La Policia Local d’Alacant investiga dos incendis en un cotxe i un arbre

 

Els bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) s’han mobilitzat per a extingir dos incendis que han tingut lloc esta matinada de dimarts en Alacant. El primer d’un arbre s’ha originat en vial dels Xiprers i posteriorment, s’ha cremat un cotxe en el carrer del Pare Belda. Ara la Policia Local investiga l’origen dels dos focs per si foren intencionats i evitar nous danys.

 

Segons fonts policials el primer incendi ha tingut lloc cap a les 00.05 hores, quan una trucada telefònica rebuda en la central de Radi de la Policia Local, informava el servici Nocturn que un arbre de grans dimensions estava cremant-se. Immediatament s’ha desplaçat una unitat de bombers amb sis efectius, que han evitat que l’arbre es cremara per complet.

 

De la mateixa manera, hores més tard s’han mobilitzat els cossos de seguretat de Policia i Bombers alertats, cap a les 03.00 hores, per un altre incendi, en esta ocasió d’un cotxe. El motor ha començat a cremar-se per causes que investiga la Policia Local.

 

Els bombers han desplegat diferents línies d’aigua per a atacar les flames que s’estenien amb celeritat devorant el cotxe, i protegir les cases pròximes, evitant que el foc arribara als arbres d’un jardí privat d’una de les cases. La Policia Local ha retirat amb una grua al dipòsit municipal el vehicle que ha quedat calcinat.

Últimes notícies

Mazzolari diu que només va saber pel telenotícies que s’havia convocat el Cecopi

La diputada de Carreteres Reme Mazzolari ha declarat que va saber de la convocatòria del Cecopi per les notícies i nega haver parlat aquell dia amb l’exalcaldessa de Chiva, amb qui només va intercanviar missatges i àudios per Whatsapp.

La inversió de 36 milions en Hinojosa reforça l’ocupació i la indústria sostenible a l’Alqueria d’Asnar

La planta Hinojosa Paper Alqueria, a l’Alqueria d’Asnar, rep una inversió de més de 36 milions per augmentar un 20 % la producció de paper reciclat, impulsar l’ocupació local i avançar en descarbonització, en un context en què la Generalitat defensa una menor pressió fiscal i menys burocràcia per atraure empreses.

L’únic conductor detingut per l’accident mortal de Benicàssim queda en llibertat amb mesures cautelars

La jutgessa ha deixat en llibertat provisional, amb mesures cautelars estrictes, el jove de 19 anys detingut per l'accident de trànsit de Benicàssim, on van morir quatre persones i sis més van resultar ferides greus.

Més de 150 vivendes de lloguer assequible alleujaran el problema d’habitatge a l’Alfàs del Pi

La Generalitat ha anunciat la construcció de més de 150 vivendes de protecció pública de lloguer assequible a l’Alfàs del Pi, en una parcel·la municipal de més de 5.000 metres quadrats inclosa en el Pla Vive Comunitat Valenciana.

La nova doble via entre La Encina i l’Alcúdia de Crespins avança amb una inversió de 17,8 milions

Transportes ha autoritzat licitar per 17,8 milions les obres de duplicació de via entre La Encina i l’Alcúdia de Crespins, clau per al Corredor Mediterrani i per reforçar la connexió ferroviaria entre València i Alacant.

L’últim Wimbledon de Roberto Bautista, al torneig on ha arribat més lluny

Roberto Bautista, tenista castellonenc de 38 anys, disputa des d’este dilluns el seu últim Wimbledon, escenari de les seues històriques semifinals de 2019. El duel de primera ronda davant el jove brasiler Joao Fonseca podria ser el seu últim partit al All England Club.

Alexis Peterson reforça el Valencia Basket per al pròxim curs en la Lliga Femenina

L exterior nord-americana amb passaport alemany Alexis Peterson, de 31 anys, s incorpora al Valencia Basket per a la pròxima temporada i disputarà l Eurolliga sense clàusula de fuga a la WNBA.

Els veïns exigixen més concrecions al ministre Puente sobre el Parc Central d’Alacant

Les associacions veïnals de l’entorn del futur Parc Central d’Alacant han demanat al ministre Óscar Puente més dades, obres prèvies i compromisos clars per recuperar la confiança després de 23 anys d’espera.