La Policia Local desallotja dos festes en cases en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha desallotjat i dissolt dos festes en cases esta matinada de dijous que s’estaven celebrant en el carrer de Rabasa i l’avinguda d’Alcoi. A demés, ha sancionat a tretze persones per desobediència, dins dels dispositius nocturns amb inspeccions, vigilància i controls organitzats per a garantir l’estat d’alarma i el compliment de les mesures de seguretat i salut per a fer front a la pandèmia a Alacant.

 

La Policia ha sigut alertada cap a les 23.45 hores, a través de diferents cridades que denunciaven sorolls i no podien descansar perquè un inquilí d’una casa estava fent una festa. Els agents s’han mobilitzat immediatament fins al lloc i han vist que diferents persones estaven celebrant una festa. Per eixe motiu els ha identificat i denunciat per infracció a l’ordenança municipal sobre protecció contra sorolls i vibracions d’Alacant, amb una sanció de 750 euros.

 

De la mateixa manera, els agents han intervingut passades les 02.30 hores d’esta matinada en una altra casa després de diferents telefonades de veïns a on els agents han comprovat que estava la música molt forta i se celebrava una festa dins d’un pis. Una volta allí, els agents han demanat als inquilins que la llevaren, i han sigut sancionats.

 

En este últim cas, la Policia ha comprovat que en la festa hi havia més de sis persones, i dos dels convidats no convivien en la vivenda, pel que han sigut denunciats per trobar-se fora de sa casa, incomplint l’horari establit pel toc de queda, sense causa justificada.

Últimes notícies

Catalá veu en la sentència del TSJCV un aval jurídic a l’ampliació nord del port de València

La nova resolució del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana rebutja el recurs d’Acció Ecologista Agró i, segons l’alcaldessa María José Catalá, reforça el suport jurídic a l’ampliació nord del port de València.

Cultura reunirà dijous les autonomies i la Policia per reforçar la seguretat als museus

El Ministeri de Cultura ha convocat per a este dijous una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per revisar la seguretat dels museus després dels robatoris a Badajoz, Albacete i Villena, que han obert una polèmica amb la Generalitat i han activat mesures a altres territoris.

Llorca insta els sindicats educatius a tindre voluntat de diàleg per a pactar millores

Juanfran Pérez Llorca reclama als sindicats educatius més voluntat de diàleg davant el nou pla de la Generalitat i defensa mesures com la gratuïtat de 0 a 3 anys i la reducció de ràtios en pobles menuts. El curs arranca amb menys alumnat però amb rècord de professorat i 28 nous centres entre els que obrin ara i els previstos enguany.

Detingut a Vinaròs per enviar 60 quilos de marihuana en paquets postals

La Guàrdia Civil i Vigilància Duanera han intervingut a Vinaròs més de 60 quilos de marihuana enviats en paquets postals i han detingut un home per contraban i delicte contra la salut pública.

Detinguts quatre hòmens per una agressió sexual múltiple a València a la víctima del seu excompany

La Policia Nacional ha detingut a València quatre hòmens d’entre 44 i 53 anys per una presumpta agressió sexual en grup a l’exparella sentimental d’un d’ells, a qui també s’atribueix un delicte de maltractaments en l’àmbit de la violència de gènere.

Continua la recerca del jove que ha matat a colps el seu padrastre a València

La Policia Nacional continua buscant un jove de 22 anys que presumptament ha matat a colps el seu padrastre amb una mancuerna en un domicili del barri de Sant Isidre de València, després de fugar-se d’una unitat psiquiàtrica.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua en estat reservat mentre la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil manté oberta la investigació per l’apunyalament d’una dona dilluns a Carcaixent. La víctima continua ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Sánchez responsabilitza les autonomies del PP dels mals resultats de PISA

Pedro Sánchez ha atribuït als governs autonòmics del PP, entre ells el de la Comunitat Valenciana, part dels mals resultats de l’informe PISA, mentre Alberto Núñez Feijóo l’ha acusat de desatendre la qualitat educativa.