10.3 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

La Policia Nacional deté a dos homes que es dedicaven a enganyar a comerciants amb la modalitat del “robatori màgic”

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a dos homes de 27 i 38 anys, tots dos d'origen romanés, com a presumptes autors d'un delicte menys greu de robatori, després de sostraure 250 euros en una perruqueria, pel mètode del "robatori màgic”.

 

  

La recerca va començar en tenir coneixement els agents que un empleat d'una perruqueria de Trànsits havia sigut víctima d'un engany per part d'un home en canviar-li 500 euros en bitllets de cinc euros, per uns altres de major quantia, al que l'empleat havia accedit. La víctima es percatà de l'engany en tornar a contar els bitllets i adonar-se que no hi havia la quantitat que li havia lliurat l'home, però aquest ja se n'havia anat del local.

 

  

Durant les recerques els policies van esbrinar que els sospitosos havien intentat el mateix engany en altres comerços del centre de València sense aconseguir-ho, per la qual cosa es va establir un dispositiu per a la localització dels sospitosos. 

Últimes notícies

Mbappé decidix amb un doblet en La Ceràmica i reforça la recuperació del Reial Madrid

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al Vila-real amb dos gols de Mbappé, el segon de penal en el descompte, i va consolidar la seua millora sota el comandament d'Álvaro Arbeloa.

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.