La Policia Local dissol dos botellons i una festa privada en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha tancat l’operatiu de la vesprada amb un total de 81 denúncies per incomplir l’estat d’alarma en el dispositiu policial desplegat per a controlar i vigilar l’ús de les mascaretes, el toc de queda, els grups de persones i fer complir les mesures de seguretat. Els agents han sancionat a 52 persones per no portar mascareta en la via pública, han dissolt dos botellons i una festa en una casa.

 

Els agents de la Policia de Barri han patrullat tota la ciutat i han denunciat durant la vesprada a més de mig centenar de persones que no portaven mascaretes. Per al regidor José Ramón González, respecte a les dades d’incompliments, s’ha mostrat preocupat i ha insistit que «esta guerra l’hem de guanyar protegint-nos, no podem anar sense mascaretes sent vectors de contagis».

 

Entre les intervencions fetes pels agents en la vesprada s’han trobat dos botellons, en els que s’han alçat deu actes a persones per consum d’alcohol i no portar mascareta. També han sancionat els grups de més de dos persones no convivents que estaven en les places i via pública, amb un total de 17 actes de denúncies.

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.