La Policia dissol una concentració de més de 80 jóvens en el port de l’Olleria

 

Este dissabte, 13 de febrer, agents de la Policia Local de l’Olleria, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), i del municipi de Canals, en la comarca de la Costera (València), juntament amb efectius de la Guàrdia Civil han dissolt una concentració de més de 80 jóvens en l’antic port de l’Olleria.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, els cossos de seguretat han informat que la gent que estava allí reunida no estava complint les mesures sanitàries davant de la crisi del coronavirus, ja que no portaven mascaretes ni tampoc respectaven la distància de seguretat.

 

Per eixos motius, quan els agents policials s’han enterat de la concentració de jóvens, han tallat immediatament els accessos a les localitats de l’Olleria i Canals i han anat fins al lloc dels fets, a on han identificat a tota la gent. La Policia Local ha informat que els jóvens havien anat des de diferents localitats de la Vall d’Albaida, com Ontinyent, Agullent, Aielo de Malferit, i també d’alguns municipis de la Costera, com Canals.

 

A conseqüència d’esta concentració, a la que els jóvens havien acudit amb cotxes i motos, ara la Policia Local de les dos localitats augmentarà el control i la vigilància de la zona durant els caps de setmana, per tal d’evitar esta classe de reunions.

Últimes notícies

Temperatures molt altes hui en l’interior i el prelitoral de València i el sud d’Alacant

Hui dimarts l’oratge a la Comunitat Valenciana serà estable, amb cel poc nuvolós o ras i pols en suspensió, però amb temperatures molt altes sobretot en l’interior i prelitoral de València i el sud d’Alacant.

Greus cogides als banderillers Fernando Sánchez i Andrés Revuelta a la Fira de Fogueres d’Alacant

Els banderillers de la quadrilla de Tomás Rufo, Fernando Sánchez i Andrés Revuelta, han sigut cogits pel sisé bou de la quarta de abonament de la Fira de Fogueres d’Alacant, durant el terç de banderilles.

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.