La Policia Nacional deté a un home per un delicte d’odi i amenaces greus

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia (València) a un home de 48 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’odi i amenaces greus amb arma blanca, després d’insultar i amenaçar de mort a quatre joves, dos d’ells, menors d’edat pel seu origen. S’ha confiscat un ganivet de 15 cm aproximadament.

Els fets van ocórrer sobre tres quarts de dotze d’anit quan una patrulla es trobava realitzant labors pròpies de la prevenció de la seguretat ciutadana en ser requerida per quatre joves que manifestaven que moments abans un home els estava insultant des d’un balcó, pel que sembla proferint-los insults com ara moros de merda o que això és Espanya i que se n’anaren al seu país i que els havia dit que s’esperaren que anava a baixar per a rebentar-los.

Mentre els policies recaptaven tota la informació va aparéixer el sospitós empunyant un ganivet de grans dimensions, i cridant “Us mataré putes moros de merda” es va dirigir a ells.

Immediatament, els agents van sol·licitar suport i van comminar a l’home perquè deixés anar el ganivet, fent este cas omís al principi a les indicacions dels agents. Després d’aconseguir que deposés la seua actitud i que deixés anar l’arma, els policies ho van detenir com a presumpte autor dels delictes d’odi i amenaces greus.

El detingut, amb una trentena d’antecedents, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mouriño confia en el contraatac del Vila-real per a assaltar el camp del Barcelona

Santiago Mouriño fixa l'objectiu del Vila-real: guanyar al líder per a reduir els 10 punts de diferència i tallar la seua ratxa perfecta a casa amb un pla de contraatac.

Rescatada una embarassada a terme en una pastera amb 15 migrants enfront d’Alacant

Salvament Marítim ha rescatat enfront d'Alacant a una dona embarassada a terme que viatjava en una pastera amb altres 14 persones. Per protocol mèdic ha sigut traslladada a l'hospital i és la segona pastera en poc més de 24 hores.

València reunirà l’elit del Optimist en la Optiorange 2026

La Optiorange 2026 se celebrarà en el Real Club Nàutic de València amb 412 regatistes de 30 països i quatre jornades que decidiran la Optimist Excellence Cup.

Carlos Espí avisa: venen quatre finals per al Llevant

Carlos Espí va assegurar que el Llevant, penúltim a set punts de la permanència, es juga quatre finals, tres d'elles a casa. Va valorar la seua renovació fins a 2028 i va demanar el suport de l'afició.

López-Arostegui: ser fidels al nostre joc per a competir al màxim davant Baskonia

López-Arostegui va remarcar que València Basket ha de defendre, rebotar i córrer per a imposar el seu ritme en la visita al Kosner Baskonia en la jornada 29 d'Eurolliga. Va rebutjar que la recent Copa del Rei relaxe al rival i va avisar d'un equip reforçat.

Copete patix una lesió meniscal en el genoll esquerre i passarà per quiròfan

El València va confirmar una lesió meniscal en el genoll esquerre de José Copete i va avançar que serà intervingut. És la tercera operació en la saga esta temporada.

La boira causa quatre abastos amb deu ferits i tala l’AP-7 a Moncofa

Quatre accidents per abast en l'AP-7 a l'altura de Moncofa i Xilxes han deixat deu ferits i han obligat a tallar la via en sentit València per boira intensa.

Mor el tècnic que va validar el primer És-Alert durant la DANA

Ha mort Miguel Mollà Ramos, tècnic d'Emergències de 55 anys que va validar el primer missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. Va morir per un infart.