Pep Guardiola apareix en l’atestat de la Guàrdia Civil acusat d’un delicte de rebel·lió

Pep Guardiola en un acto independentista celebrado en Barcelona.

Pep Guardiola en un acte independentista celebrat a Barcelona. | JORDI BORRÀS 

L’entrenador de futbol Pep Guardiola ha participat durant estos últims mesos en diferents actes compromesos amb el procés d’independència de Catalunya i tal com hem pogut comprovar en diferents ocasions s’ha posicionat de forma clara al seu favor. Per açò mateix, el exentrenador del FC Barcelona també apareix en l’atestat de la Guàrdia Civil acusat per un delicte de rebel·lió.

  

  

  

Pep Guardiola va participar el passat 11 de juny de 2017 en un dels actes on es va llegir el manifest separatista. La mobilització convocada per la AMI, ANC i Òmnium Cultural «va suposar una mobilització per a defensar la via unilateral», relata la Guàrdia Civil en el seu informe. A més, destaca la policia que «el manifest va ser llegit per Josep Guardiola i pretenia mobilitzar a tots els partidaris de la independència».

 

Últimes notícies

Sis cetacis rescatats de Canadà arriben a l’Oceanogràfic de València per a evitar la seua eutanasia

Dos belugues i quatre dofins rescatats del parc Marineland de Canadà han arribat esta matinada a l’Oceanogràfic de València després d’un trasllat internacional complex pensat per a garantir el seu benestar i evitar la seua eutanasia.

Aemet activa avís groc al litoral de València per màximes de fins a 36 graus

Aemet ha activat l’avís groc per calor en tot el litoral de la província de València este dijous, amb màximes que poden arribar als 36 graus per l’entrada de vent de ponent.

Nit fresca i calor intensa al prelitoral de València este dijous

Este dijous el cel estarà poc nuvolós a la Comunitat Valenciana, amb nits una mica més fresques i màximes molt altes al prelitoral de València. Divendres arribaran ruixats dèbils al litoral d’Alacant i un descens generalitzat de les màximes, sobretot a l’interior.

Roben de matinada el valuós Tresor de Villena del museu Muvi

El Tresor de Villena, un dels conjunts d’orfebreria de l’edat de Bronze més importants d’Europa, ha sigut robat esta matinada del museu Muvi de Villena. La Guàrdia Civil i la Policia Judicial han obert una investigació després que l’alarma sonara a les 5.16 hores.

Avís groc per calor al litoral de València amb màximes de fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per altes temperatures a tot el litoral de la província de València, on es poden aplegar als 36 graus per l’efecte del vent de ponent.

Crida per a trobar familiars de represaliats soterrats a Bétera i Sant Pere de Ribes

La Diputació de València demana col·laboració ciutadana per localitzar familiars d’onze víctimes de la Guerra Civil soterrades a Bétera i Sant Pere de Ribes i poder així identificar-ne els restes.

Els rodatges deixen més de 4.000 pernoctacions en hotels d’Alacant en mig any

Els rodatges de pel·lícules, sèries, documentals i anuncis han generat 4.107 pernoctacions en hotels de quatre i cinc estrelles d’Alacant entre gener i juny de 2026, impulsats per grans produccions internacionals com ‘Enredados’ i ‘People of the book’. Alicante Film Office veu perspectives “prometedores” per al que resta d’any i destaca també l’impacte en promoció turística i formació de talent local.

L’aigua de Gàtova torna a ser apta per a beure després de l’incendi de Sogorb

El Centre de Salut Pública de València ha confirmat que l’aigua de l’aixeta de Gàtova torna a ser apta per al consum, després de diversos dies de restriccions arran de l’incendi forestal de Sogorb.