La Policia evita que una menor de Benidorm se suïcide després de publicar en internet que volia fer-ho

 

Agents de la Policia Nacional han evitat el suïcidi d’una menor que va publicar les seues intencions en la xarxa social de TikTok. La urgent intervenció ha sigut feta gràcies a l’eficaç col·laboració internacional, després de rebre la Policia Nacional una informació procedent de la policia grega que indicava les intencions suïcides publicades per una jove en la xarxa social. 

 

La investigació va començar quan la Divisió de Criminalitat Informàtica Hel·lena va detectar a una usuària de TikTok que estava expressant la intenció de posar fi a la seua vida. Després de diferents gestions, els agents grecs van situar a la menor en Espanya i van comunicar els fets a través de les unitats nacionals d’INTERPOL a la Divisió de Cooperació Internacional de la Policia Nacional, a fi de comprovar la veracitat dels fets i l’estat de salut de la usuària.

 

Una volta analitzada la informació per part dels agents especialitzats en Espanya, es van fer ràpides gestions fins a saber que es tractava d’una menor d’edat, de nacionalitat belga, i amb casa en una localitat de Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant). Ràpidament, agents destinats en la pròxima de Benidorm es van desplaçar fins a la direcció a l’efecte de comprovar l’estat de salut de la jove.

 

Una volta en la casa de la menor, i entrevistats amb els seus pares, els policies van comprovar que les intencions suïcides eren veraces, ja que tenia marques de talls en les dos nines. Per tal motiu es va sol·licitar la presència de servicis sanitaris en el lloc i, amb l’autorització dels progenitors, va ser traslladada a un hospital per a la seua valoració i tractament.

Últimes notícies

Tall total de la V-21 entre València i Port Saplaya fins, com a mínim, les 21.00 hores

La V-21 està tallada en els dos sentits entre València i Port Saplaya des de les 4.00 hores per la caiguda d’un cable d’alta tensió cremat en un incendi de vegetació a Alboraia. La reobertura està prevista cap a les 21.00 hores, mentres els vehicles es desvien per la CV-311, l’A-7 i la CV-35.

Pérez Llorca assegura que un Govern de Feijóo prioritzarà la Comunitat Valenciana

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, defensa que un futur Govern de Feijóo prioritzaria la Comunitat Valenciana, milloraria infraestructures i garantiria una finançació justa. També promet no negar l'aigua al camp valencià i reconéixer el valencià en totes les institucions.

Elx i Celta busquen confirmar la reacció en un duel clau al Martínez Valero

Elx i Celta es mesuren diumenge al Martínez Valero, tots dos reforçats per la seua primera victòria abans del parèntesi de seleccions i amb l’objectiu d’allunyar-se del descens.

L’acampada per l’habitatge a València compleix una setmana i es prepara per créixer

L’acampada pel dret a l’habitatge a la plaça de l’Ajuntament de València arriba al seu primer cap de setmana amb més de 500 tendes, 1.500 persones i la intenció declarada de continuar creixent després de reordenar-se pels actes del 9 d’Octubre.

Debut exigent de Javier Aguirre en un El Sardinero ferit

El Racing torna a El Sardinero després d’un mes i rep un Valencia colista, que estrena Javier Aguirre a la banqueta i necessita reaccionar prompte.

Ferit un jove de 28 anys en caure cinc metres al barranc de la Maimona

Un home de 28 anys ha resultat ferit en una cama este dissabte en caure des d’uns cinc metres al barranc de la Maimona, a Montanejos. Ha sigut rescatat pel Consorci de Bombers de Castelló i un helicòpter de la Generalitat i traslladat al Centre de Salut.

Aguirre debuta davant el Racing amb un Valencia amb ganes de revancha

Javier Aguirre debutarà este diumenge en el banqueta del Valencia a El Sardinero davant el Racing de Santander, amb un equip que, segons el tècnic, arriba amb ganes de revancha i reforçat anímicament.

Dos ferits per banyades en l’encierro de la Vall d’Uixó, un d’ells regidor

Dos persones han resultat ferides per banyades durant l’encierro d’este dissabte a la Vall d’Uixó, entre elles el regidor d’Urbanisme, Vicente Pitarch. Tots dos han sigut traslladats a l’Hospital La Plana i es troben fora de perill.