Anuncios

Arriba una pastera amb tretze migrants a la platja del Postiguet d’Alacant

Una pastera en la mar

Imatge d’arxiu d’una pastera | EFE

 

Una pastera ha arribat a primera hora d’este dijous a la platja del Postiguet, en la ciutat d’Alacant, i els seus tretze ocupants, tots ells hòmens, han sigut interceptats per la Guàrdia Civil i la Policia Nacional, segons han informat fonts de l’institut armat.

 

L’embarcació havia sigut detectada en la mar a l’altura del litoral alacantí de Santa Pola sobre les 4.30 hores de hui per les càmeres del Sistema Integrat de Vigilància Exterior (SIVE) de la Guàrdia Civil, han explicat les mateixes fonts.

 

Més tard, cap a les 6.15 hores, la pastera amb tretze persones a bord ha conseguit arribar la platja del Postiguet, en la capital alacantina, a on «l’estaven pràcticament esperant» la Guàrdia Civil i la Policia Nacional, han assenyalat.

 

Efectius de la Unitat de Seguretat Ciutadana (Usecic) de la Comandància de la Guàrdia Civil de Sant Joan (Alacant) i del Cos Nacional de Policia han interceptat als immigrants i els han traslladat, en aparent bon estat, a la Comissaria per a ser atesos per Creu Roja.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.

El PSPV acusa a Catalá de frenar la regularització d’immigrants a València

El PSPV retrau a l'alcaldessa María José Catalá la falta de reforços municipals per a tramitar la regularització d'immigrants i alerta del col·lapse en les cues de l'Ajuntament.

Pérez Llorca critica la regularització massiva de migrants i veu interés electoral

Juanfran Pérez Llorca considera que la regularització massiva de migrants està mal organitzada i respon a interessos electorals, i reclama polítiques als països d'origen.

El PP anuncia mocions en tots els seus ajuntaments contra la regularització d’immigrants

El PP anuncia que presentarà mocions als seus ajuntaments per a reclamar la paralització de la regularització d'immigrants aprovada pel Govern i denunciar el col·lapse de les oficines municipals.

Episodi de calor inusual a Espanya amb més de 30 graus al final d’abril

La setmana comença amb un episodi de calor inusual per a finals d'abril, amb temperatures entre 5 i 10 graus per damunt del normal i tempestes fortes en diverses zones del nord.

Catalá carrega contra la regularització d’immigrants i la qualifica de nyap contra els ajuntaments

L'alcaldessa de València, María José Catalá, critica amb duresa el procés de regularització de persones estrangeres, que considera un nyap del Govern i una barbaritat per als ajuntaments, col·lapsats per la falta de planificació i informació prèvia.