El pare dels xiquets assegura a la Guàrdia Civil que «estan tots morts»

Dos menors, un bebé de mesos i el seu germà de tres anys, han desaparegut a Godella, Horta Nord. Més de 150 efectius de la Guàrdia Civil, la Policia Local i de Protecció Civil, al costat de diversos gossos de la Unitat Canina de la Benemèrita, estan realitzant diverses batudes per la zona buscant als dos xiquets desapareguts.

Cal desatacar que durant la inspecció policial en el lloc, s'han trobat rastres de sang, un indici que ha deixat molt preocupats als cossos de seguretat. Els pares estan prestant declaració en dependències policials a Montcada (València). Les forces i cossos de seguretat han reforçat el dispositiu per a tractar de trobar als menors, centrat en la localitat de Godella i en altres pròximes.

Una baralla entre els pares va precedir a desaparició dels menors de Godella

Una baralla entre els pares va precedir a la desaparició dels dos xiquets de Godella , un de pocs mesos d'edat i un altre de tres anys, que estan sent buscats per un ampli operatiu de la Guàrdia Civil que inclou gossos i un helicòpter, segons han informat a València Diari fonts de la investigació.

A conseqüència d'aquesta baralla, al sembla, la dona va abandonar el domicili familiar i, l'home es va quedar amb els xiquets, segons han indicat les mateixes fonts. Tant el pare com la mare estan actualment prestant declaració en la caserna de la Guàrdia Civil de Montcada . En l'operatiu de cerca participa un helicòpter de la Guàrdia Civil, patrulles amb gossos, membres de protecció civil i agents de la Policia Local de Godella, ha informat l'alcaldessa d'aquesta localitat, Eva Sanchis.

 

El pare dels menors assegura que els xiquets estan morts

Segons ha informat el cap d'investigació de La Sexta, Manuel Marlasca, en acudir la Guàrdia Civil a la casa ocupada on vivien la familia el pare ha respost que havia tingut una discussió amb la seua dona i després de diverses contradiccions ha aribat a dir: "No es preocupen, estan tots morts". 

Més tard, l'home ha explicat que la dona li ha dit que se'n anava al fons de la piscina a reencontrar-se amb els seus fills. 

Els pares estan ara mateix declarant en la caserna de la Guàrdia Civil de Montcada però no donen informació i la seua versió és molt contradictòria. 

Últimes notícies

Compromís dona llum verda a Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València

L’executiva de Compromís per València ha aprovat per consens iniciar el procés per a convocar una assemblea extraordinària que ratifique Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València, a proposta de l’exalcalde Joan Ribó.

El Valencia Basket remunta a temps i castiga el Bilbao en un final d’infart (83-80)

El Valencia Basket remunta tretze punts en tres minuts i mig davant el Surne Bilbao Basket al Roig Arena (83-80) i s’avança en l’eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa després d’un partit que els visitants havien controlat durant 34 minuts.

Justícia elevarà el pressupost de 2026 fins als 613 milions amb un increment del 5,6 %

La Conselleria de Justícia, Transparència i Participació disposarà en 2026 de 612,9 milions d’euros, 32,7 milions més que en 2025, per avançar cap a un model judicial més modern, àgil i eficient, en un context d’infrafinançament estructural.

Mora una dona de 61 anys en un greu accident de trànsit al centre d’Alcoi

Una dona de 61 anys ha mort este dimecres a migdia en un atropellament al centre d’Alcoi després que un cotxe col·lisionara, arrancara dos arbres i impactara contra ella. Una altra dona de 79 anys ha resultat ferida amb politraumatismes i ha sigut traslladada a l’Hospital d’Alcoi.

El pressupost dana de 2026 destina 445 milions per a impulsar la recuperació i tancar la reconstrucció

El vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, anuncia que el pressupost dana de 2026 inclou més de 445 milions, dins d’unes comptes de 1.100 milions, per a culminar la reconstrucció després de les riuades de 2024 i reforçar la prevenció davant fenòmens extrems.

El CSN eleva a nivell 2 un incident a la central nuclear de Cofrents del 2 de maig

El Consell de Seguretat Nuclear ha classificat com a incident de nivell 2 a l'escala internacional el sucsés ocorregut el 2 de maig a la central nuclear de Cofrents, relacionat amb el funcionament anòmal de huit vàlvules d'aïllament de vapor, sense conseqüències per a persones ni medi ambient.

Un club de futbol base investiga un possible espectacle eròtic en una festa amb menors

El CB Bonrepòs i Mirambell ha obert una investigació interna per aclarir si en una celebració del seu equip juvenil en una instal·lació municipal es va fer un espectacle eròtic amb menors presents i ja ha pres mesures cautelars.

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.