15 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

Una operació policial contra el tràfic de drogues acaba amb 5 detinguts a Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han realitzat cinc operacions policials contra el tràfic de drogues a València, Gandia, Torrent i Paterna. Han sigut arrestades 17 persones i realitzats 19 registres. En total s’han confiscat 25.668 grams de marihuana, 688 grams d’haixix, 203,5 grams de cocaïna, 19 grams d’heroïna i 24.204 €.  

  

Els policies han detingut a cinc persones, de 20 i 56 anys, d’origen espanyol, com a presumptes autors del delicte contra la salut pública després de localitzar en el domicili familiar 13.500 euros, 52 grams de pel que sembla cocaïna i 19 grams de pel que sembla heroïna. També es van intervindre una bàscula de precisió i un vehicle.

    

Els investigadors van tindre coneixement d’un punt negre distribució i venda de substàncies estupefaents en xicotetes quantitats en la Barriada de Santa Ana-Natzaret de Gandia, a la comarca de la Safor.

 

Més de 13.500 euros intervinguts

  

Durant les investigacions els agents van esbrinar que el gruix de la droga l’amagava en els voltants de l’habitatge, deixant a la casa la mínima quantitat per a la venda i anaven reposant segons s’esgotava.  Els policies van observar que eixien sovint del pis per a amagar diversos embolcalls de substància estupefaent en les proximitats i posteriorment tornava per a recuperar el material, sent interceptada en una de les ocasions amb diversos embolcalls que contenien, pel que sembla, cocaïna i heroïna, trobant també una bàscula de precisió, per la qual cosa va ser detinguda.

  

Aquell mateix dia es va realitzar l’entrada i registre a l’habitatge, on es va detindre a la resta de membres i on es van intervindre més de 13.500 euros i més substàncies. També es va intervindre un vehicle.

 

Una altra operació antidroga a Beniopa

  

L’altra operació contra el tràfic de drogues es va realitzar en la barriada de Beniopa de Gandia i va desmantellar una plantació de cultiu accelerat de marihuana i la detenció de quatre homes, de 18 i 38 anys, d’origen espanyol com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública.

  

Els policies van trobar al pati posterior, en el sòl, una arqueta de mitjanes dimensions oculta per diversos plàstics per on es descendia a un soterrani amb una escala portàtil i en l’interior de la qual es va localitzar una habitació perfectament preparada per al cultiu intensiu de marihuana amb els seus sistema d’il·luminació i climatització integrat amb ventiladors, aparells d’aire condicionat, extractors i llums. Es van intervindre 29 plantes de, pel que sembla, marihuana, amb un pes total aproximat de 23, 7 quilograms i 25 esqueixos de, pel que sembla, marihuana, amb un pes total de 400 grams. 

 

Últimes notícies

La cap de gabinet de Pradas sosté que la exconsellera no va retardar l’enviament del Es-Alert

Silvia Soria ha declarat que les decisions en el Cecopi van ser col·legiades i que l'avís massiu es va enviar després d'un debat tècnic, sense dilacions deliberades.

9.000 menús nadalencs de xefs Michelin per a persones vulnerables a Alacant

Més de 9.000 menús seran elaborats per cuiners amb estrela Michelin i Sols Repsol per a repartir en dates clau de Nadal entre persones vulnerables a la província d'Alacant. La iniciativa, coordinada per Alacant Gastronòmica Solidària, comptarà amb voluntaris i suport d'empreses locals.

La Guàrdia Civil desbloqueja més de sis milions d’euros després d’una estafa digital a una empresa

La Guàrdia Civil ha desbloquejat més de sis milions d'euros retinguts després d'una ciberestafa contra una empresa amb seu a València. La investigació va acreditar l'ús fraudulent de permisos d'administrador després de la suplantació del responsable de màrqueting.

Ortí anuncia reforç de llengua i matemàtiques en Primària i canvis en ESO i Batxillerat

La consellera Carmen Ortí ha presentat el seu full de ruta amb un reforç de llengua i matemàtiques en Primària i ajustos curriculars en ESO i Batxillerat. També ha detallat mesures de convivència, suport a la salut mental, modernització universitària i més impuls a la cultura i el patrimoni

Pérez Llorca diu que va saber ahir de la investigació a l’alcalde de Jérica per agressió sexual

Pérez Llorca ha assegurat que va conéixer ahir la investigació a l'alcalde de Jérica per presumpta agressió sexual a dos menors i que el PP va actuar immediatament amb la suspensió de militància i el cessament com a assessor. La causa s'instruïx a Segorbe amb mesures cautelars vigents.

Augmenten un 22,5% les dones que renuncien a declarar contra el seu agressor: 5.480 en el tercer trimestre

La dispensa legal per a no declarar es va usar per 5.480 dones entre juliol i setembre, el 11,5% del total de víctimes. Denúncies i víctimes van pujar lleument.

Mercadona dona una setmana extra de vacacions a la seua plantilla i anuncia una paga extraordinària en 2026

Mercadona ha acordat una setmana més de vacacions per als seus 110.000 empleats i una paga extraordinària al març de 2026. Les mesures, amb un impacte de 380 milions, eleven a 37 dies el descans anual des de 2026 a Espanya i Portugal i se sumen a la retribució variable.

El Consell anima a consumir carn de porc per Nadal i aprova mesures contra la pesta porcina africana

El Consell ha cridat a consumir carn de porc per Nadal en subratllar que la pesta porcina africana detectada a Catalunya és silvestre i no es transmet a humans. A més, ha aprovat un decret llei amb 6 milions i ajudes de 40 euros per senglar per a reforçar el control i la vigilància en tota la Comunitat