Un traficant de drogues agredeix a un Policia quan anava a ser detingut a Alacant

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que els agents del Grup Operatiu d’Intervenció Ràpida de la Policia Local van detindre al carrer Lugo, a un presumpte traficant de drogues, un home de 50 anys, que va agredir a un agent mossegant-li al braç quan es disposava a posar-li els grillons per a introduir-lo en la patrulla.

 

El detingut ha quedat a disposició judicial per un presumpte delicte contra la salut pública i tinença d’estupefaents, així com atemptat contra l’autoritat, al qual li va ser intervingut un total de 97,5 grams de cocaïna, que portava ocult, i 185 euros fraccionats en bitllets.

 

Els fets van ocórrer en la passada vesprada, cap a les 18.55 hores, quan els agents van donar l’alt a un vehicle que era sospitós després d’una investigació policial, per estar relacionat amb presumptes delictes contra la salut pública i ser un presumpte punt de tripijoc i sovintege de drogues.

 

Troben restes de marihuana i cocaïna

Per tals fets, els agents van procedir a parar el vehicle i a identificar als ocupants, trobant restes de marihuana i cocaïna, motiu pel qual se’ls indica que s’anava a procedir a realitzar una inspecció de seguretat, localitzant ocult a la roba interior d’una de les persones, diners en efectiu fraccionats en bitllets xicotets, un blíster, i substància pulverulenta que va ser identificada pel seu propietari com a cocaïna amb un pes pròxim als cent grams.

 

Segons fonts policials, aquesta persona des de l’inici de la intervenció adopta una actitud poc col·laborativa i agressiva, arribant al punt que quan els agents procedeixen a la seua detenció i col·locaran els grillons, mossega al braç a un dels policies, ocasionant-li lesions.

 

Per tals fets els agents van detindre a aquesta persona, home de 50 anys per un presumpte delicte contra la salut pública i tinença d’estupefaents, així com atemptat contra l’autoritat, que va ser informat dels motius de la seua detenció, així com els drets que li assisteixen, i lloc a disposició judicial.

Últimes notícies

Consumidors en alerta: el Govern central demana al Consell que frene l’engany amb l’arròs valencià

El Ministeri de Drets Socials, Consum i Agenda 2030 ha instat la Generalitat a reforçar els controls sobre l’etiquetatge de l’arròs i a sancionar possibles fraus que confonguen el consumidor sobre l’origen valencià del producte.

Quatre detinguts a València i Algemesí per explotar treballadors estrangers sense contracte

La Policia Nacional ha detingut quatre persones a València i Algemesí per contractar treballadors estrangers, molts en situació irregular, sense contracte ni alta en la Seguretat Social, tant en una barberia com en camps de tarongers.

Tres joves detinguts per robar joies a gent major en Alfarrasí i Guadasséquies

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització criminal que assaltava veïnes d’edat avançada en Alfarrasí i Guadasséquies per furtar-los joies. Han detingut un home i dues dones a Múrcia, i dos d’ells ja han ingressat en presó provisional.

Fins a 28 anys de presó per a huit acusats d’explotar dones en pisos d’Elx

Seis dones i dos hòmens s’enfronten a penes d’entre 18 i 28 anys i mig de presó per integrar, segons la fiscalia, una xarxa criminal que explotava sexualment víctimes en tres pisos d’Elx i blanquejava els beneficis.

La militància de Bellver en l’aire: el PP ajorna la suspensió fins al juí oral

Juanfran Pérez Llorca recorda que els estatuts del PP només permeten suspendre de militància quan s’obri juí oral i admet que, de moment, no hi ha novetats sobre el futur de Jorge Bellver com a alt càrrec de la Generalitat.

Camarero es reserva a entregar a la jutgessa els missatges de WhatsApp sobre la DANA

Susana Camarero ha declarat com a testimoni pel cas de la DANA i ha afirmat que encara decidirà si entrega voluntàriament a la jutgessa els missatges de WhatsApp que va intercanviar amb altres consellers el 29 d’octubre de 2024.

Tres detinguts a Alacant per robar diners amb el mètode del cogoter gràcies a un agent fora de servici

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens i una dona, relacionats amb diversos furts de diners a clients de banc a la província d'Alacant, gràcies a la intervenció d'un agent que es trobava fora de servici.

Dotze persones detingudes per vendre roba falsificada en el mercat ambulant de Dénia

La Policia Nacional ha detingut dotze persones que regentaven parades al mercat ambulant de Dénia per vendre roba i complements falsificats, entre ells equipacions esportives de seleccions i clubs de futbol.