Una operació policial contra el tràfic de drogues acaba amb 5 detinguts a Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han realitzat cinc operacions policials contra el tràfic de drogues a València, Gandia, Torrent i Paterna. Han sigut arrestades 17 persones i realitzats 19 registres. En total s’han confiscat 25.668 grams de marihuana, 688 grams d’haixix, 203,5 grams de cocaïna, 19 grams d’heroïna i 24.204 €.  

  

Els policies han detingut a cinc persones, de 20 i 56 anys, d’origen espanyol, com a presumptes autors del delicte contra la salut pública després de localitzar en el domicili familiar 13.500 euros, 52 grams de pel que sembla cocaïna i 19 grams de pel que sembla heroïna. També es van intervindre una bàscula de precisió i un vehicle.

    

Els investigadors van tindre coneixement d’un punt negre distribució i venda de substàncies estupefaents en xicotetes quantitats en la Barriada de Santa Ana-Natzaret de Gandia, a la comarca de la Safor.

 

Més de 13.500 euros intervinguts

  

Durant les investigacions els agents van esbrinar que el gruix de la droga l’amagava en els voltants de l’habitatge, deixant a la casa la mínima quantitat per a la venda i anaven reposant segons s’esgotava.  Els policies van observar que eixien sovint del pis per a amagar diversos embolcalls de substància estupefaent en les proximitats i posteriorment tornava per a recuperar el material, sent interceptada en una de les ocasions amb diversos embolcalls que contenien, pel que sembla, cocaïna i heroïna, trobant també una bàscula de precisió, per la qual cosa va ser detinguda.

  

Aquell mateix dia es va realitzar l’entrada i registre a l’habitatge, on es va detindre a la resta de membres i on es van intervindre més de 13.500 euros i més substàncies. També es va intervindre un vehicle.

 

Una altra operació antidroga a Beniopa

  

L’altra operació contra el tràfic de drogues es va realitzar en la barriada de Beniopa de Gandia i va desmantellar una plantació de cultiu accelerat de marihuana i la detenció de quatre homes, de 18 i 38 anys, d’origen espanyol com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública.

  

Els policies van trobar al pati posterior, en el sòl, una arqueta de mitjanes dimensions oculta per diversos plàstics per on es descendia a un soterrani amb una escala portàtil i en l’interior de la qual es va localitzar una habitació perfectament preparada per al cultiu intensiu de marihuana amb els seus sistema d’il·luminació i climatització integrat amb ventiladors, aparells d’aire condicionat, extractors i llums. Es van intervindre 29 plantes de, pel que sembla, marihuana, amb un pes total aproximat de 23, 7 quilograms i 25 esqueixos de, pel que sembla, marihuana, amb un pes total de 400 grams. 

 

Últimes notícies

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.