Un traficant de drogues agredeix a un Policia quan anava a ser detingut a Alacant

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que els agents del Grup Operatiu d’Intervenció Ràpida de la Policia Local van detindre al carrer Lugo, a un presumpte traficant de drogues, un home de 50 anys, que va agredir a un agent mossegant-li al braç quan es disposava a posar-li els grillons per a introduir-lo en la patrulla.

 

El detingut ha quedat a disposició judicial per un presumpte delicte contra la salut pública i tinença d’estupefaents, així com atemptat contra l’autoritat, al qual li va ser intervingut un total de 97,5 grams de cocaïna, que portava ocult, i 185 euros fraccionats en bitllets.

 

Els fets van ocórrer en la passada vesprada, cap a les 18.55 hores, quan els agents van donar l’alt a un vehicle que era sospitós després d’una investigació policial, per estar relacionat amb presumptes delictes contra la salut pública i ser un presumpte punt de tripijoc i sovintege de drogues.

 

Troben restes de marihuana i cocaïna

Per tals fets, els agents van procedir a parar el vehicle i a identificar als ocupants, trobant restes de marihuana i cocaïna, motiu pel qual se’ls indica que s’anava a procedir a realitzar una inspecció de seguretat, localitzant ocult a la roba interior d’una de les persones, diners en efectiu fraccionats en bitllets xicotets, un blíster, i substància pulverulenta que va ser identificada pel seu propietari com a cocaïna amb un pes pròxim als cent grams.

 

Segons fonts policials, aquesta persona des de l’inici de la intervenció adopta una actitud poc col·laborativa i agressiva, arribant al punt que quan els agents procedeixen a la seua detenció i col·locaran els grillons, mossega al braç a un dels policies, ocasionant-li lesions.

 

Per tals fets els agents van detindre a aquesta persona, home de 50 anys per un presumpte delicte contra la salut pública i tinença d’estupefaents, així com atemptat contra l’autoritat, que va ser informat dels motius de la seua detenció, així com els drets que li assisteixen, i lloc a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El juí ràpid al regidor d’Altea se celebrarà a Benidorm en les pròximes setmanes

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpta agressió a la seua parella. El cas passa a Benidorm amb un juí ràpid per violència de gènere.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, conegut com a Z, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb un ninot indultat infantil i ha portat a Esparter al primer premi infantil de la Secció Especial amb Arca. El viatge de Pepet. La seua trajectòria unix formació musical, escenografia i un taller versàtil que ha sabut traduir il·lustració a volum i apostar per materials més sostenibles.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic s'ha convertit en el primer artista faller estranger a guanyar el ninot indultat infantil i a portar a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal al primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El seu projecte destaca per la coordinació amb Ramón Pla, el suport de la comissió i l'ús de materials més sostenibles.

Mor en caure per un penya-segat a Orihuela en intentar recuperar unes ulleres

Un home de 28 anys ha mort després de precipitar-se per un penya-segat d'Orihuela quan intentava recuperar unes ulleres. El GEAS de la Guàrdia Civil va recuperar el cos de la mar.

El exasesor de Mazón es nega a respondre davant la comissió de la DANA en el Congrés

Josep Lanuza s'ha negat a contestar en la comissió que investiga la DANA i ha remés les seues explicacions al jutjat, entre retrets de diversos grups.

Identificats cinc jóvens per un incendi en El Saler després de llançar un artefacte pirotècnic

La Policia Local de València ha identificat a cinc jóvens després d'un incendi en la zona protegida del Saler, originat per un artefacte pirotècnic. El foc va afectar 200 m² i un d'ells va quedar investigat per presumpte delicte d'incendi forestal.

Tres anys de presó per a un agressor sexual reincident a la Vila Joiosa

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a tres anys de presó a un home per agredir sexualment a una dona que dormia a la seua casa a la Vila Joiosa. La pena inclou atenuants de reparació i embriaguesa i l'agreujant de reincidència, a més d'allunyament i llibertat vigilada.

El port d’Alacant estrenarà una línia regular de mercaderies amb Algèria

Algèria Express connectarà Alacant amb Orà i Bejaia amb freqüència quinzenal. El servici, operat per Sidra Line, combinarà càrrega contenerizada i convencional.