Un okupa reclamat per un jutjat de Guipúscoa ha sigut detingut en el Campello

 

Agents de la Guàrdia Civil i de la Policia Local del Campello, en l’Alacantí (Alacant), en una operació conjunta, han detingut a una persona que ocupava de manera il·legal, al costat de la seua parella, una casa en la localitat després d’una denúncia del propietari.

 

Els efectius han sabut que l’arrestat estava reclamat per un jutjat de Guipúscoa, segons han confirmat fonts municipals. L’amo de la casa, que residix de manera habitual en França, s’havia donat compte que la factura de la llum era molt elevada, amb un consum impossible, segons el propietari, per a una casa que estava buida.

 

Este fet va alçar sospites a l’amo de la casa, qui va posar en coneixement dels agents la situació. A causa de la denúncia, els efectius van inspeccionar la vivenda i van descobrir que estava ocupada per una parella de manera irregular.

 

Un dels ocupants va eixir corrent per a fugir dels agents quan es procedia a la seua identificació. Finalment, després de posar en marxa un dispositiu de busca, va ser localitzat i detingut, al mateix temps que es va saber que la persona estava reclamada per un jutjat guipuscoà.

Últimes notícies

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.

Alicant tanca parcs per vent fort i activa el CAUS per alerta roja per calor extrema

L'Ajuntament d'Alacant tancarà este dijous parcs, Castillo de Santa Bárbara, veladors i instal·lacions esportives a l'aire lliure per fortes ratxes de vent i calor extrema, i obrirà el CAUS per atendre persones vulnerables.