Detenen a un home que circulava de manera temerària amb un cotxe robat en Alacant

 

Este divendres, cap a les 11.20 hores, la Policia Local d’Alacant va dur a terme una espectacular persecució per tot el centre de la ciutat, en la que va conseguir detindre a un home, de 40 anys, per un presumpte delicte de robatori de vehicle, falsedat documental, no tindre permís de conduir, conducció temerària i contra la seguretat viària.

 

Segons ha explicat el cos policial, el detingut circulava amb un vehicle robat i va posar en risc la vida de peatons i conductors en la persecució. A demés, el presumpte autor dels fets tenia més d’una trentena de detencions anteriors.

 

Els fets van tindre lloc a l’altura del carrer Maestro Marqués d’Alacant, després d’observar una patrulla de la Policia Local, com un cotxe feia un canvi de sentit saltant-se en roig un dels semàfors. Els agents van procedir a donar l’alt al conductor, moment en el que va accelerar el vehicle i va pegar a fugir.

 

Una persecució de pel·lícula per Alacant

Els agents van iniciar una espectacular persecució per diferents carrers de la ciutat. El conductor va arribar a circular en sentit contrari amb conducció temerària, fent múltiples infraccions i botant-s diferents semàfors en roig, posant en risc la vida de peatons.

 

Els agents van agarrar al conductor del cotxe que va xocar contra un altre, després de circular en direcció contrària, eixint pel seu propi peu i sent reduït pels agents per a evitar que poguera fugir del lloc. La Policia va comprovar la matrícula del cotxe apareixia com sostreta en València, així com el número de bastidor que també havia sigut robada, i a demés, el detingut no tenia permís de conduir.

 

Per tals fets este home ha sigut detingut per un presumpte delicte de robatori del vehicle, falsedat documental, mancar de permís de conduir, conducció temerària i contra la seguretat viària. Posteriorment, el detingut va ser traslladat a la comissaria i posat a la disposició de l’autoritat judicial.

Anuncios

Últimes notícies

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.

El Consell fixa com es triarà la llengua base en l’admissió escolar de 2026-2027

El Consell ha ratificat l'informe que regula l'admissió de l'alumnat i l'elecció o canvi de llengua base per al curs 2026-2027, donant preferència a les famílies que ja estan escolaritzades en el mateix centre.

Juí a Alacant a un home acusat de forçar a una dona a consumir drogues i agredir-la sexualment

La Fiscalia demana 12 anys i tres mesos de presó per a un home acusat d'amenaçar a una dona amb una arma i obligar-la a consumir drogues abans d'agredir-la sexualment en una casa de camp de Novelda en 2019.