Pega a la seua dona amb un fuet perquè ella no li deixa vore el mòbil en Ibi

Imatge d’un fuet de pell, junt amb altres instruments d’agressió | Arxiu

 

La Policia Local d’Ibi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant) ha detingut a un home que, presumptament, ha agredit a la seua dona amb un fuet de pell perquè ella s’havia negat a què ell poguera llegir els missatges que ella rebia en el mòbil.

 

Els fets han passat este dissabte passat, segons han informat fonts policials. Els agents van actuar després que una veïna fera un avís al Centre d’Emergències 112 en sentir en el portal de la finca a una menor que demanava auxili. Davant d’eixe avís, una patrulla de la Policia Local es va desplaçar fins al lloc i va localitzar a una dona i a la seua filla de 10 anys, les dos vestides en roba interior, descalces i amb un fort estat de nerviosisme.

 

Després de conseguir que es tranquil·litzaren, la mare va dir que havia discutit amb el seu home perquè ell volia controlar missatges que li arribaven al mòbil. El to de la discussió va anar creixent progressivament fins al punt que l’home va tancar la porta de l’habitació i, presumptament, va traure un fuet de pell i va començar a pegar a la víctima.

 

Davant dels crits de la dona a causa dels colps, la filla de 10 anys va entrar en l’habitació i les dos van conseguir fugir de la vivenda mentres demanaven ajuda. Els agents van trobar en un dels replans a l’home, que també es trobava descalç i en roba interior, i el van detindre. L’home va quedar baix la custòdia de la Guàrdia Civil que es va presentar en el lloc dels fets, posteriorment.

 

  

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

El Sevilla domina les seues visites de lliga al Llevant en el Ciutat de València

El Sevilla acumula el doble de triomfs que el Llevant en els seus enfrontaments de Lliga en el Ciutat de València i no cau allí des de 2018. En les seues quatre últimes visites va sumar tres victòries i un empat.