16.3 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

Un traficant de drogues agredeix a un Policia quan anava a ser detingut a Alacant

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que els agents del Grup Operatiu d’Intervenció Ràpida de la Policia Local van detindre al carrer Lugo, a un presumpte traficant de drogues, un home de 50 anys, que va agredir a un agent mossegant-li al braç quan es disposava a posar-li els grillons per a introduir-lo en la patrulla.

 

El detingut ha quedat a disposició judicial per un presumpte delicte contra la salut pública i tinença d’estupefaents, així com atemptat contra l’autoritat, al qual li va ser intervingut un total de 97,5 grams de cocaïna, que portava ocult, i 185 euros fraccionats en bitllets.

 

Els fets van ocórrer en la passada vesprada, cap a les 18.55 hores, quan els agents van donar l’alt a un vehicle que era sospitós després d’una investigació policial, per estar relacionat amb presumptes delictes contra la salut pública i ser un presumpte punt de tripijoc i sovintege de drogues.

 

Troben restes de marihuana i cocaïna

Per tals fets, els agents van procedir a parar el vehicle i a identificar als ocupants, trobant restes de marihuana i cocaïna, motiu pel qual se’ls indica que s’anava a procedir a realitzar una inspecció de seguretat, localitzant ocult a la roba interior d’una de les persones, diners en efectiu fraccionats en bitllets xicotets, un blíster, i substància pulverulenta que va ser identificada pel seu propietari com a cocaïna amb un pes pròxim als cent grams.

 

Segons fonts policials, aquesta persona des de l’inici de la intervenció adopta una actitud poc col·laborativa i agressiva, arribant al punt que quan els agents procedeixen a la seua detenció i col·locaran els grillons, mossega al braç a un dels policies, ocasionant-li lesions.

 

Per tals fets els agents van detindre a aquesta persona, home de 50 anys per un presumpte delicte contra la salut pública i tinença d’estupefaents, així com atemptat contra l’autoritat, que va ser informat dels motius de la seua detenció, així com els drets que li assisteixen, i lloc a disposició judicial.

Últimes notícies

Felip VI insta a sumar esforços per a un sistema de ciència i tecnologia potent

El Rei ha defés que la cooperació i la dimensió europea són claus per a un sistema científic i tecnològic robust. Ho ha subratllat en el lliurament dels Premis Rei Jaume I 2025.

València acollirà el GSIC Summit: la indústria esportiva debatrà el seu present i futur

El GSIC Powered by Microsoft Summit se celebrarà el 16 i 17 de desembre a València. Reunirà més de cent experts per a debatre tendències, plataformes i retorn digital.

El TSJCV condemna a Sanitat per la mort d’una pacient al no rebre heparina

El TSJCV ha fixat una indemnització de 100.576 euros per a les filles d'una pacient morta per un tromboembolisme pulmonar després de no rebre heparina profilàctica durant el seu ingrés.

Felip VI reivindica a la universitat com a contrapunt a la resignació i la paràlisi

En l'obertura del curs 2025/2026 a la Universitat de València, Felip VI ha defés a la universitat com a motor de pensament crític, ciència útil i cohesió democràtica. També s'han reclamat més equitat i estabilitat financera per a garantir l'ascensor social.

Martínez Mus demana reunir-se ja amb la Comissionada de la DANA per a accelerar la coordinació

El vicepresident segon ha urgit a tancar una cita amb Zulima Pérez per a millorar la coordinació de la reconstrucció i activar una comissió mixta.

Compromís critica que seguisca sense conéixer-se el pacte PP-Vox per a investir a Pérez Llorca

Compromís ha retret l'opacitat de l'acord entre PP i Vox que permetrà investir a Juanfran Pérez Llorca i l'absència d'un programa detallat. Ibáñez i Micó han vaticinat continuïtat amb les polítiques de Carlos Mazón.

L’Elx està invicte en el camp del Getafe: quatre empats i una victòria

L'Elx visita este divendres al Getafe amb un balanç immaculat en Primera a domicili: cinc partits sense perdre. Quatre empats i un triomf en el Coliseum.

El València només ha guanyat una vegada en les seues últimes huit visites a Vallecas

El València visita al Raig en la jornada 14 amb una estadística adversa a Vallecas: només una victòria en les huit eixides més recents, després d'un empat la passada campanya.