La Policia dissol una concentració de més de 80 jóvens en el port de l’Olleria

 

Este dissabte, 13 de febrer, agents de la Policia Local de l’Olleria, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), i del municipi de Canals, en la comarca de la Costera (València), juntament amb efectius de la Guàrdia Civil han dissolt una concentració de més de 80 jóvens en l’antic port de l’Olleria.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, els cossos de seguretat han informat que la gent que estava allí reunida no estava complint les mesures sanitàries davant de la crisi del coronavirus, ja que no portaven mascaretes ni tampoc respectaven la distància de seguretat.

 

Per eixos motius, quan els agents policials s’han enterat de la concentració de jóvens, han tallat immediatament els accessos a les localitats de l’Olleria i Canals i han anat fins al lloc dels fets, a on han identificat a tota la gent. La Policia Local ha informat que els jóvens havien anat des de diferents localitats de la Vall d’Albaida, com Ontinyent, Agullent, Aielo de Malferit, i també d’alguns municipis de la Costera, com Canals.

 

A conseqüència d’esta concentració, a la que els jóvens havien acudit amb cotxes i motos, ara la Policia Local de les dos localitats augmentarà el control i la vigilància de la zona durant els caps de setmana, per tal d’evitar esta classe de reunions.

Últimes notícies

Morant recolza la vaga educativa i urgix al Consell a atendre les demandes dels docents

Diana Morant recolza la vaga educativa en la Comunitat Valenciana i exigix al Consell que escolte les demandes de la comunitat docent, des de la reducció de ràtios fins a millores salarials.

Costa Blanca reforça la seua estratègia per a atraure al turista nord-americà

El Patronat de Turisme Costa Blanca participa en unes jornades a Mont-real per a consolidar la seua presència en el mercat nord-americà i millorar la connectivitat aèria amb la província.

Detingut a Alzira un home per dos robatoris violents a una embarassada i a una anciana

La Policia Nacional ha detingut a Alzira a un home de 34 anys acusat de dos robatoris amb violència contra una dona embarassada i una anciana, a més d'un robatori amb força en un vehicle.

El pare d’Enrique Riquelme evita aclarir si el seu fill es presentarà contra Florentino Pérez en el Reial Madrid

El pare d'Enrique Riquelme insistix que el seu fill és molt madridista i destaca la seua joventut i trajectòria empresarial, però rehúye confirmar si encapçalarà una candidatura enfront de Florentino Pérez.

Presó provisional per a un home reclamat per tràfic de drogues detingut a Altea

Un jutjat ha ordenat l'ingrés a la presó provisional d'un home de 29 anys reclamat internacionalment per tràfic de drogues, detingut a Altea després d'identificar-se amb documentació presumptament falsa.

Espanya reforça amb el Regne Unit la busca de 12 criminals britànics vinculats a Espanya

Espanya i el Regne Unit intensifiquen la seua cooperació policial en la campanya Most Wanted per a localitzar a 12 fugitius britànics que podrien amagar-se o tindre vincles en ciutats espanyoles.

Les entitats d’infància alerten que la falta de finançament digne posa en risc l’acolliment de 2.300 menors en la Comunitat

Les entitats d'infància de la Comunitat Valenciana rebutgen la pròrroga de l'acció concertada fins a 2028 al no garantir un finançament suficient, la qual cosa, advertixen, compromet l'acolliment de 2.300 xiquets i xiquetes i l'estabilitat de 3.500 professionals.

L’IPC es modera al 3,2% a l’abril en la Comunitat Valenciana, en línia amb la mitjana nacional

La inflació se situa en el 3,2% interanual a l'abril en la Comunitat Valenciana, igual que en el conjunt d'Espanya, amb l'electricitat a la baixa i els carburants encara a l'alça.