Trobada amb vida Patricia, de 21 anys, desapareguda des de dilluns en Godelleta

Patricia G.M.

Patricia G.M. | Facebook

 

14.00 HORAS

La jove, Patrícia G.M., de 21 anys i que estava desapareguda des de dilluns passat en Godelleta, ha aparegut este matí, amb vida mentre familiars i efectius de seguretat realitzaven una busca en el municipi de Torrent, a la comarca de l’hora *Sud, de València. 

 

Segons ha informat el periòdic Levante, la xica ha sigut trobada, en una zona forestal, a tan sols mig quilòmetre de la seua casa en la urbanització de Cims de Calicanto. 

 

En un primer moment, els efectius han donat per morta a la jove, però després de detectar algun moviment en ella, han telefonat als bombers i als Servicis d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) que han conseguit estabilitzar-la. 

 

Les primeres investigacions apunten al fet de què la xica, va caure accidentalment i ha estat atrapada tota la setmana en esta zona forestal de difícil accés. 

 

11:00 HORAS

La Guàrdia Civil busca des d’este dilluns a una jove de 21 anys que ha desaparegut en la urbanització de Cims de Calicanto, dins de la localitat de Godelleta en la comarca de la Foia de Bunyol de València. 

 

Segons ha informat el periòdic Levante, la jove es diu Patrícia G. M. i no respon al mòbil als seus familiars, motiu pel que van interposar una denúncia esta setmana en la comissària de Torrent. 

 

Al llarg d’esta setmana les patrulles de la Guàrdia Civil estan buscant a la xica per la zona residencial, a més de per altres municipis pròxims com Monserrat, Montroi i Torís, però no l’han trobat.

 

 

Els efectius estan fent ús de patrulles canines i també d’helicòpters, amb l’objectiu de trobar a la jove. La xica va ser vista per última volta el dilluns de vesprada. El seu pare l’acompanyà fins a la porta de la seua casa, encara que segons pareix no va arribar a entrar en el domicili. 

 

La jove és de complexió ampla, té el monyo ros, els ulls marrons i la pell clara. Familiars i amics estan sol·licitant la col·laboració ciutadana per a trobar-la el més prompte possible. Si teniu qualsevol pista, podeu posar-vos en contacte amb la Guàrdia Civil de Riba-roja.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.

Recomanen no distraure’s ni parar al voral durant l’eclipsi solar

La Delegació del Govern insta els conductors de la Comunitat Valenciana a evitar distraccions i no parar en el voral durant l’eclipsi solar, especialment en diversos trams de carretera amb risc elevat.