Detenen a un home que circulava de manera temerària amb un cotxe robat en Alacant

 

Este divendres, cap a les 11.20 hores, la Policia Local d’Alacant va dur a terme una espectacular persecució per tot el centre de la ciutat, en la que va conseguir detindre a un home, de 40 anys, per un presumpte delicte de robatori de vehicle, falsedat documental, no tindre permís de conduir, conducció temerària i contra la seguretat viària.

 

Segons ha explicat el cos policial, el detingut circulava amb un vehicle robat i va posar en risc la vida de peatons i conductors en la persecució. A demés, el presumpte autor dels fets tenia més d’una trentena de detencions anteriors.

 

Els fets van tindre lloc a l’altura del carrer Maestro Marqués d’Alacant, després d’observar una patrulla de la Policia Local, com un cotxe feia un canvi de sentit saltant-se en roig un dels semàfors. Els agents van procedir a donar l’alt al conductor, moment en el que va accelerar el vehicle i va pegar a fugir.

 

Una persecució de pel·lícula per Alacant

Els agents van iniciar una espectacular persecució per diferents carrers de la ciutat. El conductor va arribar a circular en sentit contrari amb conducció temerària, fent múltiples infraccions i botant-s diferents semàfors en roig, posant en risc la vida de peatons.

 

Els agents van agarrar al conductor del cotxe que va xocar contra un altre, després de circular en direcció contrària, eixint pel seu propi peu i sent reduït pels agents per a evitar que poguera fugir del lloc. La Policia va comprovar la matrícula del cotxe apareixia com sostreta en València, així com el número de bastidor que també havia sigut robada, i a demés, el detingut no tenia permís de conduir.

 

Per tals fets este home ha sigut detingut per un presumpte delicte de robatori del vehicle, falsedat documental, mancar de permís de conduir, conducció temerària i contra la seguretat viària. Posteriorment, el detingut va ser traslladat a la comissaria i posat a la disposició de l’autoritat judicial.

Últimes notícies

TJ Shorts arriba al València Basket amb la mirada posada en un títol

TJ Shorts ja s'ha incorporat al València Basket i assegura que el seu objectiu és guanyar el màxim i tindre opcions reals de lluitar per un títol a final de temporada.

Docents i sindicats acumulen 14 multes per accions durant la vaga educativa

La Coordinadora d'Asemblees Docents ha denunciat 14 expedients sancionadors, per més de 8.600 euros, relacionats amb la vaga del professorat iniciada en maig.

L’interior de València s’enfila per damunt dels 41 graus en plena onada de calor

Les màximes han superat els 41 graus en diversos punts de l’interior de la província de València, amb 41,5 graus a Requena (Casas del Río), segons l’Associació Valenciana de Meteorologia.

València obri els centres d’emergències socials i allarga l’horari de les piscines per l’onada de calor

L’Ajuntament de València ha activat refugis climàtics, ha obert centres d’emergències socials i ha retardat el tancament de les piscines municipals davant la previsió de temperatures extremes. També ha suspés activitats a l’aire lliure, ha tancat la Devesa i ha adaptat serveis municipals i obres.

Nivell 3 de preemergència per calor extrema i risc màxim d’incendis a la Comunitat Valenciana

Emergències ha activat el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals fins al 21 d’agost i restringix l’accés a parcs naturals. A més, recomana adaptar els festejos de bous al carrer per a protegir els animals davant l’onada de calor.

Les exportacions valencianes creixen un 5 % i superen els 20.180 milions fins juny

Les exportacions de la Comunitat Valenciana han arribat a 20.180,3 milions d'euros en el primer semestre de 2026, un 5 % més que un any abans. València lidera les vendes a l'exterior, mentres la indústria agroalimentària i els béns d'equip trauen pit.

L’episodi de calor torna a calfar el Mediterrani fins als 30 graus

L’onada de calor que torna a afectar la Comunitat Valenciana ha mantingut el Mediterrani al voltant dels 30 graus, una situació que els experts qualifiquen de preocupant.

Xàtiva estrena 41 nous trens de Rodalia amb més capacitat i comoditats

El ministre de Transports, Óscar Puente, ha presentat a Xàtiva els primers 41 trens Civia 465 per a les línies C1, C2 i C6, amb un 30 % més de capacitat i millores de confort. Els combois començaran a circular des d’hui i s’aniran incorporant de forma progressiva fins a 2027.