Pega a la seua dona amb un fuet perquè ella no li deixa vore el mòbil en Ibi

Imatge d’un fuet de pell, junt amb altres instruments d’agressió | Arxiu

 

La Policia Local d’Ibi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant) ha detingut a un home que, presumptament, ha agredit a la seua dona amb un fuet de pell perquè ella s’havia negat a què ell poguera llegir els missatges que ella rebia en el mòbil.

 

Els fets han passat este dissabte passat, segons han informat fonts policials. Els agents van actuar després que una veïna fera un avís al Centre d’Emergències 112 en sentir en el portal de la finca a una menor que demanava auxili. Davant d’eixe avís, una patrulla de la Policia Local es va desplaçar fins al lloc i va localitzar a una dona i a la seua filla de 10 anys, les dos vestides en roba interior, descalces i amb un fort estat de nerviosisme.

 

Després de conseguir que es tranquil·litzaren, la mare va dir que havia discutit amb el seu home perquè ell volia controlar missatges que li arribaven al mòbil. El to de la discussió va anar creixent progressivament fins al punt que l’home va tancar la porta de l’habitació i, presumptament, va traure un fuet de pell i va començar a pegar a la víctima.

 

Davant dels crits de la dona a causa dels colps, la filla de 10 anys va entrar en l’habitació i les dos van conseguir fugir de la vivenda mentres demanaven ajuda. Els agents van trobar en un dels replans a l’home, que també es trobava descalç i en roba interior, i el van detindre. L’home va quedar baix la custòdia de la Guàrdia Civil que es va presentar en el lloc dels fets, posteriorment.

 

  

També pots llegir…

Últimes notícies

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.

Dinou persones ateses per fum en l’incendi de la Vall d’Uixó i reforç sanitari a la zona

Dinou persones han sigut ateses per inhalació de fum en l’incendi de la Vall d’Uixó, set continuen en observació i dos romanen ingressades. Sanitat i altres conselleries han reforçat recursos sanitaris, socials i per a animals davant els desallotjaments.

El Govern descarta causes naturals en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Govern ha avançat que l’incendi forestal declarat a la Vall d’Uixó, amb 4.300 hectàrees arrasades i més de 16.000 evacuats, no sembla tindre un origen natural, tot i que la investigació continua oberta.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 4.300 hectàrees i manté 16.000 veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha calcinat unes 4.300 hectàrees en un front de 40 quilòmetres i continua fora de control, amb 16.000 persones desallotjades i confinaments en diversos municipis del sud de Castelló.