La Policia Nacional deté en dos mesos a 19 persones per falsedat documental

Agents de la Policia Nacional han detingut entre octubre i novembre a 19 persones, d’origen albanes i iranià, com a presumptes autors d’un delicte de falsedat documental. Tots ells portaven documents falsos de diferents països de la UE, en trànsit per Espanya i amb destinació final Regne Unit.

Els fets s’han anat produint els últims dos mesos, quan s’ha detectat per part dels policies en l’aeroport de València, a persones amb documentació falsa (passaports, cartes d’identitat, permisos de conduir) de diferents països de la Unió Europea, com Grècia, Polònia , Itàlia o Croàcia, portats per ciutadans de nacionalitat albanesa o iraniana, els quals es trobaven en trànsit a Espanya i pretenien arribar al Regne Unit.

Les documentacions falsificades són de països que no requereixen l’obtenció de visat per a entrar al Regne Unit, així com un número elevat dels permisos de conduir falsificats porten habilitada la llicència per a poder conduir vehicles tipus camió. Segons els investigadors el valor de la documentació falsificada en el mercat il·lícit estaria entre els 2000 i 3000 euros.

Arran d’estos fets s’ha incrementat la vigilància i els controls en el lloc fronterer de l’aeroport de València, a fi de pal·liar estos esdeveniments.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un bar de Paiporta aposta per conciliar: mares al capdavant i sol esmorzars

Després de la dana, el bar Arosa de Paiporta va reobrir amb un equip de mares i un horari de 8 a 14 només per a esmorzars. Menys ingressos i més vida familiar.

Detingut a Alacant un fugitiu condemnat a 20 anys a Itàlia per robatoris i lesions greus

Un home de 31 anys ha sigut detingut a Alacant en compliment d'una OEDE després de fugir d'Itàlia, on va ser condemnat a 20 anys per robatoris violents a ancians. L'Audiència Nacional tramita la seua extradició.

L’Audiència de València ha confirmat la negativa al fet que Pedro Sánchez declare per la gestió de la DANA

L'Audiència Provincial de València ha ratificat la decisió de la jutgessa de Catarroja i ha rebutjat la testifical del president per falta d'utilitat. El tribunal desestima el recurs de Fes-te Sentir en apreciar tints prospectius en la diligència sol·licitada.

Traslladen a l’hospital a una dona després de caure-li un arc d’il·luminació fallera a València

Una dona de 40 anys ha sigut traslladada a l'Hospital General de València després de rebre l'impacte d'un arc d'il·luminació fallera al carrer Marvà. Bombers i Policia Local han acudit i revisen la instal·lació.

La vivenda es va encarir un 13,5% en 2025 en la Comunitat Valenciana, per damunt de la mitjana

El preu de la vivenda en la Comunitat Valenciana va pujar un 13,5% en 2025, per damunt de les referències nacionals. La segona mà va liderar les pujades.

Tres detinguts, dos d’ells menors, per un doble apunyalament en ple centre de València

La Policia Nacional ha detingut a València a tres jóvens, dos menors i un de 19 anys, per un doble apunyalament del 21 de novembre en la plaça de l'Ajuntament. S'ha identificat a un quart implicat inimputable; un dels ferits va ser operat d'urgència i la investigació continua oberta.

Cap de setmana de pluja en la Comunitat Valenciana, amb tempestes i neu des de 1.400 m

La pluja s'estén en tota la Comunitat, amb episodis localment forts i tempestes. La cota de neu se situa entre 1.400 i 1.600 metres, amb ambient fresc.

Badio i Moore lideren al València Basket davant el Zalgiris (91-87)

El València Basket va derrotar 91-87 al Zalgiris amb una defensa clau de Badio i les penetracions de Moore. Va aconseguir la seua 20a victòria en Eurolliga i es consolida segon.