Trobada amb vida Patricia, de 21 anys, desapareguda des de dilluns en Godelleta

Patricia G.M.

Patricia G.M. | Facebook

 

14.00 HORAS

La jove, Patrícia G.M., de 21 anys i que estava desapareguda des de dilluns passat en Godelleta, ha aparegut este matí, amb vida mentre familiars i efectius de seguretat realitzaven una busca en el municipi de Torrent, a la comarca de l’hora *Sud, de València. 

 

Segons ha informat el periòdic Levante, la xica ha sigut trobada, en una zona forestal, a tan sols mig quilòmetre de la seua casa en la urbanització de Cims de Calicanto. 

 

En un primer moment, els efectius han donat per morta a la jove, però després de detectar algun moviment en ella, han telefonat als bombers i als Servicis d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) que han conseguit estabilitzar-la. 

 

Les primeres investigacions apunten al fet de què la xica, va caure accidentalment i ha estat atrapada tota la setmana en esta zona forestal de difícil accés. 

 

11:00 HORAS

La Guàrdia Civil busca des d’este dilluns a una jove de 21 anys que ha desaparegut en la urbanització de Cims de Calicanto, dins de la localitat de Godelleta en la comarca de la Foia de Bunyol de València. 

 

Segons ha informat el periòdic Levante, la jove es diu Patrícia G. M. i no respon al mòbil als seus familiars, motiu pel que van interposar una denúncia esta setmana en la comissària de Torrent. 

 

Al llarg d’esta setmana les patrulles de la Guàrdia Civil estan buscant a la xica per la zona residencial, a més de per altres municipis pròxims com Monserrat, Montroi i Torís, però no l’han trobat.

 

 

Els efectius estan fent ús de patrulles canines i també d’helicòpters, amb l’objectiu de trobar a la jove. La xica va ser vista per última volta el dilluns de vesprada. El seu pare l’acompanyà fins a la porta de la seua casa, encara que segons pareix no va arribar a entrar en el domicili. 

 

La jove és de complexió ampla, té el monyo ros, els ulls marrons i la pell clara. Familiars i amics estan sol·licitant la col·laboració ciutadana per a trobar-la el més prompte possible. Si teniu qualsevol pista, podeu posar-vos en contacte amb la Guàrdia Civil de Riba-roja.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘vas vindre en pastera’ i l’àrbitre deté el joc

Omar El Hilali va acusar a Rafa Mir d'un comentari racista en el minut 78 de l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol i va parar el partit tres minuts.

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.