El nou rostre de Tamara Falcó

Segons ha avançat La Coctelera, en la seua darrera aparició, el passat dilluns al Palau de Carlos Maria de Castro, la ‘celebrity’ Tamara Falcó, coneguda pel seu ‘glamour’, va sorprendre pel seu rostre rejovenit i molt lluminós. Un canvi d’imatge que fa pensar que la jove de 37 anys s’ha sotmès a algun tractament.

Tot indica que Tamara Falcó, filla d’Isabel Preysler i Carlos Falcó, marquès de Griñón, seguix la manera de fer de la seua mare, assídua a la cura de la seua imatge i als tractaments d’estètica.

 

Quins tractaments s’ha fet?

‘Jaleos’ ha consultat la doctora Barba Martínez, experta en cirurgia estètica, que ha precisat quins retocs s’ha fet Tamara Falcó des de la seua darrera aparició pública.

«Efectivament —ha afirmat la cirurgiana— Tamara Falcó ha sucumbit als retocs estètics i al seu rostre duu diversos tractaments a tenir en compte».

Entre aquests retocs la doctora Martínez  destaca, «l’augment de pòmuls», que, continua «Freqüentment es tracta amb àcid hialurònic, per la immediatesa dels seus resultats i l’aspecte natural que acostuma a resultar-ne. El preu, uns 500 euros».

En alguns casos, es pot recórrer a la cirurgia: «Per l’augment de pòmuls també hi ha la possibilitat d’instal·lar una pròtesi malar, que requerix ingrés hospitalari, ja que és una intervenció quirúrgica». En aquest cas, el cost de la intervenció seria molt més elevat: «El seu preu, més de 4.000 euros».

Però els retocs de Tamara Falcó no es limiten als pòmuls: «No, Tamara porta toxina botulínica, és a dir, botox al front, entrecella i a les potes de gall», així com «vitamines facials per aportar lluminositat a la pell del rostre», ha explicat la doctora Martínez.   

La preocupació de Tamara Falcó per la seua imatge

Si ara s’ha rejovenit el rostre, uns anys abans, Tamara Falcó ja va sorprendre amb una espectacular transformació de la seua figura. Als Prix Marie Claire de la moda del 2016, la ‘celebrity’ va aparèixer amb un cos més voluptuós que la figura esvelta que l’havia caracteritzat fins al moment.

La mateixa Tamara va admetre que patia un problema de tiroides i, «encara que ja estic solucionant-lo, és llarg i pesat», afirmava en aquell moment I reconeixia, que «en un primer moment em va angoixar bastant, però he après a estimar les corbes femenines». El seu tractament ‘detox’ i d’aprimament, ja van ser notícia l’any passat. 

Les Preysler revelen el seu menú de Nadal

Precisament aquesta mateixa setmana Tamara Falcó ha compartit quin serà el menú de Nadal d’aquest any a casa d’Isabel Preysler, on faran la celebració: «Jo vull pularda o gall d’Indi» afirma ella, però, continua, encara no està decidit, ja que «a casa no els agrada massa això, i m’han dit que filet. No ho sé, a veure qui guanya», concloïa.

Últimes notícies

Així era la càmera blindada que guardava el Tresor de Villena abans del robatori

El Tresor de Villena estava custodiat al MUVI dins d'una càmera acorassada amb vidres de seguretat, xapes blindades i alarma de cinc anells quan ha sigut robat de matinada. El museu roman tancat sense data de reobertura mentres la Guàrdia Civil continua la investigació.

Les temperatures del migdia cauen a valors no vistos des de juny en molts pobles valencians

Les temperatures registrades a les 13 hores en molts municipis de la Comunitat Valenciana han sigut les més baixes des de juny, amb 19 graus a Ares del Maestrat. Segons Aemet, el valor més alt s’ha donat a Castelló, amb 30,4 graus.

Turistes desallotjats per l’incendi d’El Saler: ‘No volem tornar a casa sense les nostres coses’

Uns 130 desallotjats per l’incendi d’El Saler, molts d’ells turistes allotjats en càmpings, han passat la nit al pavelló de la Fonteta i reclamen tornar per a recuperar les seues pertinences.

Confirmen dos anys de presó per l’agressió sexual a una menor de 16 anys a València

El TSJCV ha confirmat la condemna de dos anys de presó a un home per agredir sexualment una menor de 16 anys, filla de la seua parella, amb la qual convivía a València. El tribunal rebutja el recurs de l’acusat i dona plena credibilitat al relat de la víctima.

Les proves amb 5G reforcen les comunicacions d’emergències a la Comunitat Valenciana

La Generalitat, a través d’ISTEC, ha impulsat proves pilot i projectes europeus amb 5G i satèl·lits per a reforçar la connectivitat dels servicis públics i d’emergència i garantir respostes més segures i resilients.

Detenen a Elx un presumpte sicari reclamat per Xile i amenaçat amb cadena perpètua

Un home de 26 anys, reclamat per Xile i amenaçat amb cadena perpètua per un presumpte crim per encàrrec el 2024, ha sigut detingut a Elx gràcies a un dispositiu de la Policia Nacional coordinat a través d'Interpol.

A presó dos detinguts per robar 32.000 euros a un saló de jocs d’Alzira

Tres hòmens de 26, 32 i 36 anys han sigut detinguts per assaltar a punta de pistola un recaptador d’un saló de jocs d’Alzira i furtar-li 32.000 euros. Dos d’ells han ingressat en presó provisional, i el tercer està relacionat amb altres robatoris violents en la província de València.

Localitzen un cadàver al pantà de Bellús on buscaven un home desaparegut

Han trobat este divendres de matí un cadàver al pantà de Bellús, on des de dijous es buscava un home desaparegut. La Guàrdia Civil treballa ara en la identificació del cos.