Una operació policial contra el tràfic de drogues acaba amb 5 detinguts a Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han realitzat cinc operacions policials contra el tràfic de drogues a València, Gandia, Torrent i Paterna. Han sigut arrestades 17 persones i realitzats 19 registres. En total s’han confiscat 25.668 grams de marihuana, 688 grams d’haixix, 203,5 grams de cocaïna, 19 grams d’heroïna i 24.204 €.  

  

Els policies han detingut a cinc persones, de 20 i 56 anys, d’origen espanyol, com a presumptes autors del delicte contra la salut pública després de localitzar en el domicili familiar 13.500 euros, 52 grams de pel que sembla cocaïna i 19 grams de pel que sembla heroïna. També es van intervindre una bàscula de precisió i un vehicle.

    

Els investigadors van tindre coneixement d’un punt negre distribució i venda de substàncies estupefaents en xicotetes quantitats en la Barriada de Santa Ana-Natzaret de Gandia, a la comarca de la Safor.

 

Més de 13.500 euros intervinguts

  

Durant les investigacions els agents van esbrinar que el gruix de la droga l’amagava en els voltants de l’habitatge, deixant a la casa la mínima quantitat per a la venda i anaven reposant segons s’esgotava.  Els policies van observar que eixien sovint del pis per a amagar diversos embolcalls de substància estupefaent en les proximitats i posteriorment tornava per a recuperar el material, sent interceptada en una de les ocasions amb diversos embolcalls que contenien, pel que sembla, cocaïna i heroïna, trobant també una bàscula de precisió, per la qual cosa va ser detinguda.

  

Aquell mateix dia es va realitzar l’entrada i registre a l’habitatge, on es va detindre a la resta de membres i on es van intervindre més de 13.500 euros i més substàncies. També es va intervindre un vehicle.

 

Una altra operació antidroga a Beniopa

  

L’altra operació contra el tràfic de drogues es va realitzar en la barriada de Beniopa de Gandia i va desmantellar una plantació de cultiu accelerat de marihuana i la detenció de quatre homes, de 18 i 38 anys, d’origen espanyol com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública.

  

Els policies van trobar al pati posterior, en el sòl, una arqueta de mitjanes dimensions oculta per diversos plàstics per on es descendia a un soterrani amb una escala portàtil i en l’interior de la qual es va localitzar una habitació perfectament preparada per al cultiu intensiu de marihuana amb els seus sistema d’il·luminació i climatització integrat amb ventiladors, aparells d’aire condicionat, extractors i llums. Es van intervindre 29 plantes de, pel que sembla, marihuana, amb un pes total aproximat de 23, 7 quilograms i 25 esqueixos de, pel que sembla, marihuana, amb un pes total de 400 grams. 

 

Últimes notícies

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.