Un traficant de drogues agredeix a un Policia quan anava a ser detingut a Alacant

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que els agents del Grup Operatiu d’Intervenció Ràpida de la Policia Local van detindre al carrer Lugo, a un presumpte traficant de drogues, un home de 50 anys, que va agredir a un agent mossegant-li al braç quan es disposava a posar-li els grillons per a introduir-lo en la patrulla.

 

El detingut ha quedat a disposició judicial per un presumpte delicte contra la salut pública i tinença d’estupefaents, així com atemptat contra l’autoritat, al qual li va ser intervingut un total de 97,5 grams de cocaïna, que portava ocult, i 185 euros fraccionats en bitllets.

 

Els fets van ocórrer en la passada vesprada, cap a les 18.55 hores, quan els agents van donar l’alt a un vehicle que era sospitós després d’una investigació policial, per estar relacionat amb presumptes delictes contra la salut pública i ser un presumpte punt de tripijoc i sovintege de drogues.

 

Troben restes de marihuana i cocaïna

Per tals fets, els agents van procedir a parar el vehicle i a identificar als ocupants, trobant restes de marihuana i cocaïna, motiu pel qual se’ls indica que s’anava a procedir a realitzar una inspecció de seguretat, localitzant ocult a la roba interior d’una de les persones, diners en efectiu fraccionats en bitllets xicotets, un blíster, i substància pulverulenta que va ser identificada pel seu propietari com a cocaïna amb un pes pròxim als cent grams.

 

Segons fonts policials, aquesta persona des de l’inici de la intervenció adopta una actitud poc col·laborativa i agressiva, arribant al punt que quan els agents procedeixen a la seua detenció i col·locaran els grillons, mossega al braç a un dels policies, ocasionant-li lesions.

 

Per tals fets els agents van detindre a aquesta persona, home de 50 anys per un presumpte delicte contra la salut pública i tinença d’estupefaents, així com atemptat contra l’autoritat, que va ser informat dels motius de la seua detenció, així com els drets que li assisteixen, i lloc a disposició judicial.

Últimes notícies

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.

Mercadona estrena en Guadalajara la primera ‘Tenda 9’ de Castella-la Manxa amb una inversió de 2,9 milions

Mercadona ha reformat un supermercat de Guadalajara amb 2,9 milions d’euros per convertir-lo en la primera ‘Tenda 9’ de Castella-la Manxa, amb més espai per a frescos i estalvi d’energia i aigua. La cadena preveu arribar a 60 establiments d’este nou model a Espanya abans que acabe 2026.

Josep Puerto rebaixa la pressió al València Basket: Les expectatives són cosa dels altres

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha assegurat en l’inici dels entrenaments que l’equip se centra en treballar i competir, i que les expectatives pel triplet de la passada temporada corresponen a l’entorn.

Arcadi España insta el PP a revisar la jurisprudència del Suprem sobre l’expulsió de menors

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha instat el PP a llegir la jurisprudència del Tribunal Suprem sobre expulsions de menors després del recurs presentat pels populars pel plant dels ministres al Senat. Ha defensat que el Govern actuarà dins de l’Estat de dret amb criteris humanitaris davant la crisi migratòria de Ceuta.