La Policia Local de Castelló deté a dos persones per agredir i furtar al propietari d’un establiment

Agents de la Policia Local de Castelló han detingut aquesta matinada a dos homes de 26 i 24 anys d'edat respectivament per un presumpte delicte de robatori amb violència en agredir de forma violenta al propietari d'un establiment de l'Avinguda de l'Alcora i furtar-li els diners que portava damunt després de tancar el seu establiment. Els fets s'han produït sobre les 23:30 hores quan el Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 va rebre la telefonada de diversos veïns que alertaven d'una forta baralla entre tres homes en l'encreuament de l'Avinguda de l'Alcora amb el carrer Manuel Bellido.

  

  

Fins al lloc s'han desplaçat ràpidament dos patrulles del Grup d'Intervenció de Proximitat, G.I.P., els agents del qual, en arribar al lloc on s'estava produint la batuda, han observat que en el carrer es trobava únicament un home, el qual es trobava ferit en una mà i mostrava un gran nerviosisme. Aquest ha manifestat als policies que acabava de tancar el seu bar, que es troba molt pròxim al lloc dels fets, quan dos homes li han abordat i han començat a agredir-lo tirant-lo al sòl. Immediatament, els dos homes han forcejat amb el propietari del bar per a arrabassar-li una xicoteta bossa on portava la recaptació, les claus de l'establiment i la seua documentació personal. Després de colpejar-lo en diverses ocasions, finalment els dos presumptes agressors s'han portat els diners deixant tendit sobre la vorera al titular de l'establiment.

 

Localitzaren entre les seues robes bitllets, monedes i objectes del bar de la víctima

  

En aquell moment, els agents li han preguntat per la descripció física dels dos presumptes agressors i la direcció que havien pres, ja que el robatori s'acabava de produir cap a pocs minuts. Amb les característiques físiques dels presumptes lladres, els agents han iniciat una cerca pels voltants de l'Avinguda de l'Alcora i als pocs minuts, una patrulla de la Policia Local ha localitzat en aquesta avinguda a l'altura de la Plaça Les Llacunes de Ruidera a dos homes que coincidien plenament amb la descripció que havia facilitat la víctima. Ràpidament, els agents han interceptat a aquests dos homes i han procedit a la seua identificació i registre de les seues pertinences. Durant l'escorcoll, els policies han localitzat entre les seues robes i fins i tot en el folre d'un dels seus abrics, diversos bitllets i monedes a més d'objectes del bar de la víctima. 

 

El propietari del bar va reconèixer els dos detinguts

  

D'altra banda, en estar molt pròxim al lloc dels fets, el propietari del bar també s'ha acostat fins a on estaven sent identificats els presumptes autors del robatori i ha reconegut sense cap gènere de dubte a les dos persones que acompanyaven als agents com els dos joves que li havien robat els diners. A la vista de tots aquests fets, els agents han procedit a la detenció de D.G.P., de 26 anys d'edat i J.B.M., de 24 anys per un presumpte delicte de robatori amb violència i intimidació.

Últimes notícies

Mestalla s’acomiadarà del Valencia CF en la jornada 37 davant l’Elx

El Valencia CF ha confirmat que no ha demanat a LaLiga acabar la campanya 2026-27 a Mestalla i que l’últim partit oficial a l’estadi serà en la jornada 37 davant l’Elche, fet que li dona una setmana més per al trasllat al Nou Mestalla.

Beques reforçades i matrícules gratis per a qui aprove primer de carrera a la Comunitat Valenciana

El Consell ha detallat a la Universitat Jaume I les línies del seu pla fins 2030 per enfortir el sistema universitari i investigador, amb més beques i incentius a l’esforç acadèmic. També prepara una nova Llei de Ciència i un Pla 2030 per estabilitzar i modernitzar el sistema.

La nova llei de ciència i el Pla 2030 blindaran el futur de les universitats valencianes

La Generalitat ha detallat a l’UJI la seua estratègia per a donar estabilitat al sistema universitari valencià, impulsar la investigació i reforçar les beques i la cultura de l’esforç.

Beca gratuïta i nova Llei de Ciència: així vol el Consell reforçar les universitats valencianes

El Consell prepara una nova Llei de Ciència i un Pla 2030 per a donar estabilitat al sistema universitari valencià i anuncia la gratuïtat de matrícula per a qui aprove tot primer curs.

Les noves beques i la matrícula gratis marquen l’estratègia del Consell per a la universitat valenciana

El Consell aposta per una nova Llei de Ciència, el Pla 2030, més beques i matrícula gratis per a qui aprove tot primer per a reforçar el sistema universitari valencià, tal com ha explicat Juanfran Pérez Llorca en la presa de possessió del nou rector de l’UJI, Jesús Lancis.

Beques més fortes i matrícula gratis si s’aprova tot: així vol el Consell reforçar la universitat valenciana

El Consell ha detallat a Castelló la seua estratègia per a reforçar el sistema universitari valencià, amb una nova Llei de Ciència, el Pla 2030, més beques i matrícula gratis per a qui aprove totes les assignatures del primer curs.

OWN València espera més de 20.000 aficionats als videojocs del 3 al 5 de juliol

El festival de videojocs, e-sports i cultura digital OWN reunix del 3 al 5 de juliol a Fira València més de 20.000 assistents i les principals companyies del sector.

València cedeix el relleu dels Gay Games a Perth, seu de l’edició de 2030

València, amfitriona dels Gay Games 2026 amb prop de deu mil participants, ha fet el traspàs simbòlic de seu a Perth, ciutat australiana que acollirà l’edició de 2030, amb un balanç positiu en economia i imatge de ciutat oberta i inclusiva.