La Policia Nacional deté en dos mesos a 19 persones per falsedat documental

Agents de la Policia Nacional han detingut entre octubre i novembre a 19 persones, d’origen albanes i iranià, com a presumptes autors d’un delicte de falsedat documental. Tots ells portaven documents falsos de diferents països de la UE, en trànsit per Espanya i amb destinació final Regne Unit.

Els fets s’han anat produint els últims dos mesos, quan s’ha detectat per part dels policies en l’aeroport de València, a persones amb documentació falsa (passaports, cartes d’identitat, permisos de conduir) de diferents països de la Unió Europea, com Grècia, Polònia , Itàlia o Croàcia, portats per ciutadans de nacionalitat albanesa o iraniana, els quals es trobaven en trànsit a Espanya i pretenien arribar al Regne Unit.

Les documentacions falsificades són de països que no requereixen l’obtenció de visat per a entrar al Regne Unit, així com un número elevat dels permisos de conduir falsificats porten habilitada la llicència per a poder conduir vehicles tipus camió. Segons els investigadors el valor de la documentació falsificada en el mercat il·lícit estaria entre els 2000 i 3000 euros.

Arran d’estos fets s’ha incrementat la vigilància i els controls en el lloc fronterer de l’aeroport de València, a fi de pal·liar estos esdeveniments.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana baixa al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i situa el total d'aturats en 288.162. La caiguda anual aconseguix les 19.440 persones, amb descensos en les tres províncies i suport de l'estirada de l'ocupació per Setmana Santa.

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.