La Policia evita que una menor de Benidorm se suïcide després de publicar en internet que volia fer-ho

 

Agents de la Policia Nacional han evitat el suïcidi d’una menor que va publicar les seues intencions en la xarxa social de TikTok. La urgent intervenció ha sigut feta gràcies a l’eficaç col·laboració internacional, després de rebre la Policia Nacional una informació procedent de la policia grega que indicava les intencions suïcides publicades per una jove en la xarxa social. 

 

La investigació va començar quan la Divisió de Criminalitat Informàtica Hel·lena va detectar a una usuària de TikTok que estava expressant la intenció de posar fi a la seua vida. Després de diferents gestions, els agents grecs van situar a la menor en Espanya i van comunicar els fets a través de les unitats nacionals d’INTERPOL a la Divisió de Cooperació Internacional de la Policia Nacional, a fi de comprovar la veracitat dels fets i l’estat de salut de la usuària.

 

Una volta analitzada la informació per part dels agents especialitzats en Espanya, es van fer ràpides gestions fins a saber que es tractava d’una menor d’edat, de nacionalitat belga, i amb casa en una localitat de Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant). Ràpidament, agents destinats en la pròxima de Benidorm es van desplaçar fins a la direcció a l’efecte de comprovar l’estat de salut de la jove.

 

Una volta en la casa de la menor, i entrevistats amb els seus pares, els policies van comprovar que les intencions suïcides eren veraces, ja que tenia marques de talls en les dos nines. Per tal motiu es va sol·licitar la presència de servicis sanitaris en el lloc i, amb l’autorització dels progenitors, va ser traslladada a un hospital per a la seua valoració i tractament.

Últimes notícies

Rodri demana perdó al vestidor del València pel seu comentari despectiu

Rodri Hernández ha telefonat al capità del València, José Luis Gayà, per a demanar perdó pels comentaris despectius que va fer a la banqueta de Mestalla, captats pel programa 'El Día Después'. El migcampista del Barcelona havia qualificat els jugadors valencianistes de 'molt roïns' i 'molt fluixos' durant el partit que va acabar amb un 0-5.

El port d’Alacant mou més de 2,2 milions de tones fins a agost

El port d’Alacant ha mogut 2,23 milions de tones fins a agost i ha incrementat un 32% el trànsit de contenidors, reforçant el seu paper logístic.

Extingit l’incendi de la Devesa de El Saler després de gairebé dues setmanes

Els Bombers de València han donat per extingit l’incendi forestal declarat el 27 d’agost a la Devesa de El Saler, que ha cremat 37 hectàrees i va obligar a desallotjar 160 persones. L’Ajuntament recorda que el foc va ser intencionat i posa el focus ara en la recuperació de la zona.

Barrachina reclama a Madrid les obres pendents per protegir els rius després de la dana

El conseller Miguel Barrachina ha exigit al Govern espanyol que execute les obres de protecció de causos pendents després de la dana d’octubre de 2024, mentres la Generalitat assumix actuacions que són competència estatal en diversos municipis de la província de València.

Ford defensa l’acord amb Geely a Almussafes davant les crítiques de Trump

Ford ha eixit al pas de les crítiques del Govern de Donald Trump per la seua col·laboració amb empreses xineses i ha defensat amb fermesa l’acord amb Geely per al futur de la planta d’Almussafes, clau per a milers de llocs de treball.

UGT porta al Govern central la denúncia per la ‘policia del pensament’ educativa del Consell

UGT Serveis Públics PV ha demanat empara a l’Alta Inspecció Educativa de l’Estat davant els nous rols assignats pel Consell a la inspecció educativa, que el sindicat veu com una ‘policia del pensament’ en la Comunitat Valenciana.

Les festes de Moros i Cristians de Calp ja són d’Interés Turístic Nacional

El Ministeri d’Indústria i Turisme ha declarat les festes de Moros i Cristians de Calp Festa d’Interés Turístic Nacional, en reconeixement al seu valor històric, cultural i festiu.

Els alcaldes d’Alacant es reuniran en un fòrum provincial el 14 d’octubre

El Fòrum dels Alcaldes de la Província d’Alacant se celebrarà el 14 d’octubre, després del debat al ple de la Diputació sobre la seua periodicitat, que PP i Vox han mantingut com a anual. El ple també ha aprovat el crèdit per a comprar un immoble a Benidorm com a nova seu comarcal de la institució.