11.3 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Pega a la seua dona amb un fuet perquè ella no li deixa vore el mòbil en Ibi

Imatge d’un fuet de pell, junt amb altres instruments d’agressió | Arxiu

 

La Policia Local d’Ibi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant) ha detingut a un home que, presumptament, ha agredit a la seua dona amb un fuet de pell perquè ella s’havia negat a què ell poguera llegir els missatges que ella rebia en el mòbil.

 

Els fets han passat este dissabte passat, segons han informat fonts policials. Els agents van actuar després que una veïna fera un avís al Centre d’Emergències 112 en sentir en el portal de la finca a una menor que demanava auxili. Davant d’eixe avís, una patrulla de la Policia Local es va desplaçar fins al lloc i va localitzar a una dona i a la seua filla de 10 anys, les dos vestides en roba interior, descalces i amb un fort estat de nerviosisme.

 

Després de conseguir que es tranquil·litzaren, la mare va dir que havia discutit amb el seu home perquè ell volia controlar missatges que li arribaven al mòbil. El to de la discussió va anar creixent progressivament fins al punt que l’home va tancar la porta de l’habitació i, presumptament, va traure un fuet de pell i va començar a pegar a la víctima.

 

Davant dels crits de la dona a causa dels colps, la filla de 10 anys va entrar en l’habitació i les dos van conseguir fugir de la vivenda mentres demanaven ajuda. Els agents van trobar en un dels replans a l’home, que també es trobava descalç i en roba interior, i el van detindre. L’home va quedar baix la custòdia de la Guàrdia Civil que es va presentar en el lloc dels fets, posteriorment.

 

  

També pots llegir…

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.