La Policia Local desallotja dos festes en cases en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha desallotjat i dissolt dos festes en cases esta matinada de dijous que s’estaven celebrant en el carrer de Rabasa i l’avinguda d’Alcoi. A demés, ha sancionat a tretze persones per desobediència, dins dels dispositius nocturns amb inspeccions, vigilància i controls organitzats per a garantir l’estat d’alarma i el compliment de les mesures de seguretat i salut per a fer front a la pandèmia a Alacant.

 

La Policia ha sigut alertada cap a les 23.45 hores, a través de diferents cridades que denunciaven sorolls i no podien descansar perquè un inquilí d’una casa estava fent una festa. Els agents s’han mobilitzat immediatament fins al lloc i han vist que diferents persones estaven celebrant una festa. Per eixe motiu els ha identificat i denunciat per infracció a l’ordenança municipal sobre protecció contra sorolls i vibracions d’Alacant, amb una sanció de 750 euros.

 

De la mateixa manera, els agents han intervingut passades les 02.30 hores d’esta matinada en una altra casa després de diferents telefonades de veïns a on els agents han comprovat que estava la música molt forta i se celebrava una festa dins d’un pis. Una volta allí, els agents han demanat als inquilins que la llevaren, i han sigut sancionats.

 

En este últim cas, la Policia ha comprovat que en la festa hi havia més de sis persones, i dos dels convidats no convivien en la vivenda, pel que han sigut denunciats per trobar-se fora de sa casa, incomplint l’horari establit pel toc de queda, sense causa justificada.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre María Jesús Montero

Diana Morant afirma que el comentari de Jorge Azcón sobre el físic de Pilar Alegría i María Jesús Montero reflectix el masclisme encara present en el PP i el vincula amb el qüestionament de la violència de gènere.

Salven la vida a un operari després de patir una parada cardíaca en podar una palmera a València

Un operari de 41 anys va ser rescatat pels bombers a València després de quedar atrapat mentres podava una palmera, patir un esvaïment i entrar en parada cardíaca, que l'equip mèdic va aconseguir revertir abans del seu trasllat a l'hospital.

Morant titlla d’intolerable el veto a les dones en la confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig a les dones en la confraria de Sagunt i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la participació femenina.

Xoc entre tramvia i cotxe interromp les línies 4 i 6 a València i deixa cinc ferits

Un cotxe que se salta un semàfor en roig provoca un xoc amb un tramvia a València, interromp el servici en les línies 4 i 6 i deixa cinc ferits amb policontusiones.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón com a testimoni en la causa penal per la gestió de la dana i exigix responsabilitats polítiques en la Generalitat.

Pérez Llorca enaltix el talent de Generació Espontània en la UPV com a motor del futur tecnològic

Cotxes de Fórmula 1, coets i càpsules d'alta velocitat són alguns dels projectes de Generació Espontània de la UPV, que Pérez Llorca ha posat com a model de talent, formació pràctica i connexió amb el teixit empresarial.

Alacant aprova una ajuda de 300 euros per naixement o adopció des de 2026

L'Ajuntament d'Alacant aprova una ajuda de 300 euros per cada fill nascut o adoptat en 2026, duplicant el pressupost total i donant prioritat a les sol·licituds pendents de 2025.