12.6 C
València
Dissabte, 7 febrer, 2026

El policia de Moncofa drogat que es va botar un control a Benicàssim tenia ja dos expedients oberts

El passat dijous, com ja va informar este diari, un policia local de Moncofa, es va botar a la nit un control d'alcoholèmia a Benicàssim, a la Plana Alta. L'home que anava baix els efectes de l'alcohol i de substàncies estupefaents després de botar-se el control policial va estavellar-se contra la vorera i va eixir disparat uns metres resultant ferit lleu. La moto en què viatjava, al contrari, va quedar destrossada per l'impacte. 

Ara s'ha sabut que l'agent, que encara estava en actiu tenia ja oberts dos expedients disciplinaris més per incidents dins del cos municipal, segons ha avançat 'El Periódico Mediterráneo'. L'agent tenia segons sembla, un caràcter conflictiu i diversos processos interns oberts per conductes inapropiades, que no tenen a vore amb l'incident de dijous. Malgrat això l'home ha infringit les normes de seguretat viària encara que de moment es desconeixen les mesures que prendran en el cos policial. 

Recordem, l'agent aquella nit a passar una primera vegada per davant del dispositiu policial, va insultar els agents i minuts més tard va tornar a circular davant d'ells, moment en què li ordenaren que es detinguera i ell va accelerar a tota velocitat. A pocs metres, després de prendre una corba, va perdre el control de la moto que conduïa i va volar pels aires, deixant la moto destrossada contra l'asfalt i la vorera. Els serveis sanitaris el traslladaren a l'Hospital General i va ser allí on va donar positiu en alcohol, amfetamines i cocaïna. En conseqüència se li imputen ara un delicte contra la seguretat viària i un altre de desobediència a l'autoritat.

Ara l'ajuntament de Moncofa preveu obrir un tercer procediment disciplinari després d'aquest últim incident, ja que podria quedar suspés de treball i sou fins que s'inicie el procés judicial contra ell, pel qual pot enfrontar-se a una pena de presó.

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.