Pillen a un camioner d’Alacant que quadruplicava la taxa d’alcohol

 

Un camioner, de 47 anys i veí d’Orihuela, en el Baix Segura (Alacant), que circulava quadruplicant la taxa màxima d’alcohol permesa ha sigut sorprés en Lorca (Múrcia) per la Guàrdia Civil, que ho investiga com a presumpte autor d’un delicte contra la seguretat viària, van informar fonts de la Benemèrita.

 

Una patrulla de motoristes del Destacament de Trànsit va trobar el seu camió detingut de manera antireglamentària i sense causa justificada en el carril d’eixida de l’autovia A-7 amb direcció a l’Hospital Rafael Méndez de Lorca amb el consegüent perill per a la resta de conductors, que havien de maniobrar per a esquivar-lo.

 

El conductor va ser sotmés a les proves preceptives de detecció d’alcohol, donant un resultat positiu de 0,56 i 0,57 mil·ligrams d’alcohol per litre d’aire espirat, quatre voltes més de la taxa màxima permesa que en el cas de conductors professionals és de 0,15 mil·ligrams per litre.

 

El camió procedia d’Alacant amb destinació a un magatzem situat en la localitat de Pulpí (Almeria), a on anava a carregar verdura per a l’exportació cap al Regne Unit. El conductor i les diligències instruïdes han sigut posades a la disposició del jutjat d’Instrucció número 2 de Lorca.

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.