Una operació policial contra el tràfic de drogues acaba amb 5 detinguts a Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han realitzat cinc operacions policials contra el tràfic de drogues a València, Gandia, Torrent i Paterna. Han sigut arrestades 17 persones i realitzats 19 registres. En total s’han confiscat 25.668 grams de marihuana, 688 grams d’haixix, 203,5 grams de cocaïna, 19 grams d’heroïna i 24.204 €.  

  

Els policies han detingut a cinc persones, de 20 i 56 anys, d’origen espanyol, com a presumptes autors del delicte contra la salut pública després de localitzar en el domicili familiar 13.500 euros, 52 grams de pel que sembla cocaïna i 19 grams de pel que sembla heroïna. També es van intervindre una bàscula de precisió i un vehicle.

    

Els investigadors van tindre coneixement d’un punt negre distribució i venda de substàncies estupefaents en xicotetes quantitats en la Barriada de Santa Ana-Natzaret de Gandia, a la comarca de la Safor.

 

Més de 13.500 euros intervinguts

  

Durant les investigacions els agents van esbrinar que el gruix de la droga l’amagava en els voltants de l’habitatge, deixant a la casa la mínima quantitat per a la venda i anaven reposant segons s’esgotava.  Els policies van observar que eixien sovint del pis per a amagar diversos embolcalls de substància estupefaent en les proximitats i posteriorment tornava per a recuperar el material, sent interceptada en una de les ocasions amb diversos embolcalls que contenien, pel que sembla, cocaïna i heroïna, trobant també una bàscula de precisió, per la qual cosa va ser detinguda.

  

Aquell mateix dia es va realitzar l’entrada i registre a l’habitatge, on es va detindre a la resta de membres i on es van intervindre més de 13.500 euros i més substàncies. També es va intervindre un vehicle.

 

Una altra operació antidroga a Beniopa

  

L’altra operació contra el tràfic de drogues es va realitzar en la barriada de Beniopa de Gandia i va desmantellar una plantació de cultiu accelerat de marihuana i la detenció de quatre homes, de 18 i 38 anys, d’origen espanyol com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública.

  

Els policies van trobar al pati posterior, en el sòl, una arqueta de mitjanes dimensions oculta per diversos plàstics per on es descendia a un soterrani amb una escala portàtil i en l’interior de la qual es va localitzar una habitació perfectament preparada per al cultiu intensiu de marihuana amb els seus sistema d’il·luminació i climatització integrat amb ventiladors, aparells d’aire condicionat, extractors i llums. Es van intervindre 29 plantes de, pel que sembla, marihuana, amb un pes total aproximat de 23, 7 quilograms i 25 esqueixos de, pel que sembla, marihuana, amb un pes total de 400 grams. 

 

Últimes notícies

L’oratge comença la setmana amb més calor, sobretot a l’interior de València

Este dilluns l’oratge a la Comunitat Valenciana serà estable i poc nuvolós, amb pujada de les temperatures màximes, especialment a l’interior de València, i vent fluix variable. Dimarts es preveu un descens de les màximes i un lleuger augment de les mínimes.

La vaga indefinida del professorat valencià enceta la cinquena setmana amb una nova reunió clau

La vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic no universitari valencià entra este dilluns en la cinquena setmana, amb 21 dies lectius de mobilitzacions i una nova mesa sectorial clau entre Educació i sindicats, mentre l’acampada al centre de València complix una setmana.

L’acampada educativa torna al centre de la plaça de la Verge de València després del Corpus

L’acampada de docents en suport a la vaga indefinida del professorat públic ha tornat al centre de la plaça de la Verge de València una vegada acabats els actes del Corpus, després d’haver-se desplaçat uns dies a un lateral per facilitar la celebració de la festa.

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.