Una operació policial contra el tràfic de drogues acaba amb 5 detinguts a Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han realitzat cinc operacions policials contra el tràfic de drogues a València, Gandia, Torrent i Paterna. Han sigut arrestades 17 persones i realitzats 19 registres. En total s’han confiscat 25.668 grams de marihuana, 688 grams d’haixix, 203,5 grams de cocaïna, 19 grams d’heroïna i 24.204 €.  

  

Els policies han detingut a cinc persones, de 20 i 56 anys, d’origen espanyol, com a presumptes autors del delicte contra la salut pública després de localitzar en el domicili familiar 13.500 euros, 52 grams de pel que sembla cocaïna i 19 grams de pel que sembla heroïna. També es van intervindre una bàscula de precisió i un vehicle.

    

Els investigadors van tindre coneixement d’un punt negre distribució i venda de substàncies estupefaents en xicotetes quantitats en la Barriada de Santa Ana-Natzaret de Gandia, a la comarca de la Safor.

 

Més de 13.500 euros intervinguts

  

Durant les investigacions els agents van esbrinar que el gruix de la droga l’amagava en els voltants de l’habitatge, deixant a la casa la mínima quantitat per a la venda i anaven reposant segons s’esgotava.  Els policies van observar que eixien sovint del pis per a amagar diversos embolcalls de substància estupefaent en les proximitats i posteriorment tornava per a recuperar el material, sent interceptada en una de les ocasions amb diversos embolcalls que contenien, pel que sembla, cocaïna i heroïna, trobant també una bàscula de precisió, per la qual cosa va ser detinguda.

  

Aquell mateix dia es va realitzar l’entrada i registre a l’habitatge, on es va detindre a la resta de membres i on es van intervindre més de 13.500 euros i més substàncies. També es va intervindre un vehicle.

 

Una altra operació antidroga a Beniopa

  

L’altra operació contra el tràfic de drogues es va realitzar en la barriada de Beniopa de Gandia i va desmantellar una plantació de cultiu accelerat de marihuana i la detenció de quatre homes, de 18 i 38 anys, d’origen espanyol com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública.

  

Els policies van trobar al pati posterior, en el sòl, una arqueta de mitjanes dimensions oculta per diversos plàstics per on es descendia a un soterrani amb una escala portàtil i en l’interior de la qual es va localitzar una habitació perfectament preparada per al cultiu intensiu de marihuana amb els seus sistema d’il·luminació i climatització integrat amb ventiladors, aparells d’aire condicionat, extractors i llums. Es van intervindre 29 plantes de, pel que sembla, marihuana, amb un pes total aproximat de 23, 7 quilograms i 25 esqueixos de, pel que sembla, marihuana, amb un pes total de 400 grams. 

 

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.