El nou rostre de Tamara Falcó

Segons ha avançat La Coctelera, en la seua darrera aparició, el passat dilluns al Palau de Carlos Maria de Castro, la ‘celebrity’ Tamara Falcó, coneguda pel seu ‘glamour’, va sorprendre pel seu rostre rejovenit i molt lluminós. Un canvi d’imatge que fa pensar que la jove de 37 anys s’ha sotmès a algun tractament.

Tot indica que Tamara Falcó, filla d’Isabel Preysler i Carlos Falcó, marquès de Griñón, seguix la manera de fer de la seua mare, assídua a la cura de la seua imatge i als tractaments d’estètica.

 

Quins tractaments s’ha fet?

‘Jaleos’ ha consultat la doctora Barba Martínez, experta en cirurgia estètica, que ha precisat quins retocs s’ha fet Tamara Falcó des de la seua darrera aparició pública.

«Efectivament —ha afirmat la cirurgiana— Tamara Falcó ha sucumbit als retocs estètics i al seu rostre duu diversos tractaments a tenir en compte».

Entre aquests retocs la doctora Martínez  destaca, «l’augment de pòmuls», que, continua «Freqüentment es tracta amb àcid hialurònic, per la immediatesa dels seus resultats i l’aspecte natural que acostuma a resultar-ne. El preu, uns 500 euros».

En alguns casos, es pot recórrer a la cirurgia: «Per l’augment de pòmuls també hi ha la possibilitat d’instal·lar una pròtesi malar, que requerix ingrés hospitalari, ja que és una intervenció quirúrgica». En aquest cas, el cost de la intervenció seria molt més elevat: «El seu preu, més de 4.000 euros».

Però els retocs de Tamara Falcó no es limiten als pòmuls: «No, Tamara porta toxina botulínica, és a dir, botox al front, entrecella i a les potes de gall», així com «vitamines facials per aportar lluminositat a la pell del rostre», ha explicat la doctora Martínez.   

La preocupació de Tamara Falcó per la seua imatge

Si ara s’ha rejovenit el rostre, uns anys abans, Tamara Falcó ja va sorprendre amb una espectacular transformació de la seua figura. Als Prix Marie Claire de la moda del 2016, la ‘celebrity’ va aparèixer amb un cos més voluptuós que la figura esvelta que l’havia caracteritzat fins al moment.

La mateixa Tamara va admetre que patia un problema de tiroides i, «encara que ja estic solucionant-lo, és llarg i pesat», afirmava en aquell moment I reconeixia, que «en un primer moment em va angoixar bastant, però he après a estimar les corbes femenines». El seu tractament ‘detox’ i d’aprimament, ja van ser notícia l’any passat. 

Les Preysler revelen el seu menú de Nadal

Precisament aquesta mateixa setmana Tamara Falcó ha compartit quin serà el menú de Nadal d’aquest any a casa d’Isabel Preysler, on faran la celebració: «Jo vull pularda o gall d’Indi» afirma ella, però, continua, encara no està decidit, ja que «a casa no els agrada massa això, i m’han dit que filet. No ho sé, a veure qui guanya», concloïa.

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.