Pillen 2 persones que estafaven internacionalment a través d’internet des de Gandia

 

En el marc de l’explotació de l»Operació MIKUS’, duta a terme per l’Equip de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Gandia, en la Safor (València), es va detindre en Barcelona a dos persones com a presumptes autores dels delictes d’estafa informàtica, falsedat documental, danys informàtics, contra la intimitat i revelació de secrets, pertinença a organització criminal i blanqueig de capitals. 

 

Fruit d’una laboriosa investigació, s’ha conseguit desarticular una estructura estable en Espanya d’una organització criminal internacional dedicada a la intrusió en terminals telefònics mòbils, a través de l’ús de l’accés remot que conseguien infectar els mòbils de les seues víctimes.

 

Ho feien a través d’informació obtinguda en xarxes socials, activant de manera remota els serveis de banca en línia, segrestant les sessions i després de l’obtenció de les contrasenyes bancàries, efectuar importants desplaçaments patrimonials de les mates a través transferències, prestem, etc. que eren ingressades en comptes d’entitats de diners electrònics de diferents països.

 

Després, de manera immediata, es transformaven en criptomonedes, ja que suporten pocs controls per a la realització d’eixa classe de transaccions i tenen un gran poder d’anonimat, sense tot just arbitratge d’institucions financeres, etc. Les diligències han sigut entregades al jutjat de número 2 de Barcelona. 

Últimes notícies

Diumenge assolellat i amb temperatures en lleu ascens a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge una jornada majoritàriament assolellada, amb temperatures màximes en lleuger ascens i vent fluix que girarà a llevant a migdia.

Un incendi en una vivenda de Dénia obliga a evacuar un edifici de cinc altures

Un incendi declarat en una vivenda de l’avinguda Ramón Ortega de Dénia ha obligat a desallotjar un edifici de cinc altures. Una família ha sigut atesa per inhalació de fum, però els residents han pogut tornar després a casa.

Belén Segarra conta en un llibre com va passar de la depressió al ioga

La il·lustradora valenciana Belén Segarra presenta 'Mi libro de yoga', una obra on narra com el ioga va transformar la seua depressió en un nou camí de vida. El volum combina text i il·lustracions per a acostar esta pràctica a qualsevol persona, siga quina siga la seua edat o experiència.

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.