La Policia dissol una festa il·legal en un pub i dos en cases particulars en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha dissolt durant la nit del dilluns al dimarts una festa il·legal organitzada en un pub situat en el carrer de Monòver de la ciutat, i s’han imposat un total de 15 denúncies per incomplir l’estat d’alarma, segons ha informat la Regidoria de Seguretat de l’Ajuntament en un comunicat.

 

A demés, els agents han dissolt dos festes en diferents cases durant el dispositiu de vigilància i control nocturn per a garantir el compliment de les mesures sanitàries i de seguretat enfront del Covid-19.

 

En el primer cas, dins de la vigilància dels locals d’oci, cap a les 0.35 hores, la unitat del servici nocturn de la Policia va trobar un pub, amb una festa il·legal dins del local, que estava amb la persiana baixada. Els agents van comprovar que dins estaven treballadores del local i clients consumint alcohol «amb la música a gran volum». La Policia ha denunciat al titular del local per incompliment d’horari i el toc de queda i per celebrar esta festa, i als clients, i va procedir a desallotjar i tancar l’establiment.

 

En el segon cas, l’actuació es va produir després de rebre denúncies de particulars per sorolls en cases del carrer de Gesmiler i de Sant Nicolau de Bari, que tenien la música alta. Una volta en el lloc, els agents van dissoldre les dos festes que s’estaven celebrant.

Últimes notícies

El Valencia Basket començarà l’Eurolliga 2026/2027 visitant el Besiktas

El Valencia Basket debutarà en l’Eurolliga 2026/2027 el 25 de setembre a la pista del Besiktas Istanbul i estrenarà el Roig Arena davant el Kosner Baskonia, amb duels destacats contra Real Madrid i Barça al llarg de la fase regular.

Josan confia que l’Elx tindrà un equip competitiu que il·lusionarà l’afició

El migcampista crevillentí Josan Ferrández ha mostrat plena confiança que l’Elx armarà un equip competitiu per a la pròxima temporada, malgrat no haver tancat encara fitxatges, i valora el rendiment dels joves del filial en la pretemporada.

Un matrimoni, detingut per un punt de venda de droga en una vivenda d’Agost

La Guàrdia Civil ha detingut un matrimoni que presumptament venia cocaïna, haixix i marihuana al detall des de la seua vivenda d’Agost. En l’operació s’han intervingut drogues, quasi 14.000 euros, una bàscula de precisió, un matxet i bitllets falsos.

La ‘Joyería de Córdoba’ estrena la protecció europea per a artesania

La ‘Joyería de Córdoba’ s’ha convertit en la primera indicació geogràfica espanyola per a productes artesanals reconeguda a tota la Unió Europea, amb un registre gestionat per la EUIPO des d’Alacant que protegix esta tradició mil·lenària front a imitacions i usos indeguts, també en línia.

Detingut a Benidorm un fugitiu belga reclamat per tràfic de drogues

La policia local de Benidorm ha detingut un home belga de 63 anys, reclamat per tràfic de drogues, després de detectar que circulava amb matrícules falses.

Els mitjans aeris es reincorporen al foc de la Vall d’Uixó després d’una nit clau

Els mitjans aeris s'han sumat de nou a l'extinció de l'incendi de la Vall d'Uixó, que continua descontrolat, després d'una nit de treball positiu dels equips terrestres.

CaixaBank guanya 3.203 milions fins a juny per l’impuls del negoci bancari

CaixaBank ha tancat el primer semestre amb un benefici de 3.203 milions d’euros, un 8,5 % més, gràcies al creixement del negoci bancari i dels ingressos per servicis, amb la morositat i la solvència sota control.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua descontrolat però amb menys confinaments

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó enceta este dimecres la cinquena jornada sense control, amb 10.000 hectàrees calcinades i 10.000 persones desallotjades, encara que s’han alçat alguns confinaments.
FILMOTECA D'ESTIU