Una parella es llança a l’aigua amb el seu bebé en avariar-se la seua barca a Xàbia

 

Aquest dimecres, una família francesa va passar un dels pitjors moments de les seues vides en el litoral de la Cova Tallada, en la localitat de Xàbia (Alacant). Pel que sembla, l’onatge els va espentar cap a les roques i temien que els embats de la mar els llançaren contra les pedres.

 

A bord de la navegació anaven una parella amb el seu bebé de tan sols dos anys. Els pares del menudet van decidir llançar-se a l’aigua amb el xicotet en avariar-se la seua barca i van anar nadant fins a la Cova Tallada on es van refugiar. Els socorristes de la Creu Roja de Dénia van arribar al lloc amb rapidesa.

 

Primer va acudir un socorrista amb la moto de rescat, ja que va trobar l’embarcació abandonada i a la deriva. Els socorristes que van arribar en l’embarcació de rescat, van aconseguir amarrar l’embarcació fins que arribara Salvament Marítim i la remolcarà.

 

Mentrestant, els socorristes van evacuar a la família francesa fins a la platja de les Arenetes, a Dénia. Allí els esperava una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB). Afortunadament, tant la parella com el bebé estaven bé, però patien hipotèrmia lleu i ansietat, ja que van ser unes hores de gran angoixa i por.

 

 

 

Últimes notícies

Els desallotjaments a El Saler continuen mentre l’incendi seguix actiu

Els desallotjaments per l’incendi forestal d’El Saler, que ja ha cremat 37 hectàrees, continuaran fins que el foc es puga estabilitzar. En l’extinció treballen deu mitjans aeris, 40 terrestres i més de 270 professionals, segons el conseller d’Emergències, Juan Carlos Valderrama.

Continua la recerca d’un home desaparegut al pantà de Bellús

Els servicis d’emergència continuen buscant des de dijous de vesprada un home desaparegut al pantà de Bellús, a la comarca de la Vall d'Albaida. En l’operatiu participen brigades forestals, drons, mitjans aeris, Guàrdia Civil i voluntariat especialitzat.

L’incendi de la Devesa de El Saler es manté estable i el perímetre queda contés

Els mitjans aeris han représ este matí les tasques d’extinció a la Devesa de El Saler, on l’incendi forestal declarat dijous es manté estable i amb el perímetre contés. Fins anit s’havien cremat 31,38 hectàrees i els efectius terrestres han treballat sense parar durant tota la nit.

Naix en Bioparc una cria de duiker roig de Natal i reforça el seu paper clau en la protecció d’esta espècie

Bioparc València ha anunciat el naixement d’una nova cria de duiker roig de Natal, una femella, i consolida el parc com a referent europeu en la protecció d’este antílop amenaçat, amb 12 naixements des de la seua obertura.

Descens de les màximes i ruixats dèbils al sud de la Comunitat este divendres

Este divendres s’espera cel poc nuvolós a la Comunitat Valenciana, amb ruixats dèbils possibles al sud i temperatures màximes en descens. El dissabte continuaran els cels tranquils, amb mínimes més baixes i canvis lleugers en les màximes segons la zona.

Més de 160 veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler passen la nit a la Fonteta

Un total de 161 persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims han passat la nit al pavelló de la Fonteta, mentres continuen els treballs d’extinció i les principals carreteres de la zona seguixen tallades.

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.