La Policia evita que una menor de Benidorm se suïcide després de publicar en internet que volia fer-ho

 

Agents de la Policia Nacional han evitat el suïcidi d’una menor que va publicar les seues intencions en la xarxa social de TikTok. La urgent intervenció ha sigut feta gràcies a l’eficaç col·laboració internacional, després de rebre la Policia Nacional una informació procedent de la policia grega que indicava les intencions suïcides publicades per una jove en la xarxa social. 

 

La investigació va començar quan la Divisió de Criminalitat Informàtica Hel·lena va detectar a una usuària de TikTok que estava expressant la intenció de posar fi a la seua vida. Després de diferents gestions, els agents grecs van situar a la menor en Espanya i van comunicar els fets a través de les unitats nacionals d’INTERPOL a la Divisió de Cooperació Internacional de la Policia Nacional, a fi de comprovar la veracitat dels fets i l’estat de salut de la usuària.

 

Una volta analitzada la informació per part dels agents especialitzats en Espanya, es van fer ràpides gestions fins a saber que es tractava d’una menor d’edat, de nacionalitat belga, i amb casa en una localitat de Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant). Ràpidament, agents destinats en la pròxima de Benidorm es van desplaçar fins a la direcció a l’efecte de comprovar l’estat de salut de la jove.

 

Una volta en la casa de la menor, i entrevistats amb els seus pares, els policies van comprovar que les intencions suïcides eren veraces, ja que tenia marques de talls en les dos nines. Per tal motiu es va sol·licitar la presència de servicis sanitaris en el lloc i, amb l’autorització dels progenitors, va ser traslladada a un hospital per a la seua valoració i tractament.

Últimes notícies

Els elefants de Terra Natura Benidorm emeten sons inusuals durant l’eclipsi solar

Terra Natura Benidorm ha detectat vocalitzacions anòmales en elefants, flamencs i cérvols barasingha i un breu canvi de conducta en els monos ardilla durant l’eclipsi solar observat este dimecres.

La Fiscalia investiga si un diputat de Vox va rebre dades judicials secretes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha obert diligencies penals per aclarir una possible filtracio d’una fiscal de Nules al diputat de Vox David Munoz, que hauria fet servir dades d’un procediment secret per vincular inmigracio i delincuencia.

Els animals de Bioparc responen a l’eclipsi amb refugi, son i intents de còpula

L’eclipsi solar total ha alterat el comportament d’espècies de Bioparc València i Bioparc Fuengirola, que han buscat refugi, han avançat el descans i, en alguns casos, han incrementat la conducta sexual.

Dos persones moren en un xoc entre un cotxe i un camió a la CV-11 a Castelló

Dos persones han mort este dijous en un accident de trànsit entre un turisme i un camió a la CV-11, al terme de Sant Rafael del Riu (Castelló). El conductor del camió, de 37 anys, ha resultat il·lés físicament però ha sigut atés per una crisi d’ansietat.

Les autonomies del PP bloquegen un debat sobre menors migrants a Ceuta en la pròxima Sectorial

Les comunitats governades pel PP han impedit que la pròxima Conferència Sectorial d'Infància aborde la situació dels menors migrants no acompanyats a Ceuta. La trobada s'ha fixat per al 27 d'agost i Vox ja havia anunciat que no hi assistiria.

La inscripció de Buenavida amb les Lynx és una treta administrativa i jugarà la WNBA en 2027

La inscripció d’Elena Buenavida com a jugadora actual de Minnesota Lynx respon a una treta administrativa i no implica que jugue la WNBA en 2026, ja que el pla és que s’incorpore a la franquícia en 2027 i continue mentrestant al Valencia Basket.

250.000 euros en ajuda urgent de la Generalitat per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

La Conselleria de Serveis Socials, Família i Infància ha destinat 250.000 euros a ajuda humanitària urgent a Colòmbia després del terratrémol del 10 d’agost, amb especial atenció a la infància i a la cobertura de necessitats bàsiques. La Generalitat també ha impulsat un catàleg d’organitzacions fiables per a canalitzar les donacions de manera segura.

Alerta taronja per calor extrema en onze comarques valencianes

Sanitat ha activat per a este dijous el nivell de risc taronja per calor en municipis d’onze comarques de València i Castelló, mentres Emergències manté el risc extrem d’incendis a l’interior.