La Policia dissol una concentració de més de 80 jóvens en el port de l’Olleria

 

Este dissabte, 13 de febrer, agents de la Policia Local de l’Olleria, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), i del municipi de Canals, en la comarca de la Costera (València), juntament amb efectius de la Guàrdia Civil han dissolt una concentració de més de 80 jóvens en l’antic port de l’Olleria.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, els cossos de seguretat han informat que la gent que estava allí reunida no estava complint les mesures sanitàries davant de la crisi del coronavirus, ja que no portaven mascaretes ni tampoc respectaven la distància de seguretat.

 

Per eixos motius, quan els agents policials s’han enterat de la concentració de jóvens, han tallat immediatament els accessos a les localitats de l’Olleria i Canals i han anat fins al lloc dels fets, a on han identificat a tota la gent. La Policia Local ha informat que els jóvens havien anat des de diferents localitats de la Vall d’Albaida, com Ontinyent, Agullent, Aielo de Malferit, i també d’alguns municipis de la Costera, com Canals.

 

A conseqüència d’esta concentració, a la que els jóvens havien acudit amb cotxes i motos, ara la Policia Local de les dos localitats augmentarà el control i la vigilància de la zona durant els caps de setmana, per tal d’evitar esta classe de reunions.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.

Troben a un matrimoni mort en el bany de la seua casa a València per una fuita de gas

Un matrimoni d'origen xinés ha sigut trobat sense vida a la dutxa de la seua vivenda a València. La principal hipòtesi apunta a un accident domèstic per mala combustió de la caldera de gas del bany.