Una persona ferida en l’incendi de la cuina d’una casa en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant i els bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant –Speis- han acudit esta matinada de divendres a sufocar un foc originat en la cuina d’una casa situada en el carrer de Víctor de la Serna, en el que ha acabat ferida una persona per inhalació de fum.

 

El SPEIS ha rebut passades les 03.10 hores un avís del 112 segons el que s’alertava d’un incendi en una casa, i fins al lloc s’han desplaçat tres dotacions completes amb dotze efectius de bombers per a apagar el foc, i dos patrulles de la Policia Local, que han tallat al trànsit la zona afectada per a coordinar l’emergència.

 

Abans de l’arribada dels efectius dels cossos de seguretat els inquilins de la casa han intentat extingir-ho, ja que el foc estava localitzat en la campana extractora de la cuina, resultant una persona ferida per inhalació de fum. Els bombers han intervingut amb celeritat per a accedir a la casa per l’interior, a on han extingit el focus del foc i s’han fet les faenes de ventilació, i la casa ha resultat afectada parcialment en la zona de la campana i també pel fum.

Últimes notícies

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.

Dinou persones ateses per fum en l’incendi de la Vall d’Uixó i reforç sanitari a la zona

Dinou persones han sigut ateses per inhalació de fum en l’incendi de la Vall d’Uixó, set continuen en observació i dos romanen ingressades. Sanitat i altres conselleries han reforçat recursos sanitaris, socials i per a animals davant els desallotjaments.

El Govern descarta causes naturals en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Govern ha avançat que l’incendi forestal declarat a la Vall d’Uixó, amb 4.300 hectàrees arrasades i més de 16.000 evacuats, no sembla tindre un origen natural, tot i que la investigació continua oberta.