La Policia Local dissol dos botellons i una festa privada en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha tancat l’operatiu de la vesprada amb un total de 81 denúncies per incomplir l’estat d’alarma en el dispositiu policial desplegat per a controlar i vigilar l’ús de les mascaretes, el toc de queda, els grups de persones i fer complir les mesures de seguretat. Els agents han sancionat a 52 persones per no portar mascareta en la via pública, han dissolt dos botellons i una festa en una casa.

 

Els agents de la Policia de Barri han patrullat tota la ciutat i han denunciat durant la vesprada a més de mig centenar de persones que no portaven mascaretes. Per al regidor José Ramón González, respecte a les dades d’incompliments, s’ha mostrat preocupat i ha insistit que «esta guerra l’hem de guanyar protegint-nos, no podem anar sense mascaretes sent vectors de contagis».

 

Entre les intervencions fetes pels agents en la vesprada s’han trobat dos botellons, en els que s’han alçat deu actes a persones per consum d’alcohol i no portar mascareta. També han sancionat els grups de més de dos persones no convivents que estaven en les places i via pública, amb un total de 17 actes de denúncies.

Últimes notícies

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.