La Policia Local de Castelló deté a dos persones per agredir i furtar al propietari d’un establiment

Agents de la Policia Local de Castelló han detingut aquesta matinada a dos homes de 26 i 24 anys d'edat respectivament per un presumpte delicte de robatori amb violència en agredir de forma violenta al propietari d'un establiment de l'Avinguda de l'Alcora i furtar-li els diners que portava damunt després de tancar el seu establiment. Els fets s'han produït sobre les 23:30 hores quan el Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 va rebre la telefonada de diversos veïns que alertaven d'una forta baralla entre tres homes en l'encreuament de l'Avinguda de l'Alcora amb el carrer Manuel Bellido.

  

  

Fins al lloc s'han desplaçat ràpidament dos patrulles del Grup d'Intervenció de Proximitat, G.I.P., els agents del qual, en arribar al lloc on s'estava produint la batuda, han observat que en el carrer es trobava únicament un home, el qual es trobava ferit en una mà i mostrava un gran nerviosisme. Aquest ha manifestat als policies que acabava de tancar el seu bar, que es troba molt pròxim al lloc dels fets, quan dos homes li han abordat i han començat a agredir-lo tirant-lo al sòl. Immediatament, els dos homes han forcejat amb el propietari del bar per a arrabassar-li una xicoteta bossa on portava la recaptació, les claus de l'establiment i la seua documentació personal. Després de colpejar-lo en diverses ocasions, finalment els dos presumptes agressors s'han portat els diners deixant tendit sobre la vorera al titular de l'establiment.

 

Localitzaren entre les seues robes bitllets, monedes i objectes del bar de la víctima

  

En aquell moment, els agents li han preguntat per la descripció física dels dos presumptes agressors i la direcció que havien pres, ja que el robatori s'acabava de produir cap a pocs minuts. Amb les característiques físiques dels presumptes lladres, els agents han iniciat una cerca pels voltants de l'Avinguda de l'Alcora i als pocs minuts, una patrulla de la Policia Local ha localitzat en aquesta avinguda a l'altura de la Plaça Les Llacunes de Ruidera a dos homes que coincidien plenament amb la descripció que havia facilitat la víctima. Ràpidament, els agents han interceptat a aquests dos homes i han procedit a la seua identificació i registre de les seues pertinences. Durant l'escorcoll, els policies han localitzat entre les seues robes i fins i tot en el folre d'un dels seus abrics, diversos bitllets i monedes a més d'objectes del bar de la víctima. 

 

El propietari del bar va reconèixer els dos detinguts

  

D'altra banda, en estar molt pròxim al lloc dels fets, el propietari del bar també s'ha acostat fins a on estaven sent identificats els presumptes autors del robatori i ha reconegut sense cap gènere de dubte a les dos persones que acompanyaven als agents com els dos joves que li havien robat els diners. A la vista de tots aquests fets, els agents han procedit a la detenció de D.G.P., de 26 anys d'edat i J.B.M., de 24 anys per un presumpte delicte de robatori amb violència i intimidació.

Últimes notícies

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.