La Policia Local detén un home per furtar un cotxe a Castelló

Un home ha sigut detingut hui 7 de setembre al matí per agents de la Policia Local de Castelló després d'un presumpte delicte de furt i ús d'un vehicle de motor. Els fets han ocorregut aquest matí quan el detingut, de 41 anys estava intentant sostraure un turisme en la Plaça de la Pau quan el propietari d'aquest es trobava fora del cotxe realitzant una gestió particular. L'afecta ha avisat a emergències 112 per a alertar que en eixe moment li estaven furtant el seu vehicle, el qual estava aparcat momentàniament en la Plaça de la Pau per a realitzar una gestió ràpida en un banc proper.

Una patrulla de la Policia Local de Castelló ha acudit de seguida, ja que es trobava molt prop del lloc dels fets. En arribar a la plaça han observat com el veí que havia cridat a emergències feia senyals per a reclamar la seua atenció, al mateix temps que un Seat Ibiza de color negre abandonava el lloc d'aparcament. Els agents han actuat ràpid i han interceptat el vehicle solicitant així al conductor que eixira de l'automòbil. L'home, sense oposar resistència ha eixit del cotxe i de seguida els agents han vist que es trobava baix els efectes de substàncies estupefaents. Després d'identificar el lladre i realitzar les comprovacions pertinents, els agents han confirmat la veracitat dels fets denunciats pel propietari del turisme. A continuació han procedit a la detenció del conductor J.G.M de 41 anys per un presumpte delicte de furt amb ús de vehicle de motor. Ara la Policia Local de Castelló investiga el detingut per un presumpte delicte contra la Seguretat Viària, ja que al fugar-se amb el vehicle, l'arrestat estava baix els efectes de les drogues i ha donat positiu en diverses substàncies psicotròpiques. Per últim, els agents han explicat a la víctima del robatori els tràmits a seguir per a denunciar els fets.

 

Últimes notícies

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.