Pillen a un camioner d’Alacant que quadruplicava la taxa d’alcohol

 

Un camioner, de 47 anys i veí d’Orihuela, en el Baix Segura (Alacant), que circulava quadruplicant la taxa màxima d’alcohol permesa ha sigut sorprés en Lorca (Múrcia) per la Guàrdia Civil, que ho investiga com a presumpte autor d’un delicte contra la seguretat viària, van informar fonts de la Benemèrita.

 

Una patrulla de motoristes del Destacament de Trànsit va trobar el seu camió detingut de manera antireglamentària i sense causa justificada en el carril d’eixida de l’autovia A-7 amb direcció a l’Hospital Rafael Méndez de Lorca amb el consegüent perill per a la resta de conductors, que havien de maniobrar per a esquivar-lo.

 

El conductor va ser sotmés a les proves preceptives de detecció d’alcohol, donant un resultat positiu de 0,56 i 0,57 mil·ligrams d’alcohol per litre d’aire espirat, quatre voltes més de la taxa màxima permesa que en el cas de conductors professionals és de 0,15 mil·ligrams per litre.

 

El camió procedia d’Alacant amb destinació a un magatzem situat en la localitat de Pulpí (Almeria), a on anava a carregar verdura per a l’exportació cap al Regne Unit. El conductor i les diligències instruïdes han sigut posades a la disposició del jutjat d’Instrucció número 2 de Lorca.

Últimes notícies

De la Font reivindica als golejadors d’Espanya després del 3-0 a Sèrbia

Luis de la Font defén que a Espanya no li falten golejadors després del 3-0 a Sèrbia i destaca el doblet de Oyarzabal, l'estrena golejadora de Víctor Muñoz i l'alt nivell dels seus porters.

Louzán insistix que Espanya ha d’acollir la final del Mundial 2030

Rafael Louzán celebra el bon nivell de la selecció espanyola davant Sèrbia i defén que la final del Mundial 2030 es dispute a Espanya, encara que recorda que la decisió correspon a la FIFA.

Víctor Muñoz i Christian Mosquera celebren un debut somiat amb Espanya davant Sèrbia

Víctor Muñoz marca en la seua estrena amb la selecció absoluta i destaca el suport del vestuari, mentres Christian Mosquera celebra un debut molt especial prop de casa en el 3-0 a Sèrbia.

Víctor Muñoz celebra el seu debut somiat amb Espanya davant Sèrbia

Víctor Muñoz debuta amb la selecció espanyola marcant en el 3-0 a Sèrbia i destaca el suport dels seus companys i la confiança del seleccionador en ple camí cap al Mundial 2026.

Espanya s’exhibix davant Sèrbia amb un 3-0 i encarrila el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un convincent 3-0 davant Sèrbia a Vila-real amb doblet de Oyarzabal i estrena golejadora de Víctor Muñoz, reforçant les seues sensacions abans del Mundial.

Les pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

El València Basket malgasta diversos avantatges de fins a deu i dotze punts en la pista del Partizan i cedix 110-104 en la segona pròrroga, frenant la seua baralla pel play in de l'Eurolliga.

Espanya es lluïx davant Sèrbia amb un 3-0 i consolida el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un sòlid 3-0 davant Sèrbia en un amistós que De la Font va plantejar com a part del Mundial, amb doblet de Oyarzabal i debut golejador de Víctor Muñoz.

Les 22 pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

Les 22 pèrdues de pilota impedixen al València Basket tancar un dol que va dominar durant molts minuts i acaba perdent 110-104 davant el Partizan en la segona pròrroga.