La Policia Nacional deté a la cuidadora d’una dona de 86 anys per estafar-la

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a una dona de 38 anys, d'origen espanyol, com a presumpta autora d'un delicte d'estafa després de realitzar nombroses extraccions de diners de diferents quantitats del compte bancari d'una dona de 86 anys, a la qual s'engarregava de cuidar. La quantitat estafada ascendeix a 21.100 euros. 

 

  

  

Les recerques es van iniciar per part de la policia en tenir coneixement que a una dona d'avançada edat i mobilitat reduïda li havien desaparegut 21.100 euros del seu compte bancari, possiblement realitzant extraccions en efectiu des d'un caixer automàtic. La dona sospitava de la seua cuidadora ja que és l'única persona que tenia accés al seu compte i la que li acompanyava a retirar l'efectiu en finestreta.

 

 

  

  

Durant les recerques, els agents van esbrinar que en el període comprès entre novembre de l'any 2016 i juny de l'any 2017, hi havia diferents extraccions de diners de diverses quantitats, totes en el mateix caixer automàtic, utilitzant la cartilla bancària de la víctima. 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Marcelino refreda la idea d’un Barça distret per la Copa i exigix ambició al Vila-real

El tècnic del Vila-real va considerar poc probable que el Barça es desconcentre per la Copa i va reclamar màxima ambició per a competir al Camp Nou. Va confirmar la baixa de Gerard Moreno.

Arrestat en l’aeroport d’Alacant un fugitiu britànic per tràfic de cocaïna

L'home, de 43 anys, ha sigut localitzat quan acudia a arreplegar a un familiar. Estava ocult a la província i s'enfronta a cadena perpètua al Regne Unit.

Presó per a tres detinguts per un cultiu de marihuana amb 1.200 plantes a Crevillent

Tres hòmens de 22, 25 i 27 anys han ingressat a la presó provisional després de l'operació 'Lomac' que va desmantellar un cultiu amb 1.200 plantes a Crevillent. En la nau es va constatar un frau elèctric superior a 50.000 euros i el cas l'instruïx un jutjat d'Elx.

La Generalitat adquirix ‘El matador Pepillo’ de Zuloaga per al Museu de Belles Arts

La Generalitat ha adquirit en subhasta pública 'El matador Pepillo' d'Ignacio Zuloaga per al MuBAV. L'obra reforça la col·lecció dels segles XIX i XX i dialoga amb autors valencians.

Les obres de la CHJ triplicaran la capacitat de desguàs del barranc de Poio a Chiva

Les obres d'emergència en el barranc de Poio triplicaran la seua capacitat de desguàs fins a 600 m³/s a Chiva. Són cinc actuacions amb prop de 3 milions i finalització prevista al juny.

La Guàrdia Civil investiga a 45 persones per fraus en exàmens de trànsit i conduir sense permís

La Guàrdia Civil ha investigat a 45 persones en la Comunitat Valenciana per suplantació en la prova teòrica, ús de dispositius per a copiar i conducció amb el permís sense vigència.

Guitarricadelafuente enlluerna a Nova York amb ‘Spanish Leather’ en l’inici del seu gira pels EUA

Primera nit en The Bowery Ballroom amb entrades esgotades i una versió enriquida de 'Spanish Leather' que va fer cantar i ballar a la sala. L'artista va alternar intimisme i eufòria amb arranjaments electrònics i proximitat constant amb el públic.

Febrer s’acomiada en la Comunitat Valenciana amb més núvols, possible pluja i màximes a la baixa

El cap de setmana arriba amb més nuvolositat i amb precipitacions puntuals en el sud de València i nord d'Alacant. Les màximes baixaran, més a l'interior el dissabte, amb vents de l'est i nord-est.