12.9 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

El policia de Moncofa drogat que es va botar un control a Benicàssim tenia ja dos expedients oberts

El passat dijous, com ja va informar este diari, un policia local de Moncofa, es va botar a la nit un control d'alcoholèmia a Benicàssim, a la Plana Alta. L'home que anava baix els efectes de l'alcohol i de substàncies estupefaents després de botar-se el control policial va estavellar-se contra la vorera i va eixir disparat uns metres resultant ferit lleu. La moto en què viatjava, al contrari, va quedar destrossada per l'impacte. 

Ara s'ha sabut que l'agent, que encara estava en actiu tenia ja oberts dos expedients disciplinaris més per incidents dins del cos municipal, segons ha avançat 'El Periódico Mediterráneo'. L'agent tenia segons sembla, un caràcter conflictiu i diversos processos interns oberts per conductes inapropiades, que no tenen a vore amb l'incident de dijous. Malgrat això l'home ha infringit les normes de seguretat viària encara que de moment es desconeixen les mesures que prendran en el cos policial. 

Recordem, l'agent aquella nit a passar una primera vegada per davant del dispositiu policial, va insultar els agents i minuts més tard va tornar a circular davant d'ells, moment en què li ordenaren que es detinguera i ell va accelerar a tota velocitat. A pocs metres, després de prendre una corba, va perdre el control de la moto que conduïa i va volar pels aires, deixant la moto destrossada contra l'asfalt i la vorera. Els serveis sanitaris el traslladaren a l'Hospital General i va ser allí on va donar positiu en alcohol, amfetamines i cocaïna. En conseqüència se li imputen ara un delicte contra la seguretat viària i un altre de desobediència a l'autoritat.

Ara l'ajuntament de Moncofa preveu obrir un tercer procediment disciplinari després d'aquest últim incident, ja que podria quedar suspés de treball i sou fins que s'inicie el procés judicial contra ell, pel qual pot enfrontar-se a una pena de presó.

Últimes notícies

Un alt càrrec d’Emergències declara que el risc en la presa de Forata li va recordar la pantanada de Tous

Raúl Quílez, director general d'Innovació en Emergències, ha declarat davant la jutgessa de la DANA que l'avís sobre Forata li va evocar la catàstrofe de 1982. El seu testimoniatge detalla l'activació del Cecopi i les dificultats operatives prèvies.

Deu detinguts en desarticular una xarxa de trànsit internacional de gasos fluorats

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que traficava amb gasos fluorats en diverses províncies, amb deu detinguts i 17 investigats. La trama introduïa material de Xinesa via Marroc, Turquia i països de l'oest de la UE, evadint quotes i impostos.

La sinistralitat laboral deixa 80 morts en 2025 en la Comunitat Valenciana, 31 menys que en 2024

La Comunitat Valenciana va registrar 80 morts per accidents laborals en 2025, 31 menys que en 2024. El descens es va compassar a la caiguda nacional, encara que els desplaçaments al treball només van repuntar en el conjunt d'Espanya.

10 detinguts en desarticular una xarxa de trànsit internacional de gasos fluorats

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització dedicada al trànsit internacional de gasos fluorats, amb 10 detinguts i 17 investigats en diverses províncies.

Alacant suspén els mercats ambulants del dissabte i el carnestoltes del divendres pel vent

L'Ajuntament ha cancel·lat els mercats ambulants del dissabte al matí i els actes de carnestoltes del divendres per ratxes previstes de fins a 85 km/h. Manté tancaments i mesures preventives a l'espera de l'evolució de l'episodi.

Detingut un pròfug finlandés amagat en una autocaravana en la costa d’Orihuela

Un home de 53 anys reclamat per Finlàndia ha sigut arrestat en la costa d'Orihuela quan s'amagava en una autocaravana. Està condemnat a 8 anys per difamació i assetjament i té una OEDE activa des de juny de 2025.

L’INE rebaixa l’IPC de gener al 2,3% i la Comunitat Valenciana marca un 2,5%, per damunt de la mitjana

L'INE ha retallat l'IPC de gener al 2,3% per la menor pressió de l'electricitat i els combustibles. La Comunitat Valenciana se situa en el 2,5%, per damunt de la mitjana.

L’afiliació estrangera cau al gener en la Comunitat Valenciana: 9.275 menys i 377.098 ocupats

L'afiliació de treballadors estrangers va baixar en 9.275 al gener en la Comunitat Valenciana, fins a 377.098. Malgrat l'ajust estacional, en l'últim any va sumar 43.850 (+13,16%).