10.1 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Pillen a quatre persones de Madrid saltant-se el tancament perimetral del territori valencià

 

La Policia Local d’Alacant, en l’operatiu especial organitzat el primer dia de tancament de l’hostaleria i per a garantir el compliment de les mesures de restricció i seguretat enfront del Covid-19, ha imposat 24 denúncies per incomplir l’estat d’alarma en la ciutat i ha sancionat a un local amb persones consumint en el seu interior i ha dissolt una festa en una casa.

 

Els agents policials durant la vesprada han alçat la primera acta per estar usant els jocs infantils tancats en tota la ciutat com a mesura per a evitar nous contagis de Covid-19. A demés, la Policia Local ha interceptat en un control de vigilància a quatre persones de Madrid incomplint la mesura decretada per la Generalitat del tancament perimetral quan accedien al territori valencià, pel que han sigut sancionats. 

 

Els agents han intensificat al seu torn la vigilància i conscienciació ciutadana de l‘obligada mascareta alçant 11 actes de denúncia durant esta passada jornada al no fer l’ús de la protecció amb l’objectiu de poder evitar contagis, i també s‘han sancionat a 7 persones reunides en grups.

 

Per la seua part en el dispositiu per a garantir el tancament de l’hostaleria en tota la ciutat, assignant diferents unitats a cada un dels sectors, s’ha sancionat a un bar amb persones consumint en el seu interior. Quant al servici nocturn, els agents han desallotjat una festa il·legal que s’estava celebrant amb soroll i molèsties en una casa.

Últimes notícies

Chimy Ávila firma la remuntada del Betis davant l’Elx i ho fica en quarts (2-1)

El Betis va avançar a quarts de la Copa del Rei després de remuntar a l'Elx en La Cartoixa. Chimy Ávila va anotar dos gols en la segona part per a voltejar el 0-1.

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.

Jutgessa decreta el sobreseïment provisional de la causa contra un comandament de la Policia Local d’Alacant per violència de gènere

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha acordat el sobreseïment provisional de la causa contra un intendent de la Policia Local d'Alacant. El comandament ha quedat en llibertat sense mesures cautelars i la mesura sol·licitada per la denunciant ha sigut denegada al no apreciar-se indicis suficients.

Detonen un artefacte trobat a 500 metres de la costa de Dénia

L'Armada ha detonat un artefacte localitzat a uns 500 metres de la costa de Dénia, entre les platges del Raset i Els Albarenes. La zona s'ha reobert sobre les 15.30 després de l'operatiu.

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.