Investigat per obligar a subministrar substàncies nocives a la seua mare

 

La Guàrdia Civil de Sueca ha investigat a un home de 53 anys, de nacionalitat espanyola, per un delicte contra la salut pública (subministrar substàncies nocives o productes químics).

El passat 25 d’agost, un home va interposar una denúncia en les dependències de la Guàrdia Civil de Sueca, manifestant que el seu oncle estava obligant la seua àvia a ingerir una sèrie de productes químics diluïts en aigua sense la corresponent prescripció mèdica: clorit de sodi, dimetilsulfòxid, pastilles de cànnabis, aigua de mar i altres substàncies que no ha pogut identificar.

El denunciat també fa saber als agents que la seua àvia té 84 anys i es troba impedida. La cuidadora és qui, a través d’una xeringa, subministrava les substàncies nocives per a la salut a la persona de la tercera edat.

Minuts més tard, els agents es van desplaçar a la residència de la víctima i els va rebre la cuidadora. Esta no va negar els fets, fins i tot va relatar que no sols ingereix els medicaments via oral, també de manera cutània.

Que és el fill qui li fa arribar els medicaments, que adquireix per internet sense cap mena de recomanació mèdica, i li imparteix les instruccions per a administrar-los.

La cuidadora va portar als agents fins a la víctima. Es trobava descansant en un llit i no podia físicament respondre a les preguntes que se li van realitzar. Sense dilació, els agents van donar avís als serveis d’emergència que en arribar, el facultatiu mèdic va determinar que la víctima fora traslladada a l’Hospital de la Ribera d’Alzira.

Després de realitzar una inspecció ocular en la cuina, els agents van trobar una botella de diòxid de clor, una altra de clorit de sodi, una caixa de pastilles d’oli de cànnabis i útils per a consum i conservació (botella, got de cristall, xeringuilla, paper d’alumini, etc…)

Tres dies més tard, per estos fets, la Guàrdia Civil de Sueca va investigar al fill de la víctima, un home de 53 anys, de nacionalitat espanyola, per un delicte contra la salut pública (subministrar substàncies nocives o productes químics).

Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 2 de Sueca.

Últimes notícies

Tellado promet que un govern del PP acabarà amb la “delinqüència” del PSOE i el “carrusel delictiu”

Miguel Tellado acusa el Govern de Pedro Sánchez de afavorir la desigualtat entre territoris i parla d’un “carrusel delictiu”, mentre Juanfran Pérez Llorca reclama una excepcionalitat valenciana en el nou model de finançament per la DANA de 2024.

Les víctimes de la DANA rebutgen la Mesa de Treball i acusen la Generalitat d’ús partidista

L’Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 ha anunciat que no acudirà a la tercera reunió de la Mesa Permanent de Treball perquè considera que la Generalitat està utilitzant este òrgan amb finalitats partidistes a favor del PP.

El Villarreal arranca la pretemporada sobre la gespa amb Iñigo Pérez al comandament

El Villarreal ha començat la pretemporada amb la primera sessió sobre la gespa dirigida per Iñigo Pérez i amb absències destacades per cessions i participació en el Mundial.

Quasi 300 conductors acaben davant del jutge en juny a la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 287 conductors en juny a la Comunitat Valenciana per presumptes delictes contra la seguretat viària, sobretot per alcohol i per conduir sense permís.

Extingit l’incendi a la planta de reciclatge de Villena després de més de deu hores de treball

Els bombers han donat per extingit aquesta matinada l’incendi declarat dimecres en una planta de reciclatge de Villena, situat en una campa exterior i que va generar una densa columna de fum visible des de diversos punts.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana amb fins a 31,1 graus a Aigües

La quarta nit de l’actual ona de calor ha deixat mínimes tòrrides a nombrosos municipis, amb 31,1 graus a Aigües i valors per damunt dels 28 graus en moltes localitats.

Temperatures de fins a 42 graus tornen a colpejar la Comunitat Valenciana este dijous

El dijous arribarà amb cel poc nuvolós però amb avisos per calor extrema al sud de València i litoral d'Alacant, on s'esperen fins a 42 graus. Divendres les temperatures baixaran de manera generalitzada, sobretot al sud i interior de València.

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.