La Policia Local d’Alacant denuncia a 50 persones i dissol un botelló en ple toc de queda

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa de què la Policia Local en el dispositiu de control i vigilància per a fer front al Covid ha hagut d’intervindre este dijous per a dissoldre un botelló que s’havia organitzat en el carrer d’Espoz i Mina, i denunciat a un total de cinquanta persones per desobediència de l’estat d’alarma, alcoholèmies i infraccions de trànsit, de les que 24 sancions són per saltar-se el toc de queda i estar desplaçant-se sense justificació per la ciutat.

 

Segons fonts policials a les 23.00 hores, els Agents de la Unitat Fox de la Policia Local van localitzar en el carrer d’Espoz i Mina, enfront de Tabacalera, a un grup de jóvens fent un botelló il·legal, i els han alçat tres actes per consum d’alcohol en via pública. En esta mateixa intervenció també s’ha alçat dos actes per infracció a la Llei de Seguretat Ciutadana, una per la tinença de substàncies estupefaents portant haixix, i una altra per la tinença i exhibició d’un ganivet en la via pública.

 

El regidor de Seguretat, José Ramón González, ha demanat una volta més «màxima responsabilitat a tots, no hem de baixar la guàrdia per a evitar contagiar-nos de Covid, i hem de complir el toc de queda i l’ús de les mascaretes i les mesures de seguretat i higiènic sanitàries pel bé i la salut dels ciutadans per a posar fre a esta pandèmia».

 

De la mateixa manera, en l’operatiu nocturn de vigilància i control per al compliment de les mesures de seguretat la Policia Local ha organitzat un control estàtic de trànsit, en l’avinguda de Juan Bautista Lafora, entre les 00.00 i les 02.00 hores, interceptant a 23 cotxes que han sigut introduïts en el control, comprovant tant les documentacions relatives al vehicle i als seus conductors i passatgers. En este control s’han denunciat a un total de 14 persones per incompliment del toc de queda, que no han justificat cap d’ells els seus desplaçaments passades les 00.00 hores, i a quatre conductors sancionats administrativament, per superar la taxa d’alcoholèmia reglamentàriament establida.

 

Una conductora que pràcticament ha xocat contra una parada de bus

La Policia Local en el dispositiu nocturn ha imposat 17 denúncies per incompliments i infraccions en matèria de vigilància i disciplina del trànsit, cinc actes per tindre la ITV caducada, huit per falta de segur, dos per passar semàfors en fase roja, dos per estacionament indegut, i un total de deu vehicles han sigut retirats al depòsit municipal per diferents motius.

 

Per la seua part els agents mentres feien el control en Juan Bautista Lafora, i cap a les 00.45 hores, han observat com una conductora ha xocat contra la vorera, pujant sobre la mateixa, arribant a frenar molt pròxim a la marquesina d’una parada de bus, però sense arribar a col·lidir contra la mateixa, i després de l’impacte, la roda davantera dreta ha quedat rebentada. La conductora presentava símptomes evidents de trobar-se baix la influència de begudes alcohòliques, la Policia Local li ha fet les proves, que han donat un resultat positiu, instruint diligències per delicte contra la seguretat viària, i sent citada per a la celebració de juí ràpid.

 

La Policia en matèria d’incompliment del toc de queda, a demés de les 14 actes alçades en el control estàtic, han interposat 10 més en diferents carrers de la ciutat, com ara Serpentina, Quars, Esmeralda, Santa Cruz de Tenerife, Alonso Cano, Jaume II, Calderón, Camí de Benimagrell.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.