La Policia desmantella una local de prostitució clandestí en Alacant

 

Agents de la Policia Nacional d’Alacant han localitzat una casa situada en un cèntric carrer de la ciutat en la que dones exercien la prostitució de manera clandestina, sense respectar cap classe de mesura sanitària. S’han alçat un total de sis actes de sanció, segons un comunicat.

 

Els fets es van destapar quan una patrulla que es trobava de servici durant la passada matinada va observar un taxi que es trobava fent el trasllat d’un home fora de l’horari permés de mobilitat de persones. Els policies es van donar compte que, davant de la presència policial, este vehicle va començar a fer un itinerari sense molt de sentit, motiu pel que li van fer  un seguiment discret per a conéixer el seu destí.

 

Una volta finalitzat el trasllat, el passatger va abandonar el taxi, va continuar a peu per una dels carrers cèntrics de la ciutat i es va detindre a l’altura d’un portal, moment en el que va ser interceptat pels agents. En ser preguntat pel motiu de trobar-se transitant a eixes hores no permeses, els va manifestar que es dirigia a una «casa de cites».

 

S’han alçat un total de sis actes per infracció

Davant d’estes manifestacions, els agents van posar els fets en coneixement de la resta d’unitats i van organitzar un dispositiu per a accedir dins de la casa i comprovar la veracitat dels fets. Per a això, un dels efectius que no vestia d’uniforme es va fer passar per un dels clients i després de tocar a un dels timbres, li van obrir la porta i li van convidar a entrar, fet que li va permetre confirmar que, efectivament, es tractava d’un local a on s’exercia la prostitució amb dones treballant i clients en el seu interior, sense respectar les mesures sanitàries.

 

Una volta comprovats els fets, els agents van fer una inspecció del lloc i van alçar un total de sis actes per infracció a la normativa sanitària tant a les dones com als clients que allí es trobaven. Igualment, els agents han sol·licitat la clausura del lloc per incompliment de la normativa en matèria d’obertura de locals i establiments públics. El dispositiu ha sigut dut a terme per agents del Grup Operatiu de Resposta de la Comissaria de Districte Centre d’Alacant i de la Brigada de Seguretat Ciutadana de la Comissaria Provincial d’Alacant.

Últimes notícies

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.

Les màximes pugen fins als 34 °C en un dilluns amb 25 graus de diferència amb les mínimes

Les màximes han arribat este dilluns als 34 °C en comarques de l’interior de Castelló i València, amb salts de més de 25 graus respecte a les mínimes en alguns punts. Ademús ha registrat 8,3 °C de mínima i 33,7 °C de màxima, mentre València ciutat ha arribat als 32,5 °C.

Sánchez veu el València amb fam i creu que pot guanyar a Vitòria

L’entrenador interí del València, Óscar Sánchez, destaca la il·lusió i la passió del vestidor abans de visitar l’Alavés a Mendizorroza, i assegura que l’equip té nivell per a traure un triomf a Vitòria.

Ingressa a presó per apunyalar una dona en un camp de Carcaixent

Un home de 44 anys ha ingressat a presó acusat d’intentar assassinar una dona colombiana en una zona aïllada de Carcaixent després d’oferir-li una faena de cuidadora. La víctima va patir múltiples ganivetades en zones vitals però va ser auxiliada per conductors que passaven per allí.

Les ajudes per a autònoms i empreses de Ceuta començaran a cobrar-se en octubre

Les ajudes extraordinàries per a autònoms i empreses de Ceuta afectades per la crisi migratòria poden demanar-se des d’este dilluns i es cobraran a principis d’octubre. El ministre Arcadi España destaca que ja s’han presentat moltes sol·licituds davant l’Agència Tributària.