10.3 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

La Policia Nacional deté a un home després d’amenaçar a la seua família amb cremar-los a tots dins de la casa

Agents de la Policia Nacional han detingut a Alzira (València) a un home de quaranta-tres anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de pel que sembla intentar agredir a la seua germana i al seu pare i presumptament amenaçar de cremar a tots dins de l’habitatge.

Els fets haurien succeït dijous passat, sobre dos quarts de nou de la vesprada, en el domicili familiar, on l’ara detingut resideix al costat de dos germans i el seu pare, i en el qual pel que sembla hauria intentat agredir al seu pare, amb problemes de salut, interposant-se la seua germana per a evitar-lo. En este moment, s’hauria encarat a ella afirmant que si cridava a la Policia, li agafaria del coll i li ofegaria, així com que havia de cremar a tots dins de la casa.

Pel que sembla estos episodis serien freqüents i que fins i tot este home pel que sembla hauria arribat a amenaçar també de desconnectar el suport de respiració del seu progenitor.

Per tot això, els agents ho van detenir com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial, decretant-se la prohibició d’aproximar-se i comunicar-se amb el seu pare i germana.

Últimes notícies

Mbappé decidix amb un doblet en La Ceràmica i reforça la recuperació del Reial Madrid

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al Vila-real amb dos gols de Mbappé, el segon de penal en el descompte, i va consolidar la seua millora sota el comandament d'Álvaro Arbeloa.

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.