Investigat per obligar a subministrar substàncies nocives a la seua mare

 

La Guàrdia Civil de Sueca ha investigat a un home de 53 anys, de nacionalitat espanyola, per un delicte contra la salut pública (subministrar substàncies nocives o productes químics).

El passat 25 d’agost, un home va interposar una denúncia en les dependències de la Guàrdia Civil de Sueca, manifestant que el seu oncle estava obligant la seua àvia a ingerir una sèrie de productes químics diluïts en aigua sense la corresponent prescripció mèdica: clorit de sodi, dimetilsulfòxid, pastilles de cànnabis, aigua de mar i altres substàncies que no ha pogut identificar.

El denunciat també fa saber als agents que la seua àvia té 84 anys i es troba impedida. La cuidadora és qui, a través d’una xeringa, subministrava les substàncies nocives per a la salut a la persona de la tercera edat.

Minuts més tard, els agents es van desplaçar a la residència de la víctima i els va rebre la cuidadora. Esta no va negar els fets, fins i tot va relatar que no sols ingereix els medicaments via oral, també de manera cutània.

Que és el fill qui li fa arribar els medicaments, que adquireix per internet sense cap mena de recomanació mèdica, i li imparteix les instruccions per a administrar-los.

La cuidadora va portar als agents fins a la víctima. Es trobava descansant en un llit i no podia físicament respondre a les preguntes que se li van realitzar. Sense dilació, els agents van donar avís als serveis d’emergència que en arribar, el facultatiu mèdic va determinar que la víctima fora traslladada a l’Hospital de la Ribera d’Alzira.

Després de realitzar una inspecció ocular en la cuina, els agents van trobar una botella de diòxid de clor, una altra de clorit de sodi, una caixa de pastilles d’oli de cànnabis i útils per a consum i conservació (botella, got de cristall, xeringuilla, paper d’alumini, etc…)

Tres dies més tard, per estos fets, la Guàrdia Civil de Sueca va investigar al fill de la víctima, un home de 53 anys, de nacionalitat espanyola, per un delicte contra la salut pública (subministrar substàncies nocives o productes químics).

Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 2 de Sueca.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Gerard Moreno demana calma després de la derrota del Vila-real a Girona

Gerard Moreno assumix el mal partit del Vila-real a Girona, però reclama calma i recorda que l'equip continua tercer i depén de si mateix per a la Champions.

El Girona tomba al Vila-real i s’acosta a la salvació amb un autogol decisiu

El Girona s'imposa per la mínima al Vila-real en Montilivi gràcies a un autogol de Pau Navarro i s'allunya del descens mentres compromet la lluita groga per la tercera plaça.

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.