La Policia Nacional deté a la cuidadora d’una dona de 86 anys per estafar-la

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a una dona de 38 anys, d'origen espanyol, com a presumpta autora d'un delicte d'estafa després de realitzar nombroses extraccions de diners de diferents quantitats del compte bancari d'una dona de 86 anys, a la qual s'engarregava de cuidar. La quantitat estafada ascendeix a 21.100 euros. 

 

  

  

Les recerques es van iniciar per part de la policia en tenir coneixement que a una dona d'avançada edat i mobilitat reduïda li havien desaparegut 21.100 euros del seu compte bancari, possiblement realitzant extraccions en efectiu des d'un caixer automàtic. La dona sospitava de la seua cuidadora ja que és l'única persona que tenia accés al seu compte i la que li acompanyava a retirar l'efectiu en finestreta.

 

 

  

  

Durant les recerques, els agents van esbrinar que en el període comprès entre novembre de l'any 2016 i juny de l'any 2017, hi havia diferents extraccions de diners de diverses quantitats, totes en el mateix caixer automàtic, utilitzant la cartilla bancària de la víctima. 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Un terratrémol de magnitud 2,6 sacseja Oliva i es deixa sentir a la Safor i la Marina Alta

Un terratrémol de magnitud 2,6 amb epicentre a Oliva es va registrar sobre les 21.53 hores i va ser percebut en nombroses localitats de la Safor i la Marina Alta, sense incidents ressenyables.

La ratxa de Carlos Espí manté viu al Llevant davant el Getafe

Un gol de Carlos Espí en el minut 83 va donar al Llevant una victòria agònica davant el Getafe després de fallar dos penals i li permet seguir a quatre punts de la salvació.

El travesser i el VAR frenen al Llevant davant un Getafe que seguix amb vida

El Llevant va acariciar el gol amb un tret al travesser de Kareem Tunde i va veure com el VAR anul·lava una expulsió i una miqueta en un 0-0 que manté viu al Getafe.

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.