La Policia Local d’Alacant denuncia a 50 persones i dissol un botelló en ple toc de queda

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa de què la Policia Local en el dispositiu de control i vigilància per a fer front al Covid ha hagut d’intervindre este dijous per a dissoldre un botelló que s’havia organitzat en el carrer d’Espoz i Mina, i denunciat a un total de cinquanta persones per desobediència de l’estat d’alarma, alcoholèmies i infraccions de trànsit, de les que 24 sancions són per saltar-se el toc de queda i estar desplaçant-se sense justificació per la ciutat.

 

Segons fonts policials a les 23.00 hores, els Agents de la Unitat Fox de la Policia Local van localitzar en el carrer d’Espoz i Mina, enfront de Tabacalera, a un grup de jóvens fent un botelló il·legal, i els han alçat tres actes per consum d’alcohol en via pública. En esta mateixa intervenció també s’ha alçat dos actes per infracció a la Llei de Seguretat Ciutadana, una per la tinença de substàncies estupefaents portant haixix, i una altra per la tinença i exhibició d’un ganivet en la via pública.

 

El regidor de Seguretat, José Ramón González, ha demanat una volta més «màxima responsabilitat a tots, no hem de baixar la guàrdia per a evitar contagiar-nos de Covid, i hem de complir el toc de queda i l’ús de les mascaretes i les mesures de seguretat i higiènic sanitàries pel bé i la salut dels ciutadans per a posar fre a esta pandèmia».

 

De la mateixa manera, en l’operatiu nocturn de vigilància i control per al compliment de les mesures de seguretat la Policia Local ha organitzat un control estàtic de trànsit, en l’avinguda de Juan Bautista Lafora, entre les 00.00 i les 02.00 hores, interceptant a 23 cotxes que han sigut introduïts en el control, comprovant tant les documentacions relatives al vehicle i als seus conductors i passatgers. En este control s’han denunciat a un total de 14 persones per incompliment del toc de queda, que no han justificat cap d’ells els seus desplaçaments passades les 00.00 hores, i a quatre conductors sancionats administrativament, per superar la taxa d’alcoholèmia reglamentàriament establida.

 

Una conductora que pràcticament ha xocat contra una parada de bus

La Policia Local en el dispositiu nocturn ha imposat 17 denúncies per incompliments i infraccions en matèria de vigilància i disciplina del trànsit, cinc actes per tindre la ITV caducada, huit per falta de segur, dos per passar semàfors en fase roja, dos per estacionament indegut, i un total de deu vehicles han sigut retirats al depòsit municipal per diferents motius.

 

Per la seua part els agents mentres feien el control en Juan Bautista Lafora, i cap a les 00.45 hores, han observat com una conductora ha xocat contra la vorera, pujant sobre la mateixa, arribant a frenar molt pròxim a la marquesina d’una parada de bus, però sense arribar a col·lidir contra la mateixa, i després de l’impacte, la roda davantera dreta ha quedat rebentada. La conductora presentava símptomes evidents de trobar-se baix la influència de begudes alcohòliques, la Policia Local li ha fet les proves, que han donat un resultat positiu, instruint diligències per delicte contra la seguretat viària, i sent citada per a la celebració de juí ràpid.

 

La Policia en matèria d’incompliment del toc de queda, a demés de les 14 actes alçades en el control estàtic, han interposat 10 més en diferents carrers de la ciutat, com ara Serpentina, Quars, Esmeralda, Santa Cruz de Tenerife, Alonso Cano, Jaume II, Calderón, Camí de Benimagrell.

Últimes notícies

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.