La Policia Local de Almassora descobrix en una nau el material deportiu furtat en un gimnàs

 

Este dissabte, cap a les 19.00 hores, la Policia Local d’Almassora, en la Plana Alta (Castelló), va resoldre la desaparició del material robat en un gimnàs feia uns dies. L’amo del centre deportiu va reconéixer els aparells després de què els agents els descobriren en el carrer dels Desamparats en el polígon empresarial La Plana tapats amb una lona. 

 

Segons informa ‘El periòdic’, a la seua arribada, observaren la porta oberta i a quatre persones, presumptament camiones, que estaven dins i indiquen que estan fent temps per a eixir però que el propietari no està.

 

Després de requerir la presència de l’amo, els agents identifiquen a totes les persones i, durant el registre observen una zona tapada amb una lona que ocultava una gran quantitat d’aparells de gimnàs.

 

D’esta manera, els agents municipals, que tenien coneixement del robatori en un centre deportiu, contacten amb el propietari i reconeixen el material. Com a conseqüència, l’amo queda detingut i traslladat a les diligències de la Guàrdia Civil per a que puga fer-se càrrec del cas.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.