El pare dels xiquets assegura a la Guàrdia Civil que «estan tots morts»

Dos menors, un bebé de mesos i el seu germà de tres anys, han desaparegut a Godella, Horta Nord. Més de 150 efectius de la Guàrdia Civil, la Policia Local i de Protecció Civil, al costat de diversos gossos de la Unitat Canina de la Benemèrita, estan realitzant diverses batudes per la zona buscant als dos xiquets desapareguts.

Cal desatacar que durant la inspecció policial en el lloc, s'han trobat rastres de sang, un indici que ha deixat molt preocupats als cossos de seguretat. Els pares estan prestant declaració en dependències policials a Montcada (València). Les forces i cossos de seguretat han reforçat el dispositiu per a tractar de trobar als menors, centrat en la localitat de Godella i en altres pròximes.

Una baralla entre els pares va precedir a desaparició dels menors de Godella

Una baralla entre els pares va precedir a la desaparició dels dos xiquets de Godella , un de pocs mesos d'edat i un altre de tres anys, que estan sent buscats per un ampli operatiu de la Guàrdia Civil que inclou gossos i un helicòpter, segons han informat a València Diari fonts de la investigació.

A conseqüència d'aquesta baralla, al sembla, la dona va abandonar el domicili familiar i, l'home es va quedar amb els xiquets, segons han indicat les mateixes fonts. Tant el pare com la mare estan actualment prestant declaració en la caserna de la Guàrdia Civil de Montcada . En l'operatiu de cerca participa un helicòpter de la Guàrdia Civil, patrulles amb gossos, membres de protecció civil i agents de la Policia Local de Godella, ha informat l'alcaldessa d'aquesta localitat, Eva Sanchis.

 

El pare dels menors assegura que els xiquets estan morts

Segons ha informat el cap d'investigació de La Sexta, Manuel Marlasca, en acudir la Guàrdia Civil a la casa ocupada on vivien la familia el pare ha respost que havia tingut una discussió amb la seua dona i després de diverses contradiccions ha aribat a dir: "No es preocupen, estan tots morts". 

Més tard, l'home ha explicat que la dona li ha dit que se'n anava al fons de la piscina a reencontrar-se amb els seus fills. 

Els pares estan ara mateix declarant en la caserna de la Guàrdia Civil de Montcada però no donen informació i la seua versió és molt contradictòria. 

Últimes notícies

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.

Temperatures màximes altes este primer dissabte de juliol a l’interior i prelitoral de València

L’interior i el prelitoral de la província de València afronten este primer dissabte de juliol amb cels poc nuvolosos i temperatures màximes elevades, segons Aemet, i vent fluix de component este i sud-est.

L’incendi de vegetació de Peníscola queda estabilitzat i els bombers continuen treballant a terra

L’incendi declarat divendres a la vesprada en una zona d’interfície de Peníscola ha quedat estabilitzat de matinada, però els mitjans terrestres continuen treballant en les tasques d’extinció.

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.