El policia de Moncofa drogat que es va botar un control a Benicàssim tenia ja dos expedients oberts

El passat dijous, com ja va informar este diari, un policia local de Moncofa, es va botar a la nit un control d'alcoholèmia a Benicàssim, a la Plana Alta. L'home que anava baix els efectes de l'alcohol i de substàncies estupefaents després de botar-se el control policial va estavellar-se contra la vorera i va eixir disparat uns metres resultant ferit lleu. La moto en què viatjava, al contrari, va quedar destrossada per l'impacte. 

Ara s'ha sabut que l'agent, que encara estava en actiu tenia ja oberts dos expedients disciplinaris més per incidents dins del cos municipal, segons ha avançat 'El Periódico Mediterráneo'. L'agent tenia segons sembla, un caràcter conflictiu i diversos processos interns oberts per conductes inapropiades, que no tenen a vore amb l'incident de dijous. Malgrat això l'home ha infringit les normes de seguretat viària encara que de moment es desconeixen les mesures que prendran en el cos policial. 

Recordem, l'agent aquella nit a passar una primera vegada per davant del dispositiu policial, va insultar els agents i minuts més tard va tornar a circular davant d'ells, moment en què li ordenaren que es detinguera i ell va accelerar a tota velocitat. A pocs metres, després de prendre una corba, va perdre el control de la moto que conduïa i va volar pels aires, deixant la moto destrossada contra l'asfalt i la vorera. Els serveis sanitaris el traslladaren a l'Hospital General i va ser allí on va donar positiu en alcohol, amfetamines i cocaïna. En conseqüència se li imputen ara un delicte contra la seguretat viària i un altre de desobediència a l'autoritat.

Ara l'ajuntament de Moncofa preveu obrir un tercer procediment disciplinari després d'aquest últim incident, ja que podria quedar suspés de treball i sou fins que s'inicie el procés judicial contra ell, pel qual pot enfrontar-se a una pena de presó.

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua quarta final ACB, de nou contra el Barça

El València Basket ha derrotat l'Asisa Joventut en el tercer partit de semifinals de la Lliga Endesa i disputarà la seua quarta final ACB, la segona consecutiva i la segona contra el Barça.

El Valencia Basket torna a la final ACB: quarta de la seua història i segona seguida contra el Barça

El Valencia Basket ha aconseguit el passe a la seua quarta final de la Lliga ACB després de superar l'Asisa Joventut, i repetirà presència per segon any consecutiu, ara davant el Barça, rival que ja el va superar en la final de 2003.

El Valencia Basket s’impon en Badalona i es classifica per a la final de la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha guanyat l’Asisa Joventut a Badalona per 73-87 en el tercer partit de la sèrie i s’ha classificat per a la final de la Lliga Endesa, que disputarà contra el Barça al Roig Arena.

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.