Una parella es llança a l’aigua amb el seu bebé en avariar-se la seua barca a Xàbia

 

Aquest dimecres, una família francesa va passar un dels pitjors moments de les seues vides en el litoral de la Cova Tallada, en la localitat de Xàbia (Alacant). Pel que sembla, l’onatge els va espentar cap a les roques i temien que els embats de la mar els llançaren contra les pedres.

 

A bord de la navegació anaven una parella amb el seu bebé de tan sols dos anys. Els pares del menudet van decidir llançar-se a l’aigua amb el xicotet en avariar-se la seua barca i van anar nadant fins a la Cova Tallada on es van refugiar. Els socorristes de la Creu Roja de Dénia van arribar al lloc amb rapidesa.

 

Primer va acudir un socorrista amb la moto de rescat, ja que va trobar l’embarcació abandonada i a la deriva. Els socorristes que van arribar en l’embarcació de rescat, van aconseguir amarrar l’embarcació fins que arribara Salvament Marítim i la remolcarà.

 

Mentrestant, els socorristes van evacuar a la família francesa fins a la platja de les Arenetes, a Dénia. Allí els esperava una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB). Afortunadament, tant la parella com el bebé estaven bé, però patien hipotèrmia lleu i ansietat, ja que van ser unes hores de gran angoixa i por.

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

2-2: Elx i Espanyol empaten i prolonguen la seua mala ratxa

Elx i Espanyol van firmar un 2-2 en un dol d'alternatives. El repartiment de punts no va trencar la seua mala dinàmica: cap va aconseguir encara guanyar en 2026.

Aturada de cinc minuts a l’Elx-Espanyol per un incident racista

L'àrbitre Iosu Galech Azpeitia va detindre cinc minuts l'Elx-Espanyol en el minut 76 per un incident racista. Després de l'aturada, es va llançar un avís per megafonia i el joc es va reprendre.

Una eixordadora mascletà ha donat principi a València a 19 dies de Falles

La primera mascletà en la plaça de l'Ajuntament ha encés 19 dies de Falles a València. Pirotècnia Peñarroja va cremar 141 quilos en menys de cinc minuts i va superar els 130 decibels.

Emergències reconeix el treball del voluntariat en el Dia de la Protecció Civil

El conseller Juan Carlos Valderrama ha posat en valor el paper del voluntariat en la Comunitat Valenciana amb motiu del Dia Internacional de la Protecció Civil. La xarxa suma 185 agrupacions i les ajudes per a equips i assegurances han crescut enfront de 2024.

Pérez Llorca complix tres mesos amb 133 actes i el focus en la baixada d’impostos

El president ha tancat el seu primer trimestre amb 133 actes i una agenda centrada en la rebaixa fiscal, el diàleg institucional i mesures per a jóvens, vivenda, sanitat i agricultura.

Controlat l’incendi en una nau industrial abandonada de Biar

Els bombers han donat per controlat l'incendi declarat el dijous en una nau abandonada de Biar. Es va controlar a les 22.40 del dissabte i seguixen les labors d'extinció, sense ferits.

Les Corts constituiran la comissió per a investigar les VPP d’Alacant i debatran sobre els ‘privilegis’ dels expresidents

Les Corts constituiran el dijous la comissió que investigarà les adjudicacions de VPP a Alacant i debatran la proposta de Compromís per a suprimir privilegis als expresidents. El ple inclourà la segona sessió de control, noves comissions sol·licitades per l'oposició i votacions pendents en transparència.

L’extrem Tunde renova amb el Llevant fins a juny de 2029

El Llevant i Kareem Tunde seguiran vinculats fins a juny de 2029 després d'ampliar l'extrem el seu contracte per tres temporades més. El jove ja ha sumat deu partits amb el primer equip des del seu debut al desembre.