La Policia dissol una festa il·legal en un pub i dos en cases particulars en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha dissolt durant la nit del dilluns al dimarts una festa il·legal organitzada en un pub situat en el carrer de Monòver de la ciutat, i s’han imposat un total de 15 denúncies per incomplir l’estat d’alarma, segons ha informat la Regidoria de Seguretat de l’Ajuntament en un comunicat.

 

A demés, els agents han dissolt dos festes en diferents cases durant el dispositiu de vigilància i control nocturn per a garantir el compliment de les mesures sanitàries i de seguretat enfront del Covid-19.

 

En el primer cas, dins de la vigilància dels locals d’oci, cap a les 0.35 hores, la unitat del servici nocturn de la Policia va trobar un pub, amb una festa il·legal dins del local, que estava amb la persiana baixada. Els agents van comprovar que dins estaven treballadores del local i clients consumint alcohol «amb la música a gran volum». La Policia ha denunciat al titular del local per incompliment d’horari i el toc de queda i per celebrar esta festa, i als clients, i va procedir a desallotjar i tancar l’establiment.

 

En el segon cas, l’actuació es va produir després de rebre denúncies de particulars per sorolls en cases del carrer de Gesmiler i de Sant Nicolau de Bari, que tenien la música alta. Una volta en el lloc, els agents van dissoldre les dos festes que s’estaven celebrant.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La mascletà de Tamarit homenatja el món faller amb ritme, potència i una senyera de fum

La Pirotècnia Tamarit ha firmat la setzena mascletà del cicle amb un tret de sis minuts i 216 quilos, dedicat als qui fan possibles les Falles. El tancament, amb una gran senyera de fum, ha segellat el tribut en una plaça abarrotada.

Baldoví afirma que Compromís ha donat una resposta immediata davant la denúncia per violència masclista contra un regidor d’Altea

Joan Baldoví ha defés que la coalició ha cessat l'edil de les seues àrees i l'ha apartat del govern local, a més d'activar els protocols interns. Ha recalcat el respecte al procés judicial i la línia roja enfront de la violència de gènere.

Llibertat amb càrrecs per al regidor d’Altea per maltractament amb lesions i coaccions lleus

L'edil de Compromís Rafael Ramón Mompó ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per un presumpte cas de violència masclista a Xàbia. No s'ha dictat orde de protecció i la causa s'ha remés a la Secció Penal de Benidorm.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, millor de 2026 a València

La falla infantil Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026 i ha firmat un doblet amb el ninot indultat infantil. Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo han completat el podi.

Diputació d’Alacant torna a defendre la legalitat de la seua actuació en el Bo Comerç

La Diputació ha tornat a defendre la legalitat i transparència en la tramitació del Bo Comerç i ha rebutjat responsabilitats en la seua gestió, que atribuïx als ajuntaments. Ho ha fet després de la detenció del president de la Cambra de Comerç per possibles irregularitats en els bons de 2022 i 2023.

Llibertat amb càrrecs per al regidor d’Altea per maltractament amb lesions i coaccions lleus

El regidor d'Altea Rafael Ramón Mompó, de Compromís, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte maltractament a la seua parella a Xàbia. El jutjat no ha acordat orde de protecció i la causa passa a la Secció Penal de Benidorm.

Set ciutats s’alien per a impulsar un turisme urbà més equilibrat

València, Madrid, Barcelona, Màlaga, Sevilla, Saragossa i Sant Sebastià han creat una xarxa per a coordinar polítiques de turisme urbà amb focus en la convivència. Visit València assumirà la coordinació provisional i s'obri el debat sobre la taxa turística en clau local.

Víctimes de la DANA celebren que el TSJ valencià mantinga la instrucció a Catarroja

Les associacions de víctimes aplaudixen la decisió unànime del TSJ valencià de no investigar a Carlos Mazón i permetre que el Jutjat 3 de Catarroja continue la causa. Reclamen la fi de l'aforament.