19.6 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

La Policia Local d’Alacant investiga dos incendis en un cotxe i un arbre

 

Els bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) s’han mobilitzat per a extingir dos incendis que han tingut lloc esta matinada de dimarts en Alacant. El primer d’un arbre s’ha originat en vial dels Xiprers i posteriorment, s’ha cremat un cotxe en el carrer del Pare Belda. Ara la Policia Local investiga l’origen dels dos focs per si foren intencionats i evitar nous danys.

 

Segons fonts policials el primer incendi ha tingut lloc cap a les 00.05 hores, quan una trucada telefònica rebuda en la central de Radi de la Policia Local, informava el servici Nocturn que un arbre de grans dimensions estava cremant-se. Immediatament s’ha desplaçat una unitat de bombers amb sis efectius, que han evitat que l’arbre es cremara per complet.

 

De la mateixa manera, hores més tard s’han mobilitzat els cossos de seguretat de Policia i Bombers alertats, cap a les 03.00 hores, per un altre incendi, en esta ocasió d’un cotxe. El motor ha començat a cremar-se per causes que investiga la Policia Local.

 

Els bombers han desplegat diferents línies d’aigua per a atacar les flames que s’estenien amb celeritat devorant el cotxe, i protegir les cases pròximes, evitant que el foc arribara als arbres d’un jardí privat d’una de les cases. La Policia Local ha retirat amb una grua al dipòsit municipal el vehicle que ha quedat calcinat.

Últimes notícies

Que no qualle el feudal vassallatge

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana adverteix que acceptar el menyspreu, l’autoritarisme i la desigualtat és obrir la porta a una societat de vassalls, i defensa que cal reaccionar abans que aquest model es normalitze

La passió, ingredient essencial del periodisme esportiu

Lucía González, Rafael Escrig, Mónica Benavent i José Luis Gual protagonitzen a la UJI una taula redona moderada per la presidenta de l’Associació de la Premsa Esportiva de Castelló, Yolanda Peris

El ponent ha elevat a 25 graus les màximes a Xàbia i Miramar i Aemet ha activat l’avís taronja a València

El vent de ponent ha deixat 25,5 graus a Xàbia i 25,4 a Miramar, només per darrere de registres a Canàries. Aemet ha activat avís taronja per ratxes de fins a 90 km/h i València ha suspés els mercats extraordinaris del dimecres

La Diputació diu que garantirà la continuïtat del Museu Nino Bravo a Aielo de Malferit

La Diputació de València ha anunciat que mediarà per a evitar el tancament del Museu Nino Bravo i garantir la seua continuïtat a Aielo de Malferit. Proposa una gestió professional dins de la Xarxa de Museus Etnològics després del conflicte entre la família i l'Ajuntament.

La jutgessa de la DANA demana a l’escorta de Mazón la factura del mòbil per a acreditar l’hora en què va cessar el seu...

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha reclamat a l'escorta de Carlos Mazón la factura del seu telèfon per a fixar quan va prescindir del seu servici. També ha ordenat acarar missatges i trucades d'alts càrrecs d'Emergències dels dies 28 i 29 d'octubre de 2024.

L’Audiència de València rebutja aprofundir en l’actuació dels agents de la CHJ el 29-O

L'Audiència Provincial ha desestimat el recurs que demanava més detall sobre el treball dels agents de la CHJ durant les riuades del 29-O i ha avalat el criteri de la jutgessa instructora.

Pérez Llorca defén la col·laboració públic-privada i anuncia canvis fiscals i menys traves

El president ha reivindicat la col·laboració públic-privada davant AVE, ha criticat la proposta de finançament autonòmic i ha avançat una reforma de l'Impost de Successions i Donacions al costat de mesures de simplificació administrativa.

Els hotels de la Comunitat Valenciana superen per primera vegada els 10 milions de clients

La planta hotelera de la Comunitat bat el seu rècord amb més de 10 milions de clients i 31,6 milions de pernoctacions en 2025. Benidorm concentra el 36,4% del total.