La Policia desmantella una local de prostitució clandestí en Alacant

 

Agents de la Policia Nacional d’Alacant han localitzat una casa situada en un cèntric carrer de la ciutat en la que dones exercien la prostitució de manera clandestina, sense respectar cap classe de mesura sanitària. S’han alçat un total de sis actes de sanció, segons un comunicat.

 

Els fets es van destapar quan una patrulla que es trobava de servici durant la passada matinada va observar un taxi que es trobava fent el trasllat d’un home fora de l’horari permés de mobilitat de persones. Els policies es van donar compte que, davant de la presència policial, este vehicle va començar a fer un itinerari sense molt de sentit, motiu pel que li van fer  un seguiment discret per a conéixer el seu destí.

 

Una volta finalitzat el trasllat, el passatger va abandonar el taxi, va continuar a peu per una dels carrers cèntrics de la ciutat i es va detindre a l’altura d’un portal, moment en el que va ser interceptat pels agents. En ser preguntat pel motiu de trobar-se transitant a eixes hores no permeses, els va manifestar que es dirigia a una «casa de cites».

 

S’han alçat un total de sis actes per infracció

Davant d’estes manifestacions, els agents van posar els fets en coneixement de la resta d’unitats i van organitzar un dispositiu per a accedir dins de la casa i comprovar la veracitat dels fets. Per a això, un dels efectius que no vestia d’uniforme es va fer passar per un dels clients i després de tocar a un dels timbres, li van obrir la porta i li van convidar a entrar, fet que li va permetre confirmar que, efectivament, es tractava d’un local a on s’exercia la prostitució amb dones treballant i clients en el seu interior, sense respectar les mesures sanitàries.

 

Una volta comprovats els fets, els agents van fer una inspecció del lloc i van alçar un total de sis actes per infracció a la normativa sanitària tant a les dones com als clients que allí es trobaven. Igualment, els agents han sol·licitat la clausura del lloc per incompliment de la normativa en matèria d’obertura de locals i establiments públics. El dispositiu ha sigut dut a terme per agents del Grup Operatiu de Resposta de la Comissaria de Districte Centre d’Alacant i de la Brigada de Seguretat Ciutadana de la Comissaria Provincial d’Alacant.

Últimes notícies

Més de la mitat dels jóvens de València no s’han pogut emancipar per culpa de la vivenda

Una enquesta municipal revela que el 55 % dels jóvens de València no s’han emancipat i que la vivenda és el seu principal problema, per davant de l’ocupació. Malgrat això, un 71 % es mostra satisfet amb la faena i amb el temps lliure.

El Valencia CF aprofita l’ajornament de Lliga amb un amistós contra el Teruel a Paterna

El Valencia CF jugarà este dimecres un amistós contra el CD Teruel a l’Estadi Antonio Puchades de Paterna per no perdre ritme després de l’ajornament del debut en Lliga davant el Betis, i Corberán repartirà minuts entre tota la plantilla i jugadors del Mestalla.

Compromís exigix l’enderroc de l’hotel Sidi Saler i la renaturalització de la Devesa

Compromís ha reclamat al Govern central que declare caducada la concessió de l’hotel Sidi Saler, en parc natural de l’Albufera, i inicie el seu enderroc per recuperar el cordó dunar de la Devesa.

La Comunitat activa 15.000 efectius i tanca parcs naturals pel gran eclipsi solar

La Comunitat Valenciana ha activat un macrodispositiu amb més de 15.000 efectius, 29 mitjans aeris i 40 drons per a garantir la seguretat durant l’eclipsi solar d’este dimecres, amb parcs naturals tancats i operatius especials en platges i zones d’alta afluència.

L’augment de carrapates al camp encén l’alarma sanitària entre els llauradors

AVA-ASAJA ha alertat d’un fort increment de carrapates en zones rurals valencianes i reclama mesures sobre camps abandonats i fauna salvatge per a reduir el risc per a persones i animals.

Un sisme de magnitud 2,7 sacseja el Golf de València sense causar danys

El Golf de València ha registrat este dimarts un sisme de magnitud 2,7, a sis quilòmetres de profunditat, que no ha causat danys ni incidències segons Emergències 112.

L’Elx torna a omplir el Martínez Valero amb 27.000 abonats

L’Elx ha tancat la campanya d’abonaments 2026-27 amb 27.000 abonats, xifra límit del club i rècord històric igualat, impulsat pel ‘Carnet Franjiverde’.

Així queden els dorsals del València Basket femení per a la temporada 2026-27

Les sis jugadores que continuen al València Basket conserven els seus números per al curs 2026-27, mentres que la nova incorporació Marta Suárez estrenarà el dorsal 16 a La Fonteta.