Anuncios

Un okupa reclamat per un jutjat de Guipúscoa ha sigut detingut en el Campello

 

Agents de la Guàrdia Civil i de la Policia Local del Campello, en l’Alacantí (Alacant), en una operació conjunta, han detingut a una persona que ocupava de manera il·legal, al costat de la seua parella, una casa en la localitat després d’una denúncia del propietari.

 

Els efectius han sabut que l’arrestat estava reclamat per un jutjat de Guipúscoa, segons han confirmat fonts municipals. L’amo de la casa, que residix de manera habitual en França, s’havia donat compte que la factura de la llum era molt elevada, amb un consum impossible, segons el propietari, per a una casa que estava buida.

Anuncios

 

Este fet va alçar sospites a l’amo de la casa, qui va posar en coneixement dels agents la situació. A causa de la denúncia, els efectius van inspeccionar la vivenda i van descobrir que estava ocupada per una parella de manera irregular.

 

Un dels ocupants va eixir corrent per a fugir dels agents quan es procedia a la seua identificació. Finalment, després de posar en marxa un dispositiu de busca, va ser localitzat i detingut, al mateix temps que es va saber que la persona estava reclamada per un jutjat guipuscoà.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.

Les pluges deixen més de 35 litres per metre quadrat a Navarrés i obliguen a 21 intervencions de bombers en la Comunitat

Les pluges d'este dissabte en la Comunitat Valenciana han deixat fins a 35,3 litres per metre quadrat a Navarrés i han obligat a 21 intervencions de bombers a València i Alacant.

Castelló arranca el repartiment d’ulleres per a veure l’eclipsi total del 12 d’agost

Castelló ha començat en el Planetari el repartiment de més de 12.000 ulleres homologades per la UE per a observar amb seguretat l'eclipsi total de sol del 12 d'agost de 2026, dins d'una programació especial d'activitats divulgatives.

Sis ferits en bolcar una furgoneta a Moncofa i un patinet en un altre accident a Castelló

Sis persones han resultat ferides de diversa consideració en bolcar la furgoneta en la qual viatjaven a Moncofa, mentres que un home de 41 anys ha patit politraumatismes en un altre accident entre un cotxe i un patinet a Castelló.

Diana Morant crida a obrir el PSPV perquè la societat decidisca projecte i candidatures

Diana Morant proposa obrir el PSPV a 100.000 activistes del canvi perquè la ciutadania participe en el projecte polític i en l'elecció de lideratges i candidatures.

El València Basket es juga la segona plaça davant un Baskonia a l’aguait

El València Basket rep al Kosner Baskonia en un dol directe per la segona plaça de la Lliga Endesa, clau per a assegurar el factor pista i evitar al Reial Madrid en semifinals.
Anuncios