Pega a la seua dona amb un fuet perquè ella no li deixa vore el mòbil en Ibi

Imatge d’un fuet de pell, junt amb altres instruments d’agressió | Arxiu

 

La Policia Local d’Ibi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant) ha detingut a un home que, presumptament, ha agredit a la seua dona amb un fuet de pell perquè ella s’havia negat a què ell poguera llegir els missatges que ella rebia en el mòbil.

 

Els fets han passat este dissabte passat, segons han informat fonts policials. Els agents van actuar després que una veïna fera un avís al Centre d’Emergències 112 en sentir en el portal de la finca a una menor que demanava auxili. Davant d’eixe avís, una patrulla de la Policia Local es va desplaçar fins al lloc i va localitzar a una dona i a la seua filla de 10 anys, les dos vestides en roba interior, descalces i amb un fort estat de nerviosisme.

 

Després de conseguir que es tranquil·litzaren, la mare va dir que havia discutit amb el seu home perquè ell volia controlar missatges que li arribaven al mòbil. El to de la discussió va anar creixent progressivament fins al punt que l’home va tancar la porta de l’habitació i, presumptament, va traure un fuet de pell i va començar a pegar a la víctima.

 

Davant dels crits de la dona a causa dels colps, la filla de 10 anys va entrar en l’habitació i les dos van conseguir fugir de la vivenda mentres demanaven ajuda. Els agents van trobar en un dels replans a l’home, que també es trobava descalç i en roba interior, i el van detindre. L’home va quedar baix la custòdia de la Guàrdia Civil que es va presentar en el lloc dels fets, posteriorment.

 

  

També pots llegir…

Últimes notícies

Onda prohibix beure i cuinar amb l’aigua de l’aixeta fins que siga segura

L’Ajuntament d’Onda ha prohibit beure i cuinar amb l’aigua de la xarxa per precaució arran de l’incendi de La Vall d’Uixó, i només permet l’ús per a higiene i neteja fins que les anàlisis garantisquen que és segura.

La jutgessa de la DANA crida a declarar com a testimoni Martínez Mus

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha acordat citar com a testimoni, encara sense data, el vicepresident tercer del Govern valencià i conseller Vicente Martínez Mus, arran dels missatges que va enviar al grup de Whatsapp del Consell durant l’episodi de pluges.

València prepara l’arribada de més de 200 obres de Sorolla amb un contracte de transport de 404.000 euros

El Consorci de Museus ha tret a licitació el trasllat de més de 200 obres de Joaquín Sorolla des de la Hispanic Society de Nova York a València, amb un pressupost de 404.236,80 euros i previsió d’inaugurar la col·lecció en gener de 2027 al Museu de la Ciutat.

El jugador de l’Elx Josan Ferrández llegirà el pregó de les Festes d’Elx 2026

L’Ajuntament d’Elx ha triat el futbolista crevillentí de l’Elx CF José Antonio Ferrández ‘Josan’ com a pregoner de les Festes d’Elx 2026, en reconeixement a la seua trajectòria i vincle amb el club i la ciutat.

Les zones cremades pels últims incendis seran declarades àrees greument afectades

El Govern central ha anunciat que aprovarà un reial decret llei per declarar zones greument afectades per emergències de protecció civil les àrees cremades pels últims incendis, inclosa La Vall d'Uixó. Després de l’aprovació, s’activarà la coordinació amb institucions i ajuntaments per avaluar danys i impulsar la recuperació.

Un jutge revoca el tercer grau a dos presos d’ETA, un d’ells pel doble crim de Santa Pola

L’Audiència Nacional ha deixat sense efecte el tercer grau penitenciari concedit pel Govern basc a Juan Antonio Olarra Guridi i a Óscar Celarain, condemnat per l’atemptat de la caserna de la Guàrdia Civil de Santa Pola, en considerar prematura la seua semillibertat.

Compromís exigix la compareixença de Juanfran Pérez Llorca pel gran incendi de la Vall d’Uixó

Compromís ha sol·licitat un ple extraordinari a Les Corts perquè el president Juanfran Pérez Llorca i el conseller d'Emergències expliquen la gestió de l'incendi de la Vall d'Uixó, que ha cremat ja 7.000 hectàrees. La coalició reclama redirigir el milió d'euros per a la Fundación Toro de Lidia a emergències i reclama 'menys toreros i més bombers'.

Morata continuarà al capdavant de les Cambres de Comerç de la Comunitat fins a 2030

El Consell de Cambres de la Comunitat Valenciana ha constituït el nou ple per al període 2026-2030 i ha reelegit José Vicente Morata com a president, amb un nou comité executiu format pels principals responsables de les cambres territorials.