seua figura. Als Prix Marie Claire de la moda del 2016, la ‘celebrity’ va aparèixer amb un cos més voluptuós que la figura esvelta que l’havia caracteritzat fins al moment.

La mateixa Tamara va admetre que patia un problema de tiroides i, «encara que ja estic solucionant-lo, és llarg i pesat», afirmava en aquell moment I reconeixia, que «en un primer moment em va angoixar bastant, però he après a estimar les corbes femenines». El seu tractament ‘detox’ i d’aprimament, ja van ser notícia l’any passat. 

Les Preysler revelen el seu menú de Nadal

Precisament aquesta mateixa setmana Tamara Falcó ha compartit quin serà el menú de Nadal d’aquest any a casa d’Isabel Preysler, on faran la celebració: «Jo vull pularda o gall d’Indi» afirma ella, però, continua, encara no està decidit, ja que «a casa no els agrada massa això, i m’han dit que filet. No ho sé, a veure qui guanya», concloïa.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.

Dos anys de presó per agredir sexualment a una dona amb discapacitat intel·lectual a Alcoi

L'Audiència d'Alacant condemna a dos anys de presó i cinc d'allunyament i llibertat vigilada a un home que va agredir sexualment de forma continuada a una dona amb un 65% de discapacitat intel·lectual.

Sanitat ordena retirar una crema depilatòria de Deliplus per dubtes sobre la seua seguretat

Sanitat ha ordenat el cessament de venda i retirada d'una crema depilatòria Deliplus de Mercadona al no poder garantir un ús segur, per risc de sobreexposicion en zones àmplies del cos.