La Policia Nacional deté a un home per un delicte d’odi i amenaces greus

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia (València) a un home de 48 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’odi i amenaces greus amb arma blanca, després d’insultar i amenaçar de mort a quatre joves, dos d’ells, menors d’edat pel seu origen. S’ha confiscat un ganivet de 15 cm aproximadament.

Els fets van ocórrer sobre tres quarts de dotze d’anit quan una patrulla es trobava realitzant labors pròpies de la prevenció de la seguretat ciutadana en ser requerida per quatre joves que manifestaven que moments abans un home els estava insultant des d’un balcó, pel que sembla proferint-los insults com ara moros de merda o que això és Espanya i que se n’anaren al seu país i que els havia dit que s’esperaren que anava a baixar per a rebentar-los.

Mentre els policies recaptaven tota la informació va aparéixer el sospitós empunyant un ganivet de grans dimensions, i cridant “Us mataré putes moros de merda” es va dirigir a ells.

Immediatament, els agents van sol·licitar suport i van comminar a l’home perquè deixés anar el ganivet, fent este cas omís al principi a les indicacions dels agents. Després d’aconseguir que deposés la seua actitud i que deixés anar l’arma, els policies ho van detenir com a presumpte autor dels delictes d’odi i amenaces greus.

El detingut, amb una trentena d’antecedents, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.

Scariolo reivindica al Reial Madrid abans de la Final Four malgrat les baixes de Tavares i Len

Sergio Scariolo afronta la Final Four de l'Eurolliga a Atenes amb il·lusió i recalca que el Reial Madrid sempre competix, malgrat les importants baixes de Walter Tavares i Alex Len en el joc interior.