La Policia Local d’Alacant denuncia a 50 persones i dissol un botelló en ple toc de queda

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa de què la Policia Local en el dispositiu de control i vigilància per a fer front al Covid ha hagut d’intervindre este dijous per a dissoldre un botelló que s’havia organitzat en el carrer d’Espoz i Mina, i denunciat a un total de cinquanta persones per desobediència de l’estat d’alarma, alcoholèmies i infraccions de trànsit, de les que 24 sancions són per saltar-se el toc de queda i estar desplaçant-se sense justificació per la ciutat.

 

Segons fonts policials a les 23.00 hores, els Agents de la Unitat Fox de la Policia Local van localitzar en el carrer d’Espoz i Mina, enfront de Tabacalera, a un grup de jóvens fent un botelló il·legal, i els han alçat tres actes per consum d’alcohol en via pública. En esta mateixa intervenció també s’ha alçat dos actes per infracció a la Llei de Seguretat Ciutadana, una per la tinença de substàncies estupefaents portant haixix, i una altra per la tinença i exhibició d’un ganivet en la via pública.

 

El regidor de Seguretat, José Ramón González, ha demanat una volta més «màxima responsabilitat a tots, no hem de baixar la guàrdia per a evitar contagiar-nos de Covid, i hem de complir el toc de queda i l’ús de les mascaretes i les mesures de seguretat i higiènic sanitàries pel bé i la salut dels ciutadans per a posar fre a esta pandèmia».

 

De la mateixa manera, en l’operatiu nocturn de vigilància i control per al compliment de les mesures de seguretat la Policia Local ha organitzat un control estàtic de trànsit, en l’avinguda de Juan Bautista Lafora, entre les 00.00 i les 02.00 hores, interceptant a 23 cotxes que han sigut introduïts en el control, comprovant tant les documentacions relatives al vehicle i als seus conductors i passatgers. En este control s’han denunciat a un total de 14 persones per incompliment del toc de queda, que no han justificat cap d’ells els seus desplaçaments passades les 00.00 hores, i a quatre conductors sancionats administrativament, per superar la taxa d’alcoholèmia reglamentàriament establida.

 

Una conductora que pràcticament ha xocat contra una parada de bus

La Policia Local en el dispositiu nocturn ha imposat 17 denúncies per incompliments i infraccions en matèria de vigilància i disciplina del trànsit, cinc actes per tindre la ITV caducada, huit per falta de segur, dos per passar semàfors en fase roja, dos per estacionament indegut, i un total de deu vehicles han sigut retirats al depòsit municipal per diferents motius.

 

Per la seua part els agents mentres feien el control en Juan Bautista Lafora, i cap a les 00.45 hores, han observat com una conductora ha xocat contra la vorera, pujant sobre la mateixa, arribant a frenar molt pròxim a la marquesina d’una parada de bus, però sense arribar a col·lidir contra la mateixa, i després de l’impacte, la roda davantera dreta ha quedat rebentada. La conductora presentava símptomes evidents de trobar-se baix la influència de begudes alcohòliques, la Policia Local li ha fet les proves, que han donat un resultat positiu, instruint diligències per delicte contra la seguretat viària, i sent citada per a la celebració de juí ràpid.

 

La Policia en matèria d’incompliment del toc de queda, a demés de les 14 actes alçades en el control estàtic, han interposat 10 més en diferents carrers de la ciutat, com ara Serpentina, Quars, Esmeralda, Santa Cruz de Tenerife, Alonso Cano, Jaume II, Calderón, Camí de Benimagrell.

Últimes notícies

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.

Schinocca defensa la inversió de més de 20 milions en fitxatges de l’Elx

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha invertit més de 20 milions en el mercat estival i demana unitat a una afició preocupada per les eixides de jugadors importants.

El grup VI de Tercera Federació alça el teló amb quatre grans aspirants a l’ascens

La lliga en el grup VI de Tercera Federació arranca este cap de setmana amb Torrent, Villarreal C, Atlético Levante i Atlético Saguntino com a grans favorits a l’ascens, en una competició amb 18 equips i 34 jornades fins al maig.

Roy Revivo, nou lateral de l’Elx: ‘És un somni jugar la Lliga’

El lateral israelià Roy Revivo s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx, on assegura que complix un somni i vol superar la trajectòria del seu pare a la Lliga espanyola.

Compromís reclama investigar la gestió política de l’incendi de la Devesa

Compromís per València portarà al pròxim ple municipal una moció per crear una comissió d’investigació sobre la gestió de l’incendi que ha arrasat 37 hectàrees de la Devesa de El Saler. L’equip de govern defensa que ha actuat amb transparència i que la prioritat ha de ser aclarir qui va provocar el foc.