10.2 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

La Policia Local de Almassora descobrix en una nau el material deportiu furtat en un gimnàs

 

Este dissabte, cap a les 19.00 hores, la Policia Local d’Almassora, en la Plana Alta (Castelló), va resoldre la desaparició del material robat en un gimnàs feia uns dies. L’amo del centre deportiu va reconéixer els aparells després de què els agents els descobriren en el carrer dels Desamparats en el polígon empresarial La Plana tapats amb una lona. 

 

Segons informa ‘El periòdic’, a la seua arribada, observaren la porta oberta i a quatre persones, presumptament camiones, que estaven dins i indiquen que estan fent temps per a eixir però que el propietari no està.

 

Després de requerir la presència de l’amo, els agents identifiquen a totes les persones i, durant el registre observen una zona tapada amb una lona que ocultava una gran quantitat d’aparells de gimnàs.

 

D’esta manera, els agents municipals, que tenien coneixement del robatori en un centre deportiu, contacten amb el propietari i reconeixen el material. Com a conseqüència, l’amo queda detingut i traslladat a les diligències de la Guàrdia Civil per a que puga fer-se càrrec del cas.

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.