La Policia Local dissol dos botellons i una festa privada en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha tancat l’operatiu de la vesprada amb un total de 81 denúncies per incomplir l’estat d’alarma en el dispositiu policial desplegat per a controlar i vigilar l’ús de les mascaretes, el toc de queda, els grups de persones i fer complir les mesures de seguretat. Els agents han sancionat a 52 persones per no portar mascareta en la via pública, han dissolt dos botellons i una festa en una casa.

 

Els agents de la Policia de Barri han patrullat tota la ciutat i han denunciat durant la vesprada a més de mig centenar de persones que no portaven mascaretes. Per al regidor José Ramón González, respecte a les dades d’incompliments, s’ha mostrat preocupat i ha insistit que «esta guerra l’hem de guanyar protegint-nos, no podem anar sense mascaretes sent vectors de contagis».

Anuncios

 

Entre les intervencions fetes pels agents en la vesprada s’han trobat dos botellons, en els que s’han alçat deu actes a persones per consum d’alcohol i no portar mascareta. També han sancionat els grups de més de dos persones no convivents que estaven en les places i via pública, amb un total de 17 actes de denúncies.

Anuncios

Últimes notícies

Urpa de Cap Verd el creuer amb brot de hantavirus rumb a Canàries

El creuer MV Hondius ha partit de Cap Verd cap al port de Granadilla de Abona, a Tenerife, després d'evacuar a tres persones amb hantavirus. A la seua arribada s'activarà un dispositiu sanitari per a avaluar i repatriar a tot el passatge, inclosos els espanyols a bord.

València Basket assalta el OAKA, força el 1-2 i allarga la sèrie davant el Panathinaikos

València Basket firma una exhibició col·lectiva en el OAKA, derrota al Panathinaikos per 87-91 i manté visca l'eliminatòria de quarts de final de l'Eurolliga.

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.

La Policia Local de València immobilitza 129 patinets i reforça els controls en barris conflictius

La Policia Local de València ha controlat 161 patinets elèctrics des de finals d'abril, dels quals ha immobilitzat 129 i ha imposat 219 denúncies en diversos barris per infraccions tècniques i de circulació.