13.8 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

El policia de Moncofa drogat que es va botar un control a Benicàssim tenia ja dos expedients oberts

El passat dijous, com ja va informar este diari, un policia local de Moncofa, es va botar a la nit un control d'alcoholèmia a Benicàssim, a la Plana Alta. L'home que anava baix els efectes de l'alcohol i de substàncies estupefaents després de botar-se el control policial va estavellar-se contra la vorera i va eixir disparat uns metres resultant ferit lleu. La moto en què viatjava, al contrari, va quedar destrossada per l'impacte. 

Ara s'ha sabut que l'agent, que encara estava en actiu tenia ja oberts dos expedients disciplinaris més per incidents dins del cos municipal, segons ha avançat 'El Periódico Mediterráneo'. L'agent tenia segons sembla, un caràcter conflictiu i diversos processos interns oberts per conductes inapropiades, que no tenen a vore amb l'incident de dijous. Malgrat això l'home ha infringit les normes de seguretat viària encara que de moment es desconeixen les mesures que prendran en el cos policial. 

Recordem, l'agent aquella nit a passar una primera vegada per davant del dispositiu policial, va insultar els agents i minuts més tard va tornar a circular davant d'ells, moment en què li ordenaren que es detinguera i ell va accelerar a tota velocitat. A pocs metres, després de prendre una corba, va perdre el control de la moto que conduïa i va volar pels aires, deixant la moto destrossada contra l'asfalt i la vorera. Els serveis sanitaris el traslladaren a l'Hospital General i va ser allí on va donar positiu en alcohol, amfetamines i cocaïna. En conseqüència se li imputen ara un delicte contra la seguretat viària i un altre de desobediència a l'autoritat.

Ara l'ajuntament de Moncofa preveu obrir un tercer procediment disciplinari després d'aquest últim incident, ja que podria quedar suspés de treball i sou fins que s'inicie el procés judicial contra ell, pel qual pot enfrontar-se a una pena de presó.

Últimes notícies

Gayà rescata al València amb un gol en el 84 en el Coliseum

Un gol de José Luis Gayà en el minut 84 va donar al València un 0-1 clau en el Coliseum i va alleujar a Carlos Corberán. El Getafe va prolongar la seua mala ratxa.

Gayà decidix en el 84 i alleuja a Corberán en el 0-1 del València a Getafe

Un gol de José Luis Gayà en el 84 va donar al València la seua primera victòria a domicili de l'era Corberán, 0-1 davant el Getafe, i va tallar una ratxa negativa. El xoc, espés i amb poques ocasions, es va decidir per una passada de Ugrinic que va trencar línies.

0-1: el València s’imposa en el Coliseum amb un gol de Gayà

El València va guanyar 0-1 al Getafe en el Coliseum amb una miqueta de José Luis Gayà en el 84 i va eixir del descens. Suma 20 punts, un menys que el rival.

Lucinda Brand es proclama campiona de la Copa del Món de ciclocrós després de véncer a Benidorm

Lucinda Brand s'ha proclamat guanyadora de la Copa del Món de ciclocrós en imposar-se en la desena prova disputada a Benidorm. Alvarado va ser segona a 10 segons i Fouquenet tercera a 12; Sofía Rodríguez, millor espanyola, va acabar en el lloc 30.

Elx i Sevilla, urgits a guanyar per a frenar la seua mala ratxa i allunyar-se del descens

Elx i Sevilla se citen en el Martinez Valero amb l'obligació de sumar per a tallar la seua mala dinàmica i prendre aire respecte al descens. Baixes sensibles, retorns i pressió a les 21.00.

El PSPV acusa a Pérez Llorca de capitular davant Feijóo en el finançament

El PSPV sosté que Pérez Llorca torna del cim del PP sense compromisos ni fons per a la Comunitat i que el rebuig del PP frena 21.000 milions per a les autonomies.

Pérez Llorca destaca el suport del PP a l’excepcionalitat valenciana en el finançament

El PPCV celebra el suport unànime dels presidents autonòmics del PP a un tracte excepcional per a la Comunitat per la dana i a una reforma multilateral. Feijóo defén un model just i sense privilegis i rebutja pactes bilaterals.

Ajornada la compareixença en el Congrés d’Emilio Argüeso per baixa mèdica

La compareixença d'Emilio Argüeso en la comissió del Congrés sobre la DANA de 2024, prevista per al 20 de gener, ha sigut ajornada per baixa mèdica. No hi ha nova data i també es retarda la de l'excap de gabinet de Carlos Mazón.