Investigat per obligar a subministrar substàncies nocives a la seua mare

 

La Guàrdia Civil de Sueca ha investigat a un home de 53 anys, de nacionalitat espanyola, per un delicte contra la salut pública (subministrar substàncies nocives o productes químics).

El passat 25 d’agost, un home va interposar una denúncia en les dependències de la Guàrdia Civil de Sueca, manifestant que el seu oncle estava obligant la seua àvia a ingerir una sèrie de productes químics diluïts en aigua sense la corresponent prescripció mèdica: clorit de sodi, dimetilsulfòxid, pastilles de cànnabis, aigua de mar i altres substàncies que no ha pogut identificar.

El denunciat també fa saber als agents que la seua àvia té 84 anys i es troba impedida. La cuidadora és qui, a través d’una xeringa, subministrava les substàncies nocives per a la salut a la persona de la tercera edat.

Minuts més tard, els agents es van desplaçar a la residència de la víctima i els va rebre la cuidadora. Esta no va negar els fets, fins i tot va relatar que no sols ingereix els medicaments via oral, també de manera cutània.

Que és el fill qui li fa arribar els medicaments, que adquireix per internet sense cap mena de recomanació mèdica, i li imparteix les instruccions per a administrar-los.

La cuidadora va portar als agents fins a la víctima. Es trobava descansant en un llit i no podia físicament respondre a les preguntes que se li van realitzar. Sense dilació, els agents van donar avís als serveis d’emergència que en arribar, el facultatiu mèdic va determinar que la víctima fora traslladada a l’Hospital de la Ribera d’Alzira.

Després de realitzar una inspecció ocular en la cuina, els agents van trobar una botella de diòxid de clor, una altra de clorit de sodi, una caixa de pastilles d’oli de cànnabis i útils per a consum i conservació (botella, got de cristall, xeringuilla, paper d’alumini, etc…)

Tres dies més tard, per estos fets, la Guàrdia Civil de Sueca va investigar al fill de la víctima, un home de 53 anys, de nacionalitat espanyola, per un delicte contra la salut pública (subministrar substàncies nocives o productes químics).

Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 2 de Sueca.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.

Camarero defén que es va fer tot el possible durant la dana en la Comunitat Valenciana

Susana Camarero sosté davant la comissió d'investigació de Les Corts que el Consell va actuar al màxim de les seues possibilitats durant la dana de 2024 i assegura que tots els usuaris de teleassistència que van demanar ajuda van ser atesos.

Kejelcha reivindica la seua marató sota les dos hores: el que he fet és meravellós

Yomif Kejelcha, segon en la marató de Londres amb 1h59:41, celebra haver baixat de les dos hores malgrat no guanyar i assegura que el reeixit és meravellós.