La Policia Local detén un home per furtar un cotxe a Castelló

Un home ha sigut detingut hui 7 de setembre al matí per agents de la Policia Local de Castelló després d'un presumpte delicte de furt i ús d'un vehicle de motor. Els fets han ocorregut aquest matí quan el detingut, de 41 anys estava intentant sostraure un turisme en la Plaça de la Pau quan el propietari d'aquest es trobava fora del cotxe realitzant una gestió particular. L'afecta ha avisat a emergències 112 per a alertar que en eixe moment li estaven furtant el seu vehicle, el qual estava aparcat momentàniament en la Plaça de la Pau per a realitzar una gestió ràpida en un banc proper.

Una patrulla de la Policia Local de Castelló ha acudit de seguida, ja que es trobava molt prop del lloc dels fets. En arribar a la plaça han observat com el veí que havia cridat a emergències feia senyals per a reclamar la seua atenció, al mateix temps que un Seat Ibiza de color negre abandonava el lloc d'aparcament. Els agents han actuat ràpid i han interceptat el vehicle solicitant així al conductor que eixira de l'automòbil. L'home, sense oposar resistència ha eixit del cotxe i de seguida els agents han vist que es trobava baix els efectes de substàncies estupefaents. Després d'identificar el lladre i realitzar les comprovacions pertinents, els agents han confirmat la veracitat dels fets denunciats pel propietari del turisme. A continuació han procedit a la detenció del conductor J.G.M de 41 anys per un presumpte delicte de furt amb ús de vehicle de motor. Ara la Policia Local de Castelló investiga el detingut per un presumpte delicte contra la Seguretat Viària, ja que al fugar-se amb el vehicle, l'arrestat estava baix els efectes de les drogues i ha donat positiu en diverses substàncies psicotròpiques. Per últim, els agents han explicat a la víctima del robatori els tràmits a seguir per a denunciar els fets.

 

Últimes notícies

La Generalitat adverteix del col·lapse dels centres de menors abans d’assumir nous xiquets de Ceuta

La consellera Elena Albalat avisa que els centres de menors de la Comunitat Valenciana estan col·lapsats i exigeix informació, recursos i finançament abans d’acceptar un nou repartiment de menors no acompanyats procedents de Ceuta.

Logan Costa decidix un amistós igualat entre Villarreal i Levante

Un gol de Logan Costa en la segona part ha donat el triomf al Villarreal en un amistós de preparació davant un Levante molt sòlid en defensa, marcat també pel debut del porter Péter Gulácsi i el retorn de Juan Foyth.

1,6 milions per a recuperar l’entorn cremat a la Vall d’Uixó

La Generalitat ha demanat al Govern reorientar 1,64 milions de fons europeus destinats a plans turístics de Castelló per a actuacions de prevenció, mitigació i restauració de l’entorn afectat per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha cremat 9.568 hectàrees, part d’elles al parc natural de la Serra d’Espadà. La petició inclou mesures com plans d’adaptació climàtica, sistemes d’alerta, cortafocs verds, restauració de senderes i reforestació.

Ferran Torres serà imatge i ambaixador de la Comunitat Valenciana

Ferran Torres signarà este divendres al Palau de la Generalitat un protocol per a exercir com a imatge i ambaixador de la Comunitat Valenciana després del gol que ha donat a Espanya el Mundial.

València es prepara per a estrenar el Spain Sail Grand Prix en només un mes

València acollirà per primera vegada el Spain Sail Grand Prix els dies 5 i 6 de setembre, amb 13 equips internacionals competint amb catamarans F50 d’alta velocitat. La ciutat ultima la logística i estrenarà condició de seu de SailGP durant almenys tres temporades.

Un home de 62 anys mata un jove en un local de València i truca a la Policia per a confessar-ho

Un home de 62 anys ha matat este dimecres un jove de 20 en un local de València amb un objecte metàl·lic i ha telefonat ell mateix al 091 per a confessar el crim, segons la Policia Nacional.

La gasolina frega el màxim de 2026 i Vinaròs marca el litre més barat d’Espanya

La gasolina ha tornat a pujar fins als 1,716 euros per litre, molt a prop del màxim de 2026, mentres el litre més barat d’Espanya es troba a Vinaròs, amb 1,429 euros. El dièsel també s’ha encarit amb força i omplir el dipòsit costa ja fins a 17 euros més que fa un mes.

Aemet activa avís groc per fortes tempestes i granís a l’interior de Castelló

Aemet ha activat per a este dijous un avís groc a l’interior de Castelló per pluges intenses, tempestes, granís i ratxes de vent molt fortes, i manté també una alerta similar per a este dimecres a la vesprada a l’interior nord.
FILMOTECA D'ESTIU