La Policia Nacional deté en dos mesos a 19 persones per falsedat documental

Agents de la Policia Nacional han detingut entre octubre i novembre a 19 persones, d’origen albanes i iranià, com a presumptes autors d’un delicte de falsedat documental. Tots ells portaven documents falsos de diferents països de la UE, en trànsit per Espanya i amb destinació final Regne Unit.

Els fets s’han anat produint els últims dos mesos, quan s’ha detectat per part dels policies en l’aeroport de València, a persones amb documentació falsa (passaports, cartes d’identitat, permisos de conduir) de diferents països de la Unió Europea, com Grècia, Polònia , Itàlia o Croàcia, portats per ciutadans de nacionalitat albanesa o iraniana, els quals es trobaven en trànsit a Espanya i pretenien arribar al Regne Unit.

Les documentacions falsificades són de països que no requereixen l’obtenció de visat per a entrar al Regne Unit, així com un número elevat dels permisos de conduir falsificats porten habilitada la llicència per a poder conduir vehicles tipus camió. Segons els investigadors el valor de la documentació falsificada en el mercat il·lícit estaria entre els 2000 i 3000 euros.

Arran d’estos fets s’ha incrementat la vigilància i els controls en el lloc fronterer de l’aeroport de València, a fi de pal·liar estos esdeveniments.

Últimes notícies

Detingut a Beniparrell amb quatre botelles d’òxid nitrós i més de 2.500 euros en el cotxe

La Guàrdia Civil deté a Beniparrell a un jove de 21 anys a què intervenen quatre botelles d'òxid nitrós, gran quantitat de globus i 2.510 euros en efectiu.

Dissabte de cels buidats i ratxes molt fortes de vent a l’interior de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte de temps estable i majorment buidat, amb descens de les mínimes i ratxes de vent molt forts a l'interior nord de Castelló durant la primera mitat del dia.

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.