Mastodon
24.9 C
València
Divendres, 19 setembre, 2025

Detenen a un home que circulava de manera temerària amb un cotxe robat en Alacant

 

Este divendres, cap a les 11.20 hores, la Policia Local d’Alacant va dur a terme una espectacular persecució per tot el centre de la ciutat, en la que va conseguir detindre a un home, de 40 anys, per un presumpte delicte de robatori de vehicle, falsedat documental, no tindre permís de conduir, conducció temerària i contra la seguretat viària.

 

Segons ha explicat el cos policial, el detingut circulava amb un vehicle robat i va posar en risc la vida de peatons i conductors en la persecució. A demés, el presumpte autor dels fets tenia més d’una trentena de detencions anteriors.

 

Els fets van tindre lloc a l’altura del carrer Maestro Marqués d’Alacant, després d’observar una patrulla de la Policia Local, com un cotxe feia un canvi de sentit saltant-se en roig un dels semàfors. Els agents van procedir a donar l’alt al conductor, moment en el que va accelerar el vehicle i va pegar a fugir.

 

Una persecució de pel·lícula per Alacant

Els agents van iniciar una espectacular persecució per diferents carrers de la ciutat. El conductor va arribar a circular en sentit contrari amb conducció temerària, fent múltiples infraccions i botant-s diferents semàfors en roig, posant en risc la vida de peatons.

 

Els agents van agarrar al conductor del cotxe que va xocar contra un altre, després de circular en direcció contrària, eixint pel seu propi peu i sent reduït pels agents per a evitar que poguera fugir del lloc. La Policia va comprovar la matrícula del cotxe apareixia com sostreta en València, així com el número de bastidor que també havia sigut robada, i a demés, el detingut no tenia permís de conduir.

 

Per tals fets este home ha sigut detingut per un presumpte delicte de robatori del vehicle, falsedat documental, mancar de permís de conduir, conducció temerària i contra la seguretat viària. Posteriorment, el detingut va ser traslladat a la comissaria i posat a la disposició de l’autoritat judicial.

Últimes notícies

Els enginyers de camins sostenen que executar les infraestructures previstes hauria reduït les víctimes de la DANA

José Trigueros va defendre al Senat que, d'haver-se executat les obres previstes, la DANA de 2024 hauria causat menys víctimes i danys. Va reclamar preses, desviaments, tràmits més àgils, neteja de llits i alertes per a reforçar la resiliència a València i les conques mediterrànies.

Activistes exigixen a València un embargament d’armes a Israel i el registre d’un vaixell

Desenes de persones protesten davant el Port de València per a demanar un embargament integral al comerç d'armes amb Israel i la immobilització i inspecció d'un vaixell. La denúncia assenyala escales a València, Barcelona i Algesires i reclama controls sobre material de defensa i de doble ús.

SOS Desapareguts demana a Bernabé coordinació entre Govern i Consell després de la DANA

Joaquín Amills reclama a la delegada del Govern, Pilar Bernabé, que l'Executiu central i la Generalitat treballen de manera conjunta i sense polititzar la reconstrucció. També posa el focus en la salut mental dels afectats.

Detinguda pel presumpte escanyament d’una amiga amb un cable d’aspiradora a Benidorm

Una dona britànica de 64 anys va ser arrestada a Benidorm pel presumpte escanyament d'una amiga, de 66, amb el cable d'una aspiradora. La investigació seguix oberta després de l'avís d'una tercera turista al 112.

El Campello demana col·laboració per a identificar als responsables d’un abocament altament contaminant

L'Ajuntament del Campello sol·licita ajuda per a localitzar als autors d'un abocament de panells de fibra de vidre en la partida de Oñate. La Policia Local investiga i la sanció pot aconseguir 30.050 euros.

Tots a una Veu exigix coordinació i més inversió a la comissionada de la DANA

Tots a una Veu demana a la comissionada de la DANA, Zulima Pérez, un pla coordinat amb la Generalitat que fixe terminis, finançament i mesures de prevenció. L'entitat reclama formació ciutadana, ajustos en la gestió d'emergències i evitar triomfalismes i inauguracions per separat.

Toni Pérez lamenta la visita de Sánchez: sense tren a l’aeroport ni segona pista

El president de la Diputació d'Alacant titlla de decebedora la visita de Pedro Sánchez a l'aeroport i denúncia que no hi haja compromisos per al tren ni per a una segona pista.

La Generalitat bateja el viaducte d’accés a Torrent com a pont de la Comunitat de Madrid

La Generalitat canvia de nom el viaducte de la CV-403 que creua el barranc de Poio, a l'entrada de Torrent, com a pont de la Comunitat de Madrid. El gest agraïx el suport aportat després de les inundacions i el desplegament d'autobusos que va mantindre la mobilitat fins a la reobertura de Metrovalencia.