El policia de Moncofa drogat que es va botar un control a Benicàssim tenia ja dos expedients oberts

El passat dijous, com ja va informar este diari, un policia local de Moncofa, es va botar a la nit un control d'alcoholèmia a Benicàssim, a la Plana Alta. L'home que anava baix els efectes de l'alcohol i de substàncies estupefaents després de botar-se el control policial va estavellar-se contra la vorera i va eixir disparat uns metres resultant ferit lleu. La moto en què viatjava, al contrari, va quedar destrossada per l'impacte. 

Ara s'ha sabut que l'agent, que encara estava en actiu tenia ja oberts dos expedients disciplinaris més per incidents dins del cos municipal, segons ha avançat 'El Periódico Mediterráneo'. L'agent tenia segons sembla, un caràcter conflictiu i diversos processos interns oberts per conductes inapropiades, que no tenen a vore amb l'incident de dijous. Malgrat això l'home ha infringit les normes de seguretat viària encara que de moment es desconeixen les mesures que prendran en el cos policial. 

Recordem, l'agent aquella nit a passar una primera vegada per davant del dispositiu policial, va insultar els agents i minuts més tard va tornar a circular davant d'ells, moment en què li ordenaren que es detinguera i ell va accelerar a tota velocitat. A pocs metres, després de prendre una corba, va perdre el control de la moto que conduïa i va volar pels aires, deixant la moto destrossada contra l'asfalt i la vorera. Els serveis sanitaris el traslladaren a l'Hospital General i va ser allí on va donar positiu en alcohol, amfetamines i cocaïna. En conseqüència se li imputen ara un delicte contra la seguretat viària i un altre de desobediència a l'autoritat.

Ara l'ajuntament de Moncofa preveu obrir un tercer procediment disciplinari després d'aquest últim incident, ja que podria quedar suspés de treball i sou fins que s'inicie el procés judicial contra ell, pel qual pot enfrontar-se a una pena de presó.

Últimes notícies

El nou Valencia Basket de Xavi Albert debuta en pretemporada contra el Casademont Zaragoza

El Valencia Basket d’Xavi Albert disputa dilluns a Benicarló el seu primer amistós oficial de pretemporada contra el Casademont Zaragoza, amb fins a nou fitxatges i algunes baixes destacades.

Cap de setmana amb cels rasos i calor al sud de Castelló i prelitoral de València

El primer cap de setmana de setembre es tanca amb estabilitat, cels poc nuvolosos i temperatures altes a l’interior i prelitoral de València i al sud de Castelló, segons l’Aemet. Les màximes baixen a Castelló però tornen a pujar a València i al sud d’Alacant a l’inici de setmana.

Les obres d’emergència en els col·legis afectats per la dana ja estan acabades

La Generalitat ha conclòs les obres d’emergència en més de 60 centres educatius de la província de València afectats per la dana d’octubre de 2024, amb una inversió superior als 21,5 milions d’euros.

Detingut a Alcoi per empadronar estrangers irregulars per 250 euros

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi un home de 59 anys acusat d’empadronar estrangers en situació irregular al seu domicili per 250 euros. L’investigat hauria col·laborat en la permanència il·legal mitjançant empadronaments ficticis per a facilitar tràmits de documentació.

Un avi s’enfronta a 30 anys de presó per abusos sexuals als seus cinc néts a l’Horta Nord

Un home octogenari serà jutjat a València acusat d’abusar sexualment dels seus cinc néts menors durant més d’una dècada. La mateixa setmana, l’Audiència Provincial també jutjarà casos d’agressió sexual, homicidi en grau de temptativa i frau a la Seguretat Social.

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.