Pillen 2 persones que estafaven internacionalment a través d’internet des de Gandia

 

En el marc de l’explotació de l»Operació MIKUS’, duta a terme per l’Equip de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Gandia, en la Safor (València), es va detindre en Barcelona a dos persones com a presumptes autores dels delictes d’estafa informàtica, falsedat documental, danys informàtics, contra la intimitat i revelació de secrets, pertinença a organització criminal i blanqueig de capitals. 

 

Fruit d’una laboriosa investigació, s’ha conseguit desarticular una estructura estable en Espanya d’una organització criminal internacional dedicada a la intrusió en terminals telefònics mòbils, a través de l’ús de l’accés remot que conseguien infectar els mòbils de les seues víctimes.

 

Ho feien a través d’informació obtinguda en xarxes socials, activant de manera remota els serveis de banca en línia, segrestant les sessions i després de l’obtenció de les contrasenyes bancàries, efectuar importants desplaçaments patrimonials de les mates a través transferències, prestem, etc. que eren ingressades en comptes d’entitats de diners electrònics de diferents països.

 

Després, de manera immediata, es transformaven en criptomonedes, ja que suporten pocs controls per a la realització d’eixa classe de transaccions i tenen un gran poder d’anonimat, sense tot just arbitratge d’institucions financeres, etc. Les diligències han sigut entregades al jutjat de número 2 de Barcelona. 

Últimes notícies

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 graus este dissabte a l’interior sud de València

Aemet ha activat per a este dissabte a la vesprada l’avís groc per calor a l’interior sud de València, on s’esperen fins a 38 graus, i en altres zones de la província per màximes de 36 graus.

Detenen a Alacant un jove per apunyalar un home en un autobús de Palma

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un dels dos joves que presumptament van apunyalar un home després d’una discussió per la música en un autobús de Palma. La víctima va patir ferides greus i continua oberta la cerca del segon implicat.

Un detingut a Almassora per estafar més de 20.000 euros en la venda de vehicles industrials

La Guàrdia Civil ha detingut a Almassora un treballador d’una empresa de compravenda de vehicles industrials acusat d’estafar huit clients i defraudar més de 20.000 euros. L’home presumptament alterava la documentació i desviava els pagaments a comptes bancaris sota el seu control.

Guido Rodríguez continuarà al València fins 2028 amb una temporada opcional

El migcampista argentí Guido Rodríguez ha signat un nou contracte amb el València fins juny de 2028, amb una temporada addicional opcional, després de mitja campanya al club.

Juny tanca amb un 87% d’ocupació hotelera a la Comunitat Valenciana i Benidorm supera el 90%

Els hotels de la Comunitat Valenciana han tancat juny amb un 87,1% d’ocupació, mig punt més que fa un any, amb Benidorm per damunt del 90% i un fort creixement a Castelló.

Nala, la gossa bombera d’Alacant que busca supervivents al terratrémol de Veneçuela

Nala, una gossa de la Unitat Canina dels bombers d’Alacant, ha viatjat quasi 40 hores fins a Veneçuela amb l’ONG GEA per buscar supervivents i repartir ajuda humanitària després del doble terratrémol.

La jove apunyalada pel pare en un crim masclista a Alacant evoluciona fora de perill

La jove de 26 anys ferida pel pare en el crim masclista de Cañada del Fenollar continua ingressada a l’hospital d’Alacant, però la seua vida no corre perill.

Justin de Haas, nou central neerlandés per al Valencia CF i huité jugador dels Països Baixos al club

El central neerlandés Justin de Haas, fitxat des del FC Famalicao, s’ha convertit en el huité futbolista dels Països Baixos que defensa l’escut del Valencia CF i en el primer de clara vocació defensiva.