La Policia evita que una menor de Benidorm se suïcide després de publicar en internet que volia fer-ho

 

Agents de la Policia Nacional han evitat el suïcidi d’una menor que va publicar les seues intencions en la xarxa social de TikTok. La urgent intervenció ha sigut feta gràcies a l’eficaç col·laboració internacional, després de rebre la Policia Nacional una informació procedent de la policia grega que indicava les intencions suïcides publicades per una jove en la xarxa social. 

 

La investigació va començar quan la Divisió de Criminalitat Informàtica Hel·lena va detectar a una usuària de TikTok que estava expressant la intenció de posar fi a la seua vida. Després de diferents gestions, els agents grecs van situar a la menor en Espanya i van comunicar els fets a través de les unitats nacionals d’INTERPOL a la Divisió de Cooperació Internacional de la Policia Nacional, a fi de comprovar la veracitat dels fets i l’estat de salut de la usuària.

 

Una volta analitzada la informació per part dels agents especialitzats en Espanya, es van fer ràpides gestions fins a saber que es tractava d’una menor d’edat, de nacionalitat belga, i amb casa en una localitat de Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant). Ràpidament, agents destinats en la pròxima de Benidorm es van desplaçar fins a la direcció a l’efecte de comprovar l’estat de salut de la jove.

 

Una volta en la casa de la menor, i entrevistats amb els seus pares, els policies van comprovar que les intencions suïcides eren veraces, ja que tenia marques de talls en les dos nines. Per tal motiu es va sol·licitar la presència de servicis sanitaris en el lloc i, amb l’autorització dels progenitors, va ser traslladada a un hospital per a la seua valoració i tractament.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.