Arriba una pastera amb tretze migrants a la platja del Postiguet d’Alacant

Una pastera en la mar

Imatge d’arxiu d’una pastera | EFE

 

Una pastera ha arribat a primera hora d’este dijous a la platja del Postiguet, en la ciutat d’Alacant, i els seus tretze ocupants, tots ells hòmens, han sigut interceptats per la Guàrdia Civil i la Policia Nacional, segons han informat fonts de l’institut armat.

 

L’embarcació havia sigut detectada en la mar a l’altura del litoral alacantí de Santa Pola sobre les 4.30 hores de hui per les càmeres del Sistema Integrat de Vigilància Exterior (SIVE) de la Guàrdia Civil, han explicat les mateixes fonts.

 

Més tard, cap a les 6.15 hores, la pastera amb tretze persones a bord ha conseguit arribar la platja del Postiguet, en la capital alacantina, a on «l’estaven pràcticament esperant» la Guàrdia Civil i la Policia Nacional, han assenyalat.

 

Efectius de la Unitat de Seguretat Ciutadana (Usecic) de la Comandància de la Guàrdia Civil de Sant Joan (Alacant) i del Cos Nacional de Policia han interceptat als immigrants i els han traslladat, en aparent bon estat, a la Comissaria per a ser atesos per Creu Roja.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació de societats i encadena set mesos consecutius de creixement empresarial.

El Vila-real aconseguix els 60 punts i manté la seua tradició europea en Primera

El Vila-real arriba als 60 punts en LaLiga després de guanyar a l'Athletic a Bilbao, suma 13 temporades aconseguint esta xifra en Primera i manté el seu ple de classificació europea en cada ocasió.