La Policia Local detén un home per furtar un cotxe a Castelló

Un home ha sigut detingut hui 7 de setembre al matí per agents de la Policia Local de Castelló després d'un presumpte delicte de furt i ús d'un vehicle de motor. Els fets han ocorregut aquest matí quan el detingut, de 41 anys estava intentant sostraure un turisme en la Plaça de la Pau quan el propietari d'aquest es trobava fora del cotxe realitzant una gestió particular. L'afecta ha avisat a emergències 112 per a alertar que en eixe moment li estaven furtant el seu vehicle, el qual estava aparcat momentàniament en la Plaça de la Pau per a realitzar una gestió ràpida en un banc proper.

Una patrulla de la Policia Local de Castelló ha acudit de seguida, ja que es trobava molt prop del lloc dels fets. En arribar a la plaça han observat com el veí que havia cridat a emergències feia senyals per a reclamar la seua atenció, al mateix temps que un Seat Ibiza de color negre abandonava el lloc d'aparcament. Els agents han actuat ràpid i han interceptat el vehicle solicitant així al conductor que eixira de l'automòbil. L'home, sense oposar resistència ha eixit del cotxe i de seguida els agents han vist que es trobava baix els efectes de substàncies estupefaents. Després d'identificar el lladre i realitzar les comprovacions pertinents, els agents han confirmat la veracitat dels fets denunciats pel propietari del turisme. A continuació han procedit a la detenció del conductor J.G.M de 41 anys per un presumpte delicte de furt amb ús de vehicle de motor. Ara la Policia Local de Castelló investiga el detingut per un presumpte delicte contra la Seguretat Viària, ja que al fugar-se amb el vehicle, l'arrestat estava baix els efectes de les drogues i ha donat positiu en diverses substàncies psicotròpiques. Per últim, els agents han explicat a la víctima del robatori els tràmits a seguir per a denunciar els fets.

 

Últimes notícies

Sorprès robant material en una obra de Paiporta i detingut per la Policia Local

La Policia Local de Paiporta ha detingut un home en ser sorprés carregant material robat d'una obra en un vehicle dins del terme municipal.

Descomptes i més talent valencià en la sisena edició del festival FRESCA! a Alacant

La sisena edició del festival FRESCA!, del 17 al 25 de juliol a Alacant, reforça el talent valencià i amplia els descomptes per a públic jove i familiar.

Un any de presó per distribuir pornografia infantil amb més de 1.700 arxius pedòfils

Un home ha sigut condemnat per l’Audiència d’Alacant a un any de presó per distribuir pornografia infantil a internet, després de trobar-li més de 1.700 arxius pedòfils i reconéixer els fets. La pena de presó queda suspesa durant tres anys amb la condició que no torne a delinquir.

Arcadi España dona per fet que les explicacions de Zapatero pel cas Plus Ultra seran satisfactòries

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, ha assegurat a València que està segur que les explicacions de José Luis Rodríguez Zapatero com a investigat pel cas Plus Ultra seran satisfactòries i ha defensat la professionalitat de l'Agència Tributària.

Lydia Rodríguez deixa Presuntos Implicados i denuncia maltractament i control extrem

La cantant Lydia Rodríguez ha anunciat que abandona Presuntos Implicados després de 17 anys i acusa el grup i el seu entorn de control extrem sobre el seu físic i maltractament psicològic. El músic Nacho Mañó ha contestat indignat i defensa la seua honorabilitat.

Baldoví acusa Pérez Llorca de fer més de correveidile de Feijóo i Ayuso que de president dels valencians

Joan Baldoví ha acusat Juanfran Pérez Llorca de prioritzar els interessos de Feijóo i Ayuso davant del nou model de finançament autonòmic i la condonació del deute, aprofitant la seua reunió amb el ministre d’Hisenda, Arcadi España.

Arcadi España dona per bones les explicacions que Zapatero oferirà pel cas Plus Ultra

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha assegurat a València que està segur que les explicacions de José Luis Rodríguez Zapatero pel cas Plus Ultra seran satisfactòries i ha reivindicat la professionalitat de l’Agència Tributària.

El sector azuleter reclama un marc estable per a mantindre la cogeneració i els llocs de faena a Castelló

La patronal Ascer i representants institucionals han reclamat a Castelló un marc regulador estable per a la cogeneració industrial, que consideren essencial per a la competitivitat, l’ocupació i el futur de la indústria ceràmica.