Pillen a quatre persones de Madrid saltant-se el tancament perimetral del territori valencià

 

La Policia Local d’Alacant, en l’operatiu especial organitzat el primer dia de tancament de l’hostaleria i per a garantir el compliment de les mesures de restricció i seguretat enfront del Covid-19, ha imposat 24 denúncies per incomplir l’estat d’alarma en la ciutat i ha sancionat a un local amb persones consumint en el seu interior i ha dissolt una festa en una casa.

 

Els agents policials durant la vesprada han alçat la primera acta per estar usant els jocs infantils tancats en tota la ciutat com a mesura per a evitar nous contagis de Covid-19. A demés, la Policia Local ha interceptat en un control de vigilància a quatre persones de Madrid incomplint la mesura decretada per la Generalitat del tancament perimetral quan accedien al territori valencià, pel que han sigut sancionats. 

 

Els agents han intensificat al seu torn la vigilància i conscienciació ciutadana de l‘obligada mascareta alçant 11 actes de denúncia durant esta passada jornada al no fer l’ús de la protecció amb l’objectiu de poder evitar contagis, i també s‘han sancionat a 7 persones reunides en grups.

 

Per la seua part en el dispositiu per a garantir el tancament de l’hostaleria en tota la ciutat, assignant diferents unitats a cada un dels sectors, s’ha sancionat a un bar amb persones consumint en el seu interior. Quant al servici nocturn, els agents han desallotjat una festa il·legal que s’estava celebrant amb soroll i molèsties en una casa.

Últimes notícies

El professorat en vaga alça la tenda de la plaça de la Verge després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’ensenyament públic no universitari valencià ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de protesta a la plaça de la Verge de València després de déu dies d’acció reivindicativa.

El professorat en vaga alça l’acampada de la plaça de la Verge de València després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’escola pública no universitària ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de deu dies a la plaça de la Verge de València, mantinguent, però, el compromís de continuar mobilitzat.

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.