Anuncios

La Policia Nacional deté a un home després d’amenaçar a la seua família amb cremar-los a tots dins de la casa

Agents de la Policia Nacional han detingut a Alzira (València) a un home de quaranta-tres anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de pel que sembla intentar agredir a la seua germana i al seu pare i presumptament amenaçar de cremar a tots dins de l’habitatge.

Els fets haurien succeït dijous passat, sobre dos quarts de nou de la vesprada, en el domicili familiar, on l’ara detingut resideix al costat de dos germans i el seu pare, i en el qual pel que sembla hauria intentat agredir al seu pare, amb problemes de salut, interposant-se la seua germana per a evitar-lo. En este moment, s’hauria encarat a ella afirmant que si cridava a la Policia, li agafaria del coll i li ofegaria, així com que havia de cremar a tots dins de la casa.

Anuncios

Pel que sembla estos episodis serien freqüents i que fins i tot este home pel que sembla hauria arribat a amenaçar també de desconnectar el suport de respiració del seu progenitor.

Per tot això, els agents ho van detenir com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial, decretant-se la prohibició d’aproximar-se i comunicar-se amb el seu pare i germana.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios