La Policia Nacional deté a una dona per sostreure material de l’empresa en la qual treballava

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia (València) a una dona com a presumpta autora d’un delicte continuat de furt en l’empresa on treballava. Pel que sembla s’emportava productes del magatzem que posteriorment s’oferien a un preu molt inferior del valor de mercat.

Les investigacions es van iniciar en tenir coneixement els agents a través del director general d’una empresa a Gandia, que s’estaven venent productes originals seus en pàgines d’internet a un preu molt inferior al preu de mercat i el valor del qual dels materials oferts ascendia a uns 20.000 euros.

Després de practicar diverses gestions per part dels investigadors, van descobrir que una persona empleada de l’empresa aprofitant la facilitat per a accedir als magatzems, es feia amb els productes que posteriorment es publicitaven.

Una vegada identificada la treballadora, els agents van esbrinar que part dels efectes sostrets els havia guardat en el seu domicili i altres en el magatzem, lliurant voluntàriament els efectes que guardava en el seu habitatge, per la qual cosa va ser detinguda com a presumpta autora d’un delicte de furt continuat.

La detinguda sense antecedents policials, ha estat posada en llibertat, no sense abans ser advertida de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan per a això fos requerit.

Últimes notícies

Pérez Llorca celebra que Ford fabrique un nou model Bast a Almussafes

Pérez Llorca celebra que Ford Europa fabrique un nou model Bast a Almussafes a partir de 2028 i destaca que la Comunitat Valenciana és motor de confiança, innovació i oportunitats.

Vox presumix de creixement electoral i confia a repetir en la Comunitat Valenciana

Vox reivindica que el seu suport no ha deixat de créixer en diverses autonòmiques, destaca el seu avanç a Andalusia i confia a traslladar eixe impuls a la Comunitat Valenciana.

Detingut a Alacant per usar un gos de raça perillosa per a assaltar a un vianant i robar-li 500 euros

Un home de 32 anys ha sigut detingut a Alacant per emprar presumptament un gos de raça perillosa per a intimidar i mossegar a un vianant al qual va robar 500 euros i un telèfon mòbil.

El PP advertix a Diana Morant després de les eleccions andaluses: no hi ha dos sense tres

Fernando Pastor celebra la victòria de Juanma Moreno a Andalusia i alerta a Diana Morant que el sanchismo de cartell electoral no funciona després dels últims resultats autonòmics.

Detinguda a Rojales una parella que va estafar 86.000 euros a un ancià vulnerable

Una parella que gestionava una assessoria per a estrangers a Rojales va ser detinguda acusada d'estafar uns 86.000 euros a un ancià malalt, aprofitant diversos anys de relació de confiança.

Raquel Carrera afronta el seu salt a la WNBA amb Nova York Liberty després del títol de Lliga amb València Basket

Raquel Carrera s'incorporarà en els pròxims dies a Nova York Liberty després de conquistar el seu quart títol de Lliga amb València Basket i mantindrà el seu compromís amb el club taronja per a la pròxima temporada.

La Diputació d’Alacant tanca les compareixences sobre el bo consum i passa a les conclusions

La comissió d'investigació sobre el suposat frau en els bons comerç de la Diputació d'Alacant dona per acabades les compareixences després del plançó del PSPV-PSOE i afronta ara la fase de conclusions.

El Museu de l’Or de Colòmbia prepara una gran exposició en el MARQ d’Alacant

El Museu de l'Or del Banc de la República de Colòmbia prepara una ambiciosa exposició en el MARQ d'Alacant que es presentarà oficialment a la Casa d'Amèrica de Madrid.