Anuncios

La Policia dissol una festa il·legal en un pub i dos en cases particulars en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha dissolt durant la nit del dilluns al dimarts una festa il·legal organitzada en un pub situat en el carrer de Monòver de la ciutat, i s’han imposat un total de 15 denúncies per incomplir l’estat d’alarma, segons ha informat la Regidoria de Seguretat de l’Ajuntament en un comunicat.

 

A demés, els agents han dissolt dos festes en diferents cases durant el dispositiu de vigilància i control nocturn per a garantir el compliment de les mesures sanitàries i de seguretat enfront del Covid-19.

Anuncios

 

En el primer cas, dins de la vigilància dels locals d’oci, cap a les 0.35 hores, la unitat del servici nocturn de la Policia va trobar un pub, amb una festa il·legal dins del local, que estava amb la persiana baixada. Els agents van comprovar que dins estaven treballadores del local i clients consumint alcohol «amb la música a gran volum». La Policia ha denunciat al titular del local per incompliment d’horari i el toc de queda i per celebrar esta festa, i als clients, i va procedir a desallotjar i tancar l’establiment.

 

En el segon cas, l’actuació es va produir després de rebre denúncies de particulars per sorolls en cases del carrer de Gesmiler i de Sant Nicolau de Bari, que tenien la música alta. Una volta en el lloc, els agents van dissoldre les dos festes que s’estaven celebrant.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.

Mompó reclama no ser neutral davant l’explotació sexual i defén abolir la prostitució

Vicent Mompó reivindica que les institucions no poden ser neutrals enfront de l'explotació sexual de les dones i vincula l'abolició de la prostitució amb la dignitat democràtica.

La Diputació de València eleva a 1,22 milions la inversió per a reformar 37 casernes de la Guàrdia Civil

La Diputació de València amplia en 618.600 euros el seu programa de reformes en casernes de la Guàrdia Civil i eleva la inversió total a 1,22 milions per a actuar en 37 instal·lacions de la província.

Cessa petició pròpia la directora general del Sector Públic de la Generalitat, Mar González

El ple del Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Mar González com a directora general del Sector Públic de la Generalitat i ha agraït la seua labor en el càrrec.

El Consell suma 7 milions més en ajudes al lloguer per a afectats per la dana de 2024

El Consell amplia en set milions d'euros les ajudes al lloguer per als qui no poden usar la seua vivenda després de la dana del 29 d'octubre de 2024 i obri un nou termini fins a 2026.
Anuncios