11.9 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Trobada amb vida Patricia, de 21 anys, desapareguda des de dilluns en Godelleta

Patricia G.M.

Patricia G.M. | Facebook

 

14.00 HORAS

La jove, Patrícia G.M., de 21 anys i que estava desapareguda des de dilluns passat en Godelleta, ha aparegut este matí, amb vida mentre familiars i efectius de seguretat realitzaven una busca en el municipi de Torrent, a la comarca de l’hora *Sud, de València. 

 

Segons ha informat el periòdic Levante, la xica ha sigut trobada, en una zona forestal, a tan sols mig quilòmetre de la seua casa en la urbanització de Cims de Calicanto. 

 

En un primer moment, els efectius han donat per morta a la jove, però després de detectar algun moviment en ella, han telefonat als bombers i als Servicis d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) que han conseguit estabilitzar-la. 

 

Les primeres investigacions apunten al fet de què la xica, va caure accidentalment i ha estat atrapada tota la setmana en esta zona forestal de difícil accés. 

 

11:00 HORAS

La Guàrdia Civil busca des d’este dilluns a una jove de 21 anys que ha desaparegut en la urbanització de Cims de Calicanto, dins de la localitat de Godelleta en la comarca de la Foia de Bunyol de València. 

 

Segons ha informat el periòdic Levante, la jove es diu Patrícia G. M. i no respon al mòbil als seus familiars, motiu pel que van interposar una denúncia esta setmana en la comissària de Torrent. 

 

Al llarg d’esta setmana les patrulles de la Guàrdia Civil estan buscant a la xica per la zona residencial, a més de per altres municipis pròxims com Monserrat, Montroi i Torís, però no l’han trobat.

 

 

Els efectius estan fent ús de patrulles canines i també d’helicòpters, amb l’objectiu de trobar a la jove. La xica va ser vista per última volta el dilluns de vesprada. El seu pare l’acompanyà fins a la porta de la seua casa, encara que segons pareix no va arribar a entrar en el domicili. 

 

La jove és de complexió ampla, té el monyo ros, els ulls marrons i la pell clara. Familiars i amics estan sol·licitant la col·laboració ciutadana per a trobar-la el més prompte possible. Si teniu qualsevol pista, podeu posar-vos en contacte amb la Guàrdia Civil de Riba-roja.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor Enric Mestre als 89 anys, referent de la ceràmica contemporània

L'Ajuntament d'Alboraia va anunciar la defunció del ceramista als 89 anys. La seua obra geomètrica va deixar empremta en espais públics del municipi i la seua última aparició va ser al novembre amb un premi a l'excel·lència.

Un incendi en un edifici de Paiporta deixa 11 ferits, cinc traslladats a l’hospital

Onze persones d'entre 3 i 79 anys han sigut ateses després d'un incendi en un edifici del carrer l'Horta. Cinc han sigut traslladades, quatre per fum i una per cremades.

Rescaten a diverses persones a Paiporta per un incendi en un pis de la primera planta

Bombers han rescatat a diverses persones en un edifici de Paiporta després de declarar-se un incendi en un pis de la primera planta. El fum s'ha propagat cap a les plantes superiors i diverses persones han rebut atenció sanitària.

Estenen tres dies la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Les autoritats indonèsies van decidir estendre fins al diumenge la busca de tres espanyols després del naufragi del vaixell turístic KM Putri Sakinah. La mesura arriba després de set jornades de rastreig i una petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.

El València només va guanyar un dels seus últims cinc estrenes d’any

L'equip visita Balaídos per a obrir 2026 amb una ratxa discreta: una victòria en cinc arrancades recents. A domicili no guanya una estrena des de 2013.