Un traficant de drogues agredeix a un Policia quan anava a ser detingut a Alacant

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que els agents del Grup Operatiu d’Intervenció Ràpida de la Policia Local van detindre al carrer Lugo, a un presumpte traficant de drogues, un home de 50 anys, que va agredir a un agent mossegant-li al braç quan es disposava a posar-li els grillons per a introduir-lo en la patrulla.

 

El detingut ha quedat a disposició judicial per un presumpte delicte contra la salut pública i tinença d’estupefaents, així com atemptat contra l’autoritat, al qual li va ser intervingut un total de 97,5 grams de cocaïna, que portava ocult, i 185 euros fraccionats en bitllets.

 

Els fets van ocórrer en la passada vesprada, cap a les 18.55 hores, quan els agents van donar l’alt a un vehicle que era sospitós després d’una investigació policial, per estar relacionat amb presumptes delictes contra la salut pública i ser un presumpte punt de tripijoc i sovintege de drogues.

 

Troben restes de marihuana i cocaïna

Per tals fets, els agents van procedir a parar el vehicle i a identificar als ocupants, trobant restes de marihuana i cocaïna, motiu pel qual se’ls indica que s’anava a procedir a realitzar una inspecció de seguretat, localitzant ocult a la roba interior d’una de les persones, diners en efectiu fraccionats en bitllets xicotets, un blíster, i substància pulverulenta que va ser identificada pel seu propietari com a cocaïna amb un pes pròxim als cent grams.

 

Segons fonts policials, aquesta persona des de l’inici de la intervenció adopta una actitud poc col·laborativa i agressiva, arribant al punt que quan els agents procedeixen a la seua detenció i col·locaran els grillons, mossega al braç a un dels policies, ocasionant-li lesions.

 

Per tals fets els agents van detindre a aquesta persona, home de 50 anys per un presumpte delicte contra la salut pública i tinença d’estupefaents, així com atemptat contra l’autoritat, que va ser informat dels motius de la seua detenció, així com els drets que li assisteixen, i lloc a disposició judicial.

Últimes notícies

Gourlay defensa la seua gestió al València, demana temps i rebutja dimitir

El CEO de futbol del València, Ron Gourlay, ha defensat la seua tasca i el mercat de fitxatges, ha descartat dimitir i ha assegurat que el club no necessita un director esportiu. També ha reivindicat el projecte del Nou Mestalla com a clau per al futur econòmic de l'entitat.

Més ajudes als pobles afectats pels incendis de Tírig i Sogorb

El Govern valencià ha ampliat fins als 17,9 milions les ajudes urgents pels danys dels incendis de la Vall d’Uixó, Tírig i Sogorb, que arribaran també a set municipis de Castelló i València. El Consell estudia plans específics de recuperació i reforestació per a totes les zones afectades este estiu, inclosa El Saler.

València revisarà els tallafocs de la Devesa després de l’incendi d’El Saler

L’Ajuntament de València ha acordat revisar els tallafocs i la gestió forestal de la Devesa després de l’incendi d’El Saler, i preparar un pla tècnic de reforestació per a recuperar la zona afectada.

El Valencia CF es conjura per reaccionar i dona plena confiança a Corberán

El conseller delegat de futbol del Valencia CF, Ron Gourlay, ha ratificat la seua confiança total en Carlos Corberán malgrat l’inici de Lliga i ha fixat com a meta de la temporada avançar i millorar els resultats de l’últim curs.

Pérez Llorca acusa Sánchez de arribar tard a la crisi migratòria de Ceuta

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha acusat el Govern d'Espanya d'arribar tard a la crisi migratòria de Ceuta i ha retret a Pedro Sánchez que, segons ell, 'li sobren relats i li falten fets'. Les declaracions s'han produït a València durant l'inici de curs del Consell de Cambres de la Comunitat Valenciana.

Alicant tornarà a confiar en Espadero i Gómez per a les fogueres oficials de 2027

Les maquetes de Pedro Espadero i Sergio Gómez han sigut triades com a foguera oficial adulta i infantil dAlicant per a 2027, en la seua vintena i catorzena plantà davant lAjuntament.

Barrachina evita pronunciar-se sobre si un avís Es-Alert abans hauria salvat vides el 29-O

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, admet que no sap si un Es-Alert més prompte el 29 d’octubre de 2024 hauria evitat morts per la dana i remeta el debat als tècnics, en línia amb la defensa de Carlos Mazón en la causa oberta a Catarroja.

Un episodi de calor molt anòmal portarà temperatures de rècord en setembre

A partir de divendres, la Comunitat Valenciana viurà un episodi de calor molt anòmal per a setembre, amb màximes de fins a 34 graus en el litoral i nits de fort oratge de bochor.