13.6 C
València
Dimecres, 17 desembre, 2025

La Policia Local desallotja dos festes en cases en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha desallotjat i dissolt dos festes en cases esta matinada de dijous que s’estaven celebrant en el carrer de Rabasa i l’avinguda d’Alcoi. A demés, ha sancionat a tretze persones per desobediència, dins dels dispositius nocturns amb inspeccions, vigilància i controls organitzats per a garantir l’estat d’alarma i el compliment de les mesures de seguretat i salut per a fer front a la pandèmia a Alacant.

 

La Policia ha sigut alertada cap a les 23.45 hores, a través de diferents cridades que denunciaven sorolls i no podien descansar perquè un inquilí d’una casa estava fent una festa. Els agents s’han mobilitzat immediatament fins al lloc i han vist que diferents persones estaven celebrant una festa. Per eixe motiu els ha identificat i denunciat per infracció a l’ordenança municipal sobre protecció contra sorolls i vibracions d’Alacant, amb una sanció de 750 euros.

 

De la mateixa manera, els agents han intervingut passades les 02.30 hores d’esta matinada en una altra casa després de diferents telefonades de veïns a on els agents han comprovat que estava la música molt forta i se celebrava una festa dins d’un pis. Una volta allí, els agents han demanat als inquilins que la llevaren, i han sigut sancionats.

 

En este últim cas, la Policia ha comprovat que en la festa hi havia més de sis persones, i dos dels convidats no convivien en la vivenda, pel que han sigut denunciats per trobar-se fora de sa casa, incomplint l’horari establit pel toc de queda, sense causa justificada.

Últimes notícies

Les pluges han deixat 66,6 l/m² a Catarroja i han forçat tancaments preventius de túnels

Catarroja ha acumulat 66,6 l/m², amb 15 litres en una hora. Després de tancaments preventius i una nit de neteja, a les 6.00 s'ha recuperat la normalitat i s'esperen pluges sense risc.

La litigiositat en els jutjats de la Comunitat baixa un 16,6% en el tercer trimestre

La Comunitat Valenciana va registrar 157.204 nous assumptes entre juliol i setembre, un 16,6% menys interanual. Malgrat el descens d'entrades, la batussa va augmentar.

Investigat per deixar morir a tres aus i tindre un lloro gris protegit a Borriana

La Guàrdia Civil investiga a un home de 52 anys a Borriana per la mort per inanició de tres aus i per tindre sense documentació un lloro gris africà. Les diligències han sigut remeses al jutjat de Vila-real i la investigació continua oberta.

Detingut després de robar d’una tirada una cadena a una dona major a Alacant gràcies a la col·laboració ciutadana

Un home de 27 anys ha sigut detingut a Alacant instants després d'arrancar una cadena d'or a una dona d'avançada edat. Testimonis ho van seguir breument i van aportar la seua descripció a la Policia Nacional, la qual cosa va facilitar la seua localització malgrat que es va canviar de pantalons per a despistar.

Avís groc per pluges de 30 l/m² en 1 hora i 80 en 12 en el litoral de Castelló

Aemet manté l'avís groc fins al migdia en el litoral de Castelló, amb llindars de 30 l/h i 80 en 12 hores. València i el nord d'Alacant prolonguen avisos fins a les 23.59.

Dos detinguts i cinc investigats per estafar a 85 majors fent-se passar per tècnics de llum

La Guàrdia Civil ha detingut a dos persones i investiga a altres cinc per una xarxa que va estafar i va furtar a 85 ancians en nou comunitats mitjançant el fals revisor de la llum. El grup, amb set membres residents a València, hauria obtingut més de 100.000 euros i objectes de valor.

La pluja deixa fins a 43,4 l/m² a València en quatre hores i provoca servicis puntuals de bombers

Les precipitacions persistents han acumulat fins a 43,4 l/m² a València en quatre hores, amb avisos puntuals a bombers i registres destacats en diverses comarques.

Catarroja acumula 66,6 l/m² en una nit de pluges que reaviva l’alarma per la dana

La localitat suma 66,6 l/m² i pics de 15 litres en una hora. Va haver-hi tancaments preventius de túnels i una nit de neteja; a les 6.00, la circulació va tornar a la normalitat