Pillen a quatre persones de Madrid saltant-se el tancament perimetral del territori valencià

 

La Policia Local d’Alacant, en l’operatiu especial organitzat el primer dia de tancament de l’hostaleria i per a garantir el compliment de les mesures de restricció i seguretat enfront del Covid-19, ha imposat 24 denúncies per incomplir l’estat d’alarma en la ciutat i ha sancionat a un local amb persones consumint en el seu interior i ha dissolt una festa en una casa.

 

Els agents policials durant la vesprada han alçat la primera acta per estar usant els jocs infantils tancats en tota la ciutat com a mesura per a evitar nous contagis de Covid-19. A demés, la Policia Local ha interceptat en un control de vigilància a quatre persones de Madrid incomplint la mesura decretada per la Generalitat del tancament perimetral quan accedien al territori valencià, pel que han sigut sancionats. 

 

Els agents han intensificat al seu torn la vigilància i conscienciació ciutadana de l‘obligada mascareta alçant 11 actes de denúncia durant esta passada jornada al no fer l’ús de la protecció amb l’objectiu de poder evitar contagis, i també s‘han sancionat a 7 persones reunides en grups.

 

Per la seua part en el dispositiu per a garantir el tancament de l’hostaleria en tota la ciutat, assignant diferents unitats a cada un dels sectors, s’ha sancionat a un bar amb persones consumint en el seu interior. Quant al servici nocturn, els agents han desallotjat una festa il·legal que s’estava celebrant amb soroll i molèsties en una casa.

Últimes notícies

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.