13.7 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Una persona ferida en l’incendi de la cuina d’una casa en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant i els bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant –Speis- han acudit esta matinada de divendres a sufocar un foc originat en la cuina d’una casa situada en el carrer de Víctor de la Serna, en el que ha acabat ferida una persona per inhalació de fum.

 

El SPEIS ha rebut passades les 03.10 hores un avís del 112 segons el que s’alertava d’un incendi en una casa, i fins al lloc s’han desplaçat tres dotacions completes amb dotze efectius de bombers per a apagar el foc, i dos patrulles de la Policia Local, que han tallat al trànsit la zona afectada per a coordinar l’emergència.

 

Abans de l’arribada dels efectius dels cossos de seguretat els inquilins de la casa han intentat extingir-ho, ja que el foc estava localitzat en la campana extractora de la cuina, resultant una persona ferida per inhalació de fum. Els bombers han intervingut amb celeritat per a accedir a la casa per l’interior, a on han extingit el focus del foc i s’han fet les faenes de ventilació, i la casa ha resultat afectada parcialment en la zona de la campana i també pel fum.

Últimes notícies

El vent nocturn deixa ratxes de 76 km/h a Vilafranca sense incidents en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent este divendres després d'una nit de ratxes destacades. El màxim, 76 km/h a Vilafranca, no va provocar incidents rellevants.

Febrer arriba en la Comunitat Valenciana amb pluges febles després d’un dissabte ventós

El diumenge, inici de febrer, portarà intervals nuvolosos i pluges febles a l'interior que poden aconseguir el litoral, després d'un dissabte de fort vent d'oest.

CaixaBank guanya 5.891 milions en 2025, un 1,8% més, i eleva el dividend

CaixaBank va obtindre un benefici net de 5.891 milions en 2025, un 1,8% més, malgrat la caiguda del marge d'interessos. Hi haurà dividend total de 0,50 €/acció i payout del 59,4%.

València supera al Maccabi 94-83 amb un Taylor decisiu i el Roig Arena com a impuls

El València Basket es va imposar 94-83 al Maccabi amb Taylor clau en la remuntada i Sako dominant el rebot. La graderia del Roig Arena va impulsar el tancament del partit i l'equip va tornar al top 6.

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.

Prop de 150 persones reclamen a València expulsar a Israel dels tornejos europeus

Unes 150 persones s'han concentrat al costat del Roig Arena durant el València Basket-Maccabi per a exigir l'expulsió d'Israel de les competicions europees. La protesta ha transcorregut amb consignes, pancartes i un ampli dispositiu policial.

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.