La Policia desmantella una local de prostitució clandestí en Alacant

 

Agents de la Policia Nacional d’Alacant han localitzat una casa situada en un cèntric carrer de la ciutat en la que dones exercien la prostitució de manera clandestina, sense respectar cap classe de mesura sanitària. S’han alçat un total de sis actes de sanció, segons un comunicat.

 

Els fets es van destapar quan una patrulla que es trobava de servici durant la passada matinada va observar un taxi que es trobava fent el trasllat d’un home fora de l’horari permés de mobilitat de persones. Els policies es van donar compte que, davant de la presència policial, este vehicle va començar a fer un itinerari sense molt de sentit, motiu pel que li van fer  un seguiment discret per a conéixer el seu destí.

 

Una volta finalitzat el trasllat, el passatger va abandonar el taxi, va continuar a peu per una dels carrers cèntrics de la ciutat i es va detindre a l’altura d’un portal, moment en el que va ser interceptat pels agents. En ser preguntat pel motiu de trobar-se transitant a eixes hores no permeses, els va manifestar que es dirigia a una «casa de cites».

 

S’han alçat un total de sis actes per infracció

Davant d’estes manifestacions, els agents van posar els fets en coneixement de la resta d’unitats i van organitzar un dispositiu per a accedir dins de la casa i comprovar la veracitat dels fets. Per a això, un dels efectius que no vestia d’uniforme es va fer passar per un dels clients i després de tocar a un dels timbres, li van obrir la porta i li van convidar a entrar, fet que li va permetre confirmar que, efectivament, es tractava d’un local a on s’exercia la prostitució amb dones treballant i clients en el seu interior, sense respectar les mesures sanitàries.

 

Una volta comprovats els fets, els agents van fer una inspecció del lloc i van alçar un total de sis actes per infracció a la normativa sanitària tant a les dones com als clients que allí es trobaven. Igualment, els agents han sol·licitat la clausura del lloc per incompliment de la normativa en matèria d’obertura de locals i establiments públics. El dispositiu ha sigut dut a terme per agents del Grup Operatiu de Resposta de la Comissaria de Districte Centre d’Alacant i de la Brigada de Seguretat Ciutadana de la Comissaria Provincial d’Alacant.

Últimes notícies

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.

A presó un home per onze robatoris amb força a vaixells de la Marina de València

La Policia Nacional ha detingut un home de 31 anys acusat d’onze robatoris amb força en iats i velers de la Marina de València, alguns ocupats mentre els propietaris dormien. El jutge ha decretat el seu ingrés a la presó preventiva.

Morant reclama un Botànic 3 en un curs polític que veu decisiu per a la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha obert el nou curs polític reclamant una aliança PSPV-Compromís per a un Botànic 3 i anunciant que estudiaran recórrer al Constitucional la nova inspecció educativa. També ha carregat contra el Consell per les seues polítiques en sanitat, educació, emergències i vivenda.

Reobrin la CV-500 i la CV-401 i València inicia la neteja de la Devesa després de l’incendi

Les carreteres CV-500 i CV-401 han reobert amb normalitat després de l’incendi intencionat d’El Saler, ja controlat, i l’Ajuntament de València ha posat en marxa els treballs de neteja de la Devesa.

Elx licita la rehabilitació integral de les Clarisas per 10,1 milions d’euros

L’Ajuntament d’Elx ha tret a licitació per 10,1 milions la rehabilitació integral del Convent de la Mercè, conegut com les Clarisas, amb un termini d’execució de 36 mesos i nous usos culturals i ciutadans.

Setembre d’alta exigència per al Levante amb Barcelona, Athletic i Villarreal

El Levante afronta en setembre quatre partits de LaLiga EA Sports en quinze dies, amb duels destacats davant Barcelona, Athletic Club i Villarreal.