18 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Detenen a un home que circulava de manera temerària amb un cotxe robat en Alacant

 

Este divendres, cap a les 11.20 hores, la Policia Local d’Alacant va dur a terme una espectacular persecució per tot el centre de la ciutat, en la que va conseguir detindre a un home, de 40 anys, per un presumpte delicte de robatori de vehicle, falsedat documental, no tindre permís de conduir, conducció temerària i contra la seguretat viària.

 

Segons ha explicat el cos policial, el detingut circulava amb un vehicle robat i va posar en risc la vida de peatons i conductors en la persecució. A demés, el presumpte autor dels fets tenia més d’una trentena de detencions anteriors.

 

Els fets van tindre lloc a l’altura del carrer Maestro Marqués d’Alacant, després d’observar una patrulla de la Policia Local, com un cotxe feia un canvi de sentit saltant-se en roig un dels semàfors. Els agents van procedir a donar l’alt al conductor, moment en el que va accelerar el vehicle i va pegar a fugir.

 

Una persecució de pel·lícula per Alacant

Els agents van iniciar una espectacular persecució per diferents carrers de la ciutat. El conductor va arribar a circular en sentit contrari amb conducció temerària, fent múltiples infraccions i botant-s diferents semàfors en roig, posant en risc la vida de peatons.

 

Els agents van agarrar al conductor del cotxe que va xocar contra un altre, després de circular en direcció contrària, eixint pel seu propi peu i sent reduït pels agents per a evitar que poguera fugir del lloc. La Policia va comprovar la matrícula del cotxe apareixia com sostreta en València, així com el número de bastidor que també havia sigut robada, i a demés, el detingut no tenia permís de conduir.

 

Per tals fets este home ha sigut detingut per un presumpte delicte de robatori del vehicle, falsedat documental, mancar de permís de conduir, conducció temerària i contra la seguretat viària. Posteriorment, el detingut va ser traslladat a la comissaria i posat a la disposició de l’autoritat judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Audiència de València ordena obrir el juí oral a Mónica Oltra per encobriment

L'Audiència Provincial de València ha ordenat al Jutjat d'Instrucció 15 obrir juí oral a Mónica Oltra i a altres nou pel presumpte encobriment dels abusos a una menor. La decisió revoca la negativa prèvia i aprecia base indiciària suficient per a enjudiciar els fets.

Consum va facturar 891 milions a la seua franquícia Charter en 2025 i va obrir 41 botigues

Consum va incrementar un 14,02% la facturació a la seua franquícia Charter en 2025, fins a 891,11 milions, i va elevar la xarxa a 504 botigues. El 73% de les obertures es va concentrar en la Comunitat Valenciana i Catalunya; per a 2026 preveu 37 noves botigues i una alça del 8,2%.

Dos detinguts per defraudar 217.000 euros amb falses inversions immobiliàries

La Policia Nacional ha detingut a València a un home i una dona per, presumptament, estafar 217.000 euros a una dona amb suposades inversions a Madrid. Van ser arrestats quan anaven a tornar a sol·licitar-li diners i van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

La Comunitat Valenciana suma 1,4 milions de pernoctacions hoteleres al gener i puja preus un 6%

La Comunitat Valenciana va registrar 1,4 milions de pernoctacions hoteleres al gener, amb preus un 6% més cars. El turista estranger va aportar més nits malgrat arribar en menor número.

El Llevant necessita huit triomfs en tretze jornades per a depassar els 40 punts

Penúltim amb 18 punts, l'equip ha de sumar 24 més per a arribar a 42, el llindar que sol assegurar la salvació. Enfronta quatre dols directes que marcaran el seu futur.

Concentració davant Les Corts fa costat a les víctimes de la dana i exigix presó per a Mazón

Una concentració davant Les Corts ha recolzat a les víctimes de la dana de 2024 i ha exigit presó per a Carlos Mazón. Els afectats intervindran 483 dies després i hi haurà una altra protesta l'1 de març.

Les Falles de 2026 eleven la facturació pirotècnica a 8,75 milions, un 3% més

ACFAE preveu 8,75 milions d'euros en vendes durant les Falles de 2026, un 3% més. El consum mig es manté en 45 euros i s'esperen més de 1.000 contractacions.

L’Audiència de València ordena obrir juí oral contra Mónica Oltra per encobriment

L'Audiència Provincial de València ha ordenat al Jutjat d'Instrucció 15 obrir juí oral contra Mónica Oltra i altres nou per presumpte encobriment d'abusos. La decisió revoca el sobreseïment i dona pas a la fase d'enjudiciament.