Detenen a un home que circulava de manera temerària amb un cotxe robat en Alacant

 

Este divendres, cap a les 11.20 hores, la Policia Local d’Alacant va dur a terme una espectacular persecució per tot el centre de la ciutat, en la que va conseguir detindre a un home, de 40 anys, per un presumpte delicte de robatori de vehicle, falsedat documental, no tindre permís de conduir, conducció temerària i contra la seguretat viària.

 

Segons ha explicat el cos policial, el detingut circulava amb un vehicle robat i va posar en risc la vida de peatons i conductors en la persecució. A demés, el presumpte autor dels fets tenia més d’una trentena de detencions anteriors.

 

Els fets van tindre lloc a l’altura del carrer Maestro Marqués d’Alacant, després d’observar una patrulla de la Policia Local, com un cotxe feia un canvi de sentit saltant-se en roig un dels semàfors. Els agents van procedir a donar l’alt al conductor, moment en el que va accelerar el vehicle i va pegar a fugir.

 

Una persecució de pel·lícula per Alacant

Els agents van iniciar una espectacular persecució per diferents carrers de la ciutat. El conductor va arribar a circular en sentit contrari amb conducció temerària, fent múltiples infraccions i botant-s diferents semàfors en roig, posant en risc la vida de peatons.

 

Els agents van agarrar al conductor del cotxe que va xocar contra un altre, després de circular en direcció contrària, eixint pel seu propi peu i sent reduït pels agents per a evitar que poguera fugir del lloc. La Policia va comprovar la matrícula del cotxe apareixia com sostreta en València, així com el número de bastidor que també havia sigut robada, i a demés, el detingut no tenia permís de conduir.

 

Per tals fets este home ha sigut detingut per un presumpte delicte de robatori del vehicle, falsedat documental, mancar de permís de conduir, conducció temerària i contra la seguretat viària. Posteriorment, el detingut va ser traslladat a la comissaria i posat a la disposició de l’autoritat judicial.

Últimes notícies

Juny de 2026 marca un rècord de calor extrem i sequera a la Comunitat Valenciana

Juny de 2026 ha sigut el tercer més càlid i un dels més secs del segle XXI a la Comunitat Valenciana, amb 2,6 graus per damunt de la mitjana i un dèficit de pluja del 77 %. Les dades d’Aemet confirmen una primera mitat d’any extremadament càlida i molt seca, sobretot a Castelló i a l’interior.

PortCastelló creix un 7,4% en trànsit de mercaderies i acarona els 10 milions de tones

PortCastelló ha tancat el primer semestre de 2026 amb 9,88 milions de tones mogudes, un 7,4% més que un any abans, impulsat pel fort augment de la mercaderia general i els granel·les sòlids.

Desmantellen una plantació de marihuana en una vivenda d’Alacant i detenen el responsable

Policia Nacional i Policia Local han desmantellat una plantació de marihuana sota sostre en una vivenda de la zona Nord d’Alacant i han detingut un home de 48 anys acusat de tràfic de drogues i frau elèctric.

Setmana de calor extrem a la Comunitat Valenciana amb pols en suspensió i tempestes seques

Aemet ha alertat que la Comunitat Valenciana afronta una setmana molt adversa a partir de dimecres, amb més de 40 graus, pols en suspensió i tempestes seques a l’interior.

El calor extrem ha causat 114 morts a la Comunitat Valenciana des de l’1 de juliol

Les altes temperatures han provocat 114 morts en dotze dies a la Comunitat Valenciana, nou vegades més que en el mateix període de 2025.

L’impacte psicològic i laboral de l’Alzheimer sacseja milers de famílies valencianes

L’Alzheimer obliga molts cuidadors a reduir jornada o deixar la faena, amb un fort cost emocional, econòmic i jurídic per a les famílies.

Una nova nanoteràpia millora el tractament del càncer de mama triple negatiu

Investigadors de l’Incliva i la UPV han desenvolupat una nanoteràpia dirigida que millora l’eficàcia de la quimioteràpia en càncer de mama triple negatiu i en reduïx la toxicitat.

Una nova nanoteràpia valenciana millora el tractament del càncer de mama triple negatiu

Un equip d’Incliva i la UPV ha desenvolupat una nanoteràpia dirigida que millora l’eficàcia de la quimioteràpia en càncer de mama triple negatiu i en podria reduir la toxicitat.