El nou rostre de Tamara Falcó

Segons ha avançat La Coctelera, en la seua darrera aparició, el passat dilluns al Palau de Carlos Maria de Castro, la ‘celebrity’ Tamara Falcó, coneguda pel seu ‘glamour’, va sorprendre pel seu rostre rejovenit i molt lluminós. Un canvi d’imatge que fa pensar que la jove de 37 anys s’ha sotmès a algun tractament.

Tot indica que Tamara Falcó, filla d’Isabel Preysler i Carlos Falcó, marquès de Griñón, seguix la manera de fer de la seua mare, assídua a la cura de la seua imatge i als tractaments d’estètica.

 

Quins tractaments s’ha fet?

‘Jaleos’ ha consultat la doctora Barba Martínez, experta en cirurgia estètica, que ha precisat quins retocs s’ha fet Tamara Falcó des de la seua darrera aparició pública.

«Efectivament —ha afirmat la cirurgiana— Tamara Falcó ha sucumbit als retocs estètics i al seu rostre duu diversos tractaments a tenir en compte».

Entre aquests retocs la doctora Martínez  destaca, «l’augment de pòmuls», que, continua «Freqüentment es tracta amb àcid hialurònic, per la immediatesa dels seus resultats i l’aspecte natural que acostuma a resultar-ne. El preu, uns 500 euros».

En alguns casos, es pot recórrer a la cirurgia: «Per l’augment de pòmuls també hi ha la possibilitat d’instal·lar una pròtesi malar, que requerix ingrés hospitalari, ja que és una intervenció quirúrgica». En aquest cas, el cost de la intervenció seria molt més elevat: «El seu preu, més de 4.000 euros».

Però els retocs de Tamara Falcó no es limiten als pòmuls: «No, Tamara porta toxina botulínica, és a dir, botox al front, entrecella i a les potes de gall», així com «vitamines facials per aportar lluminositat a la pell del rostre», ha explicat la doctora Martínez.   

La preocupació de Tamara Falcó per la seua imatge

Si ara s’ha rejovenit el rostre, uns anys abans, Tamara Falcó ja va sorprendre amb una espectacular transformació de la seua figura. Als Prix Marie Claire de la moda del 2016, la ‘celebrity’ va aparèixer amb un cos més voluptuós que la figura esvelta que l’havia caracteritzat fins al moment.

La mateixa Tamara va admetre que patia un problema de tiroides i, «encara que ja estic solucionant-lo, és llarg i pesat», afirmava en aquell moment I reconeixia, que «en un primer moment em va angoixar bastant, però he après a estimar les corbes femenines». El seu tractament ‘detox’ i d’aprimament, ja van ser notícia l’any passat. 

Les Preysler revelen el seu menú de Nadal

Precisament aquesta mateixa setmana Tamara Falcó ha compartit quin serà el menú de Nadal d’aquest any a casa d’Isabel Preysler, on faran la celebració: «Jo vull pularda o gall d’Indi» afirma ella, però, continua, encara no està decidit, ja que «a casa no els agrada massa això, i m’han dit que filet. No ho sé, a veure qui guanya», concloïa.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.