La Policia dissol una concentració de més de 80 jóvens en el port de l’Olleria

 

Este dissabte, 13 de febrer, agents de la Policia Local de l’Olleria, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), i del municipi de Canals, en la comarca de la Costera (València), juntament amb efectius de la Guàrdia Civil han dissolt una concentració de més de 80 jóvens en l’antic port de l’Olleria.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, els cossos de seguretat han informat que la gent que estava allí reunida no estava complint les mesures sanitàries davant de la crisi del coronavirus, ja que no portaven mascaretes ni tampoc respectaven la distància de seguretat.

 

Per eixos motius, quan els agents policials s’han enterat de la concentració de jóvens, han tallat immediatament els accessos a les localitats de l’Olleria i Canals i han anat fins al lloc dels fets, a on han identificat a tota la gent. La Policia Local ha informat que els jóvens havien anat des de diferents localitats de la Vall d’Albaida, com Ontinyent, Agullent, Aielo de Malferit, i també d’alguns municipis de la Costera, com Canals.

 

A conseqüència d’esta concentració, a la que els jóvens havien acudit amb cotxes i motos, ara la Policia Local de les dos localitats augmentarà el control i la vigilància de la zona durant els caps de setmana, per tal d’evitar esta classe de reunions.

Últimes notícies

Anderson decidix sobre la botzina la quarta lliga seguida del València Basket

Una canastra sobre la botzina de Yvonne Anderson va donar al València Basket el seu quart títol consecutiu de la Lliga Femenina després de remuntar davant un Casademont Zaragoza que va dominar quasi tot el partit. La vella guàrdia taronja, amb Leticia Romero i Queralt Casas, va liderar la reacció en un final decidit per xicotets detalls.

La Generalitat reobri el termini d’ajudes al lloguer per a famílies afectades per la dana de 2024

La Generalitat ha obert un nou termini fins al 30 de setembre per a demanar ajudes al lloguer destinades a famílies la vivenda de les quals va quedar inhabitable després de la dana d'octubre de 2024.

Pérez Llorca se suma a la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, Festa d’Interés Turístic Provincial

Juanfran Pérez Llorca participa en la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, a Monforte del Cid, una cita religiosa i popular declarada Festa d'Interés Turístic Provincial.

Les Corts fixen el pla per a investigar les VPP d’Alacant i afronten un ple marcat per la taxa turística

Les Corts Valencianes votaran la setmana vinent el pla de treball de la comissió que investiga les VPP d'Alacant i celebraran un ple amb debats sobre la taxa turística, el domini públic hidràulic i el sector citrícola, a més de la sessió de control al president.

Les dones aïllades per hantavirus a Barcelona i Alacant podran seguir la quarantena a casa si donen negatiu

Les dos dones aïllades en hospitals de Barcelona i Alacant per contacte amb hantavirus podran rebre visites i, si les pròximes PCR es mantenen negatives, completar la quarantena en els seus domicilis.

Demanen 5 anys de presó a un home per arrancar part de l’orella a un altre en una baralla per un aparcament

Un home s'enfronta a 5 anys de presó acusat d'arrancar part de l'orella a un altre després d'una discussió per una plaça d'aparcament en el port d'Alacant i d'agredir després a dos policies.

Mor un home en un accident de trànsit en l’A-3 a l’altura de Caudete de las Fuentes

Un home de 53 anys ha mort i un altre de 46 ha resultat ferit després d'eixir-se de la via un turisme en el quilòmetre 268 de la A-3, en direcció a València.

El general Fernández de Llum destaca la insistència de la Guàrdia Civil en la busca de víctimes i en la lluita contra el crim

El general José Antonio Fernández de Llum subratlla la persistència de la Guàrdia Civil en la busca de les víctimes de la dana i alerta de l'auge de la ciberdelinqüència, la violència masclista i el crim organitzat en la Comunitat Valenciana.