La Policia desmantella una local de prostitució clandestí en Alacant

 

Agents de la Policia Nacional d’Alacant han localitzat una casa situada en un cèntric carrer de la ciutat en la que dones exercien la prostitució de manera clandestina, sense respectar cap classe de mesura sanitària. S’han alçat un total de sis actes de sanció, segons un comunicat.

 

Els fets es van destapar quan una patrulla que es trobava de servici durant la passada matinada va observar un taxi que es trobava fent el trasllat d’un home fora de l’horari permés de mobilitat de persones. Els policies es van donar compte que, davant de la presència policial, este vehicle va començar a fer un itinerari sense molt de sentit, motiu pel que li van fer  un seguiment discret per a conéixer el seu destí.

 

Una volta finalitzat el trasllat, el passatger va abandonar el taxi, va continuar a peu per una dels carrers cèntrics de la ciutat i es va detindre a l’altura d’un portal, moment en el que va ser interceptat pels agents. En ser preguntat pel motiu de trobar-se transitant a eixes hores no permeses, els va manifestar que es dirigia a una «casa de cites».

 

S’han alçat un total de sis actes per infracció

Davant d’estes manifestacions, els agents van posar els fets en coneixement de la resta d’unitats i van organitzar un dispositiu per a accedir dins de la casa i comprovar la veracitat dels fets. Per a això, un dels efectius que no vestia d’uniforme es va fer passar per un dels clients i després de tocar a un dels timbres, li van obrir la porta i li van convidar a entrar, fet que li va permetre confirmar que, efectivament, es tractava d’un local a on s’exercia la prostitució amb dones treballant i clients en el seu interior, sense respectar les mesures sanitàries.

 

Una volta comprovats els fets, els agents van fer una inspecció del lloc i van alçar un total de sis actes per infracció a la normativa sanitària tant a les dones com als clients que allí es trobaven. Igualment, els agents han sol·licitat la clausura del lloc per incompliment de la normativa en matèria d’obertura de locals i establiments públics. El dispositiu ha sigut dut a terme per agents del Grup Operatiu de Resposta de la Comissaria de Districte Centre d’Alacant i de la Brigada de Seguretat Ciutadana de la Comissaria Provincial d’Alacant.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Xarxa Elèctrica reforça la xarxa de transport a València en repotenciar la línia Godelleta-Requena de 400 kV

Xarxa Elèctrica ha conclòs la repotenciació de la línia de 400 kV entre Requena i Godelleta, augmentant la seua capacitat de transport i reforçant el subministrament elèctric a la província de València.

El Port d’Alacant recolza un de cada cinc projectes de la convocatòria Ports 4.0

L'Autoritat Portuària d'Alacant ha avalat 19 dels 91 projectes comercials presentats a la convocatòria nacional Ports 4.0 i suma 35 iniciatives innovadores secundades si s'inclouen les idees.

Ramazani sosté el gol dels extrems del València en plena sequera

Els extrems del València encadenen diversos mesos sense gol i cedixen quasi tota la responsabilitat ofensiva en banda a Largie Ramazani, que acumula cinc tants de lliga.

Pérez Llorca defén que els actuals pressupostos li eviten pressions mentres prepara nous comptes

Juanfran Pérez Llorca assegura que els pressupostos de la Generalitat continuen garantint la capacitat inversora i que això li permet negociar sense presses unes noves comptes amb els grups parlamentaris.

Pérez Llorca promet continuar baixant impostos i defén el seu model fiscal en la campanya de la renda

Juanfran Pérez Llorca reivindica una política fiscal que, segons afirma, permet baixar impostos i augmentar la recaptació, i anuncia noves deduccions autonòmiques en la campanya de la renda en la Comunitat Valenciana.

L’Elx confia a recuperar a Héctor Fort per a rebre a l’Atlètic

Elx accelera la recuperació del lateral Héctor Fort després de la seua lesió de muscle i confia a tindre-ho disponible per al dol del 22 d'abril davant l'Atlètic de Madrid, pendent encara del vistiplau del Barcelona.

Detinguts tres hòmens per un punt de venda d’objectes robats en una vivenda d’Alacant

La Policia Nacional ha detingut a tres hòmens per un punt de venda i receptació d'objectes robats en una vivenda de la zona nord d'Alacant, on es van intervindre nombrosos efectes sostrets.

Paiporta impulsa el reciclatge d’aparells electrònics amb una campanya en el comerç local

Paiporta impulsa el reciclatge d'aparells elèctrics i electrònics amb una campanya de conscienciació secundada per la Generalitat i el comerç local, que reforça la reconstrucció després de la dana de 2024.