Una parella es llança a l’aigua amb el seu bebé en avariar-se la seua barca a Xàbia

 

Aquest dimecres, una família francesa va passar un dels pitjors moments de les seues vides en el litoral de la Cova Tallada, en la localitat de Xàbia (Alacant). Pel que sembla, l’onatge els va espentar cap a les roques i temien que els embats de la mar els llançaren contra les pedres.

 

A bord de la navegació anaven una parella amb el seu bebé de tan sols dos anys. Els pares del menudet van decidir llançar-se a l’aigua amb el xicotet en avariar-se la seua barca i van anar nadant fins a la Cova Tallada on es van refugiar. Els socorristes de la Creu Roja de Dénia van arribar al lloc amb rapidesa.

 

Primer va acudir un socorrista amb la moto de rescat, ja que va trobar l’embarcació abandonada i a la deriva. Els socorristes que van arribar en l’embarcació de rescat, van aconseguir amarrar l’embarcació fins que arribara Salvament Marítim i la remolcarà.

 

Mentrestant, els socorristes van evacuar a la família francesa fins a la platja de les Arenetes, a Dénia. Allí els esperava una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB). Afortunadament, tant la parella com el bebé estaven bé, però patien hipotèrmia lleu i ansietat, ja que van ser unes hores de gran angoixa i por.

 

 

 

Últimes notícies

Vint ferits lleus en la Cordà i la Recordà de Paterna

La Cordà pirotècnica i la posterior Recordà de Paterna han deixat esta matinada vint ferits lleus, menys que en l’edició anterior. L’acte, amb 70.000 coets llançats en menys de vint minuts, ha mantingut la tradició de més de dos segles.

La hostaleria de València exigix ajudes urgents per l’impacte de l’incendi d’El Saler

Les organitzacions de restauració de València reclamen un pla extraordinari d’ajudes per a compensar les pèrdues pels desallotjaments, tancaments i cancel·lacions provocats per l’incendi d’El Saler. Les patronals demanen ajudes directes, bonificacions fiscals i campanyes de promoció turística per a reactivar la zona.

Deting per traure quasi 5.700 euros del compte del seu veí de 83 anys a la Salzadella

La Guàrdia Civil de Sant Mateu ha detingut un home de 63 anys acusat de buidar 5.690 euros del compte bancari del seu veí malalt, de 83 anys, a la Salzadella, aprofitant-se de la confiança i de l’accés al seu domicili.

Baldoví insta a accelerar un front electoral a l’esquerra del PSPV

Joan Baldoví reclama accelerar un acord per a una candidatura única a l’esquerra del PSPV-PSOE a la Comunitat Valenciana i anuncia recursos i iniciatives de Compromís contra les polítiques del Consell de PP i Vox.

Detingut per calar foc a una vivenda d’Anna i deixar veïns i guàrdies ferits

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 36 anys per un incendi provocat en una vivenda d’Anna el 23 d’agost, que ha causat ferits per fum i cremades entre veïns i agents.

Trenta-nou vivendes públiques a València per a jóvens amb dificultats d’accés a un pis

L’Ajuntament de València ha adjudicat 39 vivendes de protecció pública a Patraix a persones menors de 45 anys amb forts problemes per accedir al lloguer privat. Les famílies seleccionades presenten alts nivells de vulnerabilitat i un llarg arrelament a la ciutat.

Més policia al Postiguet d’Alacant per frenar furts a banyistes

La Policia Nacional ha reforçat la vigilància a la platja del Postiguet d’Alacant per previndre furts a banyistes i ha resolt diversos casos este estiu. El cos policial ofereix també consells bàsics per reduir el risc de robatoris a la sorra.

La Rambleta acollirà ‘20:11 Memòria i justícia’ amb científics i víctimes de la DANA

La Rambleta acollirà el 18 de setembre la jornada ‘20:11 Memòria i justícia’, amb científics, col·lectius socials i víctimes de la DANA que va causar 231 morts.