14.1 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

La Policia Local de Castelló deté a dos persones per agredir i furtar al propietari d’un establiment

Agents de la Policia Local de Castelló han detingut aquesta matinada a dos homes de 26 i 24 anys d'edat respectivament per un presumpte delicte de robatori amb violència en agredir de forma violenta al propietari d'un establiment de l'Avinguda de l'Alcora i furtar-li els diners que portava damunt després de tancar el seu establiment. Els fets s'han produït sobre les 23:30 hores quan el Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 va rebre la telefonada de diversos veïns que alertaven d'una forta baralla entre tres homes en l'encreuament de l'Avinguda de l'Alcora amb el carrer Manuel Bellido.

  

  

Fins al lloc s'han desplaçat ràpidament dos patrulles del Grup d'Intervenció de Proximitat, G.I.P., els agents del qual, en arribar al lloc on s'estava produint la batuda, han observat que en el carrer es trobava únicament un home, el qual es trobava ferit en una mà i mostrava un gran nerviosisme. Aquest ha manifestat als policies que acabava de tancar el seu bar, que es troba molt pròxim al lloc dels fets, quan dos homes li han abordat i han començat a agredir-lo tirant-lo al sòl. Immediatament, els dos homes han forcejat amb el propietari del bar per a arrabassar-li una xicoteta bossa on portava la recaptació, les claus de l'establiment i la seua documentació personal. Després de colpejar-lo en diverses ocasions, finalment els dos presumptes agressors s'han portat els diners deixant tendit sobre la vorera al titular de l'establiment.

 

Localitzaren entre les seues robes bitllets, monedes i objectes del bar de la víctima

  

En aquell moment, els agents li han preguntat per la descripció física dels dos presumptes agressors i la direcció que havien pres, ja que el robatori s'acabava de produir cap a pocs minuts. Amb les característiques físiques dels presumptes lladres, els agents han iniciat una cerca pels voltants de l'Avinguda de l'Alcora i als pocs minuts, una patrulla de la Policia Local ha localitzat en aquesta avinguda a l'altura de la Plaça Les Llacunes de Ruidera a dos homes que coincidien plenament amb la descripció que havia facilitat la víctima. Ràpidament, els agents han interceptat a aquests dos homes i han procedit a la seua identificació i registre de les seues pertinences. Durant l'escorcoll, els policies han localitzat entre les seues robes i fins i tot en el folre d'un dels seus abrics, diversos bitllets i monedes a més d'objectes del bar de la víctima. 

 

El propietari del bar va reconèixer els dos detinguts

  

D'altra banda, en estar molt pròxim al lloc dels fets, el propietari del bar també s'ha acostat fins a on estaven sent identificats els presumptes autors del robatori i ha reconegut sense cap gènere de dubte a les dos persones que acompanyaven als agents com els dos joves que li havien robat els diners. A la vista de tots aquests fets, els agents han procedit a la detenció de D.G.P., de 26 anys d'edat i J.B.M., de 24 anys per un presumpte delicte de robatori amb violència i intimidació.

Últimes notícies

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.