La Policia Local desallotja dos festes en cases en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha desallotjat i dissolt dos festes en cases esta matinada de dijous que s’estaven celebrant en el carrer de Rabasa i l’avinguda d’Alcoi. A demés, ha sancionat a tretze persones per desobediència, dins dels dispositius nocturns amb inspeccions, vigilància i controls organitzats per a garantir l’estat d’alarma i el compliment de les mesures de seguretat i salut per a fer front a la pandèmia a Alacant.

 

La Policia ha sigut alertada cap a les 23.45 hores, a través de diferents cridades que denunciaven sorolls i no podien descansar perquè un inquilí d’una casa estava fent una festa. Els agents s’han mobilitzat immediatament fins al lloc i han vist que diferents persones estaven celebrant una festa. Per eixe motiu els ha identificat i denunciat per infracció a l’ordenança municipal sobre protecció contra sorolls i vibracions d’Alacant, amb una sanció de 750 euros.

 

De la mateixa manera, els agents han intervingut passades les 02.30 hores d’esta matinada en una altra casa després de diferents telefonades de veïns a on els agents han comprovat que estava la música molt forta i se celebrava una festa dins d’un pis. Una volta allí, els agents han demanat als inquilins que la llevaren, i han sigut sancionats.

 

En este últim cas, la Policia ha comprovat que en la festa hi havia més de sis persones, i dos dels convidats no convivien en la vivenda, pel que han sigut denunciats per trobar-se fora de sa casa, incomplint l’horari establit pel toc de queda, sense causa justificada.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.

La 61 Fira del Llibre de València obri amb xifres rècord i més activitats en Vivers

La 61 Fira del Llibre de València obri als Jardins de Vivers amb 105 expositors, més de 200 activitats i 1.800 firmes, consolidada com a gran cita cultural valenciana.