La Policia Local dissol dos botellons i una festa privada en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha tancat l’operatiu de la vesprada amb un total de 81 denúncies per incomplir l’estat d’alarma en el dispositiu policial desplegat per a controlar i vigilar l’ús de les mascaretes, el toc de queda, els grups de persones i fer complir les mesures de seguretat. Els agents han sancionat a 52 persones per no portar mascareta en la via pública, han dissolt dos botellons i una festa en una casa.

 

Els agents de la Policia de Barri han patrullat tota la ciutat i han denunciat durant la vesprada a més de mig centenar de persones que no portaven mascaretes. Per al regidor José Ramón González, respecte a les dades d’incompliments, s’ha mostrat preocupat i ha insistit que «esta guerra l’hem de guanyar protegint-nos, no podem anar sense mascaretes sent vectors de contagis».

 

Entre les intervencions fetes pels agents en la vesprada s’han trobat dos botellons, en els que s’han alçat deu actes a persones per consum d’alcohol i no portar mascareta. També han sancionat els grups de més de dos persones no convivents que estaven en les places i via pública, amb un total de 17 actes de denúncies.

Últimes notícies

TJ Shorts arriba al València Basket amb la mirada posada en un títol

TJ Shorts ja s'ha incorporat al València Basket i assegura que el seu objectiu és guanyar el màxim i tindre opcions reals de lluitar per un títol a final de temporada.

Docents i sindicats acumulen 14 multes per accions durant la vaga educativa

La Coordinadora d'Asemblees Docents ha denunciat 14 expedients sancionadors, per més de 8.600 euros, relacionats amb la vaga del professorat iniciada en maig.

L’interior de València s’enfila per damunt dels 41 graus en plena onada de calor

Les màximes han superat els 41 graus en diversos punts de l’interior de la província de València, amb 41,5 graus a Requena (Casas del Río), segons l’Associació Valenciana de Meteorologia.

València obri els centres d’emergències socials i allarga l’horari de les piscines per l’onada de calor

L’Ajuntament de València ha activat refugis climàtics, ha obert centres d’emergències socials i ha retardat el tancament de les piscines municipals davant la previsió de temperatures extremes. També ha suspés activitats a l’aire lliure, ha tancat la Devesa i ha adaptat serveis municipals i obres.

Nivell 3 de preemergència per calor extrema i risc màxim d’incendis a la Comunitat Valenciana

Emergències ha activat el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals fins al 21 d’agost i restringix l’accés a parcs naturals. A més, recomana adaptar els festejos de bous al carrer per a protegir els animals davant l’onada de calor.

Les exportacions valencianes creixen un 5 % i superen els 20.180 milions fins juny

Les exportacions de la Comunitat Valenciana han arribat a 20.180,3 milions d'euros en el primer semestre de 2026, un 5 % més que un any abans. València lidera les vendes a l'exterior, mentres la indústria agroalimentària i els béns d'equip trauen pit.

L’episodi de calor torna a calfar el Mediterrani fins als 30 graus

L’onada de calor que torna a afectar la Comunitat Valenciana ha mantingut el Mediterrani al voltant dels 30 graus, una situació que els experts qualifiquen de preocupant.

Xàtiva estrena 41 nous trens de Rodalia amb més capacitat i comoditats

El ministre de Transports, Óscar Puente, ha presentat a Xàtiva els primers 41 trens Civia 465 per a les línies C1, C2 i C6, amb un 30 % més de capacitat i millores de confort. Els combois començaran a circular des d’hui i s’aniran incorporant de forma progressiva fins a 2027.