La Policia Local detén un home per furtar un cotxe a Castelló

Un home ha sigut detingut hui 7 de setembre al matí per agents de la Policia Local de Castelló després d'un presumpte delicte de furt i ús d'un vehicle de motor. Els fets han ocorregut aquest matí quan el detingut, de 41 anys estava intentant sostraure un turisme en la Plaça de la Pau quan el propietari d'aquest es trobava fora del cotxe realitzant una gestió particular. L'afecta ha avisat a emergències 112 per a alertar que en eixe moment li estaven furtant el seu vehicle, el qual estava aparcat momentàniament en la Plaça de la Pau per a realitzar una gestió ràpida en un banc proper.

Una patrulla de la Policia Local de Castelló ha acudit de seguida, ja que es trobava molt prop del lloc dels fets. En arribar a la plaça han observat com el veí que havia cridat a emergències feia senyals per a reclamar la seua atenció, al mateix temps que un Seat Ibiza de color negre abandonava el lloc d'aparcament. Els agents han actuat ràpid i han interceptat el vehicle solicitant així al conductor que eixira de l'automòbil. L'home, sense oposar resistència ha eixit del cotxe i de seguida els agents han vist que es trobava baix els efectes de substàncies estupefaents. Després d'identificar el lladre i realitzar les comprovacions pertinents, els agents han confirmat la veracitat dels fets denunciats pel propietari del turisme. A continuació han procedit a la detenció del conductor J.G.M de 41 anys per un presumpte delicte de furt amb ús de vehicle de motor. Ara la Policia Local de Castelló investiga el detingut per un presumpte delicte contra la Seguretat Viària, ja que al fugar-se amb el vehicle, l'arrestat estava baix els efectes de les drogues i ha donat positiu en diverses substàncies psicotròpiques. Per últim, els agents han explicat a la víctima del robatori els tràmits a seguir per a denunciar els fets.

 

Últimes notícies

Nit sufocant al litoral i prelitoral valencià amb fins a 35 graus

La pròxima matinada es preveu extremadament calorosa a bona part del litoral i el prelitoral valencià, amb vent de ponent i mínimes entre 30 i 35 graus. Avamet advertix que moltes poblacions podrien no baixar dels 30 graus tot i les tronades vespertines.

Vaga dels vigilants de prevenció d’incendis en Vaersa el 30 i 31 d’agost

STAS-Intersindical, UGT i CCOO han convocat vaga del personal vigilant-operari de prevenció d'incendis forestals en Vaersa els dies 30 i 31 d'agost i mantindran demà una nova protesta davant el Palau de la Generalitat per exigir millores laborals i de servei.

Xàtiva, Alzira i Guadasséquies baten rècords de calor amb més de 44 graus

Xàtiva ha marcat este dimecres 44,1 graus i s’ha situat com la temperatura més alta d’Espanya, mentre que Alzira ha arribat als 44,7 graus i Guadasséquies als 44,2, segons Aemet i Avamet.

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.