El pare dels xiquets assegura a la Guàrdia Civil que “estan tots morts”

Dos menors, un bebé de mesos i el seu germà de tres anys, han desaparegut a Godella, Horta Nord. Més de 150 efectius de la Guàrdia Civil, la Policia Local i de Protecció Civil, al costat de diversos gossos de la Unitat Canina de la Benemèrita, estan realitzant diverses batudes per la zona buscant als dos xiquets desapareguts.

Cal desatacar que durant la inspecció policial en el lloc, s'han trobat rastres de sang, un indici que ha deixat molt preocupats als cossos de seguretat. Els pares estan prestant declaració en dependències policials a Montcada (València). Les forces i cossos de seguretat han reforçat el dispositiu per a tractar de trobar als menors, centrat en la localitat de Godella i en altres pròximes.

Una baralla entre els pares va precedir a desaparició dels menors de Godella

Una baralla entre els pares va precedir a la desaparició dels dos xiquets de Godella , un de pocs mesos d'edat i un altre de tres anys, que estan sent buscats per un ampli operatiu de la Guàrdia Civil que inclou gossos i un helicòpter, segons han informat a València Diari fonts de la investigació.

A conseqüència d'aquesta baralla, al sembla, la dona va abandonar el domicili familiar i, l'home es va quedar amb els xiquets, segons han indicat les mateixes fonts. Tant el pare com la mare estan actualment prestant declaració en la caserna de la Guàrdia Civil de Montcada . En l'operatiu de cerca participa un helicòpter de la Guàrdia Civil, patrulles amb gossos, membres de protecció civil i agents de la Policia Local de Godella, ha informat l'alcaldessa d'aquesta localitat, Eva Sanchis.

 

El pare dels menors assegura que els xiquets estan morts

Segons ha informat el cap d'investigació de La Sexta, Manuel Marlasca, en acudir la Guàrdia Civil a la casa ocupada on vivien la familia el pare ha respost que havia tingut una discussió amb la seua dona i després de diverses contradiccions ha aribat a dir: "No es preocupen, estan tots morts". 

Més tard, l'home ha explicat que la dona li ha dit que se'n anava al fons de la piscina a reencontrar-se amb els seus fills. 

Els pares estan ara mateix declarant en la caserna de la Guàrdia Civil de Montcada però no donen informació i la seua versió és molt contradictòria. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.