La Policia evita que una menor de Benidorm se suïcide després de publicar en internet que volia fer-ho

 

Agents de la Policia Nacional han evitat el suïcidi d’una menor que va publicar les seues intencions en la xarxa social de TikTok. La urgent intervenció ha sigut feta gràcies a l’eficaç col·laboració internacional, després de rebre la Policia Nacional una informació procedent de la policia grega que indicava les intencions suïcides publicades per una jove en la xarxa social. 

 

La investigació va començar quan la Divisió de Criminalitat Informàtica Hel·lena va detectar a una usuària de TikTok que estava expressant la intenció de posar fi a la seua vida. Després de diferents gestions, els agents grecs van situar a la menor en Espanya i van comunicar els fets a través de les unitats nacionals d’INTERPOL a la Divisió de Cooperació Internacional de la Policia Nacional, a fi de comprovar la veracitat dels fets i l’estat de salut de la usuària.

 

Una volta analitzada la informació per part dels agents especialitzats en Espanya, es van fer ràpides gestions fins a saber que es tractava d’una menor d’edat, de nacionalitat belga, i amb casa en una localitat de Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant). Ràpidament, agents destinats en la pròxima de Benidorm es van desplaçar fins a la direcció a l’efecte de comprovar l’estat de salut de la jove.

 

Una volta en la casa de la menor, i entrevistats amb els seus pares, els policies van comprovar que les intencions suïcides eren veraces, ja que tenia marques de talls en les dos nines. Per tal motiu es va sol·licitar la presència de servicis sanitaris en el lloc i, amb l’autorització dels progenitors, va ser traslladada a un hospital per a la seua valoració i tractament.

Últimes notícies

Catarroja inicia dilluns la segona fase del clavegueram finançada amb fons estatals

Catarroja posarà en marxa dilluns 20 de juliol la segona fase de les obres de recuperació del clavegueram, valorades en 5,8 milions i finançades pel Ministeri per a la Transició Ecològica. El municipi gestiona en total 249,2 milions en projectes de reconstrucció després de la dana.

Villena i Pinoso arriben als 40 graus i les capitals es queden per damunt dels 32

Villena i Pinoso han superat este dijous els 40 graus en una jornada d’avís taronja per calor, mentre que València, Alacant i Castelló han registrat màximes entre 32 i 35 graus.

L’augment de finançament en dependència crearà 12.700 llocs de faena a la Comunitat Valenciana

L’increment de 535 milions d’euros en el finançament estatal de la dependència a la Comunitat Valenciana fins a 2027 permetrà arribar a 61.700 beneficiaris, reduir les llistes d’espera i crear 12.704 llocs de faena.

Cap de setmana amb tempestes i granís a l’interior i temperatures màximes canviants

L’últim tram de la setmana arribarà amb risc de tronades i granís a l’interior, pols en suspensió i màximes que baixaran dissabte i tornaran a pujar diumenge, després d’un divendres molt calorós a zones de València i Alacant.

Seixanta detinguts per una trama que falsificava documents per a contractar migrants a Orihuela

La Policia Nacional ha detingut 60 persones a Orihuela i altres punts de la Vega Baja i Múrcia per una trama que falsificava documents de sol·licitud d’asil per a permetre la contractació de migrants en situació irregular.

Noves eleccions al Col·legi de Farmacèutics de València el 4 d’octubre per irregularitats en el vot per correu

El Col·legi de Farmacèutics de València tornarà a votar el 4 d’octubre després d’anul·lar-se els comicis del 10 de maig per defectes en el vot per correu denunciats per dues candidatures.

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.