Una parella d’ancians ferida en un incendi en sa casa en Alacant

 

Una parella d’ancians ha acabat ferida per intoxicació de fum després d’un incendi declarat en sa casa ubicada en el número 60 del camí del Riu Galiana de la pedania del Verdegás de la ciutat d’Alacant, segons ha informat el àConsorci Provincial de Bombers d’Alacant.

 

El foc s’ha originat cap a les 02.00 hores de la matinada d’este dilluns. L’incendi s’ha iniciat per una estufa i, a conseqüència, una parella d’ancians ha acabat ferida per intoxicació de fum. Un d’ells, després de ser atés pels equips mèdics del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), ha sigut traslladat fins un hospital de la ciutat.

 

En el succés han treballat una Unitat de Comandament i Prefectura (UMJ), una Bomba Urbana Pesada (BUP), una Bomba Nodrissa Pesada (BNP), un sergent, un cap i quatre bombers. També s’ha comptat amb la col·laboració dels bombers de l’Ajuntament d’Alacant.

Últimes notícies

Les acampades per la crisi de la vivenda s’estenen per diverses ciutats d’Espanya

Activistes han iniciat acampades en places cèntriques de ciutats com Madrid, València, Barcelona o Sevilla per denunciar la crisi de la vivenda i donar suport a la mobilització de la Puerta del Sol.

Quasi la mitat de majors veu difícil accedir a ajuda psicològica

Un estudi del Observatorio Social de la Fundación 'la Caixa' revela que el 45 % de les persones de 60 a 75 anys veu difícil accedir a recursos de salut mental, amb més obstacles percebuts en el tram de 60 a 64 anys i un gran desconeixement de les línies telefòniques d’ajuda.

Més de 23.000 signatures reclamen a Les Corts aules climatitzades tot l’any

Famílies i direccions de centres han registrat en Les Corts una ILP avalada per més de 23.000 signatures per a exigir un pla estable de climatització sostenible en totes les aules. Critiquen les ajudes autonòmiques actuals, que consideren curtes i repartides de manera aleatòria.

Bernabé reclama una confrontació total contra la violència de gènere i critica que es negocie

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, defensa una resposta ferma contra la violència de gènere i critica que es convertisca en moneda de canvi política davant els últims crims masclistes.

Bernabé alerta que no li sorprendria un dosier del PP sobre Pérez Llorca

Pilar Bernabé assegura que no li sorprendria que el PP tinguera un dosier sobre Juanfran Pérez Llorca i advertix que, si actuen així entre ells, poden fer-ho també amb la resta.

El PP vol retirar el model de finançament autonòmic i obrir un nou debat multilateral

El PP ha proposat en el debat sobre l’estat de la Comunitat Valenciana retirar la proposta actual de finançament autonòmic i obrir un nou procés multilateral, a més de reclamar més inversions contra episodis de pluges extremes i reforç de la seguretat a la costa valenciana.

Detingut a Alacant per furtar targetes bancàries a un conegut i traure 4.500 euros

Un jove de 23 anys ha sigut detingut a Alacant per sostraure dues targetes bancàries a un home major, conegut seu, i fer cinc retirades d’efectiu per un total de 4.500 euros sense consentiment.

Identificades diverses persones per les agressions xenòfobes a Tavernes

La Delegació del Govern ha confirmat que la Guàrdia Civil ha identificat diverses persones per les agressions a dos jóvens d’origen magribí i senegalés a Tavernes de la Valldigna, investigades com a delictes d’odi. La delegada Pilar Bernabé reclama que caiga sobre els agressors tot el pes de la llei i alerta sobre la normalització dels discursos d’odi.