El nou rostre de Tamara Falcó

Segons ha avançat La Coctelera, en la seua darrera aparició, el passat dilluns al Palau de Carlos Maria de Castro, la ‘celebrity’ Tamara Falcó, coneguda pel seu ‘glamour’, va sorprendre pel seu rostre rejovenit i molt lluminós. Un canvi d’imatge que fa pensar que la jove de 37 anys s’ha sotmès a algun tractament.

Tot indica que Tamara Falcó, filla d’Isabel Preysler i Carlos Falcó, marquès de Griñón, seguix la manera de fer de la seua mare, assídua a la cura de la seua imatge i als tractaments d’estètica.

 

Quins tractaments s’ha fet?

‘Jaleos’ ha consultat la doctora Barba Martínez, experta en cirurgia estètica, que ha precisat quins retocs s’ha fet Tamara Falcó des de la seua darrera aparició pública.

«Efectivament —ha afirmat la cirurgiana— Tamara Falcó ha sucumbit als retocs estètics i al seu rostre duu diversos tractaments a tenir en compte».

Entre aquests retocs la doctora Martínez  destaca, «l’augment de pòmuls», que, continua «Freqüentment es tracta amb àcid hialurònic, per la immediatesa dels seus resultats i l’aspecte natural que acostuma a resultar-ne. El preu, uns 500 euros».

En alguns casos, es pot recórrer a la cirurgia: «Per l’augment de pòmuls també hi ha la possibilitat d’instal·lar una pròtesi malar, que requerix ingrés hospitalari, ja que és una intervenció quirúrgica». En aquest cas, el cost de la intervenció seria molt més elevat: «El seu preu, més de 4.000 euros».

Però els retocs de Tamara Falcó no es limiten als pòmuls: «No, Tamara porta toxina botulínica, és a dir, botox al front, entrecella i a les potes de gall», així com «vitamines facials per aportar lluminositat a la pell del rostre», ha explicat la doctora Martínez.   

La preocupació de Tamara Falcó per la seua imatge

Si ara s’ha rejovenit el rostre, uns anys abans, Tamara Falcó ja va sorprendre amb una espectacular transformació de la seua figura. Als Prix Marie Claire de la moda del 2016, la ‘celebrity’ va aparèixer amb un cos més voluptuós que la figura esvelta que l’havia caracteritzat fins al moment.

La mateixa Tamara va admetre que patia un problema de tiroides i, «encara que ja estic solucionant-lo, és llarg i pesat», afirmava en aquell moment I reconeixia, que «en un primer moment em va angoixar bastant, però he après a estimar les corbes femenines». El seu tractament ‘detox’ i d’aprimament, ja van ser notícia l’any passat. 

Les Preysler revelen el seu menú de Nadal

Precisament aquesta mateixa setmana Tamara Falcó ha compartit quin serà el menú de Nadal d’aquest any a casa d’Isabel Preysler, on faran la celebració: «Jo vull pularda o gall d’Indi» afirma ella, però, continua, encara no està decidit, ja que «a casa no els agrada massa això, i m’han dit que filet. No ho sé, a veure qui guanya», concloïa.

Últimes notícies

El PSOE exigeix a Feijóo que cesse Mompó per insults masclistes a Diana Morant

Pilar Bernabé ha instat Alberto Núñez Feijóo a destituir Vicent Mompó com a president de la Diputació de València per les seues desqualificacions reiterades contra la ministra Diana Morant i altres dones socialistes.

Les famílies podran demanar atenció educativa a casa durant tot el curs

La Generalitat ha eliminat, des del curs 2026-2027, el termini per a sol·licitar l’atenció educativa domiciliària per a l’alumnat amb malalties cròniques o situacions sobrevingudes. La mesura respon a demandes de les famílies i permetrà valorar peticions en qualsevol moment del curs.

Detingut un matrimoni a Callosa de Segura per tracta sexual i alliberades tres víctimes

La Guàrdia Civil ha detingut a Callosa de Segura un matrimoni acusat de tracta de dones amb fins d’explotació sexual i detenció il·legal. Agents han alliberat tres víctimes i han localitzat dades de fins a mig centenar de possibles afectades.

Compte arrere al Museu de la Ciutat per a rebre més de 200 Sorolla

El Museu de la Ciutat de València inicia dilluns les obres i millores de seguretat per a acollir més de 200 quadres de Sorolla procedents de la Hispanic Society of America, amb una inversió total de 650.000 euros.

El curs 2026-2027 arranca amb pujada salarial docent i noves mobilitzacions en educació

El curs escolar 2026-2027 començarà la pròxima setmana en la Comunitat Valenciana amb l’entrada en vigor d’una pujada salarial de 200 euros al professorat pactada amb ANPE i CSIF, mentres la vaga indefinida continua suspesa però amb noves mobilitzacions convocades pels sindicats majoritaris.

Els ciberacosadors de menors demanen imatges íntimes als primers minuts de xat

Un estudi de la UPV ha analitzat converses reals i conclou que més de la mitat dels ciberacosadors de xiquets, xiquetes i adolescents demanen imatges o vídeos sexuals durant els primers torns de xat, sovint disfressats de confiança i afecte per normalitzar l’explotació.

Ford Almussafes posarà damunt la taula un nou acord laboral i salarial fins a 2030

La direcció de Ford Almussafes presentarà la pròxima setmana als sindicats una proposta laboral i salarial per al període 2027-2030, que donarà continuïtat a l'actual Acord per l'Electrificació i acabarà convertint-se en conveni col·lectiu. UGT i STM-Intersindical Valenciana reclamen pujades vinculades a l'IPC i recuperar poder adquisitiu després dels anys de contenció.

Desmantellada una plantació de marihuana en una vivenda d’Elda amb tres detinguts

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens i ha desmantellat una plantació de marihuana en una vivenda d’Elda, on ha confiscat 200 plantes, més de 8.500 grams de droga i uns 10.000 euros en metàl·lic. Un dels arrestats ha ingressat a la presó per ordre judicial.