La Policia Nacional deté a la cuidadora d’una dona de 86 anys per estafar-la

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a una dona de 38 anys, d'origen espanyol, com a presumpta autora d'un delicte d'estafa després de realitzar nombroses extraccions de diners de diferents quantitats del compte bancari d'una dona de 86 anys, a la qual s'engarregava de cuidar. La quantitat estafada ascendeix a 21.100 euros. 

 

  

  

Les recerques es van iniciar per part de la policia en tenir coneixement que a una dona d'avançada edat i mobilitat reduïda li havien desaparegut 21.100 euros del seu compte bancari, possiblement realitzant extraccions en efectiu des d'un caixer automàtic. La dona sospitava de la seua cuidadora ja que és l'única persona que tenia accés al seu compte i la que li acompanyava a retirar l'efectiu en finestreta.

 

 

  

  

Durant les recerques, els agents van esbrinar que en el període comprès entre novembre de l'any 2016 i juny de l'any 2017, hi havia diferents extraccions de diners de diverses quantitats, totes en el mateix caixer automàtic, utilitzant la cartilla bancària de la víctima. 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Els maquinistes eleven al 100% el seguiment de la vaga en Metrovalencia i TRAM d’Alacant

El sindicat de maquinistes SEMAF assegura que el seguiment de la vaga en Metrovalencia i TRAM d'Alacant ha sigut del 100% i critica uns servicis mínims del 75%, que considera excessius.

Deu detinguts a València per explotar sexualment a dones en cases de cites de Torrent i Catarroja

La Policia Nacional ha desarticulat un entramat criminal que explotava sexualment a dones en cases de cites de Torrent i Catarroja, on 14 víctimes eren controlades i sancionades amb multes i amenaces.

La romeria de la Santa Faç serà declarada BIC immaterial pel Consell este divendres

El Consell aprovarà este divendres la declaració de la romeria de la Santa Faç com a Bé d'Interés Cultural immaterial, la qual cosa reforçarà la seua protecció i reconeixement institucional en plena polèmica política a Alacant.

Un regidor de Vox a Montserrat dimitix després de ser denunciat per maltractaments i tindre una orde d’allunyament

El regidor de Vox a Montserrat, Carlos Martínez Salvador, ha entregat la seua acta després de fer-se pública una orde d'allunyament dictada per un jutjat per una denúncia de maltractaments de la seua parella, que ell nega.

Cel buidat i lleuger descens de les màximes a l’interior d’Alacant

La Comunitat Valenciana espera un dijous amb cel poc nuvolós o buidat, mínimes a l'alça i un lleuger descens de les màximes a l'interior d'Alacant, mentres que la resta a penes presentarà canvis.

El tècnic que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la jutgessa

El funcionari que va tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer davant un superior que va adjudicar una vivenda a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, en un cas que ha desfermat una forta tempesta política a Alacant.

La Comunitat Valenciana tanca 2025 amb la llista d’espera quirúrgica més baixa d’Espanya

La Comunitat Valenciana va acabar 2025 amb 51.600 persones en llista d'espera quirúrgica, la taxa més baixa del país i una demora mitjana de 88 dies, per davall de la mitjana nacional.

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.