La Policia Local d’Alacant investiga dos incendis en un cotxe i un arbre

 

Els bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) s’han mobilitzat per a extingir dos incendis que han tingut lloc esta matinada de dimarts en Alacant. El primer d’un arbre s’ha originat en vial dels Xiprers i posteriorment, s’ha cremat un cotxe en el carrer del Pare Belda. Ara la Policia Local investiga l’origen dels dos focs per si foren intencionats i evitar nous danys.

 

Segons fonts policials el primer incendi ha tingut lloc cap a les 00.05 hores, quan una trucada telefònica rebuda en la central de Radi de la Policia Local, informava el servici Nocturn que un arbre de grans dimensions estava cremant-se. Immediatament s’ha desplaçat una unitat de bombers amb sis efectius, que han evitat que l’arbre es cremara per complet.

 

De la mateixa manera, hores més tard s’han mobilitzat els cossos de seguretat de Policia i Bombers alertats, cap a les 03.00 hores, per un altre incendi, en esta ocasió d’un cotxe. El motor ha començat a cremar-se per causes que investiga la Policia Local.

 

Els bombers han desplegat diferents línies d’aigua per a atacar les flames que s’estenien amb celeritat devorant el cotxe, i protegir les cases pròximes, evitant que el foc arribara als arbres d’un jardí privat d’una de les cases. La Policia Local ha retirat amb una grua al dipòsit municipal el vehicle que ha quedat calcinat.

Últimes notícies

Els sindicats veuen insuficient la nova redistribució de places d’inclusió educativa fins a 2030

Educació ha plantejat una nova redistribució de 1.249 places per a inclusió educativa fins al curs 2030/31, però els sindicats la consideren insuficient i reclamen negociar també plantilles i ràtios amb un calendari clar.

Fort incendi en una nau de banys a Xàtiva obliga a confinar veïns per la fumera tòxica

Un incendi molt evolucionat en una nau de la firma Hidronatur a Xàtiva ha generat una gran fumera. Les autoritats han demanat als veïns que tanquen finestres i reduïsquen l’activitat física per precaució.

Esclat pirotècnic a Alacant amb 6.000 trons en la primera mascletà de Fogueres 2026

La plaça dels Luceros d’Alacant ha acollit la primera mascletà de les Fogueres de 2026, disparada per Pirotecnia Mediterráneo, amb més de 6.000 trons aeris, 75 quilos de pólvora i un pic de 121,8 decibels.

Iryo preveu poder unir Barcelona i València en Alta Velocitat a partir de 2027

Iryo treballa per tindre en 2027 la homologació tècnica que li permeta operar la ruta d’Alta Velocitat Barcelona-València, una connexió clau del corredor mediterrani. El sector marítim reclama també més atenció pública per reforçar la mobilitat al Mediterrani.

Els assistents al Reggaeton Beach Festival es queden sense gira del 2026 i sense festival

Reggaeton Beach Festival ha anunciat la cancel·lació de tota la gira prevista per a l’estiu del 2026 i el cessament de la seua activitat. Facua recorda als afectats que poden reclamar l’import de les entrades i els possibles danys i perjuís.

Nou sistema acústic a la Nucia per avisar dels riscos d’inundació pel pantà de Guadalest

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha instal·lat a la Nucia un sistema acústic d’avís per inundacions a la partida de Pesauro, zona inundable en cas d’accident o trencament de la presa de Guadalest.

València encapçala l’alça del lloguer entre les grans ciutats d’Espanya

Els nous contractes de lloguer a València han pujat un 4,5 % anual des de 2019, el ritme més alt entre les sis grans ciutats espanyoles, segons l’Informe Anual 2025 del Banco de España. Fins a quatre de cada deu famílies llogateres destinen més del 30 % de la seua renda al pagament del lloguer.

Més trens de Rodalia a Alacant per a les Fogueres amb 23.300 places extra

Renfe ha reforçat la Rodalia dAlacant amb 23.300 places addicionals i 40 trens especials, diürns i nocturns, entre el 20 i la matinada del 25 de juny per a facilitar els desplaçaments durant les Fogueres.