14.4 C
València
Dissabte, 10 gener, 2026

La Policia Local de Almassora descobrix en una nau el material deportiu furtat en un gimnàs

 

Este dissabte, cap a les 19.00 hores, la Policia Local d’Almassora, en la Plana Alta (Castelló), va resoldre la desaparició del material robat en un gimnàs feia uns dies. L’amo del centre deportiu va reconéixer els aparells després de què els agents els descobriren en el carrer dels Desamparats en el polígon empresarial La Plana tapats amb una lona. 

 

Segons informa ‘El periòdic’, a la seua arribada, observaren la porta oberta i a quatre persones, presumptament camiones, que estaven dins i indiquen que estan fent temps per a eixir però que el propietari no està.

 

Després de requerir la presència de l’amo, els agents identifiquen a totes les persones i, durant el registre observen una zona tapada amb una lona que ocultava una gran quantitat d’aparells de gimnàs.

 

D’esta manera, els agents municipals, que tenien coneixement del robatori en un centre deportiu, contacten amb el propietari i reconeixen el material. Com a conseqüència, l’amo queda detingut i traslladat a les diligències de la Guàrdia Civil per a que puga fer-se càrrec del cas.

Últimes notícies

L’Ajuntament d’Alberic trasllada a la Guàrdia Civil conductes d’assetjament a menors en xarxes

L'Ajuntament d'Alberic ha informat la Guàrdia Civil i als centres educatius de conductes en xarxes que afecten menors. Advertix de possibles conseqüències legals i demana implicació familiar.

Les mares dels menors del naufragi d’Indonèsia han tornat a Espanya

Les mares dels menors afectats han tornat a Espanya després del naufragi en Komodo, mentres el pare del xiquet desaparegut roman a Indonèsia i la busca oficial s'ha tancat.

El Vila-real s’imposa a l’Alabés amb un 3-1 després d’una gran segona part

Una gran arrancada de la segona mitat va donar la victòria al Vila-real. Moleiro va firmar un gol i una assistència i Gerard Moreno també va marcar.

El Llevant s’agarra a este efecte Castro davant un Espanyol en ratxa fora

El Llevant busca la seua primera victòria a casa amb Castro davant un Espanyol que enllaça tres triomfs seguits a domicili i vol oblidar el 0-2 del derbi. Competixen en el Ciutat de València el diumenge a les 16.15 amb objectius distints però urgències clares.

El Govern amplia les ajudes per la dana per a protegir els municipis enfront d’inundacions

L'Orde TMD/1586/2025, publicada en el BOE, modifica la TMD/101/2025 i permet usar fons per a prevenció i adaptació. La gestió passa al Comissionat especial.

Luís Castro mira el partit davant l’Espanyol com una final

El tècnic del Llevant va restar importància a la falta de triomfs en el Ciutat i afronta la seua primera trobada a casa davant l'Espanyol amb mentalitat de final. Va destacar l'impuls de l'afició, la necessitat de mantindre el nivell després de guanyar a Sevilla i va deixar oberta la porta a reforços, a més de la possible presència de Etta Eyong.

La Clàssica Comunitat Valenciana eixirà de La Nucia amb sis equips World Tour

La Nucia acollirà el 25 de gener l'eixida de la Clàssica Comunitat Valenciana 1969, prova UCI 1.1, amb sis equips World Tour i meta a València després de 199,5 km.

Morant demana a Pérez Llorca donar suport al nou model de finançament per als valencians

Diana Morant ha exigit a Pérez Llorca que vote a favor del sistema de finançament proposat pel Govern. Ha defés que aportaria 3.700 milions més a l'any a la Comunitat Valenciana.