9.9 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

La Policia dissol una festa il·legal en un pub i dos en cases particulars en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha dissolt durant la nit del dilluns al dimarts una festa il·legal organitzada en un pub situat en el carrer de Monòver de la ciutat, i s’han imposat un total de 15 denúncies per incomplir l’estat d’alarma, segons ha informat la Regidoria de Seguretat de l’Ajuntament en un comunicat.

 

A demés, els agents han dissolt dos festes en diferents cases durant el dispositiu de vigilància i control nocturn per a garantir el compliment de les mesures sanitàries i de seguretat enfront del Covid-19.

 

En el primer cas, dins de la vigilància dels locals d’oci, cap a les 0.35 hores, la unitat del servici nocturn de la Policia va trobar un pub, amb una festa il·legal dins del local, que estava amb la persiana baixada. Els agents van comprovar que dins estaven treballadores del local i clients consumint alcohol «amb la música a gran volum». La Policia ha denunciat al titular del local per incompliment d’horari i el toc de queda i per celebrar esta festa, i als clients, i va procedir a desallotjar i tancar l’establiment.

 

En el segon cas, l’actuació es va produir després de rebre denúncies de particulars per sorolls en cases del carrer de Gesmiler i de Sant Nicolau de Bari, que tenien la música alta. Una volta en el lloc, els agents van dissoldre les dos festes que s’estaven celebrant.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Galbiati reivindica la defensa de Baskonia per a tombar al Barça i ficar-se en la final

Galbiati va destacar que la defensa en l'últim quart va sostindre a Baskonia en la semifinal davant el Barça. Va elogiar a Diakité i va anticipar una final exigent davant el Reial Madrid.

Kurucs reivindica el col·lectiu després de véncer al Barça: ‘No tenim egos i juguem junts’

Kurucs va subratllar que la victòria de Baskonia davant el Barça en la Copa del Rei va arribar des del joc coral i una defensa amb energia. Diakite va decidir amb un tap a 7 segons.

Xavi Pascual apunta a l’últim quart després de l’eliminació del Barça davant Baskonia

El tècnic del Barça va lamentar una última habitació desastrosa amb només nou punts, que va fer inútil el control previ del partit i els va deixar sense final.

Laprovittola lamenta la derrota del Barça i l’avantatge de deu punts perduda davant Baskonia

El base del Barça va lamentar caure en semifinals davant Baskonia després de dilapidar una renda de deu punts en l'últim quart. Parra va assenyalar accions clau que van decantar el final.

67-70: el Baskonia sobreviu al Barça i torna a la final 17 anys després

El Baskonia va guanyar 67-70 al Barça després de resistir a rebuf i aprofitar el descans de Laprovittola per a canviar el comandament. Jugarà la final 17 anys després.

El Kosner Baskonia tomba al Barça i jugarà la final davant el Reial Madrid (67-70)

El Kosner Baskonia va véncer al Barça per 67-70 en el Roig Arena i es mesurarà al Reial Madrid en la final de la Copa del Rei, fixada per al diumenge a les 19.00 CET.

La maledicció de l’amfitrió suma 24 anys: el València Basket cau 106-108 davant el Reial Madrid

La ratxa sense campions locals en la Copa del Rei s'ha mantingut amb l'eliminació del València Basket en semifinals davant el Reial Madrid per 106-108. L'última vegada que un amfitrió va alçar el títol va ser en 2002, amb el Baskonia; abans, només el CAI Zaragoza ho va aconseguir en 1983-84.

Hezonja iguala el rècord de triples en la Copa i guia el 106-108 del Reial Madrid en una semifinal històrica

Hezonja va anotar set triples i 25 punts i va decidir amb dos encerts en els últims trenta segons el 106-108 del Reial Madrid davant el València Basket, en una semifinal sense pròrroga que va batre el rècord històric d'anotació amb 214 punts.