Pillen a quatre persones de Madrid saltant-se el tancament perimetral del territori valencià

 

La Policia Local d’Alacant, en l’operatiu especial organitzat el primer dia de tancament de l’hostaleria i per a garantir el compliment de les mesures de restricció i seguretat enfront del Covid-19, ha imposat 24 denúncies per incomplir l’estat d’alarma en la ciutat i ha sancionat a un local amb persones consumint en el seu interior i ha dissolt una festa en una casa.

 

Els agents policials durant la vesprada han alçat la primera acta per estar usant els jocs infantils tancats en tota la ciutat com a mesura per a evitar nous contagis de Covid-19. A demés, la Policia Local ha interceptat en un control de vigilància a quatre persones de Madrid incomplint la mesura decretada per la Generalitat del tancament perimetral quan accedien al territori valencià, pel que han sigut sancionats. 

 

Els agents han intensificat al seu torn la vigilància i conscienciació ciutadana de l‘obligada mascareta alçant 11 actes de denúncia durant esta passada jornada al no fer l’ús de la protecció amb l’objectiu de poder evitar contagis, i també s‘han sancionat a 7 persones reunides en grups.

 

Per la seua part en el dispositiu per a garantir el tancament de l’hostaleria en tota la ciutat, assignant diferents unitats a cada un dels sectors, s’ha sancionat a un bar amb persones consumint en el seu interior. Quant al servici nocturn, els agents han desallotjat una festa il·legal que s’estava celebrant amb soroll i molèsties en una casa.

Últimes notícies

Nova guia web de València per a seguir l’eclipsi solar del 12 d’agost amb tota seguretat

La web municipal de València ha obert un espai específic amb horaris, punts d’observació, consells de seguretat, transport i activitats per a gaudir de l’eclipsi solar del 12 d’agost.

Una nova formulació valenciana promet protecció davant la radiació ionitzant

L’Institut d’Investigació Sanitària La Fe i la Universitat de València han desenvolupat una formulació innovadora que combina compostos bioactius per a protegir l’organisme davant la radiació ionitzant i reduir-ne els danys després de l’exposició.

Rescatats amb helicòpter quatre senderistes deshidratats al barranc de l’Encantà

Quatre senderistes han sigut evacuats amb l’helicòpter del Consorci Provincial de Bombers al barranc de l’Encantà, entre Planes i l’embassament de Beniarrés, després de patir esgotament i deshidratació en una zona de difícil accés i amb altes temperatures.

Quatre detinguts per una onada de robatoris en empreses de la Comunitat Valenciana i Cuenca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens, tots de nacionalitat romanesa, acusats d’onze robatoris en empreses de la Comunitat Valenciana i de Cuenca mitjançant el mètode del butró. En els registres a València s’han recuperat un arma de foc, joies, diners en efectiu i ferramentes robades.

Detingut a Oriola un membre d’una banda que atracava joieries a França

La Policia Nacional, els Mossos i la Gendarmerie han desmantellat una organització transfronterera que assaltava joieries a França, amb operatius a Barcelona, Tarragona, Oriola i Suècia.

L’equip de la UPV arrasa a la Formula Student Austria i manté el lideratge mundial

L’FSUPV Team de la Universitat Politècnica de València ha guanyat la Formula Student Austria 2026, revalida el títol i consolida el seu lideratge mundial en la categoria de combustió.

A presó un jove per una onada de robatoris a la AP-7 en Castelló

Un home de 27 anys ha ingressat a presó acusat d’una quinzena de robatoris en vehicles a àrees de servici de l’AP-7 a Castelló, després d’embestir un cotxe de la Guàrdia Civil en la seua fugida. La investigació ha permés recuperar més de 3.400 euros, joies i documentació falsificada.

Desmantellat a Sant Vicent del Raspeig un entramat de vehicles robats amb un detingut

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 39 anys a Sant Vicent del Raspeig acusat de gestionar un entramat de vehicles robats, després de recuperar un cotxe, una embarcació i un remolc sostrets al port d’Águilas.
FILMOTECA D'ESTIU