El policia de Moncofa drogat que es va botar un control a Benicàssim tenia ja dos expedients oberts

El passat dijous, com ja va informar este diari, un policia local de Moncofa, es va botar a la nit un control d'alcoholèmia a Benicàssim, a la Plana Alta. L'home que anava baix els efectes de l'alcohol i de substàncies estupefaents després de botar-se el control policial va estavellar-se contra la vorera i va eixir disparat uns metres resultant ferit lleu. La moto en què viatjava, al contrari, va quedar destrossada per l'impacte. 

Ara s'ha sabut que l'agent, que encara estava en actiu tenia ja oberts dos expedients disciplinaris més per incidents dins del cos municipal, segons ha avançat 'El Periódico Mediterráneo'. L'agent tenia segons sembla, un caràcter conflictiu i diversos processos interns oberts per conductes inapropiades, que no tenen a vore amb l'incident de dijous. Malgrat això l'home ha infringit les normes de seguretat viària encara que de moment es desconeixen les mesures que prendran en el cos policial. 

Recordem, l'agent aquella nit a passar una primera vegada per davant del dispositiu policial, va insultar els agents i minuts més tard va tornar a circular davant d'ells, moment en què li ordenaren que es detinguera i ell va accelerar a tota velocitat. A pocs metres, després de prendre una corba, va perdre el control de la moto que conduïa i va volar pels aires, deixant la moto destrossada contra l'asfalt i la vorera. Els serveis sanitaris el traslladaren a l'Hospital General i va ser allí on va donar positiu en alcohol, amfetamines i cocaïna. En conseqüència se li imputen ara un delicte contra la seguretat viària i un altre de desobediència a l'autoritat.

Ara l'ajuntament de Moncofa preveu obrir un tercer procediment disciplinari després d'aquest últim incident, ja que podria quedar suspés de treball i sou fins que s'inicie el procés judicial contra ell, pel qual pot enfrontar-se a una pena de presó.

Últimes notícies

Ford Almussafes reprén la producció amb més calma gràcies a l’aliança amb Geely

La planta de Ford a Almussafes ha tornat hui a produir vehicles després de les vacacions d’agost, amb un ambient de més tranquil·litat per l’aliança estratègica amb Geely i la reactivació de la negociació de l’Acord per l’Electrificació 2030.

Detingut un matrimoni per furtar joies a ancians que ella cuidava a la Safor

La Guàrdia Civil ha detingut una parella a la Safor per furtar joies en cases de persones majors dependents, aprofitant la faena d’ella com a cuidadora domiciliària. El marit presumptament venia les peces en establiments de compra i venda d’or.

Un escriptor d’Alacant farà sis etapes del Camí de Santiago vestit de legionari romà

Miguel Fornera, jove escriptor d’Altea, recorrerà del 5 al 10 de setembre unes sis etapes del Camí de Santiago, uns 110 quilòmetres, vestit com un legionari romà del segle I dC i acompanyat d’un xicotet grup també caracteritzat d’època.

L’1 de setembre arriba amb núvols i oratge més fresc en la Comunitat Valenciana

El primer dia de setembre arriba a la Comunitat Valenciana amb intervals de núvols, poc risc de pluja febla amb fang al sud i màximes en descens o sense canvis. Dimarts farà més calor i augmenta el risc de tronades a l’interior de Castelló.

PLD Space alça 288 milions per a industrialitzar el coet Miura 5

PLD Space ha ampliat la seua ronda de finançament Sèrie C amb 108 milions addicionals, fins als 288 milions, per impulsar la industrialització del coet Miura 5 i l’inici de les operacions comercials.

Tallada l’A-3 cap a València per l’incendi d’un vehicle a Requena

L’A-3 roman tallada en sentit València a l’altura de Requena des de les 05.41 hores per l’incendi d’un vehicle, amb desviament per la N-III.

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.