La Policia Nacional deté a dos homes que es dedicaven a enganyar a comerciants amb la modalitat del “robatori màgic”

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a dos homes de 27 i 38 anys, tots dos d'origen romanés, com a presumptes autors d'un delicte menys greu de robatori, després de sostraure 250 euros en una perruqueria, pel mètode del "robatori màgic”.

 

  

La recerca va començar en tenir coneixement els agents que un empleat d'una perruqueria de Trànsits havia sigut víctima d'un engany per part d'un home en canviar-li 500 euros en bitllets de cinc euros, per uns altres de major quantia, al que l'empleat havia accedit. La víctima es percatà de l'engany en tornar a contar els bitllets i adonar-se que no hi havia la quantitat que li havia lliurat l'home, però aquest ja se n'havia anat del local.

 

  

Durant les recerques els policies van esbrinar que els sospitosos havien intentat el mateix engany en altres comerços del centre de València sense aconseguir-ho, per la qual cosa es va establir un dispositiu per a la localització dels sospitosos. 

Últimes notícies

Huit morts menys a les carreteres en juliol però set víctimes a la Comunitat Valenciana

En juliol han mort 107 persones en 97 accidents de trànsit a Espanya, 7 d’elles a la Comunitat Valenciana, la mateixa xifra que en 2025. És el segon juliol amb menys morts de la sèrie històrica, malgrat l’augment dels desplaçaments de llarg recorregut.

Maximo Quiles afronta Silverstone amb fam de victòria però sense confiar-se

Maximo Quiles arriba al Gran Premi de Gran Bretanya com a sòlid líder de Moto3, amb 104 punts d’avantatge, i anuncia que no pensa relaxar-se a Silverstone.

El PPCV carrega contra els retalls al Tajo-Segura i reclama un pacte estatal per l’aigua

El PPCV ha denunciat els retalls al transvasament Tajo-Segura, que considera una injustícia per a la Comunitat Valenciana, i ha exigit un Pacte Nacional de l’Aigua que done estabilitat i criteris tècnics a la gestió hídrica.

El Valencia Basket femení arranca la pretemporada el 17 d’agost amb dos amistosos clau

El Valencia Basket femení començarà la pretemporada el 17 d’agost, farà només dos amistosos i arribarà a la Supercopa LF Endesa amb quasi tres setmanes de preparació.

Avís groc per fortes pluges, tronades i granís a l’interior nord de Castelló

Aemet ha activat l’avís groc este dimecres a la vesprada a l’interior nord de Castelló per pluges intenses, tronades, granís i ratxes molt fortes de vent, i manté també avisos per calor en punts de València i Alacant.

Quatre detinguts en desmantellar dos laboratoris de marihuana a la Marina Alta

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens i ha desmantellat dos laboratoris interiors de marihuana a la Marina Alta, amb registres a Oliva, Adsubia i la Vall de la Gallinera. Els arrestats estan investigats per delictes contra la salut pública, pertinença a grup criminal, armes i frau elèctric.

Compromís denuncia una caiguda del 40 % en la venda d’entrades dels concerts de Vivers

Compromís ha criticat que els concerts de Vivers han venut enguany 33.626 entrades, un 40 % menys que en 2023, i acusa el govern municipal de voler amagar les dades i aplicar censura cultural.

Xixona es transforma en capital mundial de la trompeta amb el VIII FIT

Xixona acull de l’1 al 6 d’agost el VIII Festival Internacional de Trompeta, amb cinc concerts gratuïts i concursos per a joves talents, i reunix figures destacades d’Europa, Àsia, Iberoamèrica i els Estats Units.
FILMOTECA D'ESTIU