Pega a la seua dona amb un fuet perquè ella no li deixa vore el mòbil en Ibi

Imatge d’un fuet de pell, junt amb altres instruments d’agressió | Arxiu

 

La Policia Local d’Ibi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant) ha detingut a un home que, presumptament, ha agredit a la seua dona amb un fuet de pell perquè ella s’havia negat a què ell poguera llegir els missatges que ella rebia en el mòbil.

 

Els fets han passat este dissabte passat, segons han informat fonts policials. Els agents van actuar després que una veïna fera un avís al Centre d’Emergències 112 en sentir en el portal de la finca a una menor que demanava auxili. Davant d’eixe avís, una patrulla de la Policia Local es va desplaçar fins al lloc i va localitzar a una dona i a la seua filla de 10 anys, les dos vestides en roba interior, descalces i amb un fort estat de nerviosisme.

 

Després de conseguir que es tranquil·litzaren, la mare va dir que havia discutit amb el seu home perquè ell volia controlar missatges que li arribaven al mòbil. El to de la discussió va anar creixent progressivament fins al punt que l’home va tancar la porta de l’habitació i, presumptament, va traure un fuet de pell i va començar a pegar a la víctima.

 

Davant dels crits de la dona a causa dels colps, la filla de 10 anys va entrar en l’habitació i les dos van conseguir fugir de la vivenda mentres demanaven ajuda. Els agents van trobar en un dels replans a l’home, que també es trobava descalç i en roba interior, i el van detindre. L’home va quedar baix la custòdia de la Guàrdia Civil que es va presentar en el lloc dels fets, posteriorment.

 

  

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.

Ivace+i impulsa un projecte per a convertir residus ceràmics en nous paviments d’alt valor

La Conselleria d'Indústria finança a través de Ivace+i Innovació el projecte INVICTE, que transforma residus de rajoles ceràmiques en tintes i esmalts per a paviments d'alt desgast, reduint l'impacte ambiental del sector.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa María José Catalá impulsa sis iniciatives en el Congrés per a desbloquejar el soterrament de les vies de Serradora i exigir explicacions al Ministeri de Transports per la paralització del projecte.