Una parella es llança a l’aigua amb el seu bebé en avariar-se la seua barca a Xàbia

 

Aquest dimecres, una família francesa va passar un dels pitjors moments de les seues vides en el litoral de la Cova Tallada, en la localitat de Xàbia (Alacant). Pel que sembla, l’onatge els va espentar cap a les roques i temien que els embats de la mar els llançaren contra les pedres.

 

A bord de la navegació anaven una parella amb el seu bebé de tan sols dos anys. Els pares del menudet van decidir llançar-se a l’aigua amb el xicotet en avariar-se la seua barca i van anar nadant fins a la Cova Tallada on es van refugiar. Els socorristes de la Creu Roja de Dénia van arribar al lloc amb rapidesa.

 

Primer va acudir un socorrista amb la moto de rescat, ja que va trobar l’embarcació abandonada i a la deriva. Els socorristes que van arribar en l’embarcació de rescat, van aconseguir amarrar l’embarcació fins que arribara Salvament Marítim i la remolcarà.

 

Mentrestant, els socorristes van evacuar a la família francesa fins a la platja de les Arenetes, a Dénia. Allí els esperava una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB). Afortunadament, tant la parella com el bebé estaven bé, però patien hipotèrmia lleu i ansietat, ja que van ser unes hores de gran angoixa i por.

 

 

 

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.