La Policia Local d’Alacant investiga dos incendis en un cotxe i un arbre

 

Els bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) s’han mobilitzat per a extingir dos incendis que han tingut lloc esta matinada de dimarts en Alacant. El primer d’un arbre s’ha originat en vial dels Xiprers i posteriorment, s’ha cremat un cotxe en el carrer del Pare Belda. Ara la Policia Local investiga l’origen dels dos focs per si foren intencionats i evitar nous danys.

 

Segons fonts policials el primer incendi ha tingut lloc cap a les 00.05 hores, quan una trucada telefònica rebuda en la central de Radi de la Policia Local, informava el servici Nocturn que un arbre de grans dimensions estava cremant-se. Immediatament s’ha desplaçat una unitat de bombers amb sis efectius, que han evitat que l’arbre es cremara per complet.

 

De la mateixa manera, hores més tard s’han mobilitzat els cossos de seguretat de Policia i Bombers alertats, cap a les 03.00 hores, per un altre incendi, en esta ocasió d’un cotxe. El motor ha començat a cremar-se per causes que investiga la Policia Local.

 

Els bombers han desplegat diferents línies d’aigua per a atacar les flames que s’estenien amb celeritat devorant el cotxe, i protegir les cases pròximes, evitant que el foc arribara als arbres d’un jardí privat d’una de les cases. La Policia Local ha retirat amb una grua al dipòsit municipal el vehicle que ha quedat calcinat.

Últimes notícies

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.

El Villarreal tanca la pretemporada amb una victòria solvent a Turquia

El Villarreal ha tancat la pretemporada amb un triomf per 1-2 al camp del Galatasaray, en un duel molt obert i ple d’ocasions que ha pogut acabar en golejada grogueta.

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc per màximes de fins a 38 graus a l’interior de València i 36 al litoral sud d’Alacant, amb alertes també per tempestes i oratge advers a diverses comarques.