20.6 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

La Policia Nacional deté a un home per un delicte d’odi i amenaces greus

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia (València) a un home de 48 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’odi i amenaces greus amb arma blanca, després d’insultar i amenaçar de mort a quatre joves, dos d’ells, menors d’edat pel seu origen. S’ha confiscat un ganivet de 15 cm aproximadament.

Els fets van ocórrer sobre tres quarts de dotze d’anit quan una patrulla es trobava realitzant labors pròpies de la prevenció de la seguretat ciutadana en ser requerida per quatre joves que manifestaven que moments abans un home els estava insultant des d’un balcó, pel que sembla proferint-los insults com ara moros de merda o que això és Espanya i que se n’anaren al seu país i que els havia dit que s’esperaren que anava a baixar per a rebentar-los.

Mentre els policies recaptaven tota la informació va aparéixer el sospitós empunyant un ganivet de grans dimensions, i cridant “Us mataré putes moros de merda” es va dirigir a ells.

Immediatament, els agents van sol·licitar suport i van comminar a l’home perquè deixés anar el ganivet, fent este cas omís al principi a les indicacions dels agents. Després d’aconseguir que deposés la seua actitud i que deixés anar l’arma, els policies ho van detenir com a presumpte autor dels delictes d’odi i amenaces greus.

El detingut, amb una trentena d’antecedents, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket es reforça amb l’exterior francesa Kendra Chery després de la seua eixida del Jairis

El València Basket ha fitxat l'exterior francesa Kendra Chery després de rescindir amb el Jairis. Recuperada de la seua lesió de genoll, ha passat la revisió mèdica i se suma als entrenaments.

Pérez Llorca defén que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la dana

Pérez Llorca ha defés que el seu partit i Carlos Mazón ja van assumir la responsabilitat per la dana, contrastant-lo amb la de l'Estat. Ha reiterat el seu respecte a les víctimes i ha detallat disculpes i mesures de suport i coordinació.

Bustinduy denuncia una persecució insuportable contra Mónica Oltra després de l’orde de juí oral

El ministre Pablo Bustinduy ha denunciat una persecució contra Mónica Oltra després de conéixer-se l'orde d'obrir juí oral. Ha oferit el seu suport i ha emmarcat el cas en un assetjament més ampli a l'esquerra.

L’oposició insistix en la dimissió de Barcala per irregularitats en vivendes públiques d’Alacant

PSPV-PSOE i Compromís han reclamat de nou l'eixida de l'alcalde després d'una inspecció policial en les VPP de la Platja de Sant Joan que ha revelat empadronaments absents i beneficiaris repetits. Els grups qüestionen la investigació municipal i demanen apartar a funcionaris assenyalats.

Renzo Saravia es presenta al València i apunta a guanyar-se la continuïtat

El lateral argentí, fitxat fins a final de temporada, va afirmar que seria un somni quedar-se a llarg termini i que buscarà guanyar-li'l en els 13 partits de lliga restants.

La jutgessa de la DANA eleva al TSJCV una exposició perquè investigue a Carlos Mazón

La jutgessa de Catarroja ha remés al TSJCV una exposició raonada perquè investigue al expresident Carlos Mazón per la gestió de la DANA. El trasllat obeïx a la seua condició d'aforat com a diputat en Les Corts.

Gradolí avisa que no hi haurà normalitat si es protegix a Mazón

La presidenta de Víctimes de la Dana ha assenyalat a Carlos Mazón com a principal responsable de les 230 morts i ha demanat a les Corts que esclarisquen què va fallar i qui va decidir no actuar.

El Circuit Ricardo Tormo llançarà 10.000 entrades extra per al GP de la Comunitat Valenciana

El traçat de Cheste afegirà prop de 10.000 localitats per al Gran Premi que tanca la temporada de MotoGP. La venda començarà el dimecres 25 de febrer a les 12.00 en la web del Circuit.