La Policia Local dissol dos botellons i una festa privada en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha tancat l’operatiu de la vesprada amb un total de 81 denúncies per incomplir l’estat d’alarma en el dispositiu policial desplegat per a controlar i vigilar l’ús de les mascaretes, el toc de queda, els grups de persones i fer complir les mesures de seguretat. Els agents han sancionat a 52 persones per no portar mascareta en la via pública, han dissolt dos botellons i una festa en una casa.

 

Els agents de la Policia de Barri han patrullat tota la ciutat i han denunciat durant la vesprada a més de mig centenar de persones que no portaven mascaretes. Per al regidor José Ramón González, respecte a les dades d’incompliments, s’ha mostrat preocupat i ha insistit que «esta guerra l’hem de guanyar protegint-nos, no podem anar sense mascaretes sent vectors de contagis».

 

Entre les intervencions fetes pels agents en la vesprada s’han trobat dos botellons, en els que s’han alçat deu actes a persones per consum d’alcohol i no portar mascareta. També han sancionat els grups de més de dos persones no convivents que estaven en les places i via pública, amb un total de 17 actes de denúncies.

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.