11.7 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

La Policia Nacional deté a una dona per sostreure material de l’empresa en la qual treballava

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia (València) a una dona com a presumpta autora d’un delicte continuat de furt en l’empresa on treballava. Pel que sembla s’emportava productes del magatzem que posteriorment s’oferien a un preu molt inferior del valor de mercat.

Les investigacions es van iniciar en tenir coneixement els agents a través del director general d’una empresa a Gandia, que s’estaven venent productes originals seus en pàgines d’internet a un preu molt inferior al preu de mercat i el valor del qual dels materials oferts ascendia a uns 20.000 euros.

Després de practicar diverses gestions per part dels investigadors, van descobrir que una persona empleada de l’empresa aprofitant la facilitat per a accedir als magatzems, es feia amb els productes que posteriorment es publicitaven.

Una vegada identificada la treballadora, els agents van esbrinar que part dels efectes sostrets els havia guardat en el seu domicili i altres en el magatzem, lliurant voluntàriament els efectes que guardava en el seu habitatge, per la qual cosa va ser detinguda com a presumpta autora d’un delicte de furt continuat.

La detinguda sense antecedents policials, ha estat posada en llibertat, no sense abans ser advertida de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan per a això fos requerit.

Últimes notícies

BabyKid Spain Fimi rep a 220 empreses importadores de 45 països

La fira ha rebut 220 empreses importadores de 45 països i conclou este divendres a València. El pla de compradors s'ha reforçat per a obrir noves oportunitats.

Els bombers controlen un incendi en una nau de reciclatge de ferralla a Ibi

Els bombers han controlat un incendi declarat de matinada en una nau de reciclatge de ferralla a Ibi. No hi ha hagut ferits i s'ha evitat la propagació

Una productora valenciana digitalitza mites i llegendes de la Comunitat amb suport de la UPV

A&D Real Time, amb suport de la UPV, adapta relats populars al cinema animat, narratives digitals i IA per a evitar la seua pèrdua. La iniciativa naix d'O-CITY i suma produccions locals i internacionals.

Alacant negocia amb Royal Caribbean ser port base de creuers

Alacant negocia amb Royal Caribbean convertir-se en port base de creuers. La ciutat projecta en 2026 un 20% més d'impacte econòmic, més vaixells i més passatgers.

El turisme del running es dispara: maratons plenes, dorsals per sorteig i impacte milionari

L'auge del running transforma grans maratons en pols turístics: més jóvens i dones en la línia d'eixida, dorsals per sorteig i un fort impacte econòmic.

La creació d’empreses creix un 22,9% en la Comunitat Valenciana en el quart trimestre de 2025

La Comunitat Valenciana va registrar 4.514 noves societats en el quart trimestre de 2025, segon major avanç autonòmic i quasi deu punts per damunt de la mitjana nacional.

Sis detinguts a Alzira, Cullera i Nàquera pel cultiu i distribució de drogues

La Guàrdia Civil ha detingut a sis persones amb vincles familiars a Alzira, Cullera i Nàquera per la seua relació amb dos plantacions de marihuana i per blanqueig de capitals. L'operació Zander es va iniciar després d'una denúncia per tràfic de drogues en una vivenda d'Alzira.

93-89: el Bayern castiga el València amb defensa i els ex ‘taronja’ Lucic i Dimitrijevic

El Bayern es va imposar 93-89 al València a Munic amb Lucic i Dimitrijevic al comandament. La defensa agressiva i el contraatac van castigar el 27% en triples dels visitants.