Investigat per obligar a subministrar substàncies nocives a la seua mare

 

La Guàrdia Civil de Sueca ha investigat a un home de 53 anys, de nacionalitat espanyola, per un delicte contra la salut pública (subministrar substàncies nocives o productes químics).

El passat 25 d’agost, un home va interposar una denúncia en les dependències de la Guàrdia Civil de Sueca, manifestant que el seu oncle estava obligant la seua àvia a ingerir una sèrie de productes químics diluïts en aigua sense la corresponent prescripció mèdica: clorit de sodi, dimetilsulfòxid, pastilles de cànnabis, aigua de mar i altres substàncies que no ha pogut identificar.

El denunciat també fa saber als agents que la seua àvia té 84 anys i es troba impedida. La cuidadora és qui, a través d’una xeringa, subministrava les substàncies nocives per a la salut a la persona de la tercera edat.

Minuts més tard, els agents es van desplaçar a la residència de la víctima i els va rebre la cuidadora. Esta no va negar els fets, fins i tot va relatar que no sols ingereix els medicaments via oral, també de manera cutània.

Que és el fill qui li fa arribar els medicaments, que adquireix per internet sense cap mena de recomanació mèdica, i li imparteix les instruccions per a administrar-los.

La cuidadora va portar als agents fins a la víctima. Es trobava descansant en un llit i no podia físicament respondre a les preguntes que se li van realitzar. Sense dilació, els agents van donar avís als serveis d’emergència que en arribar, el facultatiu mèdic va determinar que la víctima fora traslladada a l’Hospital de la Ribera d’Alzira.

Després de realitzar una inspecció ocular en la cuina, els agents van trobar una botella de diòxid de clor, una altra de clorit de sodi, una caixa de pastilles d’oli de cànnabis i útils per a consum i conservació (botella, got de cristall, xeringuilla, paper d’alumini, etc…)

Tres dies més tard, per estos fets, la Guàrdia Civil de Sueca va investigar al fill de la víctima, un home de 53 anys, de nacionalitat espanyola, per un delicte contra la salut pública (subministrar substàncies nocives o productes químics).

Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 2 de Sueca.

Últimes notícies

Foios es bolca per homenatjar Ferran Torres després del seu gol històric al Mundial

Foios prepara un homenatge especial per a Ferran Torres, heroi del pas a la final del Mundial, i l’Ajuntament estudia nomenar-lo fill predilecte del municipi.

Diego Conde jugarà cedit al Betis una temporada amb opció de compra

El porter Diego Conde arriba al Betis cedit pel Villarreal per una temporada, amb opció de compra i després de l’eixida de Pau López a l’Andorra.

Hugo Sotelo reforça el mig del Llevant cedit pel Celta amb opció de compra

El migcampista gallec Hugo Sotelo jugarà esta temporada al Llevant cedit pel Celta de Vigo, que ha inclòs una opció de compra del 50% dels seus drets. El futbolista, que ja és a València, s’incorpora esta vesprada a la pretemporada de l’equip de Luís Castro.

La jutgessa de la DANA rebutja citar a declarar l’edil valencià Juan Carlos Caballero

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha denegat la declaració del regidor Juan Carlos Caballero i ha desestimat també un recurs per investigar un possible fals testimoni de la diputada provincial Reme Mazzolari.

De Foios a campió del món: el camí de Ferran Torres fins a batre el ‘Dibu’ Martínez

Ferran Torres ha passat de jugar amb els seus gossos al pati de casa en Foios a marcar el gol del segon Mundial d’Espanya davant l’Argentina del ‘Dibu’ Martínez a New Jersey. Un recorregut marcat per l’ambició, els sacrificis familiars i una carrera d’elit que ara arriba al seu punt més alt.

Les màximes superen ja els 38 graus a la Comunitat Valenciana abans de la nova ona de calor

Les màximes han superat este dilluns els 38 graus en diversos municipis de València i Alacant, en la jornada prèvia a una nova ona de calor.

Dos asteroides porten ja el nom de dos investigadors de la Universitat d’Alacant

Dos asteroides han sigut batejats amb els noms de la geòloga Laura M. Parro i l’enginyer aeroespacial Eloy Peña Asensio, investigadors de la Universitat d’Alacant especialistes en petits cossos del sistema solar i defensa planetària.

De Foios al cim del món: el camí de Ferran Torres fins al gol de la final del Mundial

Ferran Torres, criat entre regats al carrer Major de Foios i partides amb els seus gossos, ha donat a Espanya el seu segon Mundial amb un gol decisiu davant l’Argentina del Dibu Martínez a New Jersey.