La Policia Local de Castelló deté a dos persones per agredir i furtar al propietari d’un establiment

Agents de la Policia Local de Castelló han detingut aquesta matinada a dos homes de 26 i 24 anys d'edat respectivament per un presumpte delicte de robatori amb violència en agredir de forma violenta al propietari d'un establiment de l'Avinguda de l'Alcora i furtar-li els diners que portava damunt després de tancar el seu establiment. Els fets s'han produït sobre les 23:30 hores quan el Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 va rebre la telefonada de diversos veïns que alertaven d'una forta baralla entre tres homes en l'encreuament de l'Avinguda de l'Alcora amb el carrer Manuel Bellido.

  

  

Fins al lloc s'han desplaçat ràpidament dos patrulles del Grup d'Intervenció de Proximitat, G.I.P., els agents del qual, en arribar al lloc on s'estava produint la batuda, han observat que en el carrer es trobava únicament un home, el qual es trobava ferit en una mà i mostrava un gran nerviosisme. Aquest ha manifestat als policies que acabava de tancar el seu bar, que es troba molt pròxim al lloc dels fets, quan dos homes li han abordat i han començat a agredir-lo tirant-lo al sòl. Immediatament, els dos homes han forcejat amb el propietari del bar per a arrabassar-li una xicoteta bossa on portava la recaptació, les claus de l'establiment i la seua documentació personal. Després de colpejar-lo en diverses ocasions, finalment els dos presumptes agressors s'han portat els diners deixant tendit sobre la vorera al titular de l'establiment.

 

Localitzaren entre les seues robes bitllets, monedes i objectes del bar de la víctima

  

En aquell moment, els agents li han preguntat per la descripció física dels dos presumptes agressors i la direcció que havien pres, ja que el robatori s'acabava de produir cap a pocs minuts. Amb les característiques físiques dels presumptes lladres, els agents han iniciat una cerca pels voltants de l'Avinguda de l'Alcora i als pocs minuts, una patrulla de la Policia Local ha localitzat en aquesta avinguda a l'altura de la Plaça Les Llacunes de Ruidera a dos homes que coincidien plenament amb la descripció que havia facilitat la víctima. Ràpidament, els agents han interceptat a aquests dos homes i han procedit a la seua identificació i registre de les seues pertinences. Durant l'escorcoll, els policies han localitzat entre les seues robes i fins i tot en el folre d'un dels seus abrics, diversos bitllets i monedes a més d'objectes del bar de la víctima. 

 

El propietari del bar va reconèixer els dos detinguts

  

D'altra banda, en estar molt pròxim al lloc dels fets, el propietari del bar també s'ha acostat fins a on estaven sent identificats els presumptes autors del robatori i ha reconegut sense cap gènere de dubte a les dos persones que acompanyaven als agents com els dos joves que li havien robat els diners. A la vista de tots aquests fets, els agents han procedit a la detenció de D.G.P., de 26 anys d'edat i J.B.M., de 24 anys per un presumpte delicte de robatori amb violència i intimidació.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.