La Policia dissol una concentració de més de 80 jóvens en el port de l’Olleria

 

Este dissabte, 13 de febrer, agents de la Policia Local de l’Olleria, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), i del municipi de Canals, en la comarca de la Costera (València), juntament amb efectius de la Guàrdia Civil han dissolt una concentració de més de 80 jóvens en l’antic port de l’Olleria.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, els cossos de seguretat han informat que la gent que estava allí reunida no estava complint les mesures sanitàries davant de la crisi del coronavirus, ja que no portaven mascaretes ni tampoc respectaven la distància de seguretat.

 

Per eixos motius, quan els agents policials s’han enterat de la concentració de jóvens, han tallat immediatament els accessos a les localitats de l’Olleria i Canals i han anat fins al lloc dels fets, a on han identificat a tota la gent. La Policia Local ha informat que els jóvens havien anat des de diferents localitats de la Vall d’Albaida, com Ontinyent, Agullent, Aielo de Malferit, i també d’alguns municipis de la Costera, com Canals.

 

A conseqüència d’esta concentració, a la que els jóvens havien acudit amb cotxes i motos, ara la Policia Local de les dos localitats augmentarà el control i la vigilància de la zona durant els caps de setmana, per tal d’evitar esta classe de reunions.

Últimes notícies

Crema de dues vivendes de familiars dels detinguts pel tiroteig mortal d’Alzira

Dues vivendes on viuen familiars dels quatre detinguts pel tiroteig mortal entre dos clans a Alzira han sigut incendiades, sense causar ferits, encara que ha mort un cavall.

Les màximes pugen quasi 4 graus a Castelló i arriben als 34 a l’Alt Maestrat

Les temperatures màximes d’este dilluns han pujat fins a 4 graus en punts de l’interior de Castelló i han assolit els 34 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, segons Aemet i Avamet.

Quatre anys de presó per enganyar un octogenari i traure-li quasi 400.000 euros

Una dona ha sigut condemnada a quatre anys de presó per estafar prop de 400.000 euros a un home octogenari, viudo i amb trastorn afectiu, fent-li creure que eren parella i aprofitant-se de la seua soledat.

El IVC oferix 31 propostes de teatre, dansa i circ a València este primer trimestre

L’Institut Valencià de Cultura ha presentat 31 propostes de teatre, dansa i circ per al primer trimestre de la temporada 2026-2027, repartides entre el Teatre Principal, el Teatre Rialto i l’Espai La Granja, amb protagonisme per a produccions pròpies i companyies valencianes.

Emilio Argüeso s’acull al seu dret a no contestar en la comissió de la DANA al Congrés

L’exdirector de l’Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències, Emilio Argüeso, s’ha negat a respondre davant la comissió de la DANA al Congrés per a evitar interferències amb la causa penal oberta contra ell i protegir el seu dret de defensa.

La inversió estrangera directa es dispara en la Comunitat i ja supera els 1.800 milions

La inversió estrangera directa en la Comunitat Valenciana ha augmentat més d’un 400 % fins juliol i ha arribat als 1.846 milions, fet que situa el territori com el tercer que més capital exterior capta a Espanya. València concentra el 80 % del flux i França es consolida com el principal país inversor.

Baldoví veu en la compareixença de Mazón al Congrés un nou insult a les víctimes de la DANA

Joan Baldoví ha qualificat de nou insult a les víctimes de la DANA la compareixença de Carlos Mazón al Congrés, i l ha acusat de no respondre les preguntes sobre la gestió de la catàstrofe.

La defensa de Pradas recorre a l’Audiència per obtindre els missatges de Bernabé sobre la DANA

La defensa de Salomé Pradas ha recorregut davant l’Audiència la decisió de la jutgessa que investiga la DANA de no reclamar a la delegada del Govern, Pilar Bernabé, els missatges que va intercanviar durant l’emergència del 29 d’octubre de 2024. L’equip legal invoca la igualtat de tracte amb altres responsables i considera “imprescindible” aclarir quina informació va arribar al Cecopi.