La Policia desmantella una local de prostitució clandestí en Alacant

 

Agents de la Policia Nacional d’Alacant han localitzat una casa situada en un cèntric carrer de la ciutat en la que dones exercien la prostitució de manera clandestina, sense respectar cap classe de mesura sanitària. S’han alçat un total de sis actes de sanció, segons un comunicat.

 

Els fets es van destapar quan una patrulla que es trobava de servici durant la passada matinada va observar un taxi que es trobava fent el trasllat d’un home fora de l’horari permés de mobilitat de persones. Els policies es van donar compte que, davant de la presència policial, este vehicle va començar a fer un itinerari sense molt de sentit, motiu pel que li van fer  un seguiment discret per a conéixer el seu destí.

 

Una volta finalitzat el trasllat, el passatger va abandonar el taxi, va continuar a peu per una dels carrers cèntrics de la ciutat i es va detindre a l’altura d’un portal, moment en el que va ser interceptat pels agents. En ser preguntat pel motiu de trobar-se transitant a eixes hores no permeses, els va manifestar que es dirigia a una «casa de cites».

 

S’han alçat un total de sis actes per infracció

Davant d’estes manifestacions, els agents van posar els fets en coneixement de la resta d’unitats i van organitzar un dispositiu per a accedir dins de la casa i comprovar la veracitat dels fets. Per a això, un dels efectius que no vestia d’uniforme es va fer passar per un dels clients i després de tocar a un dels timbres, li van obrir la porta i li van convidar a entrar, fet que li va permetre confirmar que, efectivament, es tractava d’un local a on s’exercia la prostitució amb dones treballant i clients en el seu interior, sense respectar les mesures sanitàries.

 

Una volta comprovats els fets, els agents van fer una inspecció del lloc i van alçar un total de sis actes per infracció a la normativa sanitària tant a les dones com als clients que allí es trobaven. Igualment, els agents han sol·licitat la clausura del lloc per incompliment de la normativa en matèria d’obertura de locals i establiments públics. El dispositiu ha sigut dut a terme per agents del Grup Operatiu de Resposta de la Comissaria de Districte Centre d’Alacant i de la Brigada de Seguretat Ciutadana de la Comissaria Provincial d’Alacant.

Últimes notícies

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.

Desmantellada una macroxarxa que portava cocaïna a Menorca des de València

Interior ha desarticulat una banda que introduïa cocaïna a gran escala a Menorca des de València, Barcelona i Mallorca, amb onze detinguts i més de sis quilos intervinguts.

El dèficit públic valencià baixa fins a 1.694 milions però continua en l’1,02 % del PIB

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana ha arribat en el primer semestre a 1.694 milions d’euros, l’1,02 % del PIB, per davall dels 1.960 milions i l’1,25 % d’un any abans. A Espanya, el dèficit de les administracions públiques (sense locals) ha pujat un 6,4 % fins als 33.668 milions, l’1,89 % del PIB.

La Universitat de València reclama més finançament i defensa la educació pública

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, ha reclamat en l’obertura del curs 2026-2027 un finançament suficient i previsible i ha defensat la universitat i la educació pública davant el creixement de la privada. L’acte ha comptat amb la ministra Diana Morant i ha servit per a reivindicar igualtat d’oportunitats, estabilitat investigadora i un marc davant els reptes de la intel·ligència artificial.