Un okupa reclamat per un jutjat de Guipúscoa ha sigut detingut en el Campello

 

Agents de la Guàrdia Civil i de la Policia Local del Campello, en l’Alacantí (Alacant), en una operació conjunta, han detingut a una persona que ocupava de manera il·legal, al costat de la seua parella, una casa en la localitat després d’una denúncia del propietari.

 

Els efectius han sabut que l’arrestat estava reclamat per un jutjat de Guipúscoa, segons han confirmat fonts municipals. L’amo de la casa, que residix de manera habitual en França, s’havia donat compte que la factura de la llum era molt elevada, amb un consum impossible, segons el propietari, per a una casa que estava buida.

 

Este fet va alçar sospites a l’amo de la casa, qui va posar en coneixement dels agents la situació. A causa de la denúncia, els efectius van inspeccionar la vivenda i van descobrir que estava ocupada per una parella de manera irregular.

 

Un dels ocupants va eixir corrent per a fugir dels agents quan es procedia a la seua identificació. Finalment, després de posar en marxa un dispositiu de busca, va ser localitzat i detingut, al mateix temps que es va saber que la persona estava reclamada per un jutjat guipuscoà.

Últimes notícies

La mostra immersiva sobre Frida Kahlo arriba a València per a descobrir la seua cara més emocional

L’experiència ‘Frida Kahlo by Woman Experiences’ ha aterrat a l’Ateneo Mercantil de València després de passar per la seu de l’ONU a Nova York, amb cartes originals, fotografies inèdites i un recorregut teatralitzat que acosta al públic la dimensió més humana de l’artista mexicana.

El Roig Arena dona avantatge al València Basket davant el Joventut en les semifinals

València Basket i Asisa Joventut s’enfronten des d’este dimecres en unes semifinals de Lliga Endesa al millor de cinc partits, marcades fins ara pel factor pista. Els tres duels d’esta temporada s’han resolt amb victòria de l’equip que jugava en el seu pavelló.

Els municipis afectats per la dana reclamen més flexibilitat fiscal al Consell

Els secretaris, interventors i tresorers de l’Administració local han demanat a la Generalitat flexibilitzar les regles fiscals als municipis afectats per la dana i reduir càrregues burocràtiques per a facilitar la reconstrucció.

Cau al Prat de València amb 3,5 quilos d’heroïna amagats dins la maleta

La Policia Nacional ha detingut al aeroport de València un home de 48 anys que portava més de tres quilos i mig d’heroïna amagats en carpetes i caixes de sabó dins la seua maleta.

Nous tractaments epigenètics aconseguixen revertir part del dany per cirrosi en ratolins

Un estudi liderat per la UMH d’Elx ha demostrat en ratolins que diversos compostos epigenètics recuperen la proteïna protectora LSECtin, reduïxen la inflamació hepàtica i limiten la fibrosi associada a la cirrosi. Els resultats obrin una nova via de tractament per a futures teràpies contra les malalties hepàtiques cròniques.

Així és l’última campanya d’abonaments a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El Valencia CF ha llançat la campanya d’abonaments 2026-27, l’última a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla, amb preus congelats però menys descompte per als accionistes i un anunci que recorre més de cent anys d’història valencianista.

València restaurarà el monument a les víctimes de l’accident de metro per al 20é aniversari

L’Ajuntament de València ha adjudicat per 8.002 euros la rehabilitació integral del monument a les víctimes de l’accident de metro de 2006, per a tindre’l restaurat abans del 20é aniversari el pròxim 3 de juliol.

La jutgessa de la DANA dona una nova oportunitat a Mazón per a entregar els seus missatges

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA de València ha tornat a requerir a l’expresident Carlos Mazón que entregue voluntàriament els seus registres de telefonades i missatges del dia de les riuades, després d’acceptar-se la seua personació en la causa.