La Policia Local d’Alacant denuncia a 50 persones i dissol un botelló en ple toc de queda

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa de què la Policia Local en el dispositiu de control i vigilància per a fer front al Covid ha hagut d’intervindre este dijous per a dissoldre un botelló que s’havia organitzat en el carrer d’Espoz i Mina, i denunciat a un total de cinquanta persones per desobediència de l’estat d’alarma, alcoholèmies i infraccions de trànsit, de les que 24 sancions són per saltar-se el toc de queda i estar desplaçant-se sense justificació per la ciutat.

 

Segons fonts policials a les 23.00 hores, els Agents de la Unitat Fox de la Policia Local van localitzar en el carrer d’Espoz i Mina, enfront de Tabacalera, a un grup de jóvens fent un botelló il·legal, i els han alçat tres actes per consum d’alcohol en via pública. En esta mateixa intervenció també s’ha alçat dos actes per infracció a la Llei de Seguretat Ciutadana, una per la tinença de substàncies estupefaents portant haixix, i una altra per la tinença i exhibició d’un ganivet en la via pública.

 

El regidor de Seguretat, José Ramón González, ha demanat una volta més «màxima responsabilitat a tots, no hem de baixar la guàrdia per a evitar contagiar-nos de Covid, i hem de complir el toc de queda i l’ús de les mascaretes i les mesures de seguretat i higiènic sanitàries pel bé i la salut dels ciutadans per a posar fre a esta pandèmia».

 

De la mateixa manera, en l’operatiu nocturn de vigilància i control per al compliment de les mesures de seguretat la Policia Local ha organitzat un control estàtic de trànsit, en l’avinguda de Juan Bautista Lafora, entre les 00.00 i les 02.00 hores, interceptant a 23 cotxes que han sigut introduïts en el control, comprovant tant les documentacions relatives al vehicle i als seus conductors i passatgers. En este control s’han denunciat a un total de 14 persones per incompliment del toc de queda, que no han justificat cap d’ells els seus desplaçaments passades les 00.00 hores, i a quatre conductors sancionats administrativament, per superar la taxa d’alcoholèmia reglamentàriament establida.

 

Una conductora que pràcticament ha xocat contra una parada de bus

La Policia Local en el dispositiu nocturn ha imposat 17 denúncies per incompliments i infraccions en matèria de vigilància i disciplina del trànsit, cinc actes per tindre la ITV caducada, huit per falta de segur, dos per passar semàfors en fase roja, dos per estacionament indegut, i un total de deu vehicles han sigut retirats al depòsit municipal per diferents motius.

 

Per la seua part els agents mentres feien el control en Juan Bautista Lafora, i cap a les 00.45 hores, han observat com una conductora ha xocat contra la vorera, pujant sobre la mateixa, arribant a frenar molt pròxim a la marquesina d’una parada de bus, però sense arribar a col·lidir contra la mateixa, i després de l’impacte, la roda davantera dreta ha quedat rebentada. La conductora presentava símptomes evidents de trobar-se baix la influència de begudes alcohòliques, la Policia Local li ha fet les proves, que han donat un resultat positiu, instruint diligències per delicte contra la seguretat viària, i sent citada per a la celebració de juí ràpid.

 

La Policia en matèria d’incompliment del toc de queda, a demés de les 14 actes alçades en el control estàtic, han interposat 10 més en diferents carrers de la ciutat, com ara Serpentina, Quars, Esmeralda, Santa Cruz de Tenerife, Alonso Cano, Jaume II, Calderón, Camí de Benimagrell.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket es juga a Manresa la segona plaça i moral per a l’Eurolliga

El València Basket visita al BAXI Manresa amb la necessitat de guanyar per a defendre la segona plaça de la Lliga Endesa i reforçar la seua moral abans de jugar-se la vida en l'Eurolliga a Atenes.

Mor Tità, el gos de rescat dels bombers d’Alacant amb més de 80 busques realitzades

Tità, gos de rescat del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant, mor als 13 anys després de participar en més de 80 busques de persones en desastres naturals a Espanya i a l'estranger.

Un policia fora de servici deté a un home que agredia a la seua dona a Dénia

Un home de 74 anys és detingut a Dénia després que un policia nacional anara de servici sentira els crits de la seua dona i ho reduïra dins de la vivenda.

Reuvers apel·la a guanyar a Manresa per a afermar el segon lloc i impulsar al València Basket en l’Eurolliga

Nate Reuvers subratlla que el València Basket necessita véncer en la pista del Baxi Manresa per a afermar la segona plaça de l'ACB i arribar amb confiança al tercer partit del playoff d'Eurolliga davant el Panathinaikos.

El València Basket busca rematar el passe a semifinals davant el Ensino amb 13 punts de renda

El València Basket afronta la volta dels quarts de final de la Lliga Femenina Endesa davant el Durán Maquinaria Ensino amb 13 punts d'avantatge i el suport del Roig Arena per a tancar el passe a semifinals.

Sis mesos de Pérez Llorca al capdavant del Consell: rebaixa fiscal, vivenda i reforç de servicis públics

Juanfran Pérez Llorca complix sis mesos al capdavant del Consell amb la baixada d'impostos, l'accés a la vivenda i el reforç de sanitat, educació i infraestructures com a eixos de la seua acció de govern.

Avís groc per pluges i tempestes el diumenge a l’interior sud de València

La Aemet activa l'avís groc per a la vesprada del diumenge a l'interior sud de València per tempestes que poden deixar fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possible graníssol.

El decret de convivència reduïx un 60% el ciberassetjament escolar a les aules valencianes

El nou decret de convivència i la regulació de l'ús del mòbil a les aules han permés reduir un 60% les dades de ciberassetjament escolar en la Comunitat Valenciana, reforçats amb noves figures de protecció i recursos específics.