La Policia Local de Castelló deté a dos persones per agredir i furtar al propietari d’un establiment

Agents de la Policia Local de Castelló han detingut aquesta matinada a dos homes de 26 i 24 anys d'edat respectivament per un presumpte delicte de robatori amb violència en agredir de forma violenta al propietari d'un establiment de l'Avinguda de l'Alcora i furtar-li els diners que portava damunt després de tancar el seu establiment. Els fets s'han produït sobre les 23:30 hores quan el Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 va rebre la telefonada de diversos veïns que alertaven d'una forta baralla entre tres homes en l'encreuament de l'Avinguda de l'Alcora amb el carrer Manuel Bellido.

  

  

Fins al lloc s'han desplaçat ràpidament dos patrulles del Grup d'Intervenció de Proximitat, G.I.P., els agents del qual, en arribar al lloc on s'estava produint la batuda, han observat que en el carrer es trobava únicament un home, el qual es trobava ferit en una mà i mostrava un gran nerviosisme. Aquest ha manifestat als policies que acabava de tancar el seu bar, que es troba molt pròxim al lloc dels fets, quan dos homes li han abordat i han començat a agredir-lo tirant-lo al sòl. Immediatament, els dos homes han forcejat amb el propietari del bar per a arrabassar-li una xicoteta bossa on portava la recaptació, les claus de l'establiment i la seua documentació personal. Després de colpejar-lo en diverses ocasions, finalment els dos presumptes agressors s'han portat els diners deixant tendit sobre la vorera al titular de l'establiment.

 

Localitzaren entre les seues robes bitllets, monedes i objectes del bar de la víctima

  

En aquell moment, els agents li han preguntat per la descripció física dels dos presumptes agressors i la direcció que havien pres, ja que el robatori s'acabava de produir cap a pocs minuts. Amb les característiques físiques dels presumptes lladres, els agents han iniciat una cerca pels voltants de l'Avinguda de l'Alcora i als pocs minuts, una patrulla de la Policia Local ha localitzat en aquesta avinguda a l'altura de la Plaça Les Llacunes de Ruidera a dos homes que coincidien plenament amb la descripció que havia facilitat la víctima. Ràpidament, els agents han interceptat a aquests dos homes i han procedit a la seua identificació i registre de les seues pertinences. Durant l'escorcoll, els policies han localitzat entre les seues robes i fins i tot en el folre d'un dels seus abrics, diversos bitllets i monedes a més d'objectes del bar de la víctima. 

 

El propietari del bar va reconèixer els dos detinguts

  

D'altra banda, en estar molt pròxim al lloc dels fets, el propietari del bar també s'ha acostat fins a on estaven sent identificats els presumptes autors del robatori i ha reconegut sense cap gènere de dubte a les dos persones que acompanyaven als agents com els dos joves que li havien robat els diners. A la vista de tots aquests fets, els agents han procedit a la detenció de D.G.P., de 26 anys d'edat i J.B.M., de 24 anys per un presumpte delicte de robatori amb violència i intimidació.

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.