La Policia Local desallotja dos festes en cases en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha desallotjat i dissolt dos festes en cases esta matinada de dijous que s’estaven celebrant en el carrer de Rabasa i l’avinguda d’Alcoi. A demés, ha sancionat a tretze persones per desobediència, dins dels dispositius nocturns amb inspeccions, vigilància i controls organitzats per a garantir l’estat d’alarma i el compliment de les mesures de seguretat i salut per a fer front a la pandèmia a Alacant.

 

La Policia ha sigut alertada cap a les 23.45 hores, a través de diferents cridades que denunciaven sorolls i no podien descansar perquè un inquilí d’una casa estava fent una festa. Els agents s’han mobilitzat immediatament fins al lloc i han vist que diferents persones estaven celebrant una festa. Per eixe motiu els ha identificat i denunciat per infracció a l’ordenança municipal sobre protecció contra sorolls i vibracions d’Alacant, amb una sanció de 750 euros.

 

De la mateixa manera, els agents han intervingut passades les 02.30 hores d’esta matinada en una altra casa després de diferents telefonades de veïns a on els agents han comprovat que estava la música molt forta i se celebrava una festa dins d’un pis. Una volta allí, els agents han demanat als inquilins que la llevaren, i han sigut sancionats.

 

En este últim cas, la Policia ha comprovat que en la festa hi havia més de sis persones, i dos dels convidats no convivien en la vivenda, pel que han sigut denunciats per trobar-se fora de sa casa, incomplint l’horari establit pel toc de queda, sense causa justificada.

Últimes notícies

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.

El PSPV acusa el PP de tindre la Comunitat paralitzada per un president en precari

El síndic del PSPV-PSOE, José Muñoz, acusa el PP de mantindre la Generalitat i les Corts pràcticament paralitzades per la situació d'interinitat de Pérez Llorca i per les lluites internes del partit.