Una parella es llança a l’aigua amb el seu bebé en avariar-se la seua barca a Xàbia

 

Aquest dimecres, una família francesa va passar un dels pitjors moments de les seues vides en el litoral de la Cova Tallada, en la localitat de Xàbia (Alacant). Pel que sembla, l’onatge els va espentar cap a les roques i temien que els embats de la mar els llançaren contra les pedres.

 

A bord de la navegació anaven una parella amb el seu bebé de tan sols dos anys. Els pares del menudet van decidir llançar-se a l’aigua amb el xicotet en avariar-se la seua barca i van anar nadant fins a la Cova Tallada on es van refugiar. Els socorristes de la Creu Roja de Dénia van arribar al lloc amb rapidesa.

 

Primer va acudir un socorrista amb la moto de rescat, ja que va trobar l’embarcació abandonada i a la deriva. Els socorristes que van arribar en l’embarcació de rescat, van aconseguir amarrar l’embarcació fins que arribara Salvament Marítim i la remolcarà.

 

Mentrestant, els socorristes van evacuar a la família francesa fins a la platja de les Arenetes, a Dénia. Allí els esperava una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB). Afortunadament, tant la parella com el bebé estaven bé, però patien hipotèrmia lleu i ansietat, ja que van ser unes hores de gran angoixa i por.

 

 

 

Últimes notícies

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.