El pare dels xiquets assegura a la Guàrdia Civil que «estan tots morts»

Dos menors, un bebé de mesos i el seu germà de tres anys, han desaparegut a Godella, Horta Nord. Més de 150 efectius de la Guàrdia Civil, la Policia Local i de Protecció Civil, al costat de diversos gossos de la Unitat Canina de la Benemèrita, estan realitzant diverses batudes per la zona buscant als dos xiquets desapareguts.

Cal desatacar que durant la inspecció policial en el lloc, s'han trobat rastres de sang, un indici que ha deixat molt preocupats als cossos de seguretat. Els pares estan prestant declaració en dependències policials a Montcada (València). Les forces i cossos de seguretat han reforçat el dispositiu per a tractar de trobar als menors, centrat en la localitat de Godella i en altres pròximes.

Una baralla entre els pares va precedir a desaparició dels menors de Godella

Una baralla entre els pares va precedir a la desaparició dels dos xiquets de Godella , un de pocs mesos d'edat i un altre de tres anys, que estan sent buscats per un ampli operatiu de la Guàrdia Civil que inclou gossos i un helicòpter, segons han informat a València Diari fonts de la investigació.

A conseqüència d'aquesta baralla, al sembla, la dona va abandonar el domicili familiar i, l'home es va quedar amb els xiquets, segons han indicat les mateixes fonts. Tant el pare com la mare estan actualment prestant declaració en la caserna de la Guàrdia Civil de Montcada . En l'operatiu de cerca participa un helicòpter de la Guàrdia Civil, patrulles amb gossos, membres de protecció civil i agents de la Policia Local de Godella, ha informat l'alcaldessa d'aquesta localitat, Eva Sanchis.

 

El pare dels menors assegura que els xiquets estan morts

Segons ha informat el cap d'investigació de La Sexta, Manuel Marlasca, en acudir la Guàrdia Civil a la casa ocupada on vivien la familia el pare ha respost que havia tingut una discussió amb la seua dona i després de diverses contradiccions ha aribat a dir: "No es preocupen, estan tots morts". 

Més tard, l'home ha explicat que la dona li ha dit que se'n anava al fons de la piscina a reencontrar-se amb els seus fills. 

Els pares estan ara mateix declarant en la caserna de la Guàrdia Civil de Montcada però no donen informació i la seua versió és molt contradictòria. 

Últimes notícies

La nit dona un xicotet respir al gran incendi de la Vall d’Uixó però seguix fora de control

La nit ha sigut lleugerament més favorable en la Vall d’Uixó i la Serra d’Espadà, però l’incendi forestal continua actiu, sense control i amb condicions encara adverses de temperatura, humitat i vent.

L’erosió costanera pel canvi climàtic ja colpeja tots els continents

La tercera edició del World Ocean Assessment alerta que l’erosió costanera causada pel canvi climàtic afecta totes les zones del món, augmenta la contaminació per plàstics i creix el paper clau de l’aqüicultura en la seguretat alimentària futura.

Nit de por a la Vall d’Uixò amb el foc acostant-se al nucli urbà

La Vall d'Uixò ha passat una nit llarga i complicada pel gran incendi forestal iniciat dissabte, que ha obligat a desallotjar entre 7.000 i 8.000 veïns i ha acostat el foc al nucli urbà.

Els mitjans aeris tornen a actuar en l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control

Els mitjans aeris s’han reincorporat este diumenge a l’extinció de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones en una quinzena de municipis de Castelló.

El gran incendi de la Vall d’Uixó obliga a desallotjar 16.000 persones

El nombre de persones evacuades per l'incendi declarat dissabte a la Vall d'Uixó ascendeix ja a més de 16.000, després del desallotjament preventiu esta matinada d'uns mil veïns del barri Texas.

El cor de la Universitat de les Amèriques de Puebla arrasa en les Habaneras de Torrevieja

El cor de cambra de la Universitat de les Amèriques de Puebla i la seua directora, la cubana Honey Moreira Abreu, s’han coronat en el 72 Certamen Internacional d’Habaneres i Polifonia de Torrevieja amb diversos guardons destacats. La cita ha reunit més de 700 coralistes de 13 països d’Amèrica, Àsia i Europa en una edició marcada per l’alt nivell artístic.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 21 km de perímetre i força el desallotjament de 15.000 persones

L’incendi declarat a la Vall d’Uixó continua fora de la capacitat d’extinció, ha afectat 15 municipis del sud de Castelló i ha obligat a desallotjar unes 15.000 persones, sis de les quals han sigut ateses en l’Hospital de la Plana.

El Govern central insta a evacuar sense demora davant els incendis forestals

El Govern d’Espanya demana a la ciutadania que obeïsca les ordres d’evacuació en l’incendi de la Vall d’Uixó, amb més de 15.000 persones desallotjades, per a protegir la vida davant un foc encara descontrolat.