La Policia Local desallotja dos festes en cases en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha desallotjat i dissolt dos festes en cases esta matinada de dijous que s’estaven celebrant en el carrer de Rabasa i l’avinguda d’Alcoi. A demés, ha sancionat a tretze persones per desobediència, dins dels dispositius nocturns amb inspeccions, vigilància i controls organitzats per a garantir l’estat d’alarma i el compliment de les mesures de seguretat i salut per a fer front a la pandèmia a Alacant.

 

La Policia ha sigut alertada cap a les 23.45 hores, a través de diferents cridades que denunciaven sorolls i no podien descansar perquè un inquilí d’una casa estava fent una festa. Els agents s’han mobilitzat immediatament fins al lloc i han vist que diferents persones estaven celebrant una festa. Per eixe motiu els ha identificat i denunciat per infracció a l’ordenança municipal sobre protecció contra sorolls i vibracions d’Alacant, amb una sanció de 750 euros.

 

De la mateixa manera, els agents han intervingut passades les 02.30 hores d’esta matinada en una altra casa després de diferents telefonades de veïns a on els agents han comprovat que estava la música molt forta i se celebrava una festa dins d’un pis. Una volta allí, els agents han demanat als inquilins que la llevaren, i han sigut sancionats.

 

En este últim cas, la Policia ha comprovat que en la festa hi havia més de sis persones, i dos dels convidats no convivien en la vivenda, pel que han sigut denunciats per trobar-se fora de sa casa, incomplint l’horari establit pel toc de queda, sense causa justificada.

Últimes notícies

Desarticulada una trama que ha defraudat 11,9 milions d’IVA en begudes alcohòliques

La Policia Nacional ha detingut tretze persones i n’ha investigat quatre més en una operació amb Hisenda que ha destapat un frau de 11,9 milions d’euros d’IVA en el sector de les begudes alcohòliques, amb ramificacions a Sevilla, Còrdova, Badajoz i València.

Dos detinguts per tres robatoris violents en una sola matinada a Torrent

La Policia Nacional ha detingut dos hòmens de 19 i 31 anys acusats de tres robatoris amb violència en una mateixa matinada a Torrent, a més d’un robatori en un vehicle i un delicte d’usurpació de l’estat civil.

Última prova de l’Elx davant el Toulouse abans de l’estrena en LALIGA

L’Elx tanca este dissabte la pretemporada contra el Toulouse en Pinatar Arena, amb el debut possible de Javi Morcillo i diverses baixes per lesió abans d’estrenar-se en LALIGA davant el Deportivo el 17 d’agost.

Així serà la flota llogada per a l’eixida de The Ocean Race a Alacant

La SPTD ha tret a licitació per 517.217 euros el lloguer de més de 40 embarcacions que garantiran l’organització, la seguretat i la cobertura mediàtica de l’eixida de The Ocean Race Alicante 2027.

El propietari d’un bar de València que ha matat un jove passarà hui a disposició judicial

El propietari del bar 'La Esquina Tropical' de València, detingut per la mort d’un jove de 20 anys, passarà esta vesprada a disposició judicial després de confessar el crim al 091.

Presó per a quatre homes per robar cotxes d’alta gamma clonant les claus electròniques

Quatre homes han ingressat en presó provisional després de ser detinguts a Alacant i Múrcia, acusats de robar quatre cotxes d’alta gamma valorats en 400.000 euros amb claus electròniques clonades.

Crítiques a un cartell de festes de Sagunt per una imatge de sotmetiment sexual

La Coordinadora Feminista de Camp de Morvedre ha denunciat un cartell d’una penya de les festes de Sagunt per mostrar la imatge d’un toro sotmetent sexualment una dona nua i qüestiona el silenci de l’Ajuntament.

La sinistralitat laboral deixa 32 morts en mig any a la Comunitat Valenciana, 12 menys que en 2025

Els accidents laborals han causat 32 morts en la Comunitat Valenciana en el primer semestre de 2026, 12 menys que un any abans, dins d’un context estatal amb 358 víctimes mortals. La majoria de sinistres s’han produït en jornada de treball i afecten sobretot treballadors assalariats i sectors com servicis i construcció.
FILMOTECA D'ESTIU