La Policia Local d’Alacant investiga dos incendis en un cotxe i un arbre

 

Els bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) s’han mobilitzat per a extingir dos incendis que han tingut lloc esta matinada de dimarts en Alacant. El primer d’un arbre s’ha originat en vial dels Xiprers i posteriorment, s’ha cremat un cotxe en el carrer del Pare Belda. Ara la Policia Local investiga l’origen dels dos focs per si foren intencionats i evitar nous danys.

 

Segons fonts policials el primer incendi ha tingut lloc cap a les 00.05 hores, quan una trucada telefònica rebuda en la central de Radi de la Policia Local, informava el servici Nocturn que un arbre de grans dimensions estava cremant-se. Immediatament s’ha desplaçat una unitat de bombers amb sis efectius, que han evitat que l’arbre es cremara per complet.

 

De la mateixa manera, hores més tard s’han mobilitzat els cossos de seguretat de Policia i Bombers alertats, cap a les 03.00 hores, per un altre incendi, en esta ocasió d’un cotxe. El motor ha començat a cremar-se per causes que investiga la Policia Local.

 

Els bombers han desplegat diferents línies d’aigua per a atacar les flames que s’estenien amb celeritat devorant el cotxe, i protegir les cases pròximes, evitant que el foc arribara als arbres d’un jardí privat d’una de les cases. La Policia Local ha retirat amb una grua al dipòsit municipal el vehicle que ha quedat calcinat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana lidera l’ocupació turística al febrer amb una alça del 3,8% i 7.489 afiliats més

L'afiliació en activitats turístiques va augmentar en la Comunitat Valenciana un 3,8% al febrer, 7.489 treballadors més. El sector va avançar per damunt de la mitjana nacional.

Guillem Sorolla-Recaredo gana el premi La Ciència als Falles de la UPV amb ‘Eureka’

La comissió Guillem Sorolla-Recaredo ha sigut la guanyadora del premi La Ciència als Falles per la falla infantil 'Eureka'. Sainetero Arniches i J.J. Setciències-Port aconseguixen el segon i tercer premi.

El cost laboral va pujar un 1,9% en la Comunitat Valenciana en el 4T de 2025, fins a 2.984,48 €

El cost laboral en la Comunitat Valenciana va pujar un 1,9% en el quart trimestre de 2025, fins a 2.984,48 € per treballador i mes. La pujada va ser menor que la mitjana nacional (+3,8%), amb salaris a l'alça i altres costos impulsats per les cotitzacions.

Detingut per sostraure material pirotècnic de la seua empresa per a vendre-ho a la botiga de la seua dona

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 48 anys per sostraure productes pirotècnics de l'empresa en la qual treballava. Es van intervindre 62.694 articles a la botiga de la seua esposa i s'investiga el destí del material defectuós.

El temps es torça des de demà en la Comunitat Valenciana amb més núvols, vent i baixada de màximes

Hui predominaran els cels buidats i les temperatures pujaran. Des de demà augmentarà la nuvolositat, podran donar-se pluges en el nord de Castelló i baixaran les màximes amb vent del nord-est en el litoral.

El Congrés debat estendre la presó permanent revisable a assassins que oculten el cadàver

El Congrés sotmet hui a presa en consideració la proposta del PP per a ampliar els supòsits de la presó permanent revisable. La reforma afig l'ocultació del cadàver i la reincidència com a criteris per a aplicar esta pena en l'article 140 del Codi Penal.

El Suprem confirma la multa a una jutgessa de Nules per humiliar i insultar a funcionaris

El Tribunal Suprem ha confirmat la sanció de 2.000 euros a la titular del Jutjat 4 de Nules per una falta greu de desconsideració. La fallada rebutja que fora un tracte en confiança.

El Raig rescata un 1-1 en l’afegit davant el Llevant amb deu

Un gol en el temps afegit de Pathé Ciss va donar un punt al Llamp després de jugar quasi tota la segona part amb deu per l'expulsió de Mendy. El Llevant es va avançar amb Carlos Espí i va deixar escapar una victòria que li acostava a la salvació, encara a cinc punts